Ik ben al heel lang toe aan een nieuwe.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ah, je bent bijna toe aan een nieuwe.
Tuurlijk, dat is de 3e en laatste tegenstemmer. Van de andere is bekend (althans de opties) wat ze gaan doen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:34 schreef immortalsean het volgende:
ik denk fred teeven...
Bemmel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:34 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang toe aan een nieuwe.
Don't ask me.. Ik heb ze niet maffioos genoemd. Het misbruik van overheidsgelden voor eigen belang onder de vlag van idealisme (links) of ronduit eigen gewin (rechts) is al zo oud als de weg naar rome.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus onzinnig idealisme van overheidsgeld? Wat is daar maffioos aan?
Ik geloof het wel, het entertainment effect is er wel een beetje af, want alles dat te zeggen viel is nu wel meerdere malen gezegd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:41 schreef immortalsean het volgende:
't begint weer, ned2
Dat is zijn corebusinessquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:45 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Zalm lult ook maar wat, heb ik het idee.
Zijn eerdere praatje heb ik niet gezien, maar dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is zijn corebusiness
Hij heeft zeker een praatje gehouden voor die malle rutte?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:
Politici die elkaar betitelen met hun voornaam
"Blablabla Mark bla"
Dat kom je interessant over he..quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:
"Blablabla Mark bla"
Hij heeft een nieuw haarstukje. Ik zat er met bewondering naar te kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef cyberpope het volgende:
Als vliegen op stroop naar de microfoon van Mingele.
Dan was ik net wel beleefd, door jou met juffrouw aan te spreken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:
"Blablabla Mark bla"
All hail king of the losers!quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je trapt zo'n jongen er ook veel dieper mee in de ellende. Je gaat je toch niet onderwerpen aan iemand die door iedereen 'Mark' genoemd wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |