Jij spendeert te veel tijd achter de computer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:11 schreef JohnDope het volgende:
Feit is wel dat dankij Fortuyn, Politiek 2.0 is begonnen en steeds groter begint te worden. De burgerij krijgt eindelijk wat te vertellen.
Zeg juffrouw jij hebt 29 posts per dag en ik 11.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij spendeert te veel tijd achter de computer.
Stichting PEWA ging echt wel wat verder dan "ideologie uitdragen". Dat was meer een maffiaclubje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij boos op de PvdA omdat ze hun ideologie uitdragen?
Let wel, 't is ook de mijne niet. Maar ze doen maar wat ze niet laten kunnen.
Lunchbreak, 13:45 gaat het verderquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zijn we niet live op ned1?
lunchquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom zijn we niet live op ned1?
Tuurlijk, dan is het humor. Als een boom van 2.10 groot en 1.80 breed mij dreigt om mij bek te slaan, vind ik geen humor. Als een kind van 5 van 1.10 hoog en nog geen 10 kilo dat doet, is het wel humor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:08 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Oh op die fiets, het gaat je dus om het kansloze.
Dus geen humor. Net zo min als Jorritsma met haar vergeetachtige geheugen rond de bouwfraude humor is. Of de zakkenvullende deelraadsleden humor is.quote:Weleens van "Stichting PEWA" gehoord? Niet zozeer kansloos, maar wel zeer (multi)crimineel. En PvdA.
Oh thanxquote:
Euh, Pechtholt denkt dat waarschijnlijk zeer zekerquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:15 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan is het humor. Als een boom van 2.10 groot en 1.80 breed mij dreigt om mij bek te slaan, vind ik geen humor. Als een kind van 5 van 1.10 hoog en nog geen 10 kilo dat doet, is het wel humor.
Dat iets was mislukt leuker is, weet al een kind van 4.
[..]
Dus geen humor. Net zo min als Jorritsma met haar vergeetachtige geheugen rond de bouwfraude humor is. Of de zakkenvullende deelraadsleden humor is.
Pas iemand die zichzelf te serieus neemt en daarmee kansloos is wordt humor. Een Marijenissen die zou gaan roepen dat het Premier van nederland gaat worden en zich daarin serieus neemt. Pechholt die claimed dat hij over 4 jaar de grootste partij van nederland gaat worden en daarin zichzelf serieus neemt.
mpquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh thanx. Tvgids gaf aan dat we live moesten zijn, maar ik zag maar niks.
Ik vond die Verdonkclub net zoveel (of liever gezegd: zo weinig) humor als die 26.000 multicriminelenclub, maar goed.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:15 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan is het humor. Als een boom van 2.10 groot en 1.80 breed mij dreigt om mij bek te slaan, vind ik geen humor. Als een kind van 5 van 1.10 hoog en nog geen 10 kilo dat doet, is het wel humor.
Dat iets was mislukt leuker is, weet al een kind van 4.
[..]
Dus geen humor. Net zo min als Jorritsma met haar vergeetachtige geheugen rond de bouwfraude humor is. Of de zakkenvullende deelraadsleden humor is.
Pas iemand die zichzelf te serieus neemt en daarmee kansloos is wordt humor. Een Marijenissen die zou gaan roepen dat het Premier van nederland gaat worden en zich daarin serieus neemt. Pechholt die claimed dat hij over 4 jaar de grootste partij van nederland gaat worden en daarin zichzelf serieus neemt.
Hebben we duidelijk een ander gevoel voor humor..... Want wat heeft E=MC2 nu met verdonk te maken?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:18 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Ik vond die Verdonkclub net zoveel (of liever gezegd: zo weinig) humor als die 26.000 multicriminelenclub, maar goed.
Ik heb wel wat met Koot en Bie, maar niet zoveel als sommige anderen. Ik denk niet dat dat iets met een generatiekloof te maken heeft.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:20 schreef cyberpope het volgende:
Heb je waarschijnlijk ook niets met Koot en de Bie. Wellicht een generatiekloof.
Maar áls ik achter een computer zit Fok ik bijna alleen maar. Ik noem mijn nieuwe aardbeienplantje ook niet "aardbeienplantje 1.0".quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zeg juffrouw jij hebt 29 posts per dag en ik 11.
Ik hoop voor de VVD dat die terug gaat naar justitie. Die man heeft echt geen politiek gevoel in zijn lijf.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aptroot gaat dus door binnen de VVD of geeft z'n zetel op. Van Baalen (2e tegenstemmer) gaat gewoon door als VVD'er. Al iets bekend over Fred?
Ik ken ze niet. Wat voor club is het?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Stichting PEWA ging echt wel wat verder dan "ideologie uitdragen". Dat was meer een maffiaclubje.
Subsidie vangen om met kleine buitenlandse crimineeltjes vakantieopvoedingsreisjes gaan houden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Wat voor club is het?
Ik werk in principe met die computers, maar ik op een forum zit, dan zit ik 95 van de 100 keer op fok. Al moet ik je eerlijk bekennen dat ik het in deze tijd eigenlijk te druk heb om 11 berichten per dag te plaatsen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar áls ik achter een computer zit Fok ik bijna alleen maar. Ik noem mijn nieuwe aardbeienplantje ook niet "aardbeienplantje 1.0".
Ferd, toch? Ferd Crone?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Aptroot gaat dus door binnen de VVD of geeft z'n zetel op. Van Baalen (2e tegenstemmer) gaat gewoon door als VVD'er. Al iets bekend over Fred?
Dus onzinnig idealisme van overheidsgeld? Wat is daar maffioos aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:29 schreef cyberpope het volgende:
[..]
Subsidie vangen om met kleine buitenlandse crimineeltjes vakantieopvoedingsreisjes gaan houden.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
. Ik noem mijn nieuwe aardbeienplantje ook niet "aardbeienplantje 1.0".
Ah, je bent bijna toe aan een nieuwe.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:32 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
Doe mij maar Vriendin 6.9.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |