Jij hebt voor mij verborgen kantenquote:
Verwacht je niet dat hij met een opdracht binnen komt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt voor mij verborgen kanten![]()
Zoals ik al schreef, verwacht ik niet per se dat hij voor Huub komt; hij komt gewoon voor zichzelf. Maar alles is meegenomen en het is weer eens iets anders.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt voor mij verborgen kanten![]()
Zoals ik al schreef, verwacht ik niet per se dat hij voor Huub komt; hij komt gewoon voor zichzelf. Maar alles is meegenomen en het is weer eens iets anders.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:56 schreef ThomasSlayer het volgende:
Vriendje van mij kent Hedda die weer kontakt heeft met Eric.
Hij schijnt nog nooit zoveel van bil te zijn gegaam sinds de kooi.
Da's dan weer fijn voor hem. Ruik ik verbrand rubber?
De sukkel.... Het verraadt zijn totale gebrek aan stijl weer.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:56 schreef pullup het volgende:
Jaap noemt de parfait van heilbot dus gewoon gepureerde vis![]()
Ik reken er niet op. Het is natuurlijk mooi als het wel zo is... áls het een opdracht is die tegen de vijf is gericht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Verwacht je niet dat hij met een opdracht binnen komt?
Jammer dat juist Dennis zulk heugelijk nieuws mag brengen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Volgens Dennis wil Elly op de donderdagen wel een uur eerder komen om Hollandse pot te koken. De meerderheid gaat hiervoor.
Lieke is niet helemaal fit, Nadia sprak zonet tijdens wc bezoek tegen Amanda al uit dat ze hoopte dat lieke niet mee zou gaan naar giel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef neehe het volgende:
Wat is er met Lieke ?
Hij kan zich beter bezig houden met schaken, daar is hij goed in, en zich verder nergens mee bemoeien. De aso.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De sukkel.... Het verraadt zijn totale gebrek aan stijl weer.....![]()
En dat met een varkentje...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Jaap!
Hier Freek de Dennisfan.
Dan slinger ik de streams maar weer even aan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Ja Eric
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij kan zich beter bezig houden met schaken, daar is hij goed in, en zich verder nergens mee bemoeien. De aso.
Omdat Eric er aan komtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke is ziek, maar mag niet op bed gaan......
En die van blomst voor Jaap ook al nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat met een varkentje...
nee, die is vast niet doorgekomen
Mijn "steuntje in de rug" voor Dennis (omdat hij zo zielig is) was ook niet door gekomen.
Onduidelijkheid over de opdracht van Eric ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Waarom zijn Huub en Lieke zo chagerijnig?
Mooie analyse !quote:
Wie weet, kennen ze het script van vanavond al.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Lieke is ziek en mocht niet naar bed van de Febo.... Huub was het hier niet mee eens en ging ook ff bellen voor derquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat hij voor het zwakste stel kiest, en daarna backup wil krijgen van Dennis....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:05 schreef kybe het volgende:
Jaap past helemaal bij die bende van 5,ik ga me steeds meer aan hem ergeren.
Dat wordt dan kotsen, misschienquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Lieke is ziek maar mag niet naar bed van de FEBO.![]()
Nee een andere Bartquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Bart en Lesley is uit....
Jij schrijft het,ik dacht hetquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft wel iemand op het oog als vriendje..............![]()
Ze gaat naar Giel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd of die nog wat info aan Huub geeft
En hoop niet dat die Lieke er de hele tijd bij gaat zitten
ik wel....eric snapt ook wel dat lieke toppie is nu hij eruit is geweestquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd of die nog wat info aan Huub geeft
En hoop niet dat die Lieke er de hele tijd bij gaat zitten
Oh, Ok....quote:
Dat is maar goed ook........................voor Michaelquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
Eric heeft Michael geblokkeerd van MSN....
Ken jij Eric ook?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
Wat is Eric weer heerlijk spits. Ik verwacht nog wat (verbale) actie vanavond
Ik zie voor het eerst een soort gretige blik in de ogen van Dennis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Prospera het volgende:
Kijk Dennis..... een homo![]()
[afbeelding]
Eric heet hij
[afbeelding]
It takes one to know one....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst een soort gretige blik in de ogen van Dennis.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:19 schreef riri het volgende:
laat ik even dit melden.....eric gaat huub en lieke heeeeeeeeel veel info geven
Wat een idioterie.......quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
Jaap denkt dat Lieke weggaat en Eric blijft
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
Jaap denkt dat Lieke weggaat en Eric blijft
En de flikkerstoel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda heeft ook best wel wat historie met Eric: De chocolade-lul.![]()
Gaaf dit.Eindelijk hebben wij een keer plezier.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef riri het volgende:
heeeeeerlijk dit die angst bij die motherfuckers......
Ik denk dat er 2 Erics waren toen hij in de villa was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje een vreemde rol van Eric Hij was het beste maatje van Huub en na een schandalig gebash van Huub ook weer vriendje van de anti-huubs. En toch heeft Huub een goed gevoel bij zijn ouwe maat.
Gaat Eric een bindende factor worden tussen de groepen of een kant kiezen?
Wordt het interressant vanavond?
Onverwachte info voor Huub omdat die een USB stick had geleend waar nog info op stond van Jaap die niet voor Huub bestemd was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft het over een usb-stick-fout.....
Iemand een idee wat hij bedoelt ?
Huub vroeg om een usb-stick om muziek op te zetten, zodat de Febo een cd zou branden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onverwachte info voor Huub omdat die een USB stick had geleend waar nog info op stond van Jaap die niet voor Huub bestemd was.
Hij stond waarschijnlijk volgens Brian per ongeluk op die agenda net zoals de brief van Jaap die per ongeluk in handen van Huub kwam door middel van een foutje van de productie die de USB-stick niet goed had gewist waardoor hij in de handen van Huub kwam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
De versier truc?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
Misschien komt Eric wel om Dennis los te weken van Jaap.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
De domheid.. Ongelooflijk....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Jaap: We hebben Huub nu klein, dat moeten we zo houden.![]()
Thanks !quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij stond waarschijnlijk volgens Brian per ongeluk op die agenda net zoals de brief van Jaap die per ongeluk in handen van Huub kwam door middel van een foutje van de productie die de USB-stick niet goed had gewist waardoor hij in de handen van Huub kwam.
niet even oprecht door iedereen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:29 schreef yvonne het volgende:
Hè lekker, er wordt weer gelachen.
Jaap denkt dat de wereld na DGK aan zijn voeten ligtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Jaap "heb je geld verdiend?" - schnabbels
"meer dan 10 duizend?" - gaat je niks aan
"Heb je iemand die het management voor je regelt?"
- ik heb een netwerk van mensen
K. Sterkte !quote:
Er zijn er een paar die zitten te lachen alsof ze de broek vol hebben.quote:
En dat is leukquote:
Die zijn het leukst om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die zitten te lachen alsof ze de broek vol hebben.![]()
Zegt hij ook nog tegen Brian je ziet er verrot uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef riri het volgende:
eindelijk gerechtigheid.....
stelletje loosers voor gek zetten
eric doet het goed.....
pff geloof je het echtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:29 schreef StephanL het volgende:
Eric leeft erg prettig van alle snabbels
Same here, dat was zum kotsen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Zora01 het volgende:
Zo vind ik erik ook echt weer geweldig.. maar het natasia vriendjes tijdperk walgde ik van hem
Meteen vragen aan Mannie of het zo isquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef neehe het volgende:
Erik vindt Brian er maar verrot uitzien ha ha.
Dat was een wanhoopsdaad van hem. Geen daad die een staande ovatie verdient, maar de golf van haat die hier destijds losbarstte was m.i. nogal overdreven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Zora01 het volgende:
Zo vind ik erik ook echt weer geweldig.. maar het natasia vriendjes tijdperk walgde ik van hem
Nou, wel bijna hoor, was te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Eric: Dennis is niet uit de kast gedonderd.....
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Eric heeft een hoop terug gezien en begrijpt Huub.Worden straks mooie gesprekken met Huub en Eric.
Z'n sterrenbeeld.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef neehe het volgende:
Gewoon vragen Erik : Zo Amanda wat wil je nou eigenlijk echt weten !!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef tutjehola het volgende:
Hahahaha, Brian meteen para naar Amanda. by the way, gaaaaaaaaaaaf pak van Brian, moet hij vanavond nog uitzoeken wie de moeder van Amanda is ofzo?![]()
Ja ok dat ging mis. Maar heeft Brian daarna wel verteld dat Eric zou komen of is hij dat ook meteen helemaal vergeten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Nostalgist het volgende:
misgegaan in de planning dus.... Adres van Eric stond erop....
Het happy couple. Ze vergeten, geschrokken als ze zijn, om de minuut te kleffen.quote:
Inspector Gaga.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef tutjehola het volgende:
Hahahaha, Brian meteen para naar Amanda. by the way, gaaaaaaaaaaaf pak van Brian, moet hij vanavond nog uitzoeken wie de moeder van Amanda is ofzo?![]()
LOLquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Prospera het volgende:
1 heel niet blij duo'tje![]()
[afbeelding]
Oh jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Darklight het volgende:
Ze worden straks helemaal para als Huub en Eric gaan praten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inspector Gaga.
De zinnen zijn nu gezet op Giel.
Da's fijn voor d'r, maar ik hoop wel dat ze vannacht naar Giel Beelen moet. Een paar uurtjes voor Eric en Huub alleen zie ik wel zitten.quote:
Dat werd tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke mag naar Bed
En nog steeds dringt het niet door bij Amanda.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:48 schreef 2live het volgende:
eric vindt het kinderachtig 5-2, ze hebben niks geleerd
In opdracht van het meester Brainquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
Waarom is Amanda zo lang apart met Eric?
Hopen voor nmns dat apk er weer gauw is; kunnen ze tegen elkaar oprijdenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
erik erik erik, wat heb ik je toch gemist, lelijke hond
disaan, nmns mist jou..
Inderdaad en maar ikke,ikke,ikke,ikkequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:52 schreef riri het volgende:
weer meteen alles voor zichzelf opeisen die amanda en allesssssssssssssssss van zichzelf goedpraten![]()
![]()
![]()
Neem mij maar niet serieus maar denk het nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's fijn voor d'r, maar ik hoop wel dat ze vannacht naar Giel Beelen moet. Een paar uurtjes voor Eric en Huub alleen zie ik wel zitten.
Jaap? Jaapquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef Donnie29 het volgende:
Dat gezeik van jaap is echt misselijk, oww huub moet geholpen worden, Jaap is alleen stoer omdat het 5 tegen 2 is, de loser. Daarom heeft ie zown grote muil, maar het is gewoon een angsthaas.
Ik heb er zo'n hekel aan dat ze vindt dat ze overal bovenop moet zitten om het hoogste woord te voeren. Ik wil even de oude Eric en Huub terugzien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem mij maar niet serieus maar denk het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |