Er zijn er een paar die zitten te lachen alsof ze de broek vol hebben.quote:
En dat is leukquote:
Die zijn het leukst om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn er een paar die zitten te lachen alsof ze de broek vol hebben.![]()
Zegt hij ook nog tegen Brian je ziet er verrot uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef riri het volgende:
eindelijk gerechtigheid.....
stelletje loosers voor gek zetten
eric doet het goed.....
pff geloof je het echtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:29 schreef StephanL het volgende:
Eric leeft erg prettig van alle snabbels
Same here, dat was zum kotsen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Zora01 het volgende:
Zo vind ik erik ook echt weer geweldig.. maar het natasia vriendjes tijdperk walgde ik van hem
Meteen vragen aan Mannie of het zo isquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef neehe het volgende:
Erik vindt Brian er maar verrot uitzien ha ha.
Dat was een wanhoopsdaad van hem. Geen daad die een staande ovatie verdient, maar de golf van haat die hier destijds losbarstte was m.i. nogal overdreven.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Zora01 het volgende:
Zo vind ik erik ook echt weer geweldig.. maar het natasia vriendjes tijdperk walgde ik van hem
Nou, wel bijna hoor, was te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Eric: Dennis is niet uit de kast gedonderd.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |