Dat is maar goed ook........................voor Michaelquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
Eric heeft Michael geblokkeerd van MSN....
Ken jij Eric ook?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
Wat is Eric weer heerlijk spits. Ik verwacht nog wat (verbale) actie vanavond
Ik zie voor het eerst een soort gretige blik in de ogen van Dennis.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Prospera het volgende:
Kijk Dennis..... een homo![]()
[afbeelding]
Eric heet hij
[afbeelding]
It takes one to know one....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie voor het eerst een soort gretige blik in de ogen van Dennis.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:19 schreef riri het volgende:
laat ik even dit melden.....eric gaat huub en lieke heeeeeeeeel veel info geven
Wat een idioterie.......quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
Jaap denkt dat Lieke weggaat en Eric blijft
Dat zou best wel eens waar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:19 schreef Darklight het volgende:
Jaap denkt dat Lieke weggaat en Eric blijft
En de flikkerstoel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda heeft ook best wel wat historie met Eric: De chocolade-lul.![]()
Gaaf dit.Eindelijk hebben wij een keer plezier.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef riri het volgende:
heeeeeerlijk dit die angst bij die motherfuckers......
Ik denk dat er 2 Erics waren toen hij in de villa was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beetje een vreemde rol van Eric Hij was het beste maatje van Huub en na een schandalig gebash van Huub ook weer vriendje van de anti-huubs. En toch heeft Huub een goed gevoel bij zijn ouwe maat.
Gaat Eric een bindende factor worden tussen de groepen of een kant kiezen?
Wordt het interressant vanavond?
Onverwachte info voor Huub omdat die een USB stick had geleend waar nog info op stond van Jaap die niet voor Huub bestemd was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft het over een usb-stick-fout.....
Iemand een idee wat hij bedoelt ?
Huub vroeg om een usb-stick om muziek op te zetten, zodat de Febo een cd zou branden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onverwachte info voor Huub omdat die een USB stick had geleend waar nog info op stond van Jaap die niet voor Huub bestemd was.
Hij stond waarschijnlijk volgens Brian per ongeluk op die agenda net zoals de brief van Jaap die per ongeluk in handen van Huub kwam door middel van een foutje van de productie die de USB-stick niet goed had gewist waardoor hij in de handen van Huub kwam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
De versier truc?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef tipsch het volgende:
Misschien komt Eric wel om Dennis los te weken van Jaap.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Nostalgist het volgende:
De domheid.. Ongelooflijk....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Jaap: We hebben Huub nu klein, dat moeten we zo houden.![]()
Thanks !quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij stond waarschijnlijk volgens Brian per ongeluk op die agenda net zoals de brief van Jaap die per ongeluk in handen van Huub kwam door middel van een foutje van de productie die de USB-stick niet goed had gewist waardoor hij in de handen van Huub kwam.
niet even oprecht door iedereen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:29 schreef yvonne het volgende:
Hè lekker, er wordt weer gelachen.
Jaap denkt dat de wereld na DGK aan zijn voeten ligtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
Jaap "heb je geld verdiend?" - schnabbels
"meer dan 10 duizend?" - gaat je niks aan
"Heb je iemand die het management voor je regelt?"
- ik heb een netwerk van mensen
K. Sterkte !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |