Jij hebt voor mij verborgen kantenquote:
Verwacht je niet dat hij met een opdracht binnen komt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt voor mij verborgen kanten![]()
Zoals ik al schreef, verwacht ik niet per se dat hij voor Huub komt; hij komt gewoon voor zichzelf. Maar alles is meegenomen en het is weer eens iets anders.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt voor mij verborgen kanten![]()
Zoals ik al schreef, verwacht ik niet per se dat hij voor Huub komt; hij komt gewoon voor zichzelf. Maar alles is meegenomen en het is weer eens iets anders.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:56 schreef ThomasSlayer het volgende:
Vriendje van mij kent Hedda die weer kontakt heeft met Eric.
Hij schijnt nog nooit zoveel van bil te zijn gegaam sinds de kooi.
Da's dan weer fijn voor hem. Ruik ik verbrand rubber?
De sukkel.... Het verraadt zijn totale gebrek aan stijl weer.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:56 schreef pullup het volgende:
Jaap noemt de parfait van heilbot dus gewoon gepureerde vis![]()
Ik reken er niet op. Het is natuurlijk mooi als het wel zo is... áls het een opdracht is die tegen de vijf is gericht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Verwacht je niet dat hij met een opdracht binnen komt?
Jammer dat juist Dennis zulk heugelijk nieuws mag brengen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Volgens Dennis wil Elly op de donderdagen wel een uur eerder komen om Hollandse pot te koken. De meerderheid gaat hiervoor.
Lieke is niet helemaal fit, Nadia sprak zonet tijdens wc bezoek tegen Amanda al uit dat ze hoopte dat lieke niet mee zou gaan naar giel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:53 schreef neehe het volgende:
Wat is er met Lieke ?
Hij kan zich beter bezig houden met schaken, daar is hij goed in, en zich verder nergens mee bemoeien. De aso.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De sukkel.... Het verraadt zijn totale gebrek aan stijl weer.....![]()
En dat met een varkentje...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi Jaap!
Hier Freek de Dennisfan.
Dan slinger ik de streams maar weer even aan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Ja Eric
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij kan zich beter bezig houden met schaken, daar is hij goed in, en zich verder nergens mee bemoeien. De aso.
Omdat Eric er aan komtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke is ziek, maar mag niet op bed gaan......
En die van blomst voor Jaap ook al nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat met een varkentje...
nee, die is vast niet doorgekomen
Mijn "steuntje in de rug" voor Dennis (omdat hij zo zielig is) was ook niet door gekomen.
Onduidelijkheid over de opdracht van Eric ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Waarom zijn Huub en Lieke zo chagerijnig?
Mooie analyse !quote:
Wie weet, kennen ze het script van vanavond al.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Lieke is ziek en mocht niet naar bed van de Febo.... Huub was het hier niet mee eens en ging ook ff bellen voor derquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat hij voor het zwakste stel kiest, en daarna backup wil krijgen van Dennis....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:05 schreef kybe het volgende:
Jaap past helemaal bij die bende van 5,ik ga me steeds meer aan hem ergeren.
Dat wordt dan kotsen, misschienquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
Lieke is ziek maar mag niet naar bed van de FEBO.![]()
Nee een andere Bartquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef Nostalgist het volgende:
Bart en Lesley is uit....
Jij schrijft het,ik dacht hetquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft wel iemand op het oog als vriendje..............![]()
Ze gaat naar Giel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd of die nog wat info aan Huub geeft
En hoop niet dat die Lieke er de hele tijd bij gaat zitten
ik wel....eric snapt ook wel dat lieke toppie is nu hij eruit is geweestquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:12 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd of die nog wat info aan Huub geeft
En hoop niet dat die Lieke er de hele tijd bij gaat zitten
Oh, Ok....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |