quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Eric heeft een hoop terug gezien en begrijpt Huub.Worden straks mooie gesprekken met Huub en Eric.
Z'n sterrenbeeld.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef neehe het volgende:
Gewoon vragen Erik : Zo Amanda wat wil je nou eigenlijk echt weten !!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef tutjehola het volgende:
Hahahaha, Brian meteen para naar Amanda. by the way, gaaaaaaaaaaaf pak van Brian, moet hij vanavond nog uitzoeken wie de moeder van Amanda is ofzo?![]()
Ja ok dat ging mis. Maar heeft Brian daarna wel verteld dat Eric zou komen of is hij dat ook meteen helemaal vergeten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Nostalgist het volgende:
misgegaan in de planning dus.... Adres van Eric stond erop....
Het happy couple. Ze vergeten, geschrokken als ze zijn, om de minuut te kleffen.quote:
Inspector Gaga.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:36 schreef tutjehola het volgende:
Hahahaha, Brian meteen para naar Amanda. by the way, gaaaaaaaaaaaf pak van Brian, moet hij vanavond nog uitzoeken wie de moeder van Amanda is ofzo?![]()
LOLquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Prospera het volgende:
1 heel niet blij duo'tje![]()
[afbeelding]
Oh jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:44 schreef Darklight het volgende:
Ze worden straks helemaal para als Huub en Eric gaan praten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inspector Gaga.
De zinnen zijn nu gezet op Giel.
Da's fijn voor d'r, maar ik hoop wel dat ze vannacht naar Giel Beelen moet. Een paar uurtjes voor Eric en Huub alleen zie ik wel zitten.quote:
Dat werd tijd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke mag naar Bed
En nog steeds dringt het niet door bij Amanda.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:48 schreef 2live het volgende:
eric vindt het kinderachtig 5-2, ze hebben niks geleerd
In opdracht van het meester Brainquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
Waarom is Amanda zo lang apart met Eric?
Hopen voor nmns dat apk er weer gauw is; kunnen ze tegen elkaar oprijdenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
erik erik erik, wat heb ik je toch gemist, lelijke hond
disaan, nmns mist jou..
Inderdaad en maar ikke,ikke,ikke,ikkequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:52 schreef riri het volgende:
weer meteen alles voor zichzelf opeisen die amanda en allesssssssssssssssss van zichzelf goedpraten![]()
![]()
![]()
Neem mij maar niet serieus maar denk het nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's fijn voor d'r, maar ik hoop wel dat ze vannacht naar Giel Beelen moet. Een paar uurtjes voor Eric en Huub alleen zie ik wel zitten.
Jaap? Jaapquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:51 schreef Donnie29 het volgende:
Dat gezeik van jaap is echt misselijk, oww huub moet geholpen worden, Jaap is alleen stoer omdat het 5 tegen 2 is, de loser. Daarom heeft ie zown grote muil, maar het is gewoon een angsthaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |