quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen en echt alleen als je bang bent om sex te hebben voor het huwelijk.
UIteraard, iedereen mag zijn leven beleven zoals hij/zij wil, anders vervalt een concept als 'vrije wil'.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:20 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Okee, iets dieper dan. Het recht om te kiezen voor een religie, en haaks daarop het recht om een religie af te wijzen. Vind je dat een als moslim geboren persoon het recht heeft om atheïst te worden?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogen moslims discimineren?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo dan alleen als je daar bang voor bent?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet masturberen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je staat negatief tegenover moslims die hun geloof de rug toekeren? En zaken als eerwraak wijs je ook af?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
UIteraard, iedereen mag zijn leven beleven zoals hij/zij wil, anders vervalt een concept als 'vrije wil'.
Tja religies, af en toe zijn ze echt te grappig/absurd.quote:
Nee zeker niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:"Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden." (Profeet Mohamed vzmh)
Sex voor het huwelijk is een zonde, als je geen zonde wilt begaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo dan alleen als je daar bang voor bent?
Ook...quote:
quote:Saladin, Rumi, Yunus Emre, Ahl-al Bait (Omar, Ali, Osman, Abu Bakr, etc.), Ibn Sina (Avicenna), Ibn Rushd (Averroes) en nog veel meer.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet masturberen.![]()
Kom op.
Eerwraak heeft geen zak met de Islam te makenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dus je staat negatief tegenover moslims die hun geloof de rug toekeren? En zaken als eerwraak wijs je ook af?
Maar als je geen vrouw hebt en niet masturbeert krijg je natte dromen. Mag dat wel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is iets wat je niet tegen kan houden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je geen vrouw hebt en niet masturbeert krijg je natte dromen. Mag dat wel?
Negatief, hoezo? Moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dus je staat negatief tegenover moslims die hun geloof de rug toekeren? En zaken als eerwraak wijs je ook af?
Ik droom dat ik iets moord, en nu?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je geen vrouw hebt en niet masturbeert krijg je natte dromen. Mag dat wel?
Wat is senschal?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Saladin ook? Ook al sloeg hij zonder pardon die senschal de kop af?
Is masturberen voor het huwelijk ook een zonde dan? Want je doet toch niets met het andere geslacht?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sex voor het huwelijk is een zonde, als je geen zonde wilt begaan.
Dus alleen tijdens ramadan hoef ik mijn fiets niet op slot te zetten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee.
Nee, Nee.
Zelfde redenen waarom je niet mag eten, drinken, vloeken, liegen, stelen etc.
Alleen als je wilt dat een boerenhollander hem meeneemt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus alleen tijdens ramadan hoef ik mijn fiets niet op slot te zetten?
Dude, oud.. werkelijk, erg oud.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus alleen tijdens ramadan hoef ik mijn fiets niet op slot te zetten?
Jup.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is masturberen voor het huwelijk ook een zonde dan? Want je doet toch niets met het andere geslacht?
Boeit jou omdat?quote:En heb jij gemasturbeerd voor het huwelijk?
Je weet echt niet wat een natte droom is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik droom dat ik iets moord, en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik ben daar niet bekend mee, ik zou dan ook graag de cijfers willen zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie verklaring voor dat gedoe dat de kleine criminaliteit ligt stijgt tijdens de Ramadan in alle gebieden waar moslims wonen?
Kansloosquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie verklaring voor dat gedoe dat de kleine criminaliteit ligt stijgt tijdens de Ramadan in alle gebieden waar moslims wonen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat een natte droom is?
Ben je nu serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niet mee omdat ik moslim ben.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Ulreazj het volgende:
Als je een discussie hebt met andere moslims. Die willen NL platbranden vanwege heiligschennis e.d. Doen jullie dan mee ? Of niet omdat jullie nu Nederlands zijn ?
Waarom zou je mee moeten doen? Volgens de Islam moeten moslims zich gedragen conform de wetgeving van het land waar ze in wonen. Ook al is dat soms in strijd met je religie!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Ulreazj het volgende:
Als je een discussie hebt met andere moslims. Die willen NL platbranden vanwege heiligschennis e.d. Doen jullie dan mee ? Of niet omdat jullie nu Nederlands zijn ?
Ik ben even Nederlands als ik moslim ben, maar moet wel van twee kanten komen, hoef niet aangekeken te worden alsof ik van Gogh neerschoot.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Ulreazj het volgende:
Gewoon een vraagquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Boeit jou omdat?
Al dan nog geen commentaar
Ben JIJ wel serieus?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ben je nu serieus?![]()
Op school.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben JIJ wel serieus?
Oh, nog eentje: Krijgen moslims ook sexuele voorlichting?
Ja, ik ben serieus..quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben JIJ wel serieus?
Jupquote:Oh, nog eentje: Krijgen moslims ook sexuele voorlichting?
Die heb ik ook niet, maar het schijnt een algemeen gegeven te zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bekend mee, ik zou dan ook graag de cijfers willen zien.
Nee nee, ik bedoelde specifiek tijdens de Ramadan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kansloos
Doelloos
Hopeloos
Werkloos
Levenloos
Milde aanpak, schaamte cultuur, nalatige ouders etc.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat een natte droom is?
Ik neem aan dat ie bedoelt dat je over vanalles droomt en dat het niet meteen betekent dat je dat zelf ook zou doen, zo vindt ed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
Geen idee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoelde specifiek tijdens de Ramadan.
Vind je het erg als ik dat "algemene gegeven" naar het land der fabelen verwijs?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet, maar het schijnt een algemeen gegeven te zijn.
Alleen waar Mutant vandaan komtquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
Moet een meisje nog een bebloed laken laten zien, net als vroeger?
Van Gogh is neergestoken na het schieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben even Nederlands als ik moslim ben, maar moet wel van twee kanten komen, hoef niet aangekeken te worden alsof ik van Gogh neerschoot.
Nou, bij ons is dat iig nooit het geval geweest. Voorzover ik weet doet men dat ALLANG niet meer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
Moet een meisje nog een bebloed laken laten zien, net als vroeger?
Vrije wil, eigen keus.. Godsoordeel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die hun geloof verlaten?
Er is ook geschoten hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:38 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Van Gogh is neergestoken.
Fortuin is geschoten....maar dan niet door een moslim.
Duidelijk geval dat het van twee kanten komt lijkt me.
Verharding, gevoel van in een hoekje zitten, irritaties, de standaardzaken. Vaak sociale achterstand. Tokkies hebben ook korte lontjes, heeft puur te maken met de sociale achtergrond.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:37 schreef Tarabass het volgende:
Waarom hebben de meeste moslims zo'n kort lontje?
Ok, komt ie:quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus..
Ik zeg dat ik in mijn droom weleens iemand vermoord, wat ook niet mag, betekent dat dat er iets gaat gebeuren?
[..]
Jup
bron bron bron bronquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat "algemene gegeven" naar het land der fabelen verwijs?
Ah, ok.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, komt ie:
Mannen produceren continu sperma. Als je dat niet kwijtraakt dmv sex of masturbatie, dan raak je dat kwijt dmv auto-ejaculatie. Dit gebeurd meestal tijdens de slaap.
Hou je handen thuis en alles komt goed.quote:Over sex dromen kan hiervan een onderdeel zijn maar dat is niet noodzakelijk. Het gaat er dus niet om dat je je inbeeld dat je ejeculeert, je ejaculeert werkelijk.
En bedankt voor de tipsquote:Het is dus handiger om te masturberen, dat scheelt weer in de was.
Nou er is iig geen verklaring voor. Lijkt me dat je als moslim geen fut hebt voor dat soort dingen. Zullen vast wel weer de standaard rellers zijn.quote:
1. We hebben geen hekel aan joden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef geenaam het volgende:
Dan kom ik maar met een serieuze vraag..
Waarom hebben jullie zo'n hekel aan joden?
Wat gebeurt er als ik met mijn schoenen aan de moskee binnenloop?
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, ok.![]()
[..]
Hou je handen thuis en alles komt goed.
[..]
En bedankt voor de tips
Geen hekel aan de Joden, het is geen religieus kwestie, maar een nationalistisch kwestie.. Volgens de Arabieren is Israel gebouwd op bezet land. Niet vergeten dat de Turkse Sultan in de 14e eeuw 250.000 Joden asiel heeft aangeboden in het Ottomaanse Rijk terwijl Spanje ze aan het uitroeien en geforceerd aan het bekeren was, bood de Sultan zijn boten aan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef geenaam het volgende:
Er op aan gesproken.quote:Wat gebeurt er als ik met mijn schoenen aan de moskee binnenloop?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
1. We hebben geen hekel aan joden.
2. Vuile vloer.
Ik heb geen hekel aan joden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef geenaam het volgende:
Uitlokken hé, grenzen verleggen.. vrij weinig met de Islam te maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom moeten zoveel Marokkanen in de bus muziek luisteren op hun mobiel, dmv de speaker?
Terwijl ze weten dat veel mensen er last van hebben
Graag gedaan, maar je handen thuis houden helpt echt niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, ok.![]()
[..]
Hou je handen thuis en alles komt goed.
[..]
En bedankt voor de tips
wat dan wel? ik zie vaak wel een soort van afkeer of onbegrip tegenover joden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ANATHEMA AYAOTLLAH FATWAquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:42 schreef geenaam het volgende:
Omdat dat hun zogenaamde status is. Dergelijke marokkanen ontlenen hun status aan materiele zaken. Verder hebben ze niets, no job, no brains, no future.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom moeten zoveel Marokkanen in de bus muziek luisteren op hun mobiel, dmv de speaker?
Terwijl ze weten dat veel mensen er last van hebben
Je bent nog steeds serieus hé?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar je handen thuis houden helpt echt niet.
Heb je dat echt niet geleerd op school?
Maar vaak wel Moslimsquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uitlokken hé, grenzen verleggen.. vrij weinig met de Islam te maken.
Dus: geen idee?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou er is iig geen verklaring voor. Lijkt me dat je als moslim geen fut hebt voor dat soort dingen. Zullen vast wel weer de standaard rellers zijn.
Zelf bedacht!quote:
Waarom zie ik dan zoveel moslims en / of Marokkanen die een hekel hebben aan joden? En staat er niet op meerdere plekken in de koran zeer negatieve, en tot haat aanzettende, teksten tegen joden? Of vergis ik me nu erg?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
2. Vuile vloer.
Israelische politiek + onwetendheid + etc.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef Prego het volgende:
[..]
wat dan wel? ik zie vaak wel een soort van afkeer of onbegrip tegenover joden.
Zeg maar gerust allochtonen.. niet elke Marokkaan is een moslim, niet elke getinte puber is een moslimquote:
Ik ben ook eng, maar nou weet ik nog steeds niet hoe de Islam hiertegenover staat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent nog steeds serieus hé?
Begin het een beetje eng te vinden.
Nee, ik ben geen genetisch islamcomponent tegengekomen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:49 schreef Floripas het volgende:
Een andere vraag. Ik ben wel eens met een nogal *kuch* mediterraans uitziende vriend naar de binnenlanden van Turkije en Marokko geweest. Als we dan een moskee bezochten, gingen ze er altijd van uit dat hij Moslim was en ik niet, door ons uiterlijk. Welnu, dat ljkt voor de hand liggend.
Maar zelfs na aandringen dat hij echt geen moslim was wilden ze niet altijd geloven dat hij geen moslim was, alsof er een soort "genetische component" aan de islam zat. Marokkaan = moslim, westerling = geen moslim. Zijn jullie zoiets al wel eens tegengekomen?
Alleen als een erg blonde Turkse jongen bijvoorbeeld met zijn getinte zus loopt en hangjongeren er opmerkingen over maken of lastig vallen omdat ze denken dat het een Nederlandse vriendje is, maar geen idee of het vergelijkbaar is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:49 schreef Floripas het volgende:
Een andere vraag. Ik ben wel eens met een nogal *kuch* mediterraans uitziende vriend naar de binnenlanden van Turkije en Marokko geweest. Als we dan een moskee bezochten, gingen ze er altijd van uit dat hij Moslim was en ik niet, door ons uiterlijk. Welnu, dat ljkt voor de hand liggend.
Maar zelfs na aandringen dat hij echt geen moslim was wilden ze niet altijd geloven dat hij geen moslim was, alsof er een soort "genetische component" aan de islam zat. Marokkaan = moslim, westerling = geen moslim. Zijn jullie zoiets al wel eens tegengekomen?
Voor andere antwoorden moet je naar www.maroc.nlquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:49 schreef jordeeeh het volgende:
Ok
Toch bedankt voor de serieuze antwoorden
Jammer dat hier nou net de nette moslims antwoord geven
Vergeet niet de eeuwige strijd van Mohammed tegen de Joden. Die Mohammed was niet de liefste..quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Israelische politiek + onwetendheid + etc.
Nee, ik weet wel dat het volgens de islam niet zo is, natuurlijk. Maar bij minder geletterden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen genetisch islamcomponent tegengekomen.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel dat het volgens de islam niet zo is, natuurlijk. Maar bij minder geletterden?
1. De joden behoren tot de Lieden van het Boek in de Koran. Sommige ''moslims'' hebben een hekel aan joden vanwege de Israelische politiek, of omdat ze er niet veel van afweten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan zoveel moslims en / of Marokkanen die een hekel hebben aan joden? En staat er niet op meerdere plekken in de koran zeer negatieve, en tot haat aanzettende, teksten tegen joden? Of vergis ik me nu erg?
Maar je mag toch niet naar binnen met je schoenen aan? Of maakt het helemaal niet zoveel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |