Ik lachtequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen jullie door een waterkraan?
Maar groot kans dat ik jou toch ook een hand zou geven? Of naar een meisje op straat kijk, of 'pff' zeg tegen mijn ouderen? Een moslim is ook een mens met zijn +/-. In sommige dingen wordt je nalatig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar je doet het toch. Van jezelf, en van andere mensen. Waarom?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
...hebben jullie heiligen...?
Totaal nieuw voor mij.
Geen sex tijdens het vasten. Masturberen valt daaronder.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar wat heeft masturberen met stelen te maken?
Wat is er slecht aan?
Niets, maar beide dingen verbreken wel je vasten, zijn dingen waarvoor je je moet inhouden, ook sex btw.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar wat heeft masturberen met stelen te maken?
Wat is er slecht aan?
Nee, het was totaal geen verwijt, geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar groot kans dat ik jou toch ook een hand zou geven? Of naar een meisje op straat kijk, of 'pff' zeg tegen mijn ouderen? Een moslim is ook een mens met zijn +/-. In sommige dingen wordt je nalatig.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij bedoelt hij profeten, etc.
Bin Laden met zijn videoboodschappen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het was totaal geen verwijt, geen zorgen.
Maar fundamentalisten houden zich ook niet aan dat gebod. Raar eigenlijk.
Weet ik wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het was totaal geen verwijt, geen zorgen.
Ik vind fundamentalisten dan ook modern, niet in de zin van beschaving, maar terreur en verderf zaaien in de Islam om je doel te bereiken is een nieuw concept.quote:Maar fundamentalisten houden zich ook niet aan dat gebod. Raar eigenlijk.
Bedoel je gewoon hier en nu, in het dagelijks leven, uit de geschiedenis?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef Floripas het volgende:
Hee, welke moslim, buiten de mensen die in de Koran worden genoemd, bewonderen jullie het meest?
De zoon van Rushd.. Aka Ibn Rushd / Averroesquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef Floripas het volgende:
Hee, welke moslim, buiten de mensen die in de Koran worden genoemd, bewonderen jullie het meest?
Eikel, dat wilde ik ook zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De zoon van Rushd.. Aka Ibn Rushd / Averroes
Saladin, Rumi, Yunus Emre, Ahl-al Bait (Omar, Ali, Osman, Abu Bakr, etc.), Ibn Sina (Avicenna), Ibn Rush (Averroes) en nog veel meer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef Floripas het volgende:
Ja, die is wel heel tof.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De zoon van Rushd.. Aka Ibn Rushd / Averroes
Jami!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef Floripas het volgende:
Dierenrechten in de Islam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef Heberg het volgende:
Heb je empathie met dieren ? Of zie je die alleen als functioneel, of om te offeren ?
Ebru Umar, is een Aleviet, altijd al geweest, doet mee met 'afvallig' zijn omdat het een hype is geworden, iedereen spreekt er over, dus kan mvr de leerling van Theo van Gogh en zijn opvolger in de metro natuurlijk niet achter blijven, om vervolgens de Marokkanen als inspiratie te gebruiken om de Islam mee aan te vallen vind ik niet echt de juiste, intellectuele manier van iets overbrengen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef bolletje_25 het volgende:
Okee, serieuze vraag
Er stond vandaag een stukje in Metro over een afvallige moslima. Zij reageerde nogal fel op het Islamitische geloof, hebben jullie daar een reactie op. Hoe voelt het om zoiets te lezen.
Hieronder een plaatje, de complete krant is te downloaden via metro.nl
http://xs.to/xs.php?h=xs119&d=07375&f=metro1409.PNG
Ik was het wel eens met haar![]()
Mogen moslims vloeken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eikel, dat wilde ik ook zeggen![]()
Moslims lijken op mensen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogen moslims vloeken?![]()
Dus mag t buiten de ramadam ook niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
Maar ik vroeg t eerst in t algemeen of t mocht, buiten t vasten om, dat was dus ook al nee.
Ik heb een kat gehad als huisdier. Er is ook een mooi verhaal over de profeet (vzmh) en een kat. In het kort ff snel: De profeet (vzmh) zit ergens, een kat komt naast hem liggen en valt daar in slaap, de profeet (vzmh) wilde opstaan en merkte op dat de kat op een deel van zijn "jurk" zat. Hij wilde niet dat de kat wakker zou worden en heeft toen maar het deel waar de kat op lag, afgescheurd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef Heberg het volgende:
Heb je empathie met dieren ? Of zie je die alleen als functioneel, of om te offeren ?
Okee, iets dieper dan. Het recht om te kiezen voor een religie, en haaks daarop het recht om een religie af te wijzen. Vind je dat een als moslim geboren persoon het recht heeft om atheïst te worden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ebru Umar, is een Aleviet, altijd al geweest, doet mee met 'afvallig' zijn omdat het een hype is geworden, iedereen spreekt er over, dus kan mvr de leerling van Theo van Gogh en zijn opvolger in de metro natuurlijk niet achter blijven, om vervolgens de Marokkanen als inspiratie te gebruiken om de Islam mee aan te vallen vind ik niet echt de juiste, intellectuele manier van iets overbrengen.
Alleen en echt alleen als je bang bent om sex te hebben voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus mag t buiten de ramadam ook niet?
Mogen moslims discimineren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ebru Umar, is een Aleviet, altijd al geweest, doet mee met 'afvallig' zijn omdat het een hype is geworden, iedereen spreekt er over, dus kan mvr de leerling van Theo van Gogh en zijn opvolger in de metro natuurlijk niet achter blijven, om vervolgens de Marokkanen als inspiratie te gebruiken om de Islam mee aan te vallen vind ik niet echt de juiste, intellectuele manier van iets overbrengen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen en echt alleen als je bang bent om sex te hebben voor het huwelijk.
UIteraard, iedereen mag zijn leven beleven zoals hij/zij wil, anders vervalt een concept als 'vrije wil'.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:20 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Okee, iets dieper dan. Het recht om te kiezen voor een religie, en haaks daarop het recht om een religie af te wijzen. Vind je dat een als moslim geboren persoon het recht heeft om atheïst te worden?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mogen moslims discimineren?
Nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo dan alleen als je daar bang voor bent?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet masturberen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus je staat negatief tegenover moslims die hun geloof de rug toekeren? En zaken als eerwraak wijs je ook af?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
UIteraard, iedereen mag zijn leven beleven zoals hij/zij wil, anders vervalt een concept als 'vrije wil'.
Tja religies, af en toe zijn ze echt te grappig/absurd.quote:
Nee zeker niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:"Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden." (Profeet Mohamed vzmh)
Sex voor het huwelijk is een zonde, als je geen zonde wilt begaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo dan alleen als je daar bang voor bent?
Ook...quote:
quote:Saladin, Rumi, Yunus Emre, Ahl-al Bait (Omar, Ali, Osman, Abu Bakr, etc.), Ibn Sina (Avicenna), Ibn Rushd (Averroes) en nog veel meer.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat jullie niet masturberen.![]()
Kom op.
Eerwraak heeft geen zak met de Islam te makenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dus je staat negatief tegenover moslims die hun geloof de rug toekeren? En zaken als eerwraak wijs je ook af?
Maar als je geen vrouw hebt en niet masturbeert krijg je natte dromen. Mag dat wel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is iets wat je niet tegen kan houden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je geen vrouw hebt en niet masturbeert krijg je natte dromen. Mag dat wel?
Negatief, hoezo? Moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dus je staat negatief tegenover moslims die hun geloof de rug toekeren? En zaken als eerwraak wijs je ook af?
Ik droom dat ik iets moord, en nu?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als je geen vrouw hebt en niet masturbeert krijg je natte dromen. Mag dat wel?
Wat is senschal?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Saladin ook? Ook al sloeg hij zonder pardon die senschal de kop af?
Is masturberen voor het huwelijk ook een zonde dan? Want je doet toch niets met het andere geslacht?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sex voor het huwelijk is een zonde, als je geen zonde wilt begaan.
Dus alleen tijdens ramadan hoef ik mijn fiets niet op slot te zetten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee.
Nee, Nee.
Zelfde redenen waarom je niet mag eten, drinken, vloeken, liegen, stelen etc.
Alleen als je wilt dat een boerenhollander hem meeneemt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus alleen tijdens ramadan hoef ik mijn fiets niet op slot te zetten?
Dude, oud.. werkelijk, erg oud.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus alleen tijdens ramadan hoef ik mijn fiets niet op slot te zetten?
Jup.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is masturberen voor het huwelijk ook een zonde dan? Want je doet toch niets met het andere geslacht?
Boeit jou omdat?quote:En heb jij gemasturbeerd voor het huwelijk?
Je weet echt niet wat een natte droom is?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik droom dat ik iets moord, en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik ben daar niet bekend mee, ik zou dan ook graag de cijfers willen zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie verklaring voor dat gedoe dat de kleine criminaliteit ligt stijgt tijdens de Ramadan in alle gebieden waar moslims wonen?
Kansloosquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie verklaring voor dat gedoe dat de kleine criminaliteit ligt stijgt tijdens de Ramadan in alle gebieden waar moslims wonen?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je weet echt niet wat een natte droom is?
Ben je nu serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe niet mee omdat ik moslim ben.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Ulreazj het volgende:
Als je een discussie hebt met andere moslims. Die willen NL platbranden vanwege heiligschennis e.d. Doen jullie dan mee ? Of niet omdat jullie nu Nederlands zijn ?
Waarom zou je mee moeten doen? Volgens de Islam moeten moslims zich gedragen conform de wetgeving van het land waar ze in wonen. Ook al is dat soms in strijd met je religie!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Ulreazj het volgende:
Als je een discussie hebt met andere moslims. Die willen NL platbranden vanwege heiligschennis e.d. Doen jullie dan mee ? Of niet omdat jullie nu Nederlands zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |