zie onder de OPquote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
ZEG, HOENJEE!
Mot et niet 460 zijn?
Je hebt net 459 dichtgepost
MODJE?
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
ZEG, HOENJEE!
Mot et niet 460 zijn?
Je hebt net 459 dichtgepost
MODJE?
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
EDIT: Frits zit aan de whiskey-cola
Ik pak me zo nog een whiskytjequote:
quote:
Moet je TS (Houniet) ook in de TT zetten hequote:Op donderdag 13 september 2007 23:59 schreef remlof het volgende:
TT change, deel 460 dus. Geen bier meer voor TS
Das de Franse Slag hequote:Op donderdag 13 september 2007 23:58 schreef Houniet het volgende:
ik vind het geniaal dat jullie me Hoenjee noemen[afbeelding]
neequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je TS (Houniet) ook in de TT zetten he![]()
Whehequote:
Goed planquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je TS (Houniet) ook in de TT zetten he![]()
true that, maarja jullie zeiden ook niet dat ik van te voren moest eten!quote:
Jij hield je niet aan je belofte duitserquote:
cheersquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
Gefeliciteerd Erik
Hier ligt bier zat, kom maar halen
Daar was ik al bang voor...quote:
da's ook goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...
Naja, ik zal zo ff een whiskytje op je drinken![]()
ja daar woont mn huis!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
btw, woonde jij nou op de uithof?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zodra het weer over auto;s en wijven gaat ben ik weer weg [afbeelding]
Ik doe meequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...
Naja, ik zal zo ff een whiskytje op je drinken![]()
Gezelligquote:
Okquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Zodra het weer over auto;s en wijven gaat ben ik weer weg [afbeelding]
Mag niequote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag nie![]()
Besides, ik drink een whiskytje
Ik stiekem ook alquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag nie![]()
Besides, ik drink een whiskytje
gewoonquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom wilde je weten of ik daar woon eer-ik?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon
Ik woon sinds afgelopen weekend ook in utrecht
quote:
ik was vandaag nog in de buurt! Bij action/schelecker etcquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kruispunt overvecht/ondiep/zuilen
In de kroegquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prima idd
Alleen m'n wijk is wat minder.
En ik wil weten waar ik nu bier kan halen
sGoed joh...quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga er af! Morgen weer 'vroeg' opA demain! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga er af! Morgen weer 'vroeg' opA demain! [afbeelding]
a'damse straatweg?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was vandaag nog in de buurt! Bij action/schelecker etc
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:39 schreef eer-ik het volgende:
mazzel tim
@ MPG: Ik ga niet in m'n eentje in de kroeg zitten...
fietsen? wil je niet zo schelden!quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ga je daar altijd met de bus heen?
Of ga je wel eens fietsen?
morgenavond ff werkenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fietsen? wil je niet zo schelden!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:46 schreef Houniet het volgende:
fietsen is goed voor je [afbeelding]
Juist ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
fietsen? wil je niet zo schelden!
dan is er geen andere optie hoewel ik snachts naar de uithof fietsen doodeng vindquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist ja.
Fietsen doe je alleen als je naar de kroeg gaat [afbeelding]
relaxedquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgenavond ff werkenmn rooster ziet eruit: 8uur per week werken (ene week 2 avonden andere week avond en zaterdag (aangezien ik niet weer teveel wil werken waardoor ik niet thuis studeer en dus mn vakken niet haal zoals afgelopen semester) en dinsdag hoorcolleges van 13.15-17 en donderdag werkgroepen 11-15 uur en dat was t
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgenavond ff werkenmn rooster ziet eruit: 8uur per week werken (ene week 2 avonden andere week avond en zaterdag (aangezien ik niet weer teveel wil werken waardoor ik niet thuis studeer en dus mn vakken niet haal zoals afgelopen semester) en dinsdag hoorcolleges van 13.15-17 en donderdag werkgroepen 11-15 uur en dat was t
hmmquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde weten hoever het fietsen is vanaf hier naar de uithoef.
maps.google.com geeft een kwartier, maar dat is over de snelweg
Ik ben vanaf hier met 15minuten op vredenburg alsm ik doorfiets, wat ik altijd doequote:Op vrijdag 14 september 2007 00:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde weten hoever het fietsen is vanaf hier naar de uithoef.
maps.google.com geeft een kwartier, maar dat is over de snelweg
dat is wel irritant..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
damn is er geen andere optie hoewel ik snachts naar de uithof fietsen doodeng vindt
goed plan hequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:49 schreef MPG het volgende:
Trouwens...
Met zoveel KSCérs in utrecht... is het niet een idee eens een koffietje te drinken ergens in Ut?
thee?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook maar ik vind koffie niet zo lekkerdus mag iets anders ook?
Tuurlijk, wat jij wiltquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ook maar ik vind koffie niet zo lekkerdus mag iets anders ook?
quote:
Goed planquote:
Ik ga ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan [afbeelding]
Maar niet voor nu, want ik ga slapen.
Denk maar eens na over mijn meet-idee
Welterusten en tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan [afbeelding]
Maar niet voor nu, want ik ga slapen.
Denk maar eens na over mijn meet-idee
Welterusten en tot morgen![]()
waar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga ook.
Best plan.
Morgen goed uitgerust m'n verjaardag vieren
Een keer op woensdag? Komt dat uit?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat hebben we gedaanalleen nog een tijd en datum
ben je nog niet moe dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja laat me maar alleen
slaap lekker allen.
Ga lekker mee naar bedquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ja laat me maar alleen
slaap lekker allen.
nee, in ter aarquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waar?ik kan heel goed partycrashen
(of niet in U.?)
heb je goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, in ter aar
M'n ouders willen graag dat ik 't thuis vier.
Maar ik ga eerdaags, waarschijnlijk zaterdag, nog effe goed pilsen in utrecht.
ja dan zit ik in Eijsden (of all placesquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, in ter aar
M'n ouders willen graag dat ik 't thuis vier.
Maar ik ga eerdaags, waarschijnlijk zaterdag, nog effe goed pilsen in utrecht.
als ik het koud heb kruip ik altijd lekker in bedquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ben wel ene beetje moe en tis koud hier
Sandertje is er ook weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:26 schreef Sander170 het volgende:
Alle aanwezigen een hele goedenacht.![]()
En gaan we nog koffie drinken / thee / of bier ????
![]()
Heey indahtje, leuk je weer te zien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sandertje is er ook weer
Ben net wakker man, voor mij geen bier iig..
ja, vertel eens, waarom pas zo laat op internet dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey indahtje, leuk je weer te zien.![]()
Ik ben al heel lang wakker, voor mij zou bier een goede optie zijn.![]()
Maar nu zit ik nog met een kop koffie voor me.![]()
Omdat ik net bij een vriendin vandaan kom, lekker film bij haar thuis gekeken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 02:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, vertel eens, waarom pas zo laat op internet dan?
Dan vind ik het alsnog erg vroeg !!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is hier 5 uur later dan bij jou
als je hier niet op tijd op staat, is de dag al half voorbij. De zon komt op rond zessen in de morgen en gaat onder rond zes in de avond.quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:34 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan vind ik het alsnog erg vroeg !!!!
Dus net als in Nederland nu zeg maar !!quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je hier niet op tijd op staat, is de dag al half voorbij. De zon komt op rond zessen in de morgen en gaat onder rond zes in de avond.
Oke, maar heb je het zo druk dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar in Nederland varieert het over het jaar veel meer dan hier. Hier is het gedurende een jaar een half uurtje eerder of later licht/donker.
Uitslapen tot 11 uur? Ik moet goed gaan nadenken wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb.
Dan ga ik nu dus slapen indah, spreek ik je morgennacht / ochtend nog?quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, ik heb het wel redelijk druk inderdaad. Mijn dagen zijn nog net zo vol als in de tijd dat ik in Nederland zat en een full-time baan had![]()
Het geluk is dat ik zelf wel mijn dingen kan plannen, dus ook vakanties als het mij uit komtDat is wel heel erg fijn moet ik toegeven.
Ik heb nog geen flikker uitgevoerd. Om eerlijk te zijn. Maar goed.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:20 schreef OA het volgende:
De werkdag is nog geen half uur oud en nu stapelen de problemen zich alweer op...[afbeelding]
Is er iemand die hier iets nuttigs in ziet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:05 schreef Sander170 het volgende:
Nou het duurt me te lang, ik ga slapen, en morgennacht ben ik hier rond 01:15, tot dan vrienden.![]()
Gaat goed, wat voor problemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:20 schreef OA het volgende:
De werkdag is nog geen half uur oud en nu stapelen de problemen zich alweer op...[afbeelding]
En nu? Nu kan er niets gebeuren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:26 schreef OA het volgende:
Ik zal even in vage termen vertellen wat er aan het handje is.
* Order geplaatst bij bedrijf A
* Bedrijf A bevestigt
* Bedrijf A levert vervolgens niet, want de voorraad is al verkocht...![]()
* OA belt producent om naar andere leveranciers te vragen
* OA belt bedrijf B
* Bedrijf B heeft geen voorraad.
Produkt is vandaag nodig, dus das mooi kut....![]()
Bedrijf/leverancier C bevindt zich in Mexico, dus dat is al helemaal geen optie...![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is er iemand die hier iets nuttigs in ziet?
Het kan zomaar zijn dat je Sander heel dringend wil spreken....quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet wat er gepland was...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En nu? Nu kan er niets gebeuren?
Oké.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:29 schreef OA het volgende:
Het kan zomaar zijn dat je Sander heel dringend wil spreken....![]()
Kán![]()
Teruglezert!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm,.. nou. Sterkte ermee. Ik ga eens uitvogelen hoe ik, in ons prachtige nieuwe systeem, cijfers in moet voerenquote:
Het staat boven in de bladzijde OA.quote:
Tegen die tijd lig ik óf te slapen óf niet...quote:
Bij jou wellicht.... bij mij niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het staat boven in de bladzijde OA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |