Oei...mag ik je aanraken..quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:13 schreef Fugie het volgende:
ik kreeg vandaag 120kg maar 1x omhoog met deadliften![]()
Baffer Baffer,.. moet steeds denken aan een baffende kontlikkende gaymanquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef LedZep het volgende:
Baffer is een beest, want hij doet glute ham raises.
Zag net je pics op DBB, best een buffel aan het worden. Eerst zat ik nog bij je in de buurt maar jij nu @ 117kg en ik @ 98kgquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag military press 100kg 7x1Tip van iemand van dbb, voelde echt mega lekker. Sta al zolang stil op 100kg 1x nu is op deze manier proberen.
Neen,quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:39 schreef Baffer het volgende:
Hahaha alleen op lichte incline, maar over een 2 maanden ofzo doe ik ze wel parallel aan de vloer.
Verder bovenbenen en bovenlichaam wel gewoon in een lijn.
Post je zelf ook op TF btw?
Oke dan, "Klaus Doring" haha, potverdikke 't is ook een dolle boel hier! Monsterlijke elbows out pectorial growth factor. Ik denk dat ik mezelf laat adopteren door een Finse strongman ofzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef Baffer het volgende:
Duidelijk antwoord "joopie31" hahaha wat een geval is het ook he jongens.
We hebben hier duidelijk te maken met de "geleerde sporter"quote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Baffer het volgende:
haha stuk stront, jij ongelooflijke nerd, rotte poepvrucht.De nieuwe stinkguru is geboren hier op Fok! hoor.
Ga nu maar rozenstengels in je pisbuis stoppen. Dat je moeder je geen aandacht geeft en dat ze haar reet niet meer heeft afgeveegd sinds je vader dood is ( 6 jaar geleden ) en je geen aandacht geeft, en de enige 'liefde' die je wekelijks ontvangt van je overbehaarde suikeroompje is niet ons probleem. Rot stuk nageboorte.
Hahahahahaha zwarte haast ist pwnd door EricR. Ik wacht op zijn bezoek hier voor de clash of the titans.quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Baffer het volgende:
Haha the great Boudewijn traint zelf ook ledzep, hij was ook bekend onder de naam "zwarte haast" op nederlandse lichaamsverbouwen.com en natuurlijk respectabel lid van team baffer.
No offense, maar dit komende van een gast met 3 jaar kuurverleden en nog steeds een BW onder de 90kg kan ik dit niet serieus nemen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef Mr.J het volgende:
Jammer dat een klein stelletje randmongolen deze reeks nu zitten te verneuken zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |