We hebben hier duidelijk te maken met de "geleerde sporter"quote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Baffer het volgende:
haha stuk stront, jij ongelooflijke nerd, rotte poepvrucht.De nieuwe stinkguru is geboren hier op Fok! hoor.
Ga nu maar rozenstengels in je pisbuis stoppen. Dat je moeder je geen aandacht geeft en dat ze haar reet niet meer heeft afgeveegd sinds je vader dood is ( 6 jaar geleden ) en je geen aandacht geeft, en de enige 'liefde' die je wekelijks ontvangt van je overbehaarde suikeroompje is niet ons probleem. Rot stuk nageboorte.
Hahahahahaha zwarte haast ist pwnd door EricR. Ik wacht op zijn bezoek hier voor de clash of the titans.quote:Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Baffer het volgende:
Haha the great Boudewijn traint zelf ook ledzep, hij was ook bekend onder de naam "zwarte haast" op nederlandse lichaamsverbouwen.com en natuurlijk respectabel lid van team baffer.
No offense, maar dit komende van een gast met 3 jaar kuurverleden en nog steeds een BW onder de 90kg kan ik dit niet serieus nemen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef Mr.J het volgende:
Jammer dat een klein stelletje randmongolen deze reeks nu zitten te verneuken zeg.
Sorry hoor. Maar is deze threat nu meteen 'verneukt' als er een paar reacties worden geplaatst die niet over het topic zelf gaan? Er kan door anderen gewoon nog gepost worden hoor, en ik zal daar dan ook wel gewoon op een normale manier op reageren.quote:
Precies, je kent mijn stats en weet hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Baffer het volgende:
[..]
No offense, maar dit komende van een gast met 3 jaar kuurverleden en nog steeds een BW onder de 90kg kan ik dit niet serieus nemen.
Calm down killer, ik heb wel degelijk toegevoegde waarde, dat weet je zelf ook.quote:Op zondag 16 september 2007 15:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Precies, je kent mijn stats en weet hoe ik eruit zie.
Ga toch ergens anders lopen kutten nietszeggend mannetje. Het enige wat je kan is op belerend, arrogant en irriterend toontje topics verneuken. Verder heb je 0,0 toegevoegde waarde, je bent niet bereid anderen te helpen, je post alleen maar om te kutten. Flikker toch gewoon lekker op joh.
Mijn log begint wellicht binnenkort weer, ik heb de afgelopen tijd niet regelmatige genoeg getraind om het te posten. Mijn huidige PL stats zijn niet bekend, het enige wat ik weet is dat ik met rechts tegen de 50 pistols kan maken, weighted ongeveer 6x + 20kg (het enige gewicht die ik heb, ex. boekentas à 10kg). Verder doe ik weleens overhead stone press (een of ander ruw handen-openhalend betonding) van 45kg, daar haal ik redelijk gemakkelijk een aantal reps mee, ik denk dat mijn MP iets van 70-75kg is.quote:Op zondag 16 september 2007 15:34 schreef Boudewijn. het volgende:
LedZep wat zijn jou stats eigenlijk? Ik had laatst nog je log gekickt, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Ik zie in dit topic dat je toch wel weer wat aan het trainen bent?
Waar woon je eigenlijk? Komende zaterdag naar Ede?
Ik kijk ernaar uit, dat je maar een waar buff beest mag worden.quote:Op zondag 16 september 2007 16:30 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mijn log begint wellicht binnenkort weer, ik heb de afgelopen tijd niet regelmatige genoeg getraind om het te posten. Mijn huidige PL stats zijn niet bekend, het enige wat ik weet is dat ik met rechts tegen de 50 pistols kan maken, weighted ongeveer 6x + 20kg (het enige gewicht die ik heb, ex. boekentas à 10kg). Verder doe ik weleens overhead stone press (een of ander ruw handen-openhalend betonding) van 45kg, daar haal ik redelijk gemakkelijk een aantal reps mee, ik denk dat mijn MP iets van 70-75kg is.
Nou ja, dingen als 100x 20kg KB snatch in 5 minuten is dan ook wel aardig, maar niet echt gerelateerd max strength. Deadlift moet altijd nog minstens 160kg kunnen zijn, maar als ik binnenkort een keertje in een gym ga zien kan ik daar wat meer over zeggen.
Samenvatting: trainen komt t.z.t. weer regelmaat in, log zal dan wel weer van start gaan. BW = 75kg, net als een jaar geleden.
Ik woon in het Friesche Noorden Des Lands, zaterdag werk ik de hele dag met brutal 15kg sinaasappelkratten, dus in Ede zal mijn gestalte zich niet laten zien.
Met hem, ^^quote:Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Ik zou het ook wel op prijs stellen dat de 'nieuwe leden' zich normaal gedragen met posten. Het is echt niet om aan te zien hoe kinderachtig sommige posts zijn.
Gewoon normaal reageren heeft iedereen wat aan. Die semi stoere uitspraken waren leuk toen je 12 was, nu niet meer.
Wat hebben ze je gegeven zodat je dit zegt?quote:Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef LedZep het volgende:
Situatie:
newbie: ik ben net begonnen met "fitniss", welk schema raden jullie mij aan?
team baffer-member: [kennis]blablapendlayblablarippetoeblablabillstarblablafullbodyetcblabla[/kennis]
newbie: oke.. maar hoe zit het met de biceps? ik train toch maar volgens een splitschema, de pro's doen het ook zo dus zal dat wel kloppen
team baffer-member: [kennis]nee, want...blablablabla etc etc[/kennis]
newbie: oke, maar ronnie dit en de instructeur dat en de pro's zus en mijn antilliaanse vriend zo, dus ik doe denk ik maar 2x per week borst en armen en 1x per week schouders + 1 rug oefening
team baffer-member: [kennis]wanneer train je je benen? schema is gay want.. etcetc[/kennis]
newbie: ik fiets naar de sportschool en ik doe aan voetbal.
team baffer-member: [kennis]doe niet zo eigenwijs, want .. etc etc[/kennis]
newbie: 'ieder lichaam werkt anders, ik groei het snelste op een splitschema'
team baffer-member: [peter beense reply] {insert zeik/klootzak/gayness/vloeken/scheld bericht} [/peter beense reply]
Which means: wie niet luisteren wil moet niet gaan huilen.
Wat bedoel je hier in godsnaam mee? Dat Baffer idd alleen maar zeikt? Of dat ze wel gelijk hebben? Wat?quote:Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef LedZep het volgende:
Situatie:
newbie: ik ben net begonnen met "fitniss", welk schema raden jullie mij aan?
team baffer-member: [kennis]blablapendlayblablarippetoeblablabillstarblablafullbodyetcblabla[/kennis]
newbie: oke.. maar hoe zit het met de biceps? ik train toch maar volgens een splitschema, de pro's doen het ook zo dus zal dat wel kloppen
team baffer-member: [kennis]nee, want...blablablabla etc etc[/kennis]
newbie: oke, maar ronnie dit en de instructeur dat en de pro's zus en mijn antilliaanse vriend zo, dus ik doe denk ik maar 2x per week borst en armen en 1x per week schouders + 1 rug oefening
team baffer-member: [kennis]wanneer train je je benen? schema is gay want.. etcetc[/kennis]
newbie: ik fiets naar de sportschool en ik doe aan voetbal.
team baffer-member: [kennis]doe niet zo eigenwijs, want .. etc etc[/kennis]
newbie: 'ieder lichaam werkt anders, ik groei het snelste op een splitschema'
team baffer-member: [peter beense reply] {insert zeik/klootzak/gayness/vloeken/scheld bericht} [/peter beense reply]
Which means: wie niet luisteren wil moet niet gaan huilen.
Ik weet dat "ze" beter en harder trainen dan de rest van dit forum. En dat als iemand een normale vraag stelt, diegene een normaal antwoord krijgt. Maar als het over 'meelopen' (dwz alle domme adviezen aannemen en hier nóg dommere vragen over stellen) gaat krijg je een kutantwoord. Terecht.quote:Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat hebben ze je gegeven zodat je dit zegt?
Voordat die lui hier waren reageerde je nog normaal, maar meelopen is nogsteeds cool denk ik..
Nou, beste man. Stel een vraag over iets wat je graag wilt weten wat met training te maken heeft en ik zal hem zo goed mogelijk beantwoorden.quote:Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Haijo het volgende:
[..]
Met hem, ^^
Ik wil graag leren van mensen met ervaring maar niet van klootzakken die alleen maar kunnen zeiken.
Hoezo weet jij hoe ik bijvoorbeeld train?quote:Op zondag 16 september 2007 18:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik weet dat "ze" beter en harder trainen dan de rest van dit forum.
Inderdaad, het ongefundeerde geblaat van LedZep komt mij onderhand de strot uit, vooral omdat hij onlangs al had toegegeven een jaar niet getrained te hebben!quote:Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo weet jij hoe ik bijvoorbeeld train?
Het is gewoon een beetje te ver gezocht allemaal. Allemaal van die aparte schema's, hoe raarder, hoe beter. Sinds wanneer kan je niet gewoon door hard trainen, goed eten en goed slapen een beer worden. Mensen veranderen elke maand weer van schema omdat ze weer eens iets nieuws hebben gelezen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:49 schreef Haijo het volgende:
[..]
Inderdaad, het ongefundeerde geblaat van LedZep komt mij onderhand de strot uit, vooral omdat hij onlangs al had toegegeven een jaar niet getrained te hebben!
Onzin verwijderd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef ivosnivo het volgende:
Iedereen moet lekker doen waar ie zich goed bij voelt.
Ongefundeerd?quote:Op zondag 16 september 2007 18:49 schreef Haijo het volgende:
[..]
Inderdaad, het ongefundeerde geblaat van LedZep komt mij onderhand de strot uit, vooral omdat hij onlangs al had toegegeven een jaar niet getrained te hebben!
Precies,quote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef ivosnivo het volgende:
Iedereen moet lekker doen waar ie zich goed bij voelt.
Wat leuk, foto's posten van een user op DBB. Heel stoer.quote:Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef Heidrich het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Shut it Mr.Gay.quote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat leuk, foto's posten van een user op DBB. Heel stoer.
Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest....quote:Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef ivosnivo het volgende:
Wtf waar slaat dit op????
En waar staat precies dat jij beschuldigt wordt van het posten van foto's?quote:Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Baffer het volgende:
Ja een persoon post die foto dus doen we dat allemaal.
Een neger is een crimineel dus zijn alle negers zo, ongeveer van hetzelfde niveau die redenering.![]()
"Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest...."quote:Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
En waar staat precies dat jij beschuldigt wordt van het posten van foto's?
Ik bedoelde het feit dat LedZep er automatisch van uitgaat dat hij harder trained dan de rest. DAT is ongefundeerd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ongefundeerd?
Ledzep weet zijn beweringen anders wel altijd te onderbouwen met goede argumenten.
En als je een jaar niet getrained hebt is je kennis ineens verdwenen?![]()
Blijkt dan toch dat JIJ ongefundeerd bezig bent en niet ledzep.
Jij postte die foto toch niet? McGilles bedoelt duidelijk jou niet.quote:Op zondag 16 september 2007 19:08 schreef Baffer het volgende:
[..]
"Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest...."
Je hebt trouwens nog niet gereageerd op mijn andere post.
Ik persoonlijk ook.quote:Op zondag 16 september 2007 20:17 schreef Frautie het volgende:
Baffer en de hele getalonggang die er bij hoort:
Als er zoveel mensen zijn die aangeven dat de ze de manier waarop jullie communiceren in dit topic niet op prijs stellen. Waarom blijven jullie dan schoppen?![]()
Dit is een topic waarin ieder zijn vragen en of opmerkingen over fitness/ BB kwijt kan. En waarop op een redelijk normale manier gecommuniceerd wordt.
Ik begin er een beetje van te balen hoe 't er hier aan toe gaat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |