abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53218701
Het is 'gayer than..' beste 'Boudewijn'. Baffer's verdedigingsrede ( ) mag hij zelf doen , maar in ieder geval weet ik zeker dat 'Baffer' aka 'Klaus Doring' aka 'wakkie' aka 'frank' sterker is dan jij, meer traint dan jij, en meer weet dan jij, monster. Met al die gay schemaatjes (en dan ook nog erover discussieren, zie PUB ) kan je wachten op brutal keyboard ownage. Hoe meer happen, hoe belabberder de trainingsmethode, heb ik empirisch ondervonden.

pi_53218764
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Baffer het volgende:
haha stuk stront, jij ongelooflijke nerd, rotte poepvrucht.De nieuwe stinkguru is geboren hier op Fok! hoor.

Ga nu maar rozenstengels in je pisbuis stoppen. Dat je moeder je geen aandacht geeft en dat ze haar reet niet meer heeft afgeveegd sinds je vader dood is ( 6 jaar geleden ) en je geen aandacht geeft, en de enige 'liefde' die je wekelijks ontvangt van je overbehaarde suikeroompje is niet ons probleem. Rot stuk nageboorte.
We hebben hier duidelijk te maken met de "geleerde sporter"

[ Bericht 5% gewijzigd door Haijo op 16-09-2007 17:40:10 ]
pi_53218779
Haha the great Boudewijn traint zelf ook ledzep, hij was ook bekend onder de naam "zwarte haast" op nederlandse lichaamsverbouwen.com en natuurlijk respectabel lid van team baffer.
pi_53218835
'Schneller! Schneller!'
pi_53218903
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:39 schreef Baffer het volgende:
Haha the great Boudewijn traint zelf ook ledzep, hij was ook bekend onder de naam "zwarte haast" op nederlandse lichaamsverbouwen.com en natuurlijk respectabel lid van team baffer.
Hahahahahaha zwarte haast ist pwnd door EricR. Ik wacht op zijn bezoek hier voor de clash of the titans.

zondag 16 september 2007 @ 15:03:18 #56
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_53219352
Jammer dat een klein stelletje randmongolen deze reeks nu zitten te verneuken zeg.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_53219494
hahahahahhaa

-- Godfather Bodybuilding topic reeks --
Super Moderator @ http://forum.dutchbodybuilding.com
'Schneller! Schneller!'
  zondag 16 september 2007 @ 15:12:18 #58
19479 Mr.J
pi_53219548
Dat bedoel ik.
pi_53219571
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:03 schreef Mr.J het volgende:
Jammer dat een klein stelletje randmongolen deze reeks nu zitten te verneuken zeg.
No offense, maar dit komende van een gast met 3 jaar kuurverleden en nog steeds een BW onder de 90kg kan ik dit niet serieus nemen.
pi_53219652
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:12 schreef Mr.J het volgende:
Dat bedoel ik.
Sorry hoor. Maar is deze threat nu meteen 'verneukt' als er een paar reacties worden geplaatst die niet over het topic zelf gaan? Er kan door anderen gewoon nog gepost worden hoor, en ik zal daar dan ook wel gewoon op een normale manier op reageren.
'Schneller! Schneller!'
  zondag 16 september 2007 @ 15:19:52 #61
19479 Mr.J
pi_53219722
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Baffer het volgende:

[..]

No offense, maar dit komende van een gast met 3 jaar kuurverleden en nog steeds een BW onder de 90kg kan ik dit niet serieus nemen.
Precies, je kent mijn stats en weet hoe ik eruit zie.

Ga toch ergens anders lopen kutten nietszeggend mannetje. Het enige wat je kan is op belerend, arrogant en irriterend toontje topics verneuken. Verder heb je 0,0 toegevoegde waarde, je bent niet bereid anderen te helpen, je post alleen maar om te kutten. Flikker toch gewoon lekker op joh.
  zondag 16 september 2007 @ 15:24:53 #62
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_53219853
Ik snap totaal niet meer waar het over gaat, wat heb ik allemaal gemist?
pi_53219920
http://www.youtube.com/watch?v=EB1qfdhGFNI

Een deadlift zoals een deadlift bedoeld is . Hossein geeft respect++!

De perfecte pull techniek is nu voor iedereen verkrijgbaar dankzij Team Baffer. Dit is een strikt inhoudelijke en leerzame post.
pi_53220009
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Precies, je kent mijn stats en weet hoe ik eruit zie.

Ga toch ergens anders lopen kutten nietszeggend mannetje. Het enige wat je kan is op belerend, arrogant en irriterend toontje topics verneuken. Verder heb je 0,0 toegevoegde waarde, je bent niet bereid anderen te helpen, je post alleen maar om te kutten. Flikker toch gewoon lekker op joh.
Calm down killer, ik heb wel degelijk toegevoegde waarde, dat weet je zelf ook.

En ik ben zeker bereid mensen te helpen, maar sommige mensen zijn gewoon te eigenwijs, dan is er simpelweg geen beginnen aan.

Als ik jou een welgemeend advies mag geven: stop met de juice, haal je "only plants grow naturally" signature weg, ga keihard trainen en goed eten, dan word je nog wel buffer dan de resultaten die je nu boekt met juice.

Hier, zelfs voor de man die me net nog gooide met termen ala nietszeggend mannetje wil ik nog de moeite nemen om een reply te typen.
pi_53220110
LedZep wat zijn jou stats eigenlijk? Ik had laatst nog je log gekickt, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van . Ik zie in dit topic dat je toch wel weer wat aan het trainen bent?
Waar woon je eigenlijk? Komende zaterdag naar Ede?
'Schneller! Schneller!'
pi_53221562
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:34 schreef Boudewijn. het volgende:
LedZep wat zijn jou stats eigenlijk? Ik had laatst nog je log gekickt, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van . Ik zie in dit topic dat je toch wel weer wat aan het trainen bent?
Waar woon je eigenlijk? Komende zaterdag naar Ede?
Mijn log begint wellicht binnenkort weer, ik heb de afgelopen tijd niet regelmatige genoeg getraind om het te posten. Mijn huidige PL stats zijn niet bekend, het enige wat ik weet is dat ik met rechts tegen de 50 pistols kan maken, weighted ongeveer 6x + 20kg (het enige gewicht die ik heb, ex. boekentas à 10kg). Verder doe ik weleens overhead stone press (een of ander ruw handen-openhalend betonding) van 45kg, daar haal ik redelijk gemakkelijk een aantal reps mee, ik denk dat mijn MP iets van 70-75kg is.

Nou ja, dingen als 100x 20kg KB snatch in 5 minuten is dan ook wel aardig, maar niet echt gerelateerd max strength. Deadlift moet altijd nog minstens 160kg kunnen zijn, maar als ik binnenkort een keertje in een gym ga zien kan ik daar wat meer over zeggen.

Samenvatting: trainen komt t.z.t. weer regelmaat in, log zal dan wel weer van start gaan. BW = 75kg, net als een jaar geleden.

Ik woon in het Friesche Noorden Des Lands, zaterdag werk ik de hele dag met brutal 15kg sinaasappelkratten, dus in Ede zal mijn gestalte zich niet laten zien.
pi_53221738
ah ok. 50 reps pistols is wel zeer brutaal. BW MP is ook netjes.
'Schneller! Schneller!'
pi_53223121
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Mijn log begint wellicht binnenkort weer, ik heb de afgelopen tijd niet regelmatige genoeg getraind om het te posten. Mijn huidige PL stats zijn niet bekend, het enige wat ik weet is dat ik met rechts tegen de 50 pistols kan maken, weighted ongeveer 6x + 20kg (het enige gewicht die ik heb, ex. boekentas à 10kg). Verder doe ik weleens overhead stone press (een of ander ruw handen-openhalend betonding) van 45kg, daar haal ik redelijk gemakkelijk een aantal reps mee, ik denk dat mijn MP iets van 70-75kg is.

Nou ja, dingen als 100x 20kg KB snatch in 5 minuten is dan ook wel aardig, maar niet echt gerelateerd max strength. Deadlift moet altijd nog minstens 160kg kunnen zijn, maar als ik binnenkort een keertje in een gym ga zien kan ik daar wat meer over zeggen.

Samenvatting: trainen komt t.z.t. weer regelmaat in, log zal dan wel weer van start gaan. BW = 75kg, net als een jaar geleden.

Ik woon in het Friesche Noorden Des Lands, zaterdag werk ik de hele dag met brutal 15kg sinaasappelkratten, dus in Ede zal mijn gestalte zich niet laten zien.
Ik kijk ernaar uit, dat je maar een waar buff beest mag worden.
pi_53223293
Ik zou het ook wel op prijs stellen dat de 'nieuwe leden' zich normaal gedragen met posten. Het is echt niet om aan te zien hoe kinderachtig sommige posts zijn.

Gewoon normaal reageren heeft iedereen wat aan. Die semi stoere uitspraken waren leuk toen je 12 was, nu niet meer.
pi_53223369
rolleyes

Dat deadliftfilmpje is trouwens wel met perfecte techniek, ongekend!
'Schneller! Schneller!'
  zondag 16 september 2007 @ 17:56:20 #71
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_53223438
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_53223479
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Ik zou het ook wel op prijs stellen dat de 'nieuwe leden' zich normaal gedragen met posten. Het is echt niet om aan te zien hoe kinderachtig sommige posts zijn.

Gewoon normaal reageren heeft iedereen wat aan. Die semi stoere uitspraken waren leuk toen je 12 was, nu niet meer.
Met hem, ^^

Ik wil graag leren van mensen met ervaring maar niet van klootzakken die alleen maar kunnen zeiken.
pi_53223762
Situatie:

newbie: ik ben net begonnen met "fitniss", welk schema raden jullie mij aan?

team baffer-member: [kennis]blablapendlayblablarippetoeblablabillstarblablafullbodyetcblabla[/kennis]

newbie: oke.. maar hoe zit het met de biceps? ik train toch maar volgens een splitschema, de pro's doen het ook zo dus zal dat wel kloppen

team baffer-member: [kennis]nee, want...blablablabla etc etc[/kennis]

newbie: oke, maar ronnie dit en de instructeur dat en de pro's zus en mijn antilliaanse vriend zo, dus ik doe denk ik maar 2x per week borst en armen en 1x per week schouders + 1 rug oefening

team baffer-member: [kennis]wanneer train je je benen? schema is gay want.. etcetc[/kennis]

newbie: ik fiets naar de sportschool en ik doe aan voetbal.

team baffer-member: [kennis]doe niet zo eigenwijs, want .. etc etc[/kennis]

newbie: 'ieder lichaam werkt anders, ik groei het snelste op een splitschema'

team baffer-member: [peter beense reply] {insert zeik/klootzak/gayness/vloeken/scheld bericht} [/peter beense reply]

Which means: wie niet luisteren wil moet niet gaan huilen.
pi_53223909
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef LedZep het volgende:
Situatie:

team baffer-member: [kennis]blablapendlayblablarippetoeblablabillstarblablafullbodyetcblabla[/kennis]

newbie: oke.. maar hoe zit het met de biceps? ik train toch maar volgens een splitschema, de pro's doen het ook zo dus zal dat wel kloppen

newbie: oke, maar ronnie dit en de instructeur dat en de pro's zus en mijn antilliaanse vriend zo, dus ik doe denk ik maar 2x per week borst en armen en 1x per week schouders + 1 rug oefening

team baffer-member: [kennis]wanneer train je je benen? schema is gay want.. etcetc[/kennis]

team baffer-member: [peter beense reply] {insert zeik/klootzak/gayness/vloeken/scheld bericht} [/peter beense reply]

Wat hebben ze je gegeven zodat je dit zegt?
Voordat die lui hier waren reageerde je nog normaal, maar meelopen is nogsteeds cool denk ik..
pi_53223918
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef LedZep het volgende:
Situatie:

Wat bedoel je hier in godsnaam mee? Dat Baffer idd alleen maar zeikt? Of dat ze wel gelijk hebben? Wat?

(afgezien van de onmogelijkheid dat er zoiets bestaat als een normaal nuttig gesprek met een team-beffer lid)
pi_53224069
Ik ben zeker niet de beroerdste om mensen te helpen, maar wanneer mensen niet willen luisteren ondanks dat er goede argumenten gegeven worden dan ben ik er gewoon klaar mee.

Heeft ook geen enkel nut dan.
pi_53224118
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:16 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat hebben ze je gegeven zodat je dit zegt?
Voordat die lui hier waren reageerde je nog normaal, maar meelopen is nogsteeds cool denk ik..
Ik weet dat "ze" beter en harder trainen dan de rest van dit forum. En dat als iemand een normale vraag stelt, diegene een normaal antwoord krijgt. Maar als het over 'meelopen' (dwz alle domme adviezen aannemen en hier nóg dommere vragen over stellen) gaat krijg je een kutantwoord. Terecht.

Ik ben alweer een hele tijd terug ook zelf op onderzoek uit gegaan naar verschillende trainingsmethodes en nieuwe oefeningen. Dan kom je vanzelf op interessante materie die de 'gangbare' theorieen tegenspreken. En als je daar dan meer van wilt weten ga je vragen stellen aan mensen die er meer verstand van hebben.

Ik ben niet diegene die meeloopt, de fags die òf die kwijlend achter hun fitnessinstructeur aanlopen òf al jarenlang aanklooien en niets bereiken, die lopen mee.
pi_53224192
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:58 schreef Haijo het volgende:

[..]

Met hem, ^^

Ik wil graag leren van mensen met ervaring maar niet van klootzakken die alleen maar kunnen zeiken.
Nou, beste man. Stel een vraag over iets wat je graag wilt weten wat met training te maken heeft en ik zal hem zo goed mogelijk beantwoorden.
Geld voor iedereen trouwens.

Wat maakt het uit als er wat minder serieuze reacties geplaatst worden? Ik maak verder niemand belachelijk, of scheld iemand uit of wat dan ook.
'Schneller! Schneller!'
  zondag 16 september 2007 @ 18:33:46 #79
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53224303
Zijn er problemen?
Wil je geen gespierde breinaald meer zijn?
Bezoek dan http://bafferbuilding.portbb.com en ook jij verandert in een monster!
pi_53224438
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:25 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik weet dat "ze" beter en harder trainen dan de rest van dit forum.
Hoezo weet jij hoe ik bijvoorbeeld train?
pi_53224629
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:41 schreef McGilles het volgende:

[..]

Hoezo weet jij hoe ik bijvoorbeeld train?
Inderdaad, het ongefundeerde geblaat van LedZep komt mij onderhand de strot uit, vooral omdat hij onlangs al had toegegeven een jaar niet getrained te hebben!
pi_53224724
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:49 schreef Haijo het volgende:

[..]

Inderdaad, het ongefundeerde geblaat van LedZep komt mij onderhand de strot uit, vooral omdat hij onlangs al had toegegeven een jaar niet getrained te hebben!
Het is gewoon een beetje te ver gezocht allemaal. Allemaal van die aparte schema's, hoe raarder, hoe beter. Sinds wanneer kan je niet gewoon door hard trainen, goed eten en goed slapen een beer worden. Mensen veranderen elke maand weer van schema omdat ze weer eens iets nieuws hebben gelezen.

Mij boeit het allemaal niet meer. De aanhouder wint.
  zondag 16 september 2007 @ 18:54:44 #83
140141 ivosnivo
pi_53224762
Iedereen moet lekker doen waar ie zich goed bij voelt.
  zondag 16 september 2007 @ 18:55:25 #84
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53224779
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef ivosnivo het volgende:
Onzin verwijderd.

[ Bericht 76% gewijzigd door Leatherface op 17-09-2007 17:41:46 ]
Bezoek dan http://bafferbuilding.portbb.com en ook jij verandert in een monster!
pi_53224869
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:49 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ongefundeerd?

Ledzep weet zijn beweringen anders wel altijd te onderbouwen met goede argumenten.

En als je een jaar niet getrained hebt is je kennis ineens verdwenen?

Blijkt dan toch dat JIJ ongefundeerd bezig bent en niet ledzep.
pi_53224882
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef ivosnivo het volgende:
Precies,

Jij eet je lekker vol met allemaal junk ed
MrJ houdt zich lekker vast aan z'n splitschema
Persoon C traint zijn benen niet omdat hij dit niet nodig vind
etc etc

Maar dan soms dat commentaar. Als iemand het niet nodig vind zijn benen te trainen krijg je van die reacties van:

" HAHAHAH WAT EEN DEBIEL, beachboy rofllll lol lol...."
  zondag 16 september 2007 @ 18:59:03 #87
19479 Mr.J
pi_53224884
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:55 schreef Heidrich het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat leuk, foto's posten van een user op DBB. Heel stoer.
  zondag 16 september 2007 @ 18:59:07 #88
140141 ivosnivo
pi_53224887
Wtf waar slaat dit op????
  zondag 16 september 2007 @ 19:00:32 #89
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53224927
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wat leuk, foto's posten van een user op DBB. Heel stoer.
Shut it Mr.Gay.
pi_53224949
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:59 schreef ivosnivo het volgende:
Wtf waar slaat dit op????
Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest....
pi_53225001
Edit - reactie ook maar verwijderd.

[ Bericht 92% gewijzigd door Leatherface op 19-09-2007 16:04:34 ]
pi_53225028
Ja een persoon post die foto dus doen we dat allemaal.

Een neger is een crimineel dus zijn alle negers zo, ongeveer van hetzelfde niveau die redenering.
  zondag 16 september 2007 @ 19:05:06 #93
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53225040
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door Leatherface op 19-09-2007 16:05:43 ]
  zondag 16 september 2007 @ 19:06:13 #94
191718 Heidrich
Zie handtekening.
pi_53225069
ook maar weg

[ Bericht 96% gewijzigd door Leatherface op 19-09-2007 16:06:35 ]
pi_53225109
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:04 schreef Baffer het volgende:
Ja een persoon post die foto dus doen we dat allemaal.

Een neger is een crimineel dus zijn alle negers zo, ongeveer van hetzelfde niveau die redenering.
En waar staat precies dat jij beschuldigt wordt van het posten van foto's?
pi_53225128
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:07 schreef Haijo het volgende:

[..]

En waar staat precies dat jij beschuldigt wordt van het posten van foto's?
"Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest...."

Je hebt trouwens nog niet gereageerd op mijn andere post.
pi_53225439
quote:
Op zondag 16 september 2007 18:58 schreef Baffer het volgende:

[..]

Ongefundeerd?

Ledzep weet zijn beweringen anders wel altijd te onderbouwen met goede argumenten.

En als je een jaar niet getrained hebt is je kennis ineens verdwenen?

Blijkt dan toch dat JIJ ongefundeerd bezig bent en niet ledzep.
Ik bedoelde het feit dat LedZep er automatisch van uitgaat dat hij harder trained dan de rest. DAT is ongefundeerd.
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:08 schreef Baffer het volgende:

[..]

"Dit bedoel ik dus. Het zijn denk ik 15 jarige gastjes die constant dit niveau weten te halen. Echt diep en diep triest...."

Je hebt trouwens nog niet gereageerd op mijn andere post.
Jij postte die foto toch niet? McGilles bedoelt duidelijk jou niet.
  zondag 16 september 2007 @ 20:17:27 #98
153812 Frautie
Frautilicious
pi_53226939
Baffer en de hele getalonggang die er bij hoort:

Als er zoveel mensen zijn die aangeven dat de ze de manier waarop jullie communiceren in dit topic niet op prijs stellen. Waarom blijven jullie dan schoppen?

Dit is een topic waarin ieder zijn vragen en of opmerkingen over fitness/ BB kwijt kan. En waarop op een redelijk normale manier gecommuniceerd wordt.

Ik begin er een beetje van te balen hoe 't er hier aan toe gaat
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_53228009
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:17 schreef Frautie het volgende:
Baffer en de hele getalonggang die er bij hoort:

Als er zoveel mensen zijn die aangeven dat de ze de manier waarop jullie communiceren in dit topic niet op prijs stellen. Waarom blijven jullie dan schoppen?

Dit is een topic waarin ieder zijn vragen en of opmerkingen over fitness/ BB kwijt kan. En waarop op een redelijk normale manier gecommuniceerd wordt.

Ik begin er een beetje van te balen hoe 't er hier aan toe gaat
Ik persoonlijk ook.
Normaal vind ik het altijd leuk om nieuwe posts te lezen hier, maar de laatste tijd staat er meer onzin in die totaal niet in dit topic thuis hoort. Doe dat lekker op dat zogenaamde 'Bafferforum'
pi_53228116
Ik train vandaag precies 1 jaar kom ik net achter.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')