holy, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Frautie het volgende:* Frautie 100 kg gedeadlift heeft
En dat terwijl ik totaal geen zin had om te gaan trainenMoest mezelf echt schoppen om te gaan. Begonnen met 70 kg, daarna 80, wou eigenlijk 90 pakken...maar dacht fuck it, vanaaf gaat de 100 eraan.
En 't is gelukt!
Ik heb trouwens die hook grip geprobeerd, maar mijn handen zijn te klein of de diameter van de stang is te groot. Hangt er vanaf hoe je 't bekijktIk kan iig niet goed mijn duim omklemmen
![]()
Denk dat ik maar gewoon pof meeneem ofzo
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Frautie het volgende:* Frautie 100 kg gedeadlift heeft
En dat terwijl ik totaal geen zin had om te gaan trainenMoest mezelf echt schoppen om te gaan. Begonnen met 70 kg, daarna 80, wou eigenlijk 90 pakken...maar dacht fuck it, vanaaf gaat de 100 eraan.
En 't is gelukt!
Oei...mag ik je aanraken..quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:13 schreef Fugie het volgende:
ik kreeg vandaag 120kg maar 1x omhoog met deadliften![]()
Baffer Baffer,.. moet steeds denken aan een baffende kontlikkende gaymanquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef LedZep het volgende:
Baffer is een beest, want hij doet glute ham raises.
Zag net je pics op DBB, best een buffel aan het worden. Eerst zat ik nog bij je in de buurt maar jij nu @ 117kg en ik @ 98kgquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef ivosnivo het volgende:
Vandaag military press 100kg 7x1Tip van iemand van dbb, voelde echt mega lekker. Sta al zolang stil op 100kg 1x nu is op deze manier proberen.
Neen,quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:39 schreef Baffer het volgende:
Hahaha alleen op lichte incline, maar over een 2 maanden ofzo doe ik ze wel parallel aan de vloer.
Verder bovenbenen en bovenlichaam wel gewoon in een lijn.
Post je zelf ook op TF btw?
Oke dan, "Klaus Doring" haha, potverdikke 't is ook een dolle boel hier! Monsterlijke elbows out pectorial growth factor. Ik denk dat ik mezelf laat adopteren door een Finse strongman ofzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:13 schreef Baffer het volgende:
Duidelijk antwoord "joopie31" hahaha wat een geval is het ook he jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |