ik trek 220kg zonder straps, en heb met mijn eigen ogen een bicepsscheur gezien op 140kg 3 reps...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:42 schreef Boudewijn. het volgende:
Bicep-tears bedoel je? Als je een beetje normaal doet zal je met een -200 gewicht zeer zeker je biceps niet afscheuren, en met gewichten van een stuk hoger ook nog steeds niet.
Schijnbaar is er dan toch nog een mod.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef Ali_Hassan_al_Majid het volgende:
Waarom zijn de foto's van sanca verwijderd?
Omdat Sanca niks met Fok te maken heeft en het compleet kinderachtig is.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:04 schreef Ali_Hassan_al_Majid het volgende:
Waarom zijn de foto's van sanca verwijderd?
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:43 schreef Mr.J het volgende:
True. Maar in die tussentijd minder liften door geen straps te gebruiken lijkt me niet heel productief?
Nee, gewoon blote handen. Mixed grip.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:13 schreef BertV het volgende:
[..]
hm, dat red ik absoluut niet door te weinig kracht in m'n handen. (niet dat het niet zwaar is voor de rest overigens)
Gebruik je Wrist Straps?
1.quote:
werkte het maar zoquote:Op woensdag 19 september 2007 18:04 schreef Fugie het volgende:
ik heb wel ooit eens gelezen dat 1rep niet je dagelijkse bezigheid moet zijn trouwens. Ik max eigelijk zelden. Denk trouwens dat ik 145kg ook nog wel omhoog krijg, afgelopen maart al 140kg gedaan dus 140 zou peanuts moeten zijn nu
waar trainde jij ook alweer, mijn 10badenkaart is op bij mijn gym in rotjeknor en ik denk dat ik nog wel even rondhang in rotterdam (de komende laten we zeggen uh 5 jaar ofzoquote:Op woensdag 19 september 2007 21:13 schreef Frautie het volgende:
[..]
werkte het maar zo
Pff benen getraind, maar ik vind die hoge reps weken echt niet leukDus een beetje aan het klooien met fullsquats en volgens mij gaat 't met frontsquatten nu ook wel wat beter. 'T wordt ooit nog eens wat
Morgen rug en biceps
http://www.klaverstede.nl/quote:Op woensdag 19 september 2007 21:15 schreef Fugie het volgende:
waar trainde jij ook alweer, mijn 10badenkaart is op bij mijn gym in rotjeknor en ik denk dat ik nog wel even rondhang in rotterdam (de komende laten we zeggen uh 5 jaar ofzo)
Zonet 1 x 120 squat, 1,5 x BW. Laatste tijd altijd pr's.quote:
Ik heb ze voor veel te veel oefeningen gebruikt. Nu wil ik het alleen nog doen bij deadlift. Alleen bij stifflegged en shrugs is me grip veel te slap voor het gewicht dat ik wil gebruiken. Magnesium is niet toegestaan bij ons, ik gebruik nu soort sponsjes dat scheelt ook wel 5kg per hand ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef pectoralisminor het volgende:
Ik ben alleen een voorstander van straps als je handen bezweet zijn en je geen magnesium tot je beschikking hebt. Grip problemen bij 150 deadlifts zijn naar mijn mening meer psychisch.
Zozo heel verschil met tijdje terugquote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
Vandaag lui geweest en niet getraint, maar wel even een tussenstand na een paar weekjes cutten:
[afbeelding]
'T begint al ergens op te lijkenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
Vandaag lui geweest en niet getraint, maar wel even een tussenstand na een paar weekjes cutten:
[afbeelding]
Top! Goede borst(en).quote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef McGilles het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |