1 of 2 bananen, 6 sneden brood met pindakaas en een liter melk.quote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Skazminko het volgende:
Wat ontbijten jullie in de bulk?
2 grote borden Brinta (0,75 liter melk met zoveel Brinta dat het net geen behangplaksel is).quote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Skazminko het volgende:
Wat ontbijten jullie in de bulk?
Ziekelijk man. Ik doe er minstens 15 min over 's morgens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik haast heb tik ik zo een liter shake (havermout/melk/banaan etc) in 30 seconden weg, in 1 teug.
Wel heb ik naderhand wel eens lopen nekken, kwam ie zo terug naar boven
Kan wel, kans is wel vele malen lager.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:15 schreef Videopac het volgende:
noten / pindakaas met stukjes noot.
Gisteren weer getraind. Ging zeer matig. Qua gewichten ging het nog wel, maar alles deed pijn en ik ben totaal niet scherp. Ik ben ook nog steeds erg moe. Pfff.![]()
Een vriendin zei: je hebt misschien wel Pfeiffer. Nou, dat hoop ik toch niet. En komt dat eigenlijk wel voor op "latere leeftijd"?
Ik doe ze ook wel isquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:16 schreef BertV het volgende:
Heb nu de "Single Arm Dumbbell Incline Curls" ontdekt...!
(Ik heb zo m'n periodes met favoriete oefeningen, voorheen chins, benchpress, dumbellpress)
3 x 7 x 20kg geen idee of dit veel of weinig is.
Halve liter melk, 150 gram havermout 1 schep whey 1 schep weightgainer en wat fruit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:06 schreef Baffer het volgende:
[..]
1 of 2 bananen, 6 sneden brood met pindakaas en een liter melk.
Voordat ik in de cut ging was ik een beetje mijn eetlust over het algemeen kwijt. Ik heb geen zin meer om zoveel te eten. Maar nu begint dat hongergevoel weer helemaal terug te komen. Zodra ik klaar ben met cutten (half oktober) dan ga ik weer zo dik in de bulk, dan ga ik echt een megashake ontwerpenquote:Op dinsdag 18 september 2007 16:33 schreef ivosnivo het volgende:
Halve liter melk, 150 gram havermout 1 schep whey 1 schep weightgainer en wat fruit.
Misschien heb ik wel een betere blender?quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:28 schreef ivosnivo het volgende:
Ik snap niet dat jij dat zo achterover kan kloeken man. Ik kauw er ook nog op volgens mij
hehe, opzich best wel een goed idee. Ik ga er morgen ook 1 maken van minstens 800+kcal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Voordat ik in de cut ging was ik een beetje mijn eetlust over het algemeen kwijt. Ik heb geen zin meer om zoveel te eten. Maar nu begint dat hongergevoel weer helemaal terug te komen. Zodra ik klaar ben met cutten (half oktober) dan ga ik weer zo dik in de bulk, dan ga ik echt een megashake ontwerpen![]()
![]()
Ik heb al een ideetje:
1 liter melk
100 gr havermout
1 banaan
1 appel
1 schep whey
2 eieren
1 eetlepel kaneel
1 eetlepel pindakaas
+/- 1500kcal
Of ik het wegkrijg in korte tijd is de vraag, maar ik heb er echt zo'n zin in, zit nu ook met honger achter de comp.
Beter doe ik dat niet, ben ik binnen no time vadsigquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:22 schreef pectoralisminor het volgende:
Waarom struggelen jullie allemaal zo met ontbijd?
Beter vreet je je meteen vol met english breakfast (spek, ei, brood)
nice!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef Skazminko het volgende:
Hoppa, 145 kilo deadlift. Ik ga hard.![]()
hm, dat red ik absoluut niet door te weinig kracht in m'n handen. (niet dat het niet zwaar is voor de rest overigensquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef Skazminko het volgende:
Jij bent toch redelijk sterk en traint toch al redelijk lang?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:13 schreef BertV het volgende:
[..]
hm, dat red ik absoluut niet door te weinig kracht in m'n handen. (niet dat het niet zwaar is voor de rest overigens)
Gebruik je Wrist Straps?
Hoeveel reps?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:19 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb zoveel mensen al gehoord over grip trainen, maar het zijn meer de verhalen dat de werkelijke daden. Ik persoonlijk heb ook geen zin om daar tijd aan te besteden. Train liever een extra setje rugoefeningen dan dat ik met een gewichtje een paar minuten ga staanquote:Op woensdag 19 september 2007 11:15 schreef Baffer het volgende:
NIET trainen met wrist straps, je grip wordt er alleen maar kutter op zo.
Gebruik zovaak mogelijk een pronated grip en als je het niet meer houdt dan stap je over naar een mixed grip.
Je kunt je grip ook oefenen door pronated holds te doen.
daarom dat elite powerlifters als een dave tate het doen...quote:Op woensdag 19 september 2007 11:15 schreef Baffer het volgende:
NIET trainen met wrist straps, je grip wordt er alleen maar kutter op zo.
Gebruik zovaak mogelijk een pronated grip en als je het niet meer houdt dan stap je over naar een mixed grip.
Je kunt je grip ook oefenen door pronated holds te doen.
Dave Tate die straps gebruikt bij een 380 rackpull is ook echt hetzelfde als jij die straps gebruikt bij je 160x5 Deadlift.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef Calyptus het volgende:
[..]
daarom dat elite powerlifters als een dave tate het doen...![]()
Het gaat helemaal niet om het gewicht dat je trekt, het gaat over blessurepreventie...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:16 schreef Baffer het volgende:
[..]
Dave Tate die straps gebruikt bij een 380 rackpull is ook echt hetzelfde als jij die straps gebruikt bij je 160x5 Deadlift.![]()
Zoveel zal een gripper je niet helpen om je handen bij het deadliften sterker te maken.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:46 schreef BertV het volgende:
Ik heb nooit last van zwakke polsen / handen, ook chinnen en dumbell-werk gaat prima.
Maar met die deadlift zit alle concentratie in het "dicht knijpen" van m'n handen.
Ben te lui om zo'n "gripper" aan te schaffen.
Een paar minuten? een paar keer ongeveer 20seconden is al genoeg. Doe het gewoon na het deadliften als je klaar bent en je bent bezig om de barbell af te laden.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mensen al gehoord over grip trainen, maar het zijn meer de verhalen dat de werkelijke daden. Ik persoonlijk heb ook geen zin om daar tijd aan te besteden. Train liever een extra setje rugoefeningen dan dat ik met een gewichtje een paar minuten ga staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |