Zie niksquote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef Dunckie het volgende:
dan komt nu de uitslag...
quote:-Thelonious-
-"Ik eis Vlaams Behang in mijn cel!"-
quote:-Risce-
-Zolang dat er in twee talen op staat, ga ik ZEKER niet mee.-
quote:-Gia-
-Filip Dewinter kan niet door één deur met Grote Smurf.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Pietverdriet-
-Allez zunne, ge ziet, we hebben een grote overwinning behaald hé, Hut staat er int Engels en het Nederlands, Police en Politie, Da kunnen die walen int zakske steken.-
Ik zou een infuus nemen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Thelonious, las eerst bij jouw onderschrift gewoon Vlaams Belang, nu lees ik pas goed en moet ik weer het bureau schoonmaken.
Begrijp 'm nu pasquote:Op donderdag 13 september 2007 21:21 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Man vraagt Verdonk of ze haar Ritalin niet vergeten is.
Daarom heb ik hem zo veranderd.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Begrijp 'm nu pas![]()
Net had je ook iets met Ritalin, maar ik legde de link nog niet![]()
Een onderschrift per persoon.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Verdonk niet blij met rode viltstift voor toekomstige verkiezingen
Ja, dat laatste bracht me in verwarringquote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Een onderschrift per persoon.
Staat in de OP!!!
Ik zal er het volgende topic ook bijzetten: een foto per ronde.![]()
Vond die ook heel leuk. Maar goed, weer 1ste, weer jureren. Wordt weer rond 19.30 vanavond, dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Thelonious, las eerst bij jouw onderschrift gewoon Vlaams Belang, nu lees ik pas goed en moet ik weer het bureau schoonmaken.
Psst, piet, verkeerd persoonlijk voornaamwoord, als je nog kunt wijzigen....., plus die w van jouw weg, dan wordt het een stuk realistiserquote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]
Oh Rita, als je jouw vinger voel ik me weer als zes jarig jongetje wat een suikerklontje aan het paard van de schilleboer voert...
hum, je hebt gelijk, had aan het begin van de zin een andere zin in mijn hoofd dan die het werd.,quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Psst, piet, verkeerd persoonlijk voornaamwoord, als je nog kunt wijzigen....., plus die w van jouw weg, dan wordt het een stuk realistiser
ik nomineer thelonious voor de 1e prijs..quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:24 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
"Hier een foto van het kapsel dat u zal moeten dragen mocht u zich bij de PVV voegen."
Hey, om 1 uur 's nachts na een avondje uit. Had al 4 mogelijkheden geprobeerd, niks leek goed, dus dan maar simplisties.quote:
quote:Roel_Jewel
Nu ook bode in Madame Tussauds geplaatst.
quote:Dunckie
"Verdonk uitzinnig van vreugde"
quote:Thelonious
"Hier een foto van het kapsel dat u zal moeten dragen mocht u zich bij de PVV voegen."
quote:ThaMadEd
Psst Rita. Je dochter heeft met Taïda gezoend
of zoiets als 'zak over de kop en voor volk en vaderland'.. maar goed, één inzending per keerquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:07 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
Poetin: "Toe dan! Voor volk en vaderland!
Maar je mag nog wel veranderen!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
of zoiets als 'zak over de kop en voor volk en vaderland'.. maar goed, één inzending per keer.
ja, dan ben ik ook nooit zo helderquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Hey, om 1 uur 's nachts na een avondje uit. Had al 4 mogelijkheden geprobeerd, niks leek goed, dus dan maar simplisties.![]()
Dat was niet zozeer om hem te pakken op foute spelling, maar vanwege de onduidelijkheid daardoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, dan ben ik ook nooit zo helder![]()
maar vond het vooral mooi omdat je hele post over foute spelling ging![]()
quote:-Knipoogje -
-Putin schept op
"Als mijn vrouw me pijpt doet ze het zo..."-
quote:-Beschouw-
-Poetin: "Zidane? Nee, zijn zus"-
quote:--Gia
-"Ik ben Vladimir Vladimirovitsj Poetin en ik doe Donald Duck na: Pwrotverdwromme!"-
quote:-Rocho-
-Rusland ontwikkelt nieuwe hartmassagemethode-
Weer eerste. Bedankt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:48 schreef Thelonious het volgende:
Lullig om Gia weer te laten winnen, maar ik ga voor de leukste zonder aanziens des persoons.
Het onderschrift van Rocho was het minst leuk.
Had ik hier toch ook wel grappig gevonden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:18 schreef Knipoogje het volgende:Volgens mij kan deze ook de zeer korte ondertitel 'Rutte schept op' wel gebruiken, maar goed, die heb ik net al bij Putin gebruikt... en lengte/sexgrappen hebben we net al gehad
sterkquote:Op zondag 16 september 2007 13:27 schreef thunderdiz het volgende:
[afbeelding]
Rutte dirigeert Verdonk de deur uit.
quote:Waaghals
Ik zei: "Rita, dont fok wis mie"
quote:Knipoogje
The Good, the Bad and Rutte.... PEWPEWPEWPEW
quote:ThaMadEd
Rita zei "lul" tegen mij. Dus toen zei ik: "zo groot is die"
quote:Floripas
"Mijn volgende nummer twee mag maximaal déze taille-omvang hebben..."
Ik vond het een zeer sterke ronde, maar matige jury.quote:Op zondag 16 september 2007 19:55 schreef thunderdiz het volgende:
Beetje flauwe grapjes de eerste drie
Hear Hearquote:Op zondag 16 september 2007 20:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer sterke ronde, maar matige jury.
Ik vond het een zeer matige ronde, maar sterke jury.quote:Op zondag 16 september 2007 20:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer sterke ronde, maar matige jury.
ik moet zeggen dat er veel sterkeren bij zaten, echt gevatte opmerkingen. maar goed, volgende ronde.quote:Op zondag 16 september 2007 20:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer matige ronde, maar sterke jury.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond de poedel zo slecht nog niet
euh, ik heb niet gewonnen, don't ask mequote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Kom maar met een foto dan.
Het belangrijkste is dat er een goede foto voor 22:00 uur staat.quote:Op zondag 16 september 2007 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
euh, ik heb niet gewonnen, don't ask me.
haha, ik vond de poedelprijs nog de leukste. En die dirigent was goed gevonden. Mar goed, voorlopig gaat het de goede kant uit... 1e keer dat ik meedeed 3e prijs, 2e keer de 2e...dus wie weet, als ik een scherpe weet te verzinnen...quote:Op zondag 16 september 2007 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat er veel sterkeren bij zaten, echt gevatte opmerkingen. maar goed, volgende ronde.
Ze heeft zware botten, en heeft een dikke huid zeg je dan.quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:
Ik ben toch een soort troostverliezer.
PS. Gia is dik
Als je niet kunt winnen, ga je schelden? Sportief hoor!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:
Ik ben toch een soort troostverliezer.
PS. Gia is dik
Ik vond er wel meer sterk, maar soms heb ik meer met slappe humor, en minder met politiek getinte hoogstandjes.quote:Op zondag 16 september 2007 22:19 schreef ThaMadEd het volgende:
1e plaats.
Ik persoonlijk vond 'If you mess with the VVD, you mess with me!' wel sterk
Jep, kom nu pas thuis. Maar ik zoek er gelijk ééntjequote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef Thelonious het volgende:
Foto!!!
Ach, nou ja, in deel 2 of zo, heb ik hier zelf al een opmerking over gemaakt. Gelukkig heb ik geen gebrek aan zelfspot.quote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze heeft zware botten, en heeft een dikke huid zeg je dan.
Hint: emoticon. Het was natuurlijk een grapje, omdat je die over Rita's gewicht de poedelprijs gaf.quote:Op zondag 16 september 2007 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je niet kunt winnen, ga je schelden? Sportief hoor!!
Die vond ik dus gewoon echt niet grappig. Ook niet als ik maatje 36 zou hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 22:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hint: emoticon. Het was natuurlijk een grapje, omdat je die over Rita's gewicht de poedelprijs gaf.
Vriendelijk bedanktquote:Op zondag 16 september 2007 22:19 schreef ThaMadEd het volgende:
1e plaats.
Ik persoonlijk vond 'If you mess with the VVD, you mess with me!' wel sterk
quote:Op maandag 17 september 2007 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]
Piloot: Die landingsbaan is lekker breed, maar véél te kort.
Danku!quote:Op maandag 17 september 2007 10:46 schreef Floripas het volgende:
" voor 2,5 uur brandde"
Psst, dat "voor" is een anglicisme, dat kan beter weg. Wordt-ie sterker van
quote:-Blawh-
-Goocheltruc Hans Kazan onderweg naar de rimboe pakt verkeerd uit.-
quote:-thunderdiz-
-TomTom nu ook gelanceerd in Thailand.-
quote:-Pietverdriet-
-Piloot: Die landingsbaan is lekker breed, maar véél te kort.-
quote:-Rumille-
-Taatuu taatuu wieowieowie!-
die van mij te actueelquote:Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Rumille het volgende:
Aaahw, ik vond mijndes best wel humor hebben.
Te droog zeker.
Ik wel! Das toch die gangsterprinses?quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
die van mij te actueel
niemand kent Prinses Annette
Fuck mequote:Op dinsdag 18 september 2007 18:27 schreef Rumille het volgende:
Piet, je hebt toch gewonnen?
Dan moet je jureren
Dat is mooiquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De jury mist een punt voor het meedoen, dat wordt gecompenseerd door het jurypunt.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:10 schreef Knipoogje het volgende:
BRRR Wat een koud kutland is dit toch...had ik maar een lekker warm bomvest om
quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef ruud_fr het volgende:
"Die achterlijke gifgas aanvallen, wie doet nu zoiets?"
quote:Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef ThaMadEd het volgende:
"Ik zweer, er zit duidelijk een luchtje aan mijn zaak"
quote:Op maandag 17 september 2007 21:27 schreef Blawh het volgende:
Wie zegt deze jongeman dat hij eigenlijk geen bril nodig heeft? Hij moet gewoon zijn vest voor de ogen weghalen om weer goed te zien.
die weer welquote:
nee, we nemen de lastigstequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:50 schreef Rumille het volgende:
We nemen Bos dus?
quote:-Knipoogje-
-Of ik het leuk vind om koningin te zijn? Ik zit hier godverdomme met een dood beest op mijn hoofd op een veel te grote stoel voor een stelletje demente graaiende politici uit een smerig vodje papier met veel te kleine lettertjes op te lezen dat we er weer op achteruitgaan volgend jaar. NEE IK VIND HET NIET LEUK, IDIOOT! -
quote:-Pietverdriet-
-Landgenoten, het doet me goed dat alleenstaande niet werkende moeders er dit jaar op vooruitgaan.-
quote:-blawh-
-'En dan moet ik ook mededelen dat er 200 euro vrijgemaakt moet worden voor een tafelkleed in mijn paleis, dit omdat ik het huidige tafelkleed vandaag heb aangetrokken.'-
quote:-Jerruh-
- zeldzame goudveeribis nu voorgoed uitgestorven: CSI-onderzoek wijst in de richting van beatrix-
Tuurlijk moet er direct een nieuwe foto zijn, deelnemers zijn immers 24 uur per dag verplicht om deze topic om de 30 seconden te refreshen.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
4 minuten na de uitslag al vragen om een nieuwe foto, dan kun je ook zelf zoeken.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_talkshow.html?p=8,1quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef ruud_fr het volgende:
wat heeft dit met nieuws te maken?
telegraaf is natuurlijk een verkapt roddelbladquote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_talkshow.html?p=8,1
Is volgens mij ook de bedoeling, maar kan niet altijd. Maar je mag toch wel een ondertitel plaatsen als je niet hoeft te jureren! Ook als je wel de foto geplaatst hebt, toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:14 schreef ruud_fr het volgende:
zullen we in het vervolg de winnaar een foto laten plaatsen? nu heb ik geen puntje namelijk
ik had een onderschrift bij die foto van Bos, toen is het die foto van Beatrix gewordenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Is volgens mij ook de bedoeling, maar kan niet altijd. Maar je mag toch wel een ondertitel plaatsen als je niet hoeft te jureren! Ook als je wel de foto geplaatst hebt, toch?
Zo niet, dan moet degene die de foto plaatst ook sowieso één punt krijgen.
Dan had je toch gewoon nog een onderschrift bij die foto van Bea kunnen plaatsen? Die van Bos telde toch niet mee! Dus ook dat onderschrift niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik had een onderschrift bij die foto van Bos, toen is het die foto van Beatrix geworden
Is zo goed, volgens mij, omdat er eigenlijk een hulpww "is" bij gedacht kan worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef PAA-053 het volgende:
[afbeelding]
Pim Fortuyn ontriefd door mislukte reincarnatie
Ik twijfel over de spelling van ontriefd/ontrieftWie weet wat de juiste vorm is, en waarom?
quote:-Waaghals-
-Jaap wil eigen talkshow en poseert alvast als Robert Jensen-
quote:-Gordon_Shumway-
-Bonnie St. Claire krijgt na alcoholverslaving een eetverslaving.-
quote:-Martijn_77-
-Jaap baalt nu hij niet mee mag lopen in de hoedjesparade op Prinsjesdag-
quote:-leroytje-
-Dis toch focking nie meer normaal, mijn kop op Fok!-
Ik vind je vaak niet podiumwaardig, maar als ik jureer toevallig steeds wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor het eerst in weken weer op het podium, wat een geweldige jury! En ik kijk wie het is, is het weer Blawh![]()
Tja, het gaat ook niet echt goed de laatste tijd. Volgende week ben ik er trouwens helemaal niet, boffen jullie even!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind je vaak niet podiumwaardig, maar als ik jureer toevallig steeds wel.
Die kun je zelf natellen als je wil.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is de tussenstand?
ik denk dat we op de winnaar wachten om een nieuwe foto te plaatsenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Wow eerste plek
Waar blijft de nieuwe foto?
Oke komt ie danquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik denk dat we op de winnaar wachten om een nieuwe foto te plaatsen![]()
oja en de winnaar moet ook jureren dus kan zelf geen onderschrift plaatsenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Barbecueënde chauffeur maakt er een bende van
Ik vind dit soort foto's eik niet heel geschiktquote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke komt ie dan![]()
[afbeelding]
Ik zal het niet mee tellenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:36 schreef Waaghals het volgende:
oja en de winnaar moet ook jureren dus kan zelf geen onderschrift plaatsen
Er is niemand bij gewond geraakt. Dus waarom niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind dit soort foto's eik niet heel geschikten nee, dat is niet om de brave jongen uit te hangen ofzo.
Effe kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Martijn_77, your turn
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet te verwarren, de brandweer en het brand weer
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef Rumille het volgende:
'Bel 1888-reclame' uit de hand gelopen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:01 schreef Blawh het volgende:
Met de vlam in de pijp......
De opmaak is hier te vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Dunckie het volgende:
"Sjefke: Kzal em es ekkes uitpisse wa?"
Ik vond hem wel erg leuk. Maar ben benieuwd naar je nieuwe fotoquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef Blawh het volgende:
OMG!
Ik had juist de poedel verwacht, ik kon dus echt niks bedenken en dacht er nog 1 op de valreep te plaatsen zonder in aanmerking te komen voor de plaatsen 1,2 en 3.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
Bejaarden smeken Bos om van hun AOW af te blijven
quote:-Martijn_77-
-Bejaarden smeken Bos om van hun AOW af te blijven-
quote:-thunderdiz-
-Zorgen om de groei van bejaarden in China.-
quote:-Waaghals-
-Vrouw in het midden: "Deze spleetoog buigt voor niemand!-
-ook chinese bejaarden zij het met chris crocker eens: leave britney alone....amen!-
die hoeft pas voor 22.00u geplaatst te wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef Martijn_77 het volgende:
En waar blijft de nieuwe foto?
Ow, die had ik niet gezien en ik was 2e, dus ik zal nu gaan jurerenquote:Op zondag 23 september 2007 09:56 schreef Waaghals het volgende:
Beste mensen, ik ben vanavond pas laat thuis. Kan helaas niet jureren dus.
quote:-Gordon_Shumway-
-Ja, aan alles komt 'n End.-
quote:-gebruikersnaam-
-Zo'n holleder zit vastgoed als string-
quote:-ruud_fr-
-"Maak je niet druk, het komt vast goed"-
-..dus endstra zo tegen dino: dino...gheghe rijmt op pino!...nou jeweets... wat de gevolgen waren he..-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |