Daarom heb ik hem zo veranderd.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Begrijp 'm nu pas![]()
Net had je ook iets met Ritalin, maar ik legde de link nog niet![]()
Een onderschrift per persoon.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Verdonk niet blij met rode viltstift voor toekomstige verkiezingen
Ja, dat laatste bracht me in verwarringquote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Een onderschrift per persoon.
Staat in de OP!!!
Ik zal er het volgende topic ook bijzetten: een foto per ronde.![]()
Vond die ook heel leuk. Maar goed, weer 1ste, weer jureren. Wordt weer rond 19.30 vanavond, dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Thelonious, las eerst bij jouw onderschrift gewoon Vlaams Belang, nu lees ik pas goed en moet ik weer het bureau schoonmaken.
Psst, piet, verkeerd persoonlijk voornaamwoord, als je nog kunt wijzigen....., plus die w van jouw weg, dan wordt het een stuk realistiserquote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]
Oh Rita, als je jouw vinger voel ik me weer als zes jarig jongetje wat een suikerklontje aan het paard van de schilleboer voert...
hum, je hebt gelijk, had aan het begin van de zin een andere zin in mijn hoofd dan die het werd.,quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Psst, piet, verkeerd persoonlijk voornaamwoord, als je nog kunt wijzigen....., plus die w van jouw weg, dan wordt het een stuk realistiser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |