http://www.telegraaf.nl/p(...)_talkshow.html?p=8,1quote:Op woensdag 19 september 2007 21:38 schreef ruud_fr het volgende:
wat heeft dit met nieuws te maken?
telegraaf is natuurlijk een verkapt roddelbladquote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_talkshow.html?p=8,1
Is volgens mij ook de bedoeling, maar kan niet altijd. Maar je mag toch wel een ondertitel plaatsen als je niet hoeft te jureren! Ook als je wel de foto geplaatst hebt, toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:14 schreef ruud_fr het volgende:
zullen we in het vervolg de winnaar een foto laten plaatsen? nu heb ik geen puntje namelijk
ik had een onderschrift bij die foto van Bos, toen is het die foto van Beatrix gewordenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Is volgens mij ook de bedoeling, maar kan niet altijd. Maar je mag toch wel een ondertitel plaatsen als je niet hoeft te jureren! Ook als je wel de foto geplaatst hebt, toch?
Zo niet, dan moet degene die de foto plaatst ook sowieso één punt krijgen.
Dan had je toch gewoon nog een onderschrift bij die foto van Bea kunnen plaatsen? Die van Bos telde toch niet mee! Dus ook dat onderschrift niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik had een onderschrift bij die foto van Bos, toen is het die foto van Beatrix geworden
Is zo goed, volgens mij, omdat er eigenlijk een hulpww "is" bij gedacht kan worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:39 schreef PAA-053 het volgende:
[afbeelding]
Pim Fortuyn ontriefd door mislukte reincarnatie
Ik twijfel over de spelling van ontriefd/ontrieftWie weet wat de juiste vorm is, en waarom?
quote:-Waaghals-
-Jaap wil eigen talkshow en poseert alvast als Robert Jensen-
quote:-Gordon_Shumway-
-Bonnie St. Claire krijgt na alcoholverslaving een eetverslaving.-
quote:-Martijn_77-
-Jaap baalt nu hij niet mee mag lopen in de hoedjesparade op Prinsjesdag-
quote:-leroytje-
-Dis toch focking nie meer normaal, mijn kop op Fok!-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |