Ik vond het een zeer matige ronde, maar sterke jury.quote:Op zondag 16 september 2007 20:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer sterke ronde, maar matige jury.
ik moet zeggen dat er veel sterkeren bij zaten, echt gevatte opmerkingen. maar goed, volgende ronde.quote:Op zondag 16 september 2007 20:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer matige ronde, maar sterke jury.
quote:Op zondag 16 september 2007 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond de poedel zo slecht nog niet
euh, ik heb niet gewonnen, don't ask mequote:Op zondag 16 september 2007 21:20 schreef Thelonious het volgende:
Kom maar met een foto dan.
Het belangrijkste is dat er een goede foto voor 22:00 uur staat.quote:Op zondag 16 september 2007 21:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
euh, ik heb niet gewonnen, don't ask me.
haha, ik vond de poedelprijs nog de leukste. En die dirigent was goed gevonden. Mar goed, voorlopig gaat het de goede kant uit... 1e keer dat ik meedeed 3e prijs, 2e keer de 2e...dus wie weet, als ik een scherpe weet te verzinnen...quote:Op zondag 16 september 2007 21:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat er veel sterkeren bij zaten, echt gevatte opmerkingen. maar goed, volgende ronde.
Ze heeft zware botten, en heeft een dikke huid zeg je dan.quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:
Ik ben toch een soort troostverliezer.
PS. Gia is dik
Als je niet kunt winnen, ga je schelden? Sportief hoor!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:
Ik ben toch een soort troostverliezer.
PS. Gia is dik
Ik vond er wel meer sterk, maar soms heb ik meer met slappe humor, en minder met politiek getinte hoogstandjes.quote:Op zondag 16 september 2007 22:19 schreef ThaMadEd het volgende:
1e plaats.
Ik persoonlijk vond 'If you mess with the VVD, you mess with me!' wel sterk
Jep, kom nu pas thuis. Maar ik zoek er gelijk ééntjequote:Op zondag 16 september 2007 22:21 schreef Thelonious het volgende:
Foto!!!
Ach, nou ja, in deel 2 of zo, heb ik hier zelf al een opmerking over gemaakt. Gelukkig heb ik geen gebrek aan zelfspot.quote:Op zondag 16 september 2007 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze heeft zware botten, en heeft een dikke huid zeg je dan.
Hint: emoticon. Het was natuurlijk een grapje, omdat je die over Rita's gewicht de poedelprijs gaf.quote:Op zondag 16 september 2007 21:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je niet kunt winnen, ga je schelden? Sportief hoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |