quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met B landen? ik probeer niet lullig te doen maar jij bedoelt daar vast iets anders mee dan ik...
Mwah na de bulgarije wedstrijd was er geen euforie vond ik. terwijl dat een redelijke wedstrijd wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Pedroso het volgende:
Volgens de critici is 'iedereen' tegen v. Basten. Er zullen momenteel best veel mensen zijn die dat zijn maar de voetbalwereld is zo opportunistisch als het maar zijn kan. 1 of 2 goede wedstrijden en Marco is weer de held.
Er wordt geen resultaatvoetbal gespeeld, er is gewoon flink gemazzeld.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:49 schreef Oma het volgende:
Ach, ik vind het wel vermakelijk dat we een keer een bondscoach hebben die resultaatvoetbal speelt.
dan is de vraag hoe dat komt erg interessant, toch?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Pedroso het volgende:
Volgens de critici is 'iedereen' tegen v. Basten. Er zullen momenteel best veel mensen zijn die dat zijn
leuke hint maar we hebben het over B landen dus ik ben bang dat ik het verband met Top oss en Ajax niet helemaal vat, maar als je het uit wil leggen, ga je gangquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog maar n's door het verschil zit 'm in Top oss en Ajax (HINT HINT)
Was inderdaad een redelijke wedstrijd. Een volwassen overwinning in ieder geval. Was overigens geen goede , topwedstrijd (heb je ook 2 ploegen voor nodig). Tegen Albanie uit kan je ook geen goede wedstrijd spelen, dat heeft het verlden al bewezen. Ieder topland heeft het daar moeilijk. Ik acht de kans groot dat Nederland uit tegen Roemenie een goede wedstrijd speelt. Roemenie kan zelf ook wat en zal ook voor de winst gaan. In dit soort wedstrijden is Oranje op zijn best. Mocht dat inderdaad gebeuren dan zie ik de stemming zomaar omslaan (niet bij de notoire azijnzeikerds maar bij het grote publiek).quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:52 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah na de bulgarije wedstrijd was er geen euforie vond ik. terwijl dat een redelijke wedstrijd was
EK '08 kwalificatiequote:Op vrijdag 14 september 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er wordt geen resultaatvoetbal gespeeld, er is gewoon flink gemazzeld.
Voor hetzelfde geld was er verloren van Albanie. Het is dat er een doelpunt is afgekeurd en dat Ruud nog net wist te scoren vlak voor tijd. Verder is er geen kans gecreeerd..
Italianen die resultaatvoetbal spelen hebben wel de poppetjes op de goede plek staan en spelen over het algemeen op een controlerende manier 4-4-2.
En op het WK waar het uiteindelijk om gaat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:03 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Italië 1 - 1 Litouwen
Faroeër Eilanden 1 - 2 Italië
en in de WK06 kwalificatie
Noorwegen 0:0 Italië
Schotland 1:1 Italië
precies, waarom doe je het dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:05 schreef venomsnake het volgende:
Tja, kom je weer aan met je cijfertjes..
Maar heb je die wedstrijden ook gezien?
Italie speelt heel ander voetbal dan Nederland.
Kan je gewoon niet met elkaar vergelijken.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er wordt geen resultaatvoetbal gespeeld, er is gewoon flink gemazzeld.
Voor hetzelfde geld was er verloren van Albanie. Het is dat er een doelpunt is afgekeurd en dat Ruud nog net wist te scoren vlak voor tijd. Verder is er geen kans gecreeerd..
Italianen die resultaatvoetbal spelen hebben wel de poppetjes op de goede plek staan en spelen over het algemeen op een controlerende manier 4-4-2.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:03 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Italië 1 - 1 Litouwen
Faroeër Eilanden 1 - 2 Italië
en in de WK06 kwalificatie
Noorwegen 0:0 Italië
Schotland 1:1 Italië
Ik vergelijk het juist NIET!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
precies, waarom doe je het dan?
[..]
zijn we als zo vaak in de knock-out fase uitgeschakeld, net als alle andere landen behalve Italië, terwijl Italië voor de zoveelste keer kampioen werd. Is je punt dat we op zijn Italiaans moeten gaan spelen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En op het WK waar het uiteindelijk om gaat?
waar die persoon gelijk in heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vergelijk het juist NIET!!
Ik reageer op iemand die zegt dat Nederland resultaatvoetbal speelt.
Dat proberen we al, maar alleen dankzij geluk krijgen we tot nu toe resultaat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zijn we als zo vaak in de knock-out fase uitgeschakeld, net als alle ander landen behalve Italië, terwijl Italië voor de zoveelste keer kampioen werd. Is je punt dat we op zijn Italiaans moeten gaan spelen?
Newsflash: alle landen die de groepsfase winnen vliegen er op 1 na in de knock-out fase uit. Stap om te beginnen eens van dit vage gedoe af. Nederland ging er in de achste finale uit en Frankrijk in de finale. Zie je daar nou echt geen verschil in?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
zijn we als zo vaak in de knock-out fase uitgeschakeld, net als alle ander landen behalve Italië, terwijl Italië voor de zoveelste keer kampioen werd. Is je punt dat we op zijn Italiaans moeten gaan spelen?
Nope. Nederland is zoekende, probeert van alles maar eigenlijk werkt het nog voor geen meter. Komt mede omdat V Basten vol wil houden aan een systeem waar het de spelers niet voor heeft.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
waar die persoon gelijk in heeft.
Hoe kan je nou in hemelsnaam serieus beweren dat MvB met Oranje Italiaans probeert te spelen? Als je nou had gezegd Duits had ik je gelijk gegeven, maar Italiaans?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat proberen we al, maar alleen dankzij geluk krijgen we tot nu toe resultaat.
Het Duitse voetbalteam speelt een stuk technisch verzorgder voetbal dan Nederland.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:11 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Hoe kan je nou in hemelsnaam serieus beweren dat MvB met Oranje Italiaans probeert te spelen? Als je nou had gezegd Duits had ik je gelijk gegeven, maar Italiaans?
voor een land dat geen resultaat voetbal speelt en zoekende is en geen spelers heeft voor het systeem van de coach zijn 24 18 5 1 wel erg veelbelovende cijfers, vind je ook niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nope. Nederland is zoekende, probeert van alles maar eigenlijk werkt het nog voor geen meter. Komt mede omdat V Basten vol wil houden aan een systeem waar het de spelers niet voor heeft.
De overwinning op Ablanie was meer geluk dan wijsheid.
eerder de zorgen die het resultaat verbloemen lijkt mequote:Op vrijdag 14 september 2007 18:15 schreef sjimz het volgende:
Het resultaat verbloemt ook de zorgen, dat is het probleem nou juist![]()
Niet veelbelovend, eerder vertekenend.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef Tennessee het volgende:
voor een land dat geen resultaat voetbal speelt en zoekende en geen spelers heeft voor het systeem van de coach zijn 24 18 5 1 wel erg veelbelovende cijfers, vind je ook niet?
de poule van Nederland is helemaal niet zwakker dan andere poules. de enige poule met twee landen die jij wel tot de A landen zal rekenen is de poule met Italië en Frankrijk en geloof het of niet, in die poule staat Schotland voorlopig nog bovenaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:13 schreef BobbyHill het volgende:
Inderdaad, Italie is een geoliede machine die puur op resultaat speelt en dat in de meeste gevallen ook krijgt. Nederland doet maar een end en heeft geluk dat ze in een belachelijk makkelijke poule zitten, zodat de tegenstanders te zwak zijn om het af te straffen.
Duitsland en Tsjechie zijn geen A-landen? Zweden en Spanje ook niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef Tennessee het volgende:
de poule van Nederland is helemaal niet zwakker dan andere poules. de enige poule met twee landen die jij wel tot de A landen zal rekenen is de poule met Italië en Frankrijk en geloof het of niet, in die poule staat Schotland voorlopig nog bovenaan.
die zelf, niet eens met uitzondering van Duitsland, allemaal minstens net zo veel moeite hebben met de kwalificatie als Nederland.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:16 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Niet veelbelovend, eerder vertekenend.
Dit team staat stijf van de mazzel en heeft gewoon geluk dat ze geen tegenstanders treffen die hun opeengestapelde wanvertoningen afstraffen, zoals de ploegen die straks op het EK te bewonderen zijn.
Nee. Ik vind het schandalig dat hij blijkbaar nog steeds de tijd krijgt om er wat van te maken. Dat had al lang moeten gebeuren imo. Hij blijft namelijk maar steeds hetzelfde proberen, terwijl het gewoon niet gaat werken, dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
voor een land dat geen resultaat voetbal speelt en zoekende en geen spelers heeft voor het systeem van de coach zijn 24 18 5 1 wel erg veelbelovende cijfers, vind je ook niet?
Ik vind het schandalig dat jij denkt er meer van te begrijpen dan Van Basten en de KNVB en dat je daar blijkbaar zelf ook helemaal geen terughoudendheid in hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het schandalig dat hij blijkbaar nog steeds de tijd krijgt om er wat van te maken. Dat had al lang moeten gebeuren imo. Hij blijft namelijk maar steeds hetzelfde proberen, terwijl het gewoon niet gaat werken, dat is inmiddels wel duidelijk.
Leuk hoor die cijfertjes, maar iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet dat het spel nog steeds van een dramatisch niveau is als je ziet over welk spelersmateriaal Marco beschikt.
Jij wilt dat blijkbaar niet inzien. Dat is je goed recht. Ieder zijn mening.
Mijn mening is dat V Basten meer dan genoeg tijd heeft gehad. Ik heb niet de illusie dat Nederland mee gaat doen om de prijzen op het EK zoalng hij maar vol blijft houden aan een verkrampt 4-3-3 systeem. Bovendien is het voor mij totaal onbegrijpelijk dat Seedorf op de bank zit om maar een wat te noemen. Ik vind dat schandalig.!!
Volgens mij heeft half Nederland dat ook, dat is pas schandalig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:23 schreef Tennessee het volgende:
Ik vind het schandalig dat jij denkt er meer van te begrijpen dan Van Basten en de KNVB en dat je daar blijkbaar zelf ook helemaal geen terughoudendheid in hebt.
Ik vind het schandalig als iemand klakkeloos op grond van wat statische cijfers zondermeer achter de standpunten van de KNVB en Van Basten aanloopt zonder daarbij kritisch te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:23 schreef Tennessee het volgende:
Ik vind het schandalig dat jij denkt er meer van te begrijpen dan Van Basten en de KNVB en dat je daar blijkbaar zelf ook helemaal geen terughoudendheid in hebt.
nou, dan is nu weer duidelijk wat we allebei schandalig vinden, terug naar de argumenten waarom MvB ontslagen zou moeten worden. Iemand een lijstje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig als iemand klakkeloos op grond van wat statische cijfers zondermeer achter de standpunten van de KNVB en Van Basten aanloopt zonder daarbij kritisch te kunnen zijn.
Oh en er zijn in Nederland heel wat mensen te vinden die meer verstand van voetbalzaken hebben dan die KNVB en de huidige bondscoach, ook al werken die niet in dienst van de KNVB.
Waarom? We hebben toch meer goede voetballers dan Seedorf?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bovendien is het voor mij totaal onbegrijpelijk dat Seedorf op de bank zit om maar eens wat te noemen. Ik vind dat schandalig.!!
Seedorfquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom? We hebben toch meer goede voetballers dan Seedorf?
De Zeeuw:quote:* Nederlands landskampioen 1993/1994 (Ajax)
* Nederlands landskampioen 1994/1995 (Ajax)
* Nederlandse beker 1992/1993 (Ajax)
* Nederlandse Super Cup 1993 (Ajax)
* Nederlandse Super Cup 1994 (Ajax)
* UEFA Champions League 1994/1995 (Ajax)
* Spaans landskampioen 1996/1997 (Real Madrid)
* Spaanse Super Cup 1997 (Real Madrid)
* UEFA Champions League 1997/1998 (Real Madrid)
* FIFA Wereldbeker voor clubteams 1998 (Real Madrid)
* Italiaans landskampioen 2003/2004 (AC Milan)
* Italiaanse beker 2002/2003 (AC Milan)
* Italiaanse Super Cup 2004 (AC Milan)
* UEFA Champions League 2002/2003 (AC Milan)
* UEFA Super Cup 2003 (AC Milan)
* UEFA Super Cup 2007 (AC Milan)
* UEFA Champions League 2006/2007 (AC Milan)
* Beste Middenvelder UEFA Champions League 2006/07 (AC Milan)
quote:Europees Kampioen onder 21 2006
De goede oude tijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef Suijk het volgende:
Waar is de tijd dat Seedorf nog gewoon verguisd werd.
Ik vind Seedorf toch één van de betere middenvelders van de wereld met bovendien een schat aan ervaring. En die ervaring kan in moeilijke wedstrijden nog wel eens van pas komen. Hij zou bij mij altijd in de basis staan..!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom? We hebben toch meer goede voetballers dan Seedorf?
beweer je nu dat ongeveer de helft van de eredivisietrainers wél gewonnen had van Portugal of betere cijfers had gehaald dan 24 18 5 1 ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:32 schreef BobbyHill het volgende:
Ongeveer de helft van eredivisietrainers om te beginnen
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Vertel? Jij wil beweren dat Seedorf kwalitatief minder is dan De Zeeuw?
![]()
Dan pas je het team daar op aan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Seedorf is kwalitatief beter, maar wel op een compleet andere positie.
M.I. is de Zeeuw geschikter voor verdedigend werk op het middenveld dan Seedorf.
Seedorf is dan weer superieur op aanvallend vlak.
Je deed het voorkomen alsof je Seedorf op de positie van De Zeeuw wilde neerzetten.quote:
dus het hele team aanpassen aan Seedorf en dan maar hopen dat hij niet tegen een blessure of schorsing aanloopt?quote:
VdV, Sneijder, v Persie, Sar, Nistelrooy, Kuyt, Seedorf, Robben. Elk land droomt van zulke namen. Waarom kan onze bondscoach dan niet een team smeden hiervan? Oké, verdedigend is het kwalitatief veeeel minder dan ons middenveld/aanval. Maar dat is geen smoes voor de nipte overwinning daar in Tirana.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:47 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Je deed het voorkomen alsof je Seedorf op de positie van De Zeeuw wilde neerzetten.
Ik vind ook dat Seedorf erin moet, en dat een team daar best op aangepast kan worden, maar waar zijn onze Kaká, Pirlo en Gattuso, etc.?.
Nee, zodat hij in het team past.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:49 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dus het hele team aanpassen aan Seedorf en dan maar hopen dat hij niet tegen een blessure of schorsing aanloopt?
Als je daar de spelers voor hebt wel, maar je hebt niet de kwalitatieve verdediging als Real of Milan oid om met Seedorf, Sneijder en Van der Vaart te spelen, plus nog eens Van Persie, Van Nistelrooy en eventueel dan nog eens Babel, Robben, Huntelaar of Kuijt.quote:
Klopt, verdedigend hebben we flink ingeleverd in kwaliteit. Helaas.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je daar de spelers voor hebt wel, maar je hebt niet de kwalitatieve verdediging als Real of Milan oid om met Seedorf, Sneijder en Van der Vaart te spelen, plus nog eens Van Persie, Van Nistelrooy en eventueel dan nog eens Babel, Robben, Huntelaar of Kuijt.
En de keuze tussen Seedorf en Sneijder is echt niet de makkelijkste.
De overdreven steun van veel kanten aan Seedorf komt meer uit het tegen van Basten zijn dan voor Seedorf zijn. Alsof iemand had gedacht drie jaar geleden dat er om Seedorf geroepen zou worden.
Hoeft helemaal niet te kiezen, gewoon beide laten spelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En de keuze tussen Seedorf en Sneijder is echt niet de makkelijkste.
en dan past hij in het team, en dan raakt hij geblesseerd of geschorst, en dan, het hele team weer omgooien en aanpassen op...?quote:
valt ook wel mee trouwens, 7 tegendoelpunten in 24 wedstrijden...quote:Alleen zit ik nu ff na te denken, en verdedigend staat het voor geen meter, en daar hebbe we ook niks lopen.
Melchiot wordt ook ineens na dat hij terug is gehaald zonder discussie in elke opstelling op de rechtsback gezet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:53 schreef pekel het volgende:
[..]
Klopt, verdedigend hebben we flink ingeleverd in kwaliteit. Helaas.
Dat klopt, gelukkig hebben we ook een goede keeper. Maar we krijgen wel te veel kansen tegen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
[..]
valt ook wel mee trouwens, 7 tegendoelpunten in 24 wedstrijden...
Edjequote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt, gelukkig hebben we ook een goede keeper. Maar we krijgen wel te veel kansen tegen.
aanval zit statistisch gezien dan achter die van Wales, Cyprus en Georgië met 11 goalsquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef Tennessee het volgende:
valt ook wel mee trouwens, 7 tegendoelpunten in 24 wedstrijden...
klopt, onze productiviteit mag ook omhoog, ook mee eens, maar ook geen reden het ontslag van Van Basten te eisen... Én we krijgen nog een Nederland - Luxemburg voor het gemiddelde!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef AminBen het volgende:
[..]
aanval zit statistisch gezien dan achter die van Wales, Cyprus en Georgië met 11 goals
Sowieso moet je met deze namen wel een verdediging op kunnen stellen die gewoon degelijk speelt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef AminBen het volgende:
[..]
Melchiot wordt ook ineens na dat hij terug is gehaald zonder discussie in elke opstelling op de rechtsback gezet.
Kom nou zeg. Slechte verdediging ok, maar Melchiot??![]()
moet je je voorstellen hoe de mensen die al drie jaar roepen dat hij ontslagen moet worden voor lul staan als we volgend jaar kampioen worden en wat voor vreemde verhalen er dan op tafel gaan komen... over geluk en zo waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:05 schreef EnactedChaos het volgende:
...
Maar goed, zal toch niet gebeuren. Al ziet van Basten in dat ie anders moet gaan spelen dan nog zal ie t niet doen. Ik ook niet trouwens als ik hem was, sta je dan voor lul![]()
Het ging toch om voetbalverstand? Elke trainer die ziet dat je met deze spelers geen 4-3-3 moet spelen en Van Nistelrooy en Van Bommel altijd moet selecteren (en zo zijn er nog wel wat onbegrijpelijke keuzes) heeft al meer voetbalverstand dan Van Basten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef Tennessee het volgende:
beweer je nu dat ongeveer de helft van de eredivisietrainers wél gewonnen had van Portugal of betere cijfers had gehaald dan 24 18 5 1 ?
Maar het enige dat jij bepalend vind voor zijn ontslag zijn toch de statistieken? Dan kan je hier wel wegblijven want die zijn er nou eenmaal, en die veranderen ook niet. En op basis van die statistieken kan je m inderdaad niet ontslaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
klopt, onze productiviteit mag ook omhoog, ook mee eens, maar ook geen reden het ontslag van Van Basten te eisen... Én we krijgen nog een Nederland - Luxemburg voor het gemiddelde!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef Tennessee het volgende:
[..]
moet je je voorstellen hoe de mensen die al drie jaar roepen dat hij ontslagen moet worden voor lul staan als we volgend jaar kampioen worden en wat voor vreemde verhalen er dan op tafel gaan komen... over geluk en zo waarschijnlijk...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik vind de reden dat het een ongelooflijke inconsequente voor-kritiek-blinde Amsterdammer Utrechtenaar is wel goed![]()
Daar ben ik echt niet bang voor. Die kans is net zo groot als dat Heerenveen kampioen wordt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:08 schreef Tennessee het volgende:
moet je je voorstellen hoe de mensen die al drie jaar roepen dat hij ontslagen moet worden voor lul staan als we volgend jaar kampioen worden en wat voor vreemde verhalen er dan op tafel gaan komen... over geluk en zo waarschijnlijk...
nee, ik vind dat het hele verhaal over ontslag nergens op slaat en alleen maar gebral van een stel sensatiebeluste zwartkijkers is en ik gebruik behaalde resultaten als bewijs voor mijn kritiek op hun kritiek. "Zij" hebben geen cijfers om hun gelijk mee aan te tonen dus roepen ze steeds twee dingen, Portugal en Luxemburg en zeggen "ze" dat cijfers niets zeggen, de FIFA ranking niets zegt en dat "ze" al lang niet meer naar wedstrijden kijken omdat het toch alleen maar bagger is en als je dan vraagt hoe ze dat weten als ze niet meer kijken blijft het stil.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:09 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar het enige dat jij bepalend vind voor zijn ontslag zijn toch de statistieken?
Dus je bent er niet bang voor omdat je de kans klein acht, of zelfs 0. Nou, dapper, heb je over een jaar nog dezelfde account als je het mis hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:14 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Daar ben ik echt niet bang voor. Die kans is net zo groot als dat Heerenveen kampioen wordt.
Nee, dan maak ik een nieuwe aan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:17 schreef Tennessee het volgende:
Dus je bent er niet bang voor omdat je de kans klein acht, of zelfs 0. Nou, dapper, heb je over een jaar nog dezelfde account als je het mis hebt?
begin je weer over die A-landen... Die zogenaamde A-landen laten in deze kwalificatie net als in de vorige kwalificatie meer punten aan postbodes dan Oranje onder van Basten. Moet ik de cijfers er nou wéér bij halen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef BobbyHill het volgende:
We hebben geen cijfers omdat die mazzelaars al die baggerwedstrijden op het nippertje winnen van landen waar de postbode haast de doelpunten moet maken. Heel frustrerend, want straks speel je op het EK tegen de eerste de beste A-ploeg en is het brullen geblazen.
Doe dat ..quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Moet ik de cijfers er nou wéér bij halen?
Ja, levensgevaarljk, die spitsen van Albanie en Luxemburgquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weinig goals tegen voor een kut verdediging
Jij hebt dingen die jij belangrijk vindt, ik heb dingen die ik belangrijk vindt. Dat jij vindt dat van Basten moet blijven om de cijfers vind ik best, denk er zelf niet zo over. Maar ik ga ook niet lopen zeiken dat jij geen 10 wedstrijdfragmenten moet geven om mijn ongelijk te bewijzen. Die Fifa ranking boeit me inderdaad geen flikker, en gewonnen wedstrijden in de in mijn ogen zwakste poule die je je kunt wensen ook niet. Maar dat is mijn mening, die van jou respecteer ik ook. De manier van belachelijk proberen maken daarentegen in de posts van jou, is iets wat me verschrikkelijk irriteert. En ja, Montana en nog een stel anderen hebben die neiging ook af en toe. Maar ik vind dit een teken van zwakte, als ze het niet met je eens willen zijn, de ander belachelijk maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nee, ik vind dat het hele verhaal over ontslag nergens op slaat en alleen maar gebral van een stel sensatiebeluste zwartkijkers is en ik gebruik behaalde resultaten als bewijs voor mijn kritiek op hun kritiek. "Zij" hebben geen cijfers om hun gelijk mee aan te tonen dus roepen ze steeds twee dingen, Portugal en Luxemburg en zeggen "ze" dat cijfers niets zeggen, de FIFA ranking niets zegt en dat "ze" al lang niet meer naar wedstrijden kijken omdat het toch alleen maar bagger is en als je dan vraagt hoe ze dat weten als ze niet meer kijken blijft het stil.
vooruit, it's deja vu all over again;quote:
Dat komt omdat Nederland barst van het geluk. En gekuk is geen constante factor, daar moet je niet afhankelijk van zijn. Het kwartje had heel vaak anders kunnen vallen en ik vind het wonderbaarlijk dat dat maar niet gebeurd. Ze hadden zo 4 of 5 punten minder kunnen hebben en dan had niemand zich tekort gedaan hoeven voelen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:24 schreef Tennessee het volgende:
begin je weer over die A-landen... Die zogenaamde A-landen laten in deze kwalificatie net als in de vorige kwalificatie meer punten aan postbodes dan Oranje onder van Basten. Moet ik de cijfers er nou wéér bij halen?
Ik vind niet dat hij moet blijven om de cijfers. Ik vind dat het belachelijk en totaal ongefundeerd is dat er ook maar over ontslag wordt gesproken en ik vind dat hij, in ieder geval, gewoon rustig zijn werk moet kunnen doen tot en met de EK volgend jaar. Punt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef Solstice het volgende:
[..]
Jij hebt dingen die jij belangrijk vindt, ik heb dingen die ik belangrijk vindt. Dat jij vindt dat van Basten moet blijven om de cijfers vind ik best, denk er zelf niet zo over.
Leg dan eens uit waarom het in jouw ogen de zwakste poule is...quote:Maar ik ga ook niet lopen zeiken dat jij geen 10 wedstrijdfragmenten moet geven om mijn ongelijk te bewijzen. Die Fifa ranking boeit me inderdaad geen flikker, en gewonnen wedstrijden in de in mijn ogen zwakste poule die je je kunt wensen ook niet.
neem me niet kwalijk, maar ik ben juist degene die de hele tijd belachelijk wordt gemaakt en in de zeik wordt genomen. Heb ik geprobeert jou belachelijk te maken?quote:Maar dat is mijn mening, die van jou respecteer ik ook. De manier van belachelijk proberen maken daarentegen in de posts van jou, is iets wat me verschrikkelijk irriteert. En ja, Montana en nog een stel anderen hebben die neiging ook af en toe. Maar ik vind dit een teken van zwakte, als ze het niet met je eens willen zijn, de ander belachelijk maken.
als je van de 24 wedstrijden er 18 wint en 1 verliest dan is dat wel heeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk, toch? Misschien niet ook een klein beetje wijsheid?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat komt omdat Nederland barst van het geluk. En gekuk is geen constante factor, daar moet je niet afhankelijk van zijn. Het kwartje had heel vaak anders kunnen vallen en ik vind het wonderbaarlijk dat dat maar niet gebeurd. Ze hadden zo 4 of 5 punten minder kunnen hebben en dan had niemand zich tekort gedaan hoeven voelen.
Welke bedoel je; Berisha van HSV of Bogdani van Chievo Verona? Of die andere?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, levensgevaarljk, die spitsen van Albanie en Luxemburg
Maar vind je wel dat áls we volgend jaar kampioen worden dat Van Basten dan de beste aller tijden is, of toch nog steeds Michels dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:14 schreef Suijk het volgende:
Statistisch gezien is die kans niet heel groot omdat hij dan een prijs moet pakken en dat is zelfs met de wondercoaches die we gehad hebben niet gelukt. Dus nee, ik denk van niet. Al heb ik wel het gevoel dat we van iedereen kunnen winnen, ook kunnen we van iedereen verliezen.
Als Dick Advocaat....als Guus Hiddink...als Louis van Gaal....tja...als...quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:18 schreef Tennessee het volgende:
Maar vind je wel dat áls we volgend jaar kampioen worden dat Van Basten dan de beste aller tijden is, of toch nog steeds Michels dan?
Berisha die al 12 wedstrijden voor HSV heeft gespeeld in de 3 seizoenen dat hij bij HSV speeltquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:53 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Welke bedoel je; Berisha van HSV of Bogdani van Chievo Verona? Of die andere?
Jouw grenzeloze optimisme is echt schrijnend, weet je dat? Mag ik je dan hierbij nog even herinneren aan die zwaarbevochten 0-1 op dat aardappelveld daar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
klopt, onze productiviteit mag ook omhoog, ook mee eens, maar ook geen reden het ontslag van Van Basten te eisen... Én we krijgen nog een Nederland - Luxemburg voor het gemiddelde!
nee, halverwege de kwalificatie voor de WK '06 gaan roepen dat Van Basten ontslagen moet worden en dat vervolgens tegen alle resultaten in 26 topics lang vol blijven houden, dat is zinnig....quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Dick Advocaat....als Guus Hiddink...als Louis van Gaal....tja...als...
Wat voor onzinnige discussie wil je nou weer voeren met je als-gedoe?
krijg ik voor elk doelpunt dat Nederland thuis tegen Luxemburg gaat maken van jou een biertje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Jouw grenzeloze optimisme is echt schrijnend, weet je dat? Mag ik je dan hierbij nog even herinneren aan die zwaarbevochten 0-1 op dat aardappelveld daar?
Michels leverde ook slechte wedstrijden af, maar Michels heeft op clubniveau natuurlijk ook veel meer gepresteerd, dus nee, ook met een EK is Marco nog niet de beste ooit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Maar vind je wel dat áls we volgend jaar kampioen worden dat Van Basten dan de beste aller tijden is, of toch nog steeds Michels dan?
Ok, stel hij wint volgend jaar de EK en tekent bij tot en met 2010. Hoe ver moet hij dáár dan komen om de beste Bondscoach aller tijden te worden... Let wel, het gaat om Bondscoach he, niet clubcoach e.d.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Michels leverde ook slechte wedstrijden af, maar Michels heeft op clubniveau natuurlijk ook veel meer gepresteerd, dus nee, ook met een EK is Marco nog niet de beste ooit.
Ook nog een WK finale minimaal halenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:40 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ok, stel hij wint volgend jaar de EK en tekent bij tot en met 2010. Hoe ver moet hij dáár dan komen om de beste Bondscoach aller tijden te worden... Let wel, het gaat om Bondscoach he, niet clubcoach e.d.
Je post onder je verkeerde foknaam!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
WK finale is het zelfde als de 2e ronde.
ok, en vind je de verlies/winstpercentages verder nog van belang, of spelersgroep, of echt alleen Europees kampioen en minstens een wk finale? Moet hij hem wel winnen toch, anders staat MvB nóg niet echt vóór.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ook nog een WK finale minimaal halen![]()
Dat is wel zo ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder is een EK anno 2008 moeilijker om te winnen dan anno 1988
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |