abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53177563
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef Tennessee het volgende:

voor een land dat geen resultaat voetbal speelt en zoekende en geen spelers heeft voor het systeem van de coach zijn 24 18 5 1 wel erg veelbelovende cijfers, vind je ook niet?
Niet veelbelovend, eerder vertekenend.

Dit team staat stijf van de mazzel en heeft gewoon geluk dat ze geen tegenstanders treffen die hun opeengestapelde wanvertoningen afstraffen, zoals de ploegen die straks op het EK te bewonderen zijn.
Woo-loo-loo!
pi_53177596
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:13 schreef BobbyHill het volgende:
Inderdaad, Italie is een geoliede machine die puur op resultaat speelt en dat in de meeste gevallen ook krijgt. Nederland doet maar een end en heeft geluk dat ze in een belachelijk makkelijke poule zitten, zodat de tegenstanders te zwak zijn om het af te straffen.
de poule van Nederland is helemaal niet zwakker dan andere poules. de enige poule met twee landen die jij wel tot de A landen zal rekenen is de poule met Italië en Frankrijk en geloof het of niet, in die poule staat Schotland voorlopig nog bovenaan.
pi_53177641
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef Tennessee het volgende:

de poule van Nederland is helemaal niet zwakker dan andere poules. de enige poule met twee landen die jij wel tot de A landen zal rekenen is de poule met Italië en Frankrijk en geloof het of niet, in die poule staat Schotland voorlopig nog bovenaan.
Duitsland en Tsjechie zijn geen A-landen? Zweden en Spanje ook niet?

Onze beste tegenstander is Roemenie en dat is ook geen Europese top.

De groepen ontlopen elkaar niet veel, omdat de overige 6 over het algemeen niet veel voorstellen, maar dat betekent nog niet dat je maar tevreden moet zijn als je telkens met geluk een overwinning uit het vuur sleept tegen ploegen als Luxemburg.
Woo-loo-loo!
pi_53177645
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:16 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Niet veelbelovend, eerder vertekenend.

Dit team staat stijf van de mazzel en heeft gewoon geluk dat ze geen tegenstanders treffen die hun opeengestapelde wanvertoningen afstraffen, zoals de ploegen die straks op het EK te bewonderen zijn.
die zelf, niet eens met uitzondering van Duitsland, allemaal minstens net zo veel moeite hebben met de kwalificatie als Nederland.
pi_53177663
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

voor een land dat geen resultaat voetbal speelt en zoekende en geen spelers heeft voor het systeem van de coach zijn 24 18 5 1 wel erg veelbelovende cijfers, vind je ook niet?
Nee. Ik vind het schandalig dat hij blijkbaar nog steeds de tijd krijgt om er wat van te maken. Dat had al lang moeten gebeuren imo. Hij blijft namelijk maar steeds hetzelfde proberen, terwijl het gewoon niet gaat werken, dat is inmiddels wel duidelijk.
Leuk hoor die cijfertjes, maar iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet dat het spel nog steeds van een dramatisch niveau is. Helemaal als je ziet over welk spelersmateriaal Marco beschikt.

Jij wilt dat blijkbaar niet inzien. Dat is je goed recht. Ieder zijn mening.
Mijn mening is dat V Basten meer dan genoeg tijd heeft gehad. Ik heb niet de illusie dat Nederland mee gaat doen om de prijzen op het EK zoalng hij maar vol blijft houden aan een verkrampt 4-3-3 systeem. Bovendien is het voor mij totaal onbegrijpelijk dat Seedorf op de bank zit om maar eens wat te noemen. Ik vind dat schandalig.!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53177712
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee. Ik vind het schandalig dat hij blijkbaar nog steeds de tijd krijgt om er wat van te maken. Dat had al lang moeten gebeuren imo. Hij blijft namelijk maar steeds hetzelfde proberen, terwijl het gewoon niet gaat werken, dat is inmiddels wel duidelijk.
Leuk hoor die cijfertjes, maar iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet dat het spel nog steeds van een dramatisch niveau is als je ziet over welk spelersmateriaal Marco beschikt.

Jij wilt dat blijkbaar niet inzien. Dat is je goed recht. Ieder zijn mening.
Mijn mening is dat V Basten meer dan genoeg tijd heeft gehad. Ik heb niet de illusie dat Nederland mee gaat doen om de prijzen op het EK zoalng hij maar vol blijft houden aan een verkrampt 4-3-3 systeem. Bovendien is het voor mij totaal onbegrijpelijk dat Seedorf op de bank zit om maar een wat te noemen. Ik vind dat schandalig.!!
Ik vind het schandalig dat jij denkt er meer van te begrijpen dan Van Basten en de KNVB en dat je daar blijkbaar zelf ook helemaal geen terughoudendheid in hebt.
pi_53177756
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:23 schreef Tennessee het volgende:

Ik vind het schandalig dat jij denkt er meer van te begrijpen dan Van Basten en de KNVB en dat je daar blijkbaar zelf ook helemaal geen terughoudendheid in hebt.
Volgens mij heeft half Nederland dat ook, dat is pas schandalig.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 14 september 2007 @ 18:29:24 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53177854
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:23 schreef Tennessee het volgende:

Ik vind het schandalig als iemand klakkeloos op grond van wat statische cijfers zondermeer achter de standpunten van de KNVB en Van Basten aanloopt zonder daarbij kritisch te kunnen zijn.

Oh en er zijn in Nederland heel wat mensen te vinden die meer verstand van voetbalzaken hebben dan die KNVB en de huidige bondscoach, ook al werken die niet in dienst van de KNVB.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_53177915
Ongeveer de helft van eredivisietrainers om te beginnen
Woo-loo-loo!
pi_53177933
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik vind het schandalig als iemand klakkeloos op grond van wat statische cijfers zondermeer achter de standpunten van de KNVB en Van Basten aanloopt zonder daarbij kritisch te kunnen zijn.

Oh en er zijn in Nederland heel wat mensen te vinden die meer verstand van voetbalzaken hebben dan die KNVB en de huidige bondscoach, ook al werken die niet in dienst van de KNVB.
nou, dan is nu weer duidelijk wat we allebei schandalig vinden, terug naar de argumenten waarom MvB ontslagen zou moeten worden. Iemand een lijstje?
pi_53177954
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bovendien is het voor mij totaal onbegrijpelijk dat Seedorf op de bank zit om maar eens wat te noemen. Ik vind dat schandalig.!!
Waarom? We hebben toch meer goede voetballers dan Seedorf?
pi_53178027
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Seedorf
quote:
* Nederlands landskampioen 1993/1994 (Ajax)
* Nederlands landskampioen 1994/1995 (Ajax)
* Nederlandse beker 1992/1993 (Ajax)
* Nederlandse Super Cup 1993 (Ajax)
* Nederlandse Super Cup 1994 (Ajax)
* UEFA Champions League 1994/1995 (Ajax)
* Spaans landskampioen 1996/1997 (Real Madrid)
* Spaanse Super Cup 1997 (Real Madrid)
* UEFA Champions League 1997/1998 (Real Madrid)
* FIFA Wereldbeker voor clubteams 1998 (Real Madrid)
* Italiaans landskampioen 2003/2004 (AC Milan)
* Italiaanse beker 2002/2003 (AC Milan)
* Italiaanse Super Cup 2004 (AC Milan)
* UEFA Champions League 2002/2003 (AC Milan)
* UEFA Super Cup 2003 (AC Milan)
* UEFA Super Cup 2007 (AC Milan)
* UEFA Champions League 2006/2007 (AC Milan)
* Beste Middenvelder UEFA Champions League 2006/07 (AC Milan)
De Zeeuw:
quote:
Europees Kampioen onder 21 2006
Hoi.
pi_53178036
Toch is De Zeeuw superieur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53178046
Waar is de tijd dat Seedorf nog gewoon verguisd werd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53178067
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef pekel het volgende:

[..]

Seedorf
[..]

De Zeeuw:
[..]

Appels.

Peren.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_53178133
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef Suijk het volgende:
Waar is de tijd dat Seedorf nog gewoon verguisd werd.
De goede oude tijd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53178142
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik vind Seedorf toch één van de betere middenvelders van de wereld met bovendien een schat aan ervaring. En die ervaring kan in moeilijke wedstrijden nog wel eens van pas komen. Hij zou bij mij altijd in de basis staan..!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53178152
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:32 schreef BobbyHill het volgende:
Ongeveer de helft van eredivisietrainers om te beginnen
beweer je nu dat ongeveer de helft van de eredivisietrainers wél gewonnen had van Portugal of betere cijfers had gehaald dan 24 18 5 1 ?
pi_53178153
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef pekel het volgende:

[..]

Seedorf
[..]

De Zeeuw:
[..]

Ja, Seedorf is ook beter dan Melchiot, maar daarmee vergelijk je hem toch ook niet?
pi_53178164
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Appels.

Peren.
Vertel? Jij wil beweren dat Seedorf kwalitatief minder is dan De Zeeuw?

Hoi.
pi_53178192
Dus de beste middenvelder in de CL hoort niet in de basis bij het al zo superieur draaiende Oranje? Is dit een voetbaltopic of praten we hier over het EK dammen? Kom op zeg, word realistisch en ga verdomme kwaliteit opstellen, we hebben topvoetballers over de wereld lopen, maar niemand die er nu gebruik van maakt.
Hoi.
pi_53178200
Ik wel in elk geval
pi_53178213
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef pekel het volgende:

[..]

Vertel? Jij wil beweren dat Seedorf kwalitatief minder is dan De Zeeuw?

Dat zeg ik niet .

Seedorf is kwalitatief beter, maar wel op een compleet andere positie.
M.I. is de Zeeuw geschikter voor verdedigend werk op het middenveld dan Seedorf.
Seedorf is dan weer superieur op aanvallend vlak.
pi_53178235
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet .

Seedorf is kwalitatief beter, maar wel op een compleet andere positie.
M.I. is de Zeeuw geschikter voor verdedigend werk op het middenveld dan Seedorf.
Seedorf is dan weer superieur op aanvallend vlak.
Dan pas je het team daar op aan.
Hoi.
pi_53178288
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef pekel het volgende:

[..]

Dan pas je het team daar op aan.
Je deed het voorkomen alsof je Seedorf op de positie van De Zeeuw wilde neerzetten.

Ik vind ook dat Seedorf erin moet, en dat een team daar best op aangepast kan worden, maar waar zijn onze Kaká, Pirlo en Gattuso, etc.? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')