abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53177015
Volgens de critici is 'iedereen' tegen v. Basten. Er zullen momenteel best veel mensen zijn die dat zijn maar de voetbalwereld is zo opportunistisch als het maar zijn kan. 1 of 2 goede wedstrijden en Marco is weer de held.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:51:50 #202
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53177024
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:46 schreef Tennessee het volgende:

[..]

wat bedoel je precies met B landen? ik probeer niet lullig te doen maar jij bedoelt daar vast iets anders mee dan ik...

Lees mijn vorige post nog maar n's door het verschil zit 'm in Top oss en Ajax (HINT HINT)
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:52:50 #203
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53177041
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Pedroso het volgende:
Volgens de critici is 'iedereen' tegen v. Basten. Er zullen momenteel best veel mensen zijn die dat zijn maar de voetbalwereld is zo opportunistisch als het maar zijn kan. 1 of 2 goede wedstrijden en Marco is weer de held.
Mwah na de bulgarije wedstrijd was er geen euforie vond ik. terwijl dat een redelijke wedstrijd was
pi_53177044
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een EK
en waar is "iedereen" nu zo boos over wat MvB verleden jaar "helemaal verneukt" zou hebben?
pi_53177089
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:49 schreef Oma het volgende:
Ach, ik vind het wel vermakelijk dat we een keer een bondscoach hebben die resultaatvoetbal speelt.
Er wordt geen resultaatvoetbal gespeeld, er is gewoon flink gemazzeld.
Voor hetzelfde geld was er verloren van Albanie. Het is dat er een doelpunt is afgekeurd en dat Ruud nog net wist te scoren vlak voor tijd. Verder is er geen kans gecreeerd..

Italianen die resultaatvoetbal spelen hebben wel de poppetjes op de goede plek staan en spelen over het algemeen op een controlerende manier 4-4-2.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53177094
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Pedroso het volgende:
Volgens de critici is 'iedereen' tegen v. Basten. Er zullen momenteel best veel mensen zijn die dat zijn
dan is de vraag hoe dat komt erg interessant, toch?
pi_53177127
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef Grimm het volgende:

[..]

Lees mijn vorige post nog maar n's door het verschil zit 'm in Top oss en Ajax (HINT HINT)
leuke hint maar we hebben het over B landen dus ik ben bang dat ik het verband met Top oss en Ajax niet helemaal vat, maar als je het uit wil leggen, ga je gang

Het lijkt me handiger als je gewoon antwoord geeft op mijn vraag wat jij onder B landen verstaat zodat ik antwoord kan geven op je vorige post.
pi_53177166
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:52 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah na de bulgarije wedstrijd was er geen euforie vond ik. terwijl dat een redelijke wedstrijd was
Was inderdaad een redelijke wedstrijd. Een volwassen overwinning in ieder geval. Was overigens geen goede , topwedstrijd (heb je ook 2 ploegen voor nodig). Tegen Albanie uit kan je ook geen goede wedstrijd spelen, dat heeft het verlden al bewezen. Ieder topland heeft het daar moeilijk. Ik acht de kans groot dat Nederland uit tegen Roemenie een goede wedstrijd speelt. Roemenie kan zelf ook wat en zal ook voor de winst gaan. In dit soort wedstrijden is Oranje op zijn best. Mocht dat inderdaad gebeuren dan zie ik de stemming zomaar omslaan (niet bij de notoire azijnzeikerds maar bij het grote publiek).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_53177240
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld was er verloren van Albanie. Het is dat er een doelpunt is afgekeurd en dat Ruud nog net wist te scoren vlak voor tijd. Verder is er geen kans gecreeerd..

Italianen die resultaatvoetbal spelen hebben wel de poppetjes op de goede plek staan en spelen over het algemeen op een controlerende manier 4-4-2.
EK '08 kwalificatie
Italië 1 - 1 Litouwen
Faroeër Eilanden 1 - 2 Italië

en in de WK06 kwalificatie

Noorwegen 0 - 0 Italië
Schotland 1 - 1 Italië
pi_53177288
Tja, kom je weer aan met je cijfertjes..
Maar heb je die wedstrijden ook gezien?

Italie speelt heel ander voetbal dan Nederland.
Kan je gewoon niet met elkaar vergelijken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53177296
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Italië 1 - 1 Litouwen

Noorwegen 0:0 Italië
Schotland 1:1 Italië
En op het WK waar het uiteindelijk om gaat?
pi_53177315
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:05 schreef venomsnake het volgende:
Tja, kom je weer aan met je cijfertjes..
Maar heb je die wedstrijden ook gezien?

Italie speelt heel ander voetbal dan Nederland.
Kan je gewoon niet met elkaar vergelijken.
precies, waarom doe je het dan?
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

pi_53177331
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:03 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Italië 1 - 1 Litouwen

Noorwegen 0:0 Italië
Schotland 1:1 Italië
Woo-loo-loo!
pi_53177333
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef Tennessee het volgende:

[..]

precies, waarom doe je het dan?
[..]
Ik vergelijk het juist NIET!!
Ik reageer op iemand die zegt dat Nederland resultaatvoetbal speelt.
pi_53177362
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

En op het WK waar het uiteindelijk om gaat?
zijn we als zo vaak in de knock-out fase uitgeschakeld, net als alle andere landen behalve Italië, terwijl Italië voor de zoveelste keer kampioen werd. Is je punt dat we op zijn Italiaans moeten gaan spelen?
pi_53177372
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vergelijk het juist NIET!!
Ik reageer op iemand die zegt dat Nederland resultaatvoetbal speelt.
waar die persoon gelijk in heeft.
pi_53177396
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:08 schreef Tennessee het volgende:

[..]

zijn we als zo vaak in de knock-out fase uitgeschakeld, net als alle ander landen behalve Italië, terwijl Italië voor de zoveelste keer kampioen werd. Is je punt dat we op zijn Italiaans moeten gaan spelen?
Dat proberen we al, maar alleen dankzij geluk krijgen we tot nu toe resultaat.
pi_53177430
quote:

zijn we als zo vaak in de knock-out fase uitgeschakeld, net als alle ander landen behalve Italië, terwijl Italië voor de zoveelste keer kampioen werd. Is je punt dat we op zijn Italiaans moeten gaan spelen?
Newsflash: alle landen die de groepsfase winnen vliegen er op 1 na in de knock-out fase uit. Stap om te beginnen eens van dit vage gedoe af. Nederland ging er in de achste finale uit en Frankrijk in de finale. Zie je daar nou echt geen verschil in?
Woo-loo-loo!
pi_53177435
quote:

[..]

waar die persoon gelijk in heeft.
Nope. Nederland is zoekende, probeert van alles maar eigenlijk werkt het nog voor geen meter. Komt mede omdat V Basten vol wil houden aan een systeem waar het de spelers niet voor heeft.

De overwinning op Ablanie was meer geluk dan wijsheid.
pi_53177436
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat proberen we al, maar alleen dankzij geluk krijgen we tot nu toe resultaat.
Hoe kan je nou in hemelsnaam serieus beweren dat MvB met Oranje Italiaans probeert te spelen? Als je nou had gezegd Duits had ik je gelijk gegeven, maar Italiaans?
pi_53177479
Inderdaad, Italie is een geoliede machine die puur op resultaat speelt en dat in de meeste gevallen ook krijgt. Nederland doet maar een end en heeft geluk dat ze in een belachelijk makkelijke poule zitten, zodat de tegenstanders te zwak zijn om het af te straffen.
Woo-loo-loo!
pi_53177496
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:11 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Hoe kan je nou in hemelsnaam serieus beweren dat MvB met Oranje Italiaans probeert te spelen? Als je nou had gezegd Duits had ik je gelijk gegeven, maar Italiaans?
Het Duitse voetbalteam speelt een stuk technisch verzorgder voetbal dan Nederland.
pi_53177503
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nope. Nederland is zoekende, probeert van alles maar eigenlijk werkt het nog voor geen meter. Komt mede omdat V Basten vol wil houden aan een systeem waar het de spelers niet voor heeft.

De overwinning op Ablanie was meer geluk dan wijsheid.
voor een land dat geen resultaat voetbal speelt en zoekende is en geen spelers heeft voor het systeem van de coach zijn 24 18 5 1 wel erg veelbelovende cijfers, vind je ook niet?
pi_53177526
Het resultaat verbloemt ook de zorgen, dat is het probleem nou juist
pi_53177540
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:15 schreef sjimz het volgende:
Het resultaat verbloemt ook de zorgen, dat is het probleem nou juist
eerder de zorgen die het resultaat verbloemen lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')