abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53175458
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Nooit beter? Dus in de achtste finale er uit vliegen is even goed als de finale halen?
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat we het nooit beter hebben gedaan op een wk dan er in de knock-out fase uitvliegen. Je kan je kwalificeren, dan kan je door de eerste ronde heen en als je dan vervolgens ook nog de knock-out fase weet te overleven ben je Wereldkampioen, tot nu toe zijn we niet verder gekomen dan de knock-out fase.
quote:
Ik maak alleen maar duidelijk dat dat de enige wedstrijd was waar ècht druk opstond. En ik hoef jou niet te vertellen dat die wedstrijd behoorlijk verneukt werd.
Dat slaat nergens op. In de kwalificatie stond er op elke wedstrijd druk totdat we zeker waren van kwalificatie en in de eerste ronde stond op de eerste twee wedstrijden net zo veel druk, misschien zelfs wel meer, als bij die tegen Portugal. Hooguit was de druk hoger van de media en andere mensen die na de kwalificatie en de eerste ronde bij Portugal opeens gingen denken dat we wel even Wereldkampioen zouden gaan worden en anders toch wel minstens de finale halen. En die mensen lopen nu te roepen dat Van Basten ontslagen zou moeten worden.
pi_53175542
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Nooit beter? Dus in de achtste finale er uit vliegen is even goed als de finale halen?

Ik maak alleen maar duidelijk dat dat de enige wedstrijd was waar ècht druk opstond. En ik hoef jou niet te vertellen dat die wedstrijd behoorlijk verneukt werd.
En toch was Oranje niet de mindere die wedstrijd. Dat moeten de mensen die letten op "het vertoonde spel" toch ook hebben gezien. Dat was in het verleden vaak anders. Onder Advocaat werd Oranje gewoon weggespeeld door Portugal. En als je de statistieken bekijkt, dan zie dat Oranje het altijd moeilijk heeft gehad met Portugal.
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:45:55 #178
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53175552
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:14 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dus kwalificatiewedstrijden niét serieus nemen en oefenwedstrijden wél, klink niet bepaald logisch vind ik, wat vind je zelf?
Mwah dus jij vind wedstrijden tegen Thailand leuker dan tegen Italie?
pi_53175605
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:41 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat we het nooit beter hebben gedaan op een wk dan er in de knock-out fase uitvliegen. Je kan je kwalificeren, dan kan je door de eerste ronde heen en als je dan vervolgens ook nog de knock-out fase weet te overleven ben je Wereldkampioen, tot nu toe zijn we niet verder gekomen dan de knock-out fase.
[..]

Dat slaat nergens op. In de kwalificatie stond er op elke wedstrijd druk totdat we zeker waren van kwalificatie en in de eerste ronde stond op de eerste twee wedstrijden net zo veel druk, misschien zelfs wel meer, als bij die tegen Portugal. Hooguit was de druk hoger van de media en andere mensen die na de kwalificatie en de eerste ronde bij Portugal opeens gingen denken dat we wel even Wereldkampioen zouden gaan worden en anders toch wel minstens de finale halen. En die mensen lopen nu te roepen dat Van Basten ontslagen zou moeten worden.
En afgelopen zaterdag en woensdag, denk je dat daar geen druk op stond? Dat waren gewonnen wedstrijden mét druk nummer 17 en 18 van de 24, met maar 1 verliespot.
pi_53175606
quote:

[..]

Met deze uitleg stel je die prestaties dus wel gelijk.
quote:
[..]

Als we in de kwalificatie een wedstrijd verloren zou worden, was dat te compenseren geweest in de daaropvolgende wedstrijden. Er is niet één wedstrijd geweest in de kwalificatie die het einde zou betekenen als er verloren zou worden. Tegen Portugal was dat logischerwijs wel het geval, dat is m'n punt. En ja, ik weet wel dat je nu weer naar voren gaat brengen dat er niets verwacht mocht worden van Nederland op het WK. Daarmee heeft van Basten trouwens wel de druk op het EK gigantisch verhoogd, en ik hoop dat hij zijn conclusies trekt als Nederland geen Europees kampioen wordt.
pi_53175635
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:45 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah dus jij vind wedstrijden tegen Thailand leuker dan tegen Italie?
geen touw aan vast te knopen, sorry
pi_53175675
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:48 schreef ruud.nl het volgende:

[q]

Met deze uitleg stel je die prestaties dus wel gelijk.
Dus niet, maar voor jouw plezier, ok, ik stel ze gelijk, en dan?
quote:
Als we in de kwalificatie een wedstrijd verloren zou worden, was dat te compenseren geweest in de daaropvolgende wedstrijden. Er is niet één wedstrijd geweest in de kwalificatie die het einde zou betekenen als er verloren zou worden. Tegen Portugal was dat logischerwijs wel het geval, dat is m'n punt. En ja, ik weet wel dat je nu weer naar voren gaat brengen dat er niets verwacht mocht worden van Nederland op het WK. Daarmee heeft van Basten trouwens wel de druk op het EK gigantisch verhoogd, en ik hoop dat hij zijn conclusies trekt als Nederland geen Europees kampioen wordt.
Nee, wat ik naar voren ga brengen is dat jij nu als argument naar voren brengt dat de knock-out fase bijzonder is omdat er maar maar twee uitkomsten mogelijk zijn, uitschakeling of een ronde verder, en dat is nu precies mijn punt dat je niet schijnt te begrijpen...
pi_53175835
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:52 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dus niet, maar voor jouw plezier, ok, ik stel ze gelijk, en dan?
Waar wil je nou heen? Je zegt zelf dat we het nooit beter hebben gedaan dan de knock-outfase op een WK, waarmee je dus impliceert alsof het geen drol uitmaakt of je in de achtste finale verliest, of in de finale. Niet dan?
quote:
[..]

Nee, wat ik naar voren ga brengen is dat jij nu als argument naar voren brengt dat de knock-out fase bijzonder is omdat er maar maar twee uitkomsten mogelijk zijn, uitschakeling of een ronde verder, en dat is nu precies mijn punt dat je niet schijnt te begrijpen...
Wat lul je dan?

Sjonge jonge, zelden nog nooit zo'n simpele ziel als jou meegemaakt.

Anyway, ik ben ervandoor, prettig weekend.
pi_53175900
quote:

[..]

Zo breng je het wel leuk. Maar het is niet zo dat een WK twee rondes heeft: de poule-fase en de knock-out fase. Je hebt een poule-fase en daarna komen de achtste finales. Knock-out fase is verder geen officiele prestatie.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53176090
quote:

De knock-out fase?
Gelukkig zitten daar geen gradaties in
Woo-loo-loo!
pi_53176454
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:59 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Waar wil je nou heen? Je zegt zelf dat we het nooit beter hebben gedaan dan de knock-outfase op een WK, waarmee je dus impliceert alsof het geen drol uitmaakt of je in de achtste finale verliest, of in de finale. Niet dan?
Nee, jij suggereert dat ik dat impliceer wat ik niet doe, maar om verder niet moeilijk te doen gaf ik je toch gelijk... Zullen we het nu weer over MvB hebben?
quote:
Wat lul je dan?

Sjonge jonge, zelden nog nooit zo'n simpele ziel als jou meegemaakt.

Anyway, ik ben ervandoor, prettig weekend.
na het weekend dan misschien? jij ook prettig weekend
pi_53176544
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:02 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zo breng je het wel leuk. Maar het is niet zo dat een WK twee rondes heeft: de poule-fase en de knock-out fase. Je hebt een poule-fase en daarna komen de achtste finales. Knock-out fase is verder geen officiele prestatie.
het is wel de enige van de drie fases, kwalificatie, eerste ronde, knock-out fase, waar een knock-out systeem is, en dát was het punt, niet hoeveel wedstrijden er in de knock-out fase werden gewonnen...
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:09 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

De knock-out fase?
Gelukkig zitten daar geen gradaties in
Je kan inderdaad óók kijken hoe vér je bent gekomen in de knock-out fase maar dat was niet het punt.
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:33:18 #188
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53176662
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:49 schreef Tennessee het volgende:

[..]

geen touw aan vast te knopen, sorry
Nee omdat het niet in je straatje past
netzoals die cijfertjes van jouw passen die niet in mijn straatje, je moet wel objectief blijven tegen wie je een goed resultaat haalt
pi_53176721
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:26 schreef Tennessee het volgende:

Je kan inderdaad óók kijken hoe vér je bent gekomen in de knock-out fase maar dat was niet het punt.
Lijkt me toch vrij essentieel.
Woo-loo-loo!
pi_53176755
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:33 schreef Grimm het volgende:

[..]

Nee omdat het niet in je straatje past
Nee, omdat ik met de beste wil van de wereld niet begrijp waar je het over hebt, maar misschien kan je het nog een keer uitleggen?

en misschien dat je dan ook nog even uit kan leggen wat je hiermee bedoelt;
quote:
netzoals die cijfertjes van jouw passen die niet in mijn straatje, je moet wel objectief blijven tegen wie je een goed resultaat haalt
Dus mijn ciijfers passen niet in jouw straatje maar ik moet wel objectief blijven over...? Bedoel je dat ik niet met een complete lijst aan moet komen (objectief toch?) of dat ik juist wél naar oefenwedstrijden moet kijken inplaats van naar kwalificatiewedstrijden? Ik snap het echt niet, sorry...
pi_53176768
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Lijkt me toch vrij essentieel.
niet in de context waar jij het uit hebt gehaald.
pi_53176799

ALS NEDERLAND ZICH TEN KOSTE VAN DIE DEKSELSE ALBANIERS WEET TE PLAATSEN DAN KOMT DAT AAN ALS EEN MOKERSLAG.
HET IS IN GEEN TIJDEN MEER EEN VOETBALDREUMES!
HET IS GENIETEN HOOR MET DIE JONGENS VAN MARCO!
pi_53176843
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:39 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
ALS NEDERLAND ZICH TEN KOSTE VAN DIE DEKSELSE ALBANIERS WEET TE PLAATSEN DAN KOMT DAT AAN ALS EEN MOKERSLAG.
HET IS IN GEEN TIJDEN MEER EEN VOETBALDREUMES!
HET IS GENIETEN HOOR MET DIE JONGENS VAN MARCO!
het zal wel aan mij liggen maar ik kan er steeds minder een touw aan vast knopen ondertussen... Heeft er nou nog iemand argumenten of lopen jullie alleen maar te zieken?
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:43:38 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53176860
Het is een uiterst vermakelijke serie topics geworden, deze reeks.
Vooral omdat er sprake is van een aantal posters die om de zoveel posts hetzelfde blijven herhalen en blijkbaar geloven in de kracht van herhalingen: als je maar vaak genoeg iets onzinnigs beweert ga je er misschien vanzelf in geloven als waarheid.
De evangelisten op deze wereld zijn een paar potentiële Jehova-getuigen misgelopen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:44:33 #195
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53176867
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nee, omdat ik met de beste wil van de wereld niet begrijp waar je het over hebt, maar misschien kan je het nog een keer uitleggen?

en misschien dat je dan ook nog even uit kan leggen wat je hiermee bedoelt;
[..]

Dus mijn ciijfers passen niet in jouw straatje maar ik moet wel objectief blijven over...? Bedoel je dat ik niet met een complete lijst aan moet komen (objectief toch?) of dat ik juist wél naar oefenwedstrijden moet kijken inplaats van naar kwalificatiewedstrijden? Ik snap het echt niet, sorry...
Je moet objectief blijven in de zin van je moet kijken van wie je wint. Als Ado van Top Oss wint dan is dat "normaal" maar witn het van Ajax dan is het een goede prestatie.
Nederland voetbalt tegen B landen en heeft moeite zich te plaatsen, hadden we tegen landen zoals Frankrijk, Italie, Portugal, Spanje etc. gemoeten dan was het erg moeilijk geworden voor het NL elftal.
Ik vindt het niet meer dan normaal dat ze winnen van Bulgarije etc. is vindt het uitermate matig dat ze gelijk hebben gespeeld tegen zulk soort landen.
Ook vindt ik het erg matig dat ze hebben verloren van Zwitserland, het volk wil vermaakt worden met "aanvallend, dominant voetbal" en niet een of ander debiel oefenpotje.
Ik snap ook niet waarom we niet tegen Brazilie oefenen of Frankrijk etc. van die wedstrijden kunnen je leren, en niet een of andere jan lul tour door azie.
pi_53176890
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:44 schreef Grimm het volgende:

[..]

Je moet objectief blijven in de zin van je moet kijken van wie je wint. Als Ado van Top Oss wint dan is dat "normaal" maar witn het van Ajax dan is het een goede prestatie.
Nederland voetbalt tegen B landen...

wat bedoel je precies met B landen? ik probeer niet lullig te doen maar jij bedoelt daar vast iets anders mee dan ik...
pi_53176928
Even terugkomend op het spitsen verhaal. Zgn. speelt v. Nistelrooij op een eiland en dat komt allemaal door v. Basten. Niet om Nistelrooij af te zeiken (ik vind hem ook de 1e spits van Oranje) maar woensdag speelde hij zelf dramatisch aan de bal. Werd vaak aangespeeld en liet de bal telkens van zijn voeten af springen en voegde verder ook niets toe. Wel klasse natuurlijk dat hij weer scoorde. En ik heb wel 4 situaties gezien waar de keeper de bal losliet bij een (afstands) schot. Geen v. Nistelrooij te bekennen om de terugspringende bal in te tikken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_53176959
Ach, ik vind het wel vermakelijk dat we een keer een bondscoach hebben die resultaatvoetbal speelt.

Wat heeft Oranje in het verleden nou gewonnen met dat 'mooie' voetbal?

Hierna mag hopelijk Foppe het proberen.
pi_53176975
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:49 schreef Oma het volgende:
Ach, ik vind het wel vermakelijk dat we een keer een bondscoach hebben die resultaatvoetbal speelt.

Wat heeft Oranje in het verleden nou gewonnen met dat 'mooie' voetbal?

Hierna mag hopelijk Foppe het proberen.
Een EK
pi_53177010
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 17:43 schreef golfer het volgende:
Het is een uiterst vermakelijke serie topics geworden, deze reeks.
Vooral omdat er sprake is van een aantal posters die om de zoveel posts hetzelfde blijven herhalen en blijkbaar geloven in de kracht van herhalingen: als je maar vaak genoeg iets onzinnigs beweert ga je er misschien vanzelf in geloven als waarheid.
De evangelisten op deze wereld zijn een paar potentiële Jehova-getuigen misgelopen.
de discussie had er denk ik meer aan gehad als je had aangegeven wat volgens jou precies die herhalingen van onzinnige beweringen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')