Wtf? AVG ofzo zou echt moeten werken...quote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef DarkManta het volgende:
Het vervelende van Vista is dat ik geen enkele antivirus aan het werk krijg.
Ik krijg dan iedere keer de melding dat de ...Dll en de ...kernel niet up to date zijn.
En wanneer ik een driver update wil doen, dan geeft ie aan dat ik de laatste nieuwe al heb.
AVG heb ik nog niet geprobeerd, wel Kaspersky, NOD32, symantic al geprobeerd...quote:Op zondag 11 november 2007 17:17 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wtf? AVG ofzo zou echt moeten werken...
Goede actiequote:
Jep hier ook, en de rest nu ook, nadat ik AVG geinstalleerd had.quote:
Sexyquote:Op maandag 12 november 2007 05:35 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jep hier ook, en de rest nu ook, nadat ik AVG geinstalleerd had.
Eerste resultaat van Googlequote:The 'Delete' option when right-clicking the Recycle Bin is new, giving you the option of removing the shortcut from your desktop easily. To restore it you can go Start->Control Panel->Appearance and Personalization->Personalization and then click "change desktop icons" from the left-hand column. From there just check Recycle Bin and click OK.
Hope this helps,
John
LOL! Had ik dus ook gedaan, maar in verkenner kun je 'm gewoon nog zien.quote:Op maandag 12 november 2007 16:25 schreef WRNL het volgende:
Ik gebruik nu Vista sinds hij de eerste keer op de markt is verschenen, maar ik kom er even niet meer uit.
Per ongeluk heb ik mijn Recycle bin icoon verwijderd in plaats van de prullenbak leeg te maken. Maar ik weet niet meer hoe ik dat kan terughalen, iemand?
Met vLite, hé? Hier ongeveer 450 MB maar dan zit het ook vol met SuperFetch meukquote:Op maandag 12 november 2007 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
LOL! Had ik dus ook gedaan, maar in verkenner kun je 'm gewoon nog zien.
* DemonRage moet nog ff wennen aan Windows Fistfuck...
Ik heb bij m'n nieuwe laptop een heleboel eraf geflikkerd en niet laten laden... en dan nog na het opstarten zo'n 700 MB in gebruik.
Ja, download en installeer VLC.quote:Op maandag 12 november 2007 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, ik mag me sinds vandaag ook melden in dit topic
fijn hoor nieuwe PC, maar het eerste probleem waar ik ff niet uitkom is het volgende... Als ik een AVI of ander filmbestand wil afspelen krijg ik geen beeld. Alleen maar geluid. Ik heb nog geen andere speler geinstalleerd, dus hij gebruikt de standaard media speler.
any ideas?
Goh, lees dan ook wat materie waarom Vista zoveel geheugen in neemt.quote:Op maandag 12 november 2007 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage moet nog ff wennen aan Windows Fistfuck...
Ik heb bij m'n nieuwe laptop een heleboel eraf geflikkerd en niet laten laden... en dan nog na het opstarten zo'n 700 MB in gebruik.
Gewoon in je options bij advanced?quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef Boschkabouter het volgende:
Weet iemand toevallig hoe die irritante waarschuwing bij de Terminal Service Client uitgeschakeld kan worden? Het zal me namelijk worst wezen of mijn server gecertificeerd is of niet.
Ah. Kut-Vista! Waarom moeten ze die optie zo verstoppen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon in je options bij advanced?
is windows defender niet op de achtergrond aan het scannen ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:57 schreef honderd het volgende:
Mijn hardeschijf is vaak nog bezig met van alles en nog wat terwijl ik niks aan het doen ben, eerst dacht ik dat het Windows Updates waren, maar dat is het niet. Iemand een idee?
Dus gewoon een snelkoppeling kopieren?quote:Op maandag 12 november 2007 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:49 schreef WRNL het volgende:
[..]
Dus gewoon een snelkoppeling kopieren?
Moeilijk he, lezen?quote:Op maandag 12 november 2007 18:12 schreef Devolution het volgende:
[The 'Delete' option when right-clicking the Recycle Bin is new, giving you the option of removing the shortcut from your desktop easily. To restore it you can go Start->Control Panel->Appearance and Personalization->Personalization and then click "change desktop icons" from the left-hand column. From there just check Recycle Bin and click OK.
Hope this helps,
John]
Eerste resultaat van Google
Ik had deze helemaal niet gelezen, dus vandaar...quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk he, lezen?
Weet iemand het antwoord op mijn harddiskvraag?
Waarschijnlijk super-fetch die steeds beter wordt in het voorspellen van je gedrag. Vista laad alles al van je HD in het geheugen voordat je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:47 schreef BertV het volgende:
Weer ff wat positiefs om mijn aandelen niet in gevaar te brengen.
Ik merk dat hoe langer je Vista hebt draaien, hoe soepeler alles verloopt.
Echt een opvallend verschil met XP waar het andersom is.
Dit alles op een oudere PC, met een recente schijf en 2GB geheugen.
Ja niet dus, hij jaagt nu sinds een week of 3 mijn CPU op een constante 100%... Ik zeg dit niet snel, maar ik wil echt XP weet terug.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:47 schreef BertV het volgende:
Weer ff wat positiefs om mijn aandelen niet in gevaar te brengen.
Ik merk dat hoe langer je Vista hebt draaien, hoe soepeler alles verloopt.
Echt een opvallend verschil met XP waar het andersom is.
Dit alles op een oudere PC, met een recente schijf en 2GB geheugen.
Dan kijk je wat het is wat het process pakt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ja niet dus, hij jaagt nu sinds een week of 3 mijn CPU op een constante 100%... Ik zeg dit niet snel, maar ik wil echt XP weet terug.
Terwijl Vista zoveel leuks heeft te bieden![]()
Ik zou dan toch even gaan onderzoeken wel procesje het is dat 100% grijpt. Hou er rekening mee dat sommige oudere versies van software die nog gemaakt zijn voor XP niet altijd 100% vlekkeloos draaien onder Vista, en er dus een update moet worden geregeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef Sextreme het volgende:
Ja niet dus, hij jaagt nu sinds een week of 3 mijn CPU op een constante 100%... Ik zeg dit niet snel, maar ik wil echt XP weet terug.
Terwijl Vista zoveel leuks heeft te bieden![]()
Om even terug te komen op dit probleem... het uitzetten van aero lijkt te werken, maar kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen. De videodriver houdt het nou iig langer uit bij spelletjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:53 schreef DemonRage het volgende:
Nog iemand meer met videokaart drivers die crashen in Vista als je spelletjes speelt?
Toen ik het invulde in google bleek de halve wereld er mee te zitten.
Ik heb een ATI Radeon HD 2600 en de driver atikmdag reageert volgens windows opeens niet meer.
Ook bij NVidia-gebruikers treden er trouwens crashes op in Windows Vista, daar crasht de driver nvlddmkm.
Als je fullscreen gamed gaat aero vanzelf uit, dus het lijkt me sterk dat het daaraan ligt.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Om even terug te komen op dit probleem... het uitzetten van aero lijkt te werken, maar kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen. De videodriver houdt het nou iig langer uit bij spelletjes.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar Unreal Tournament (2004 en de demo van UT3) geprobeerd. Bij 2004 traden de crashes op (doe goed hersteld werden overigens, na 1 sec. beelduitval)
Idd... het treedt dus nog steeds op.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je fullscreen gamed gaat aero vanzelf uit, dus het lijkt me sterk dat het daaraan ligt.
quote:Op zondag 11 november 2007 14:06 schreef Sextreme het volgende:
Sinds een week of 3 is Vista zo traag als dikke stront... Dit komt doordat hij de CPU constant op 100% gebruikt om de een of andere reden. Zo duurt bijvoorbeeld deze computer openen al een seconde of 8-10 om de een of andere reden.
Iemand nog deze problemen gekregen de laatste tijd? En/of oplossingen hiervoor gevonden?
Ik heb scans gedaan, maar ik had geen virus, trojan of spyware.quote:Op zondag 11 november 2007 14:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Virus? Trojan? Spyware? Doe eens anders even wat scans...
Proc?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat voor proc heb je eigenlijk?
Anders ga je even zoeken op de ms site, lui geval....quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand nog leuke dingen voor in de Sidebar?
Heb nu alleen een klokje, het weer, prullenbak en harddisk ruimte.,
Zoals een goede, gratis RSS reader..
Webradio is idd redelijk ideaal.quote:Op zondag 18 november 2007 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Afbeeldingen
Radiostations
Fokke en Sukke
![]()
daar heb ik al gekeken, maar daar kon ik geeneen RSS reader kiezen die meerdere RSS feeds aankan...quote:Op zondag 18 november 2007 17:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Anders ga je even zoeken op de ms site, lui geval....![]()
Kan je die misschien online zetten?quote:Op zondag 18 november 2007 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Webradio is idd redelijk ideaal.
Ik heb zelf een Fok FP rss reader gemaakt destijds die gebruik ik ook vaak.
Nu zeker niet (geen tijd voor).quote:Op zondag 18 november 2007 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
daar heb ik al gekeken, maar daar kon ik geeneen RSS reader kiezen die meerdere RSS feeds aankan...
[..]
Kan je die misschien online zetten?
Heb wel interesse in een FOK! newsheaderding.
Breek me de bek niet open. Ben al een week aan het kloten om dit te verhelpen. Hoe ergquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:53 schreef DemonRage het volgende:
Nog iemand meer met videokaart drivers die crashen in Vista als je spelletjes speelt?
Toen ik het invulde in google bleek de halve wereld er mee te zitten.
Ik heb een ATI Radeon HD 2600 en de driver atikmdag reageert volgens windows opeens niet meer.
Ook bij NVidia-gebruikers treden er trouwens crashes op in Windows Vista, daar crasht de driver nvlddmkm.
Normaal gesproken gewoon rechtsklikken op de installer (setup.exe of zo) en "Run as Administrator" (of wat er ook staat in de NL versie) kiezen. Let op: je moet dan wel het wachtwoord van het administrator-account opgeven, indien je geen lid van de groep administrators bent (of er geen alternatieve settings ingesteld zijn).quote:Op woensdag 21 november 2007 20:34 schreef dubidub het volgende:
Ik wil een programma installeren. Als ik op die installer klik.. installeert 'ie hem, maar helemaal aan het einde geeft 'ie een foutmelding. Ik moet hem als administrator uitvoeren, dan zou 'ie het wel goed doen. Hoe doe ik dit? Ik ben namelijk de enige account op deze computer.
Vraag: Hoe voer je een programma als administrator uit?
Dat 'Run as administrator' staat er dus niet. Bij andere setups staat die er wel... ik snap het niet!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Normaal gesproken gewoon rechtsklikken op de installer (setup.exe of zo) en "Run as Administrator" (of wat er ook staat in de NL versie) kiezen. Let op: je moet dan wel het wachtwoord van het administrator-account opgeven, indien je geen lid van de groep administrators bent (of er geen alternatieve settings ingesteld zijn).
Misschien is er een bypass ofzo?quote:Er is geen ondersteuning voor Spraakherkenning in de huidige taal
Ik heb volgens mij de oorzaak van het probleem gevonden... de problemen traden telkens op wanneer de GPU warm genoeg was om de fans te laten draaien. Dit heeft waarschijnlijk te maken met crappy energiebeheer.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Ben al een week aan het kloten om dit te verhelpen. Hoe erg
Wat nog veel zuurder is dat dezelfde configuratie onder XP ook niet werkt. Zelfde problemen alleen dan zonder die melding. Aan vista ligt het dus niet maar wel aan de combinatie hardware/drivers van Nvidia. Waarom sommigen mensen dit probleem wel hebben en andere niet is onduidelijk. Heb er al dagen googlen opzitten maar kan geen nieuwe ideeën meer vinden.
Krijg zeer waarschijnlijk een ATI kaart (Radeon 3750) volgende week en ik hoop maar dat het opgelost is. Ik weet dat er mensen zijn die dezelfde problemen hebben met ATI-kaarten als jij ook hebt(de melding is uiteraard anders). Ben zo langzamerhand bang dat ook mijn ATI kaart dus niks zal verhelpen.
Het enige wat ik nog kan doen is mijn Bios flashen maar daar wacht ik mee totdat het met mijn nieuwe kaart nog niet werk.
Dank voor de tip maar het betreft geen laptop bij mij dus crappy energiebeheer is niet aan de orde. Ook doe ik nu even niks aan het probleem totdat mijn nieuwe ATI Radeon 3870 binnen is. Mocht ik dan nog problemen hebben ga ik wel weer proberen deze te tackelen. Ben er inmiddels wel doodziek van want met mijn huidige 6600GT is het jankenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij de oorzaak van het probleem gevonden... de problemen traden telkens op wanneer de GPU warm genoeg was om de fans te laten draaien. Dit heeft waarschijnlijk te maken met crappy energiebeheer.
Ik heb een ATI Mobility Radeon HD2600 en heb Catalyst Control Center op m'n laptop (komt bij de video driver). Hier zit een optie powerplay in die, wanneer het aan staat (da's standaard), de GPU core/mem clocks regelt als onderdeel van energiebeheer. Wanneer ik powerplay uitschakel, dan heb ik geen problemen meer en ook geen performanceverlies. In 3DMark2006 heb ik 3215 marks met powerplay aan en 3216 marks met powerplay uit.
Misschien heeft NVidia een soortgelijke optie om energiebeheer voor de GPU in of uit te schakelen? Dan zou je eens kunnen proberen om dat uit te schakelen en kijken of de problemen alsnog optreden.
Koop een normale computer, en configureer 'm juist. Hoe naïef om te denken dat het aan Vista ligtquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffff...hij doet er nu al bijna 10 minuten over om een DVDtje met foto's te openen...talk about fast
tsjeezus wat knap van je om van die afstand te kunnen zien wat voor computer ik heb!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop een normale computer, en configureer 'm juist. Hoe naïef om te denken dat het aan Vista ligt. De consumentenbond kan veel mensen wat wijs maken.
Minder knap dan jou conclusie dat 't aan Vista ligtquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
tsjeezus wat knap van je om van die afstand te kunnen zien wat voor computer ik heb!!![]()
nou Oh grote PC Goeroe...vertel mij dan eens waar het wél aan ligt i.p.v. deze nuttige reactiesquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Minder knap dan jou conclusie dat 't aan Vista ligt.
ik ben heus wel liefquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:43 schreef EvilMarc het volgende:
En hoe dan wel...? Misschien ben je wel aan het liegen ?
en je fobo is echt eng
Hier staat ie gewoon in mijn Start -> All programs -,-quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef YuckFou het volgende:
Ik zoek de map 'opstarten' of 'startup' in Vista, kennelijk zijn bij wat oudere programma's de vinkjes 'start with windows' niet vista proof ofzo, vroeger gooide je dat in startup en klaar, nu kan ik die niet vinden?
Blind, deaf aswel as stupid....quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:52 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hier staat ie gewoon in mijn Start -> All programs -,-
Hehe, npquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Blind, deaf aswel as stupid....![]()
thank you!
quote:
Jup...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een netwerk tussen een laptop met XP en een desktop met Vista Ultimate.
Van de Vista pc kan ik gewoon alles zien wat er gedeeld is op de laptop, en dingen kopieren. Op de vista pc staan ook een paar mappen gewoon goed gedeeld. Als ik echter op die XP laptop probeer te browsen door de Vista pc zegt ie dat ie een wachtwoord nodig heeft
En ik heb geen wachtwoord voor de pc, en geen useraccounts.
Iemand?
Netwerkcentrum checken... "Met wachtwoord beveiligd delen" staat waarschijnlijk aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een netwerk tussen een laptop met XP en een desktop met Vista Ultimate.
Van de Vista pc kan ik gewoon alles zien wat er gedeeld is op de laptop, en dingen kopieren. Op de vista pc staan ook een paar mappen gewoon goed gedeeld. Als ik echter op die XP laptop probeer te browsen door de Vista pc zegt ie dat ie een wachtwoord nodig heeft
En ik heb geen wachtwoord voor de pc, en geen useraccounts.
Iemand?
quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand nog leuke dingen voor in de Sidebar?
Heb nu alleen een klokje, het weer, prullenbak en harddisk ruimte.,
Zoals een goede, gratis RSS reader..
http://gallery.live.com/results.aspx?bt=1&pl=1quote:Op maandag 19 november 2007 16:22 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Iemand enig idee of er een Windows Mediaplayer gadget is voor de Vista sidebar?of een andere media player die je in de sidebar kan laten spelen?
Is het ook mogelijk om die sidebar horizontaal bovenin mijn scherm weeer te geven??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |