Koop een normale computer, en configureer 'm juist. Hoe naïef om te denken dat het aan Vista ligtquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffff...hij doet er nu al bijna 10 minuten over om een DVDtje met foto's te openen...talk about fast
tsjeezus wat knap van je om van die afstand te kunnen zien wat voor computer ik heb!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop een normale computer, en configureer 'm juist. Hoe naïef om te denken dat het aan Vista ligt. De consumentenbond kan veel mensen wat wijs maken.
Minder knap dan jou conclusie dat 't aan Vista ligtquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
tsjeezus wat knap van je om van die afstand te kunnen zien wat voor computer ik heb!!![]()
nou Oh grote PC Goeroe...vertel mij dan eens waar het wél aan ligt i.p.v. deze nuttige reactiesquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Minder knap dan jou conclusie dat 't aan Vista ligt.
ik ben heus wel liefquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:43 schreef EvilMarc het volgende:
En hoe dan wel...? Misschien ben je wel aan het liegen ?
en je fobo is echt eng
Hier staat ie gewoon in mijn Start -> All programs -,-quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef YuckFou het volgende:
Ik zoek de map 'opstarten' of 'startup' in Vista, kennelijk zijn bij wat oudere programma's de vinkjes 'start with windows' niet vista proof ofzo, vroeger gooide je dat in startup en klaar, nu kan ik die niet vinden?
Blind, deaf aswel as stupid....quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:52 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hier staat ie gewoon in mijn Start -> All programs -,-
Hehe, npquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Blind, deaf aswel as stupid....![]()
thank you!
quote:
Jup...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een netwerk tussen een laptop met XP en een desktop met Vista Ultimate.
Van de Vista pc kan ik gewoon alles zien wat er gedeeld is op de laptop, en dingen kopieren. Op de vista pc staan ook een paar mappen gewoon goed gedeeld. Als ik echter op die XP laptop probeer te browsen door de Vista pc zegt ie dat ie een wachtwoord nodig heeft
En ik heb geen wachtwoord voor de pc, en geen useraccounts.
Iemand?
Netwerkcentrum checken... "Met wachtwoord beveiligd delen" staat waarschijnlijk aanquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een netwerk tussen een laptop met XP en een desktop met Vista Ultimate.
Van de Vista pc kan ik gewoon alles zien wat er gedeeld is op de laptop, en dingen kopieren. Op de vista pc staan ook een paar mappen gewoon goed gedeeld. Als ik echter op die XP laptop probeer te browsen door de Vista pc zegt ie dat ie een wachtwoord nodig heeft
En ik heb geen wachtwoord voor de pc, en geen useraccounts.
Iemand?
quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand nog leuke dingen voor in de Sidebar?
Heb nu alleen een klokje, het weer, prullenbak en harddisk ruimte.,
Zoals een goede, gratis RSS reader..
http://gallery.live.com/results.aspx?bt=1&pl=1quote:Op maandag 19 november 2007 16:22 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Iemand enig idee of er een Windows Mediaplayer gadget is voor de Vista sidebar?of een andere media player die je in de sidebar kan laten spelen?
Is het ook mogelijk om die sidebar horizontaal bovenin mijn scherm weeer te geven??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |