abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54796638
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffff...hij doet er nu al bijna 10 minuten over om een DVDtje met foto's te openen...talk about fast
Koop een normale computer, en configureer 'm juist. Hoe naïef om te denken dat het aan Vista ligt . De consumentenbond kan veel mensen wat wijs maken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:17:31 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54796737
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Koop een normale computer, en configureer 'm juist. Hoe naïef om te denken dat het aan Vista ligt . De consumentenbond kan veel mensen wat wijs maken.
tsjeezus wat knap van je om van die afstand te kunnen zien wat voor computer ik heb!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_54796751
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
tsjeezus wat knap van je om van die afstand te kunnen zien wat voor computer ik heb!!
Minder knap dan jou conclusie dat 't aan Vista ligt .
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:22:48 #279
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54796841
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Minder knap dan jou conclusie dat 't aan Vista ligt .
nou Oh grote PC Goeroe...vertel mij dan eens waar het wél aan ligt i.p.v. deze nuttige reacties

op de 1 of andere manier krijg ik niet eens de map te zien die ik er net op mijn laptop heb opgebrand.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_54796971
, jij begint in 't Vistatopic te posten dat 't zo lang duurt .

De kans is groot dat je de cd niet goed gebrand hebt . Speelt je laptop dezelfde dvd wel netjes af?
  vrijdag 23 november 2007 @ 10:39:08 #281
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54797170
ik heb het al anders opgelost.
pi_54799711
En hoe dan wel...? Misschien ben je wel aan het liegen ?
en je fobo is echt eng
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:59:28 #283
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54800023
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 12:43 schreef EvilMarc het volgende:
En hoe dan wel...? Misschien ben je wel aan het liegen ?
en je fobo is echt eng
ik ben heus wel lief

ik heb het mapje op mijn externe HD gezet en daarna weer terug aan mijn PC gehangen ik had daar niet zoveel zin in omdat ik dan helemaal in de PC kast moet kruipen om de externe HD los te koppelen. Heb 'm nu ook maar aan de voorkant er weer in geprikt.
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:43:45 #284
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_54802072
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door RoodWitBlauw op 23-11-2007 14:56:28 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:46:39 #285
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_54806608
Ik zoek de map 'opstarten' of 'startup' in Vista, kennelijk zijn bij wat oudere programma's de vinkjes 'start with windows' niet vista proof ofzo, vroeger gooide je dat in startup en klaar, nu kan ik die niet vinden?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:52:55 #286
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54806741
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:46 schreef YuckFou het volgende:
Ik zoek de map 'opstarten' of 'startup' in Vista, kennelijk zijn bij wat oudere programma's de vinkjes 'start with windows' niet vista proof ofzo, vroeger gooide je dat in startup en klaar, nu kan ik die niet vinden?
Hier staat ie gewoon in mijn Start -> All programs -,-
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:05:04 #287
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_54811123
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:52 schreef Treveo het volgende:

[..]

Hier staat ie gewoon in mijn Start -> All programs -,-
Blind, deaf aswel as stupid....

thank you!
  vrijdag 23 november 2007 @ 23:13:30 #288
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_54813053
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Blind, deaf aswel as stupid....

thank you!
Hehe, np
pi_54824229
Ik kan bij verschillende downloadprogramma's (emule, torrent) de map "downloads" niet zien. Die map is alleen toegankelijk via het programma zelf...

Weet iemand hoe je die mappen wel zichtbaar kan krijgen?

Dit 'probleem' doet zich dus niet voor onder XP...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_54827106
Heb je ze niet verborgen?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54831535
quote:
Op zondag 25 november 2007 16:30 schreef EvilMarc het volgende:
Heb je ze niet verborgen?

Als ik via C:/programfiles/emule kijk, zijn er geen mappen.
Als ik de map downloads via Emule zelf open, dan zie ik de map in het mappenoverzicht, gewoon onder de map Emule hangen...
  zondag 25 november 2007 @ 20:20:00 #292
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_54833214
Kan te maken hebben met het feit dat sommige programma's in een "sandbox" draaien; vanuit het programma gezien kan hij in program-files dingen wegschrijven (en nare dingen doen, als het een virus zou zijn), maar stiekem wordt hij omgeleidt naar een andere lokatie waar hij geen kwaad kan.

Het is dus een veiligheids-feature van Vista. Het heet "File Virtualisation", voor meer info is er Google.
Wat je kan doen is het progje onder admin draaien, maar dat is natuurlijk niet echt handig

Oplossing: zorg er voor dat je programma niet alles in program files wegschrijft, maar maak een aparte downloadmap in je root oid.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_54833788
Thanks.
Ga het eens proberen!
pi_54947007
Vraag over vista home prem op een laptop

- Windows vista lijkt mijn printer / ipod en andere usb apparatuur vast te zetten aan 1 usb poort, hoe kan ik dit uitzetten want een andere usb poort pakt hij dus niet meer..
- Elke keer als ik mijn printer opnieuw aansluit op mijn laptop (als ik de juiste usb heb) dan gaat vista telkens opnieuw de drivers zoeken en installeren, als ik van HP de drivers/printprog download en installeer blijft dit probleem en HP moet altijd als ik mijn printer aansluit de laatse 3 procent van de installatie (die ik elke keer gewoon compleet afmaak) afmaken.. erg vervelend steeds ik wil gewoon plug and print..
pi_55083428
*kick*, deze vraag staat nog .

Ik heb de hele C:/ schijf geïndexeerd (alleen de "programdata" niet). Als ik rechtsboven in het zoekveld in C:/ ga zoeken is er geen probleem, ga ik in C:/Gebruikers/ zoeken dan krijg ik zo'n veldje met de melding "zoekopdrachten duren mogelijk langer in niet geindexeerde locaties, klik hier om deze locatie te indexeren" . Zelfs als ik via de optie "wijzigen" in de indexeringsopties kijk staat de betreffende map aangevinkt.
pi_55191782
Even een vraagje:

Ik heb thuis 2 windows xp home systemen staan (gewoon beide legale OEM versies gekocht bij de pc)
Nu zit ik er aan te denken om te upgraden naar Vista, maar wil het eigenlijk eerst even uit proberen.
Kan ik nu een vista upgrade kopen, deze installeren (en activeren) op me oudste pc, er een tijdje meespelen en daarna dezelfde upgrade gebruiken om me huidge pc te upgraden en te activeren? Als de installatie op de oude pc dan niet meer geldig zou zijn geeft niet, die gaat waarschijnlijk toch weg na een tijdje of ik zet er weer de bijhorende xp of zelfs linux op
Mag je dus vista op meerdere pc's installeren, waarbij de laatste gewoon de geldige is?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_55728550
Ik heb een netwerk tussen een laptop met XP en een desktop met Vista Ultimate.

Van de Vista pc kan ik gewoon alles zien wat er gedeeld is op de laptop, en dingen kopieren. Op de vista pc staan ook een paar mappen gewoon goed gedeeld. Als ik echter op die XP laptop probeer te browsen door de Vista pc zegt ie dat ie een wachtwoord nodig heeft
En ik heb geen wachtwoord voor de pc, en geen useraccounts.
Iemand?
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:35:15 #298
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55728882
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:

Van de Vista pc kan ik gewoon alles zien wat er gedeeld is op de laptop, en dingen kopieren. Op de vista pc staan ook een paar mappen gewoon goed gedeeld. Als ik echter op die XP laptop probeer te browsen door de Vista pc zegt ie dat ie een wachtwoord nodig heeft
Iemand?
Jup...

Je moeten even kijken bij je netwerkcentrum. Daar staan verschillende opties waaronder "met wachtwoord beveiligd delen". Dat moet je even uitzetten.... tevens even je andere instellen daar checken. Beetje rommelen en logisch nadenken will do in dat netwerkcentrum.

Had zelf eerst ook dat "probleem". Succes ermee... lukt het niet hoor ik het graag.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:38:19 #299
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_55728934
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:15 schreef RacerDKB het volgende:

Iemand?
Netwerkcentrum checken... "Met wachtwoord beveiligd delen" staat waarschijnlijk aan
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:19:34 #300
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_55731220
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand nog leuke dingen voor in de Sidebar?
Heb nu alleen een klokje, het weer, prullenbak en harddisk ruimte.,

Zoals een goede, gratis RSS reader..
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:22 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Iemand enig idee of er een Windows Mediaplayer gadget is voor de Vista sidebar?of een andere media player die je in de sidebar kan laten spelen?

Is het ook mogelijk om die sidebar horizontaal bovenin mijn scherm weeer te geven??
http://gallery.live.com/results.aspx?bt=1&pl=1
taal op "alles" of ëngels"zetten en je vind vrijwel alles wat je zoekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')