Ja, download en installeer VLC.quote:Op maandag 12 november 2007 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Zo, ik mag me sinds vandaag ook melden in dit topic
fijn hoor nieuwe PC, maar het eerste probleem waar ik ff niet uitkom is het volgende... Als ik een AVI of ander filmbestand wil afspelen krijg ik geen beeld. Alleen maar geluid. Ik heb nog geen andere speler geinstalleerd, dus hij gebruikt de standaard media speler.
any ideas?
Goh, lees dan ook wat materie waarom Vista zoveel geheugen in neemt.quote:Op maandag 12 november 2007 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
LOL! Had ik dus ook gedaan, maar in verkenner kun je 'm gewoon nog zien.
* DemonRage moet nog ff wennen aan Windows Fistfuck...
Ik heb bij m'n nieuwe laptop een heleboel eraf geflikkerd en niet laten laden... en dan nog na het opstarten zo'n 700 MB in gebruik.
Gewoon in je options bij advanced?quote:Op maandag 12 november 2007 23:43 schreef Boschkabouter het volgende:
Weet iemand toevallig hoe die irritante waarschuwing bij de Terminal Service Client uitgeschakeld kan worden? Het zal me namelijk worst wezen of mijn server gecertificeerd is of niet.
Ah. Kut-Vista! Waarom moeten ze die optie zo verstoppen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon in je options bij advanced?
is windows defender niet op de achtergrond aan het scannen ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:57 schreef honderd het volgende:
Mijn hardeschijf is vaak nog bezig met van alles en nog wat terwijl ik niks aan het doen ben, eerst dacht ik dat het Windows Updates waren, maar dat is het niet. Iemand een idee?
Dus gewoon een snelkoppeling kopieren?quote:Op maandag 12 november 2007 18:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
LOL! Had ik dus ook gedaan, maar in verkenner kun je 'm gewoon nog zien.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:49 schreef WRNL het volgende:
[..]
Dus gewoon een snelkoppeling kopieren?
Moeilijk he, lezen?quote:Op maandag 12 november 2007 18:12 schreef Devolution het volgende:
[The 'Delete' option when right-clicking the Recycle Bin is new, giving you the option of removing the shortcut from your desktop easily. To restore it you can go Start->Control Panel->Appearance and Personalization->Personalization and then click "change desktop icons" from the left-hand column. From there just check Recycle Bin and click OK.
Hope this helps,
John]
Eerste resultaat van Google
Ik had deze helemaal niet gelezen, dus vandaar...quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Moeilijk he, lezen?
Weet iemand het antwoord op mijn harddiskvraag?
Waarschijnlijk super-fetch die steeds beter wordt in het voorspellen van je gedrag. Vista laad alles al van je HD in het geheugen voordat je het nodig hebt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:47 schreef BertV het volgende:
Weer ff wat positiefs om mijn aandelen niet in gevaar te brengen.
Ik merk dat hoe langer je Vista hebt draaien, hoe soepeler alles verloopt.
Echt een opvallend verschil met XP waar het andersom is.
Dit alles op een oudere PC, met een recente schijf en 2GB geheugen.
Ja niet dus, hij jaagt nu sinds een week of 3 mijn CPU op een constante 100%... Ik zeg dit niet snel, maar ik wil echt XP weet terug.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:47 schreef BertV het volgende:
Weer ff wat positiefs om mijn aandelen niet in gevaar te brengen.
Ik merk dat hoe langer je Vista hebt draaien, hoe soepeler alles verloopt.
Echt een opvallend verschil met XP waar het andersom is.
Dit alles op een oudere PC, met een recente schijf en 2GB geheugen.
Dan kijk je wat het is wat het process pakt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ja niet dus, hij jaagt nu sinds een week of 3 mijn CPU op een constante 100%... Ik zeg dit niet snel, maar ik wil echt XP weet terug.
Terwijl Vista zoveel leuks heeft te bieden![]()
Ik zou dan toch even gaan onderzoeken wel procesje het is dat 100% grijpt. Hou er rekening mee dat sommige oudere versies van software die nog gemaakt zijn voor XP niet altijd 100% vlekkeloos draaien onder Vista, en er dus een update moet worden geregeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:41 schreef Sextreme het volgende:
Ja niet dus, hij jaagt nu sinds een week of 3 mijn CPU op een constante 100%... Ik zeg dit niet snel, maar ik wil echt XP weet terug.
Terwijl Vista zoveel leuks heeft te bieden![]()
Om even terug te komen op dit probleem... het uitzetten van aero lijkt te werken, maar kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen. De videodriver houdt het nou iig langer uit bij spelletjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:53 schreef DemonRage het volgende:
Nog iemand meer met videokaart drivers die crashen in Vista als je spelletjes speelt?
Toen ik het invulde in google bleek de halve wereld er mee te zitten.
Ik heb een ATI Radeon HD 2600 en de driver atikmdag reageert volgens windows opeens niet meer.
Ook bij NVidia-gebruikers treden er trouwens crashes op in Windows Vista, daar crasht de driver nvlddmkm.
Als je fullscreen gamed gaat aero vanzelf uit, dus het lijkt me sterk dat het daaraan ligt.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Om even terug te komen op dit probleem... het uitzetten van aero lijkt te werken, maar kan het nog niet met 100% zekerheid zeggen. De videodriver houdt het nou iig langer uit bij spelletjes.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar Unreal Tournament (2004 en de demo van UT3) geprobeerd. Bij 2004 traden de crashes op (doe goed hersteld werden overigens, na 1 sec. beelduitval)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |