quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voetballers die zich samen douchen
Volgens mij het best bewaarde geheim van Nederland. In menig herenteam wordt gegangbanged na de wedstrijd met hun plasservergelijk en plassergesabel![]()
![]()
En dan ook extra op mekaar wachten he met douchen. Ook als de een wat later de kleedkamer binnenstap om toch nog ff dat groepsgevoel te creeeren
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mij het best bewaarde geheim van Nederland. In menig herenteam wordt gegangbanged na de wedstrijd met hun plasservergelijk en plassergesabel![]()
![]()
En dan ook extra op mekaar wachten he met douchen. Ook als de een wat later de kleedkamer binnenstap om toch nog ff dat groepsgevoel te creeeren
Fantaseer je daarover als je in je eentje in de douche staat?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Mits je als enige man in een dameshockeyteam zit. Als je met 15 andere boeren in een voetbalteam zit, liever niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dude wtf ... naakt douchen met je teamgenoten ftw !
Het is wel voornamelijk voorbehouden aan onze mohammedaanse medemens.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:55 schreef michiel5 het volgende:
Begrijp ik uit verhaal van de TS dat alleen tijdens de ramadan met de onderbroek aan wordt gedouched? Of is het uit preutsheid?
Indien dat laatste, dat isniet exclusief voorbehouden aan moslims, maar goed, lekker bash topic zo.
Een beetje fallus spietst zo door zo'n Noord-Afrikaans onderbroekje heen!quote:Hoe dan ook, moet iedereen toch voor zich zelf weten?
Hoef je ook niet uit te kijken als je de zeep laat vallen
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
It's not about the size, it's about what you do with it,
Dude houd je vriendin je dat nog steeds voor ?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
Je loopt elkaar toch niet in ieders kont te neuken ofnie ? het is gewoon douchenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou zo raar vind ik dit niet hoor Ts...
ik vind het eigenlijk raar dat iedereen met elkaar naakt in de douche staat!
Doe je thuis ook niet of wel? En daar moet alles kunnensnap ik dus niet..
![]()
Je wordt zeker wel warm van nog een potje hard zwoegen met je teammaten NA AFLOOP he ?!?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik word werkelijk niet warm of koud van douchen met mn teammaten na een pot hard zwoegen op 't voetbalveld
Precies.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je loopt elkaar toch niet in ieders kont te neuken ofnie ? het is gewoon douchen![]()
Bij teamgenoten die gaan staan te huilen als je niet met ze wilt douchen zet ik dan wel weer m'n vraagtekensquote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat moeten die lui last hebben van onreine gedachten zeg.
Want douchen met je teamleden na het voetballen heeft helemaal geen sexuele context.
Dat zeg ik: Het best bewaarde geheim van Nederland.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je loopt elkaar toch niet in ieders kont te neuken ofnie ? het is gewoon douchen![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Elke sport heeft gescheiden douches, behalve voetbal. Rarara !![]()
wheheh voetbal is toch een paupersport?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Het best bewaarde geheim van Nederland.
Je maakt me niet wijs dat het vanuit "financieel oogpunt" aantrekkelijker is om douches aan te leggen zonder tussenmuurtjes. Het is puur belust op geilheid en orgie-oogpunt.
jij doet blijkbaar niet donders veel aan sport tussen het plaatjes draaien doorquote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
aah gatver ransaap!~quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef hamkaastosti het volgende:
hoe krijg je de tarrels dan uit je konthaar?
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wheheh voetbal is toch een paupersport?
boeit mij toch geen fuck wat jij doet labiele hoerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
aah gatver ransaap!~
holbewoner aargh ik ben aan het eten ja?
...ga ff ergens anders zitten eten pffff
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dude houd je vriendin je dat nog steeds voor ?
Ik denk dat ik met de mijne al je tanden er met gemak uitmik...quote:
je leest verkeerd, of je wil het verkeerd lezen...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je wordt zeker wel warm van nog een potje hard zwoegen met je teammaten NA AFLOOP he ?!?
SMEERLAP !![]()
![]()
He, ben jij niet die DJ?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Nou bij hockey is het ook gemengd hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 12:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nu snap ik ook waarom voetbalclubs OPEN DOUCHECABINES creeren bij de aanbouw
Ik heb al zoveel sporten gezien en gedaan, maar nergens waar ze overal gezamelijke douchehokken maken.
Ik douche me liever alleen. Of gemengd uiteraard![]()
ik zei al iets over paupers enzo toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:14 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
boeit mij toch geen fuck wat jij doet labiele hoer
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou bij hockey is het ook gemengd hoor
He knuppel, ik heb 10 jaar gehockeyed ongeveer. Wie weet het nou beterquote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
En bij korfbal ook niet (nagevraagd aan een dame)
HAHAHAHAHA EEN HOMO IN DE ZAAL ! EEN BAL ! EEN LANGHARIG STUK TUIG !quote:Op donderdag 13 september 2007 13:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He knuppel, ik heb 10 jaar gehockeyed ongeveer. Wie weet het nou beter![]()
ben jij niet die jostie dj?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Ik ben geen homo idioot. En geen bal.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA EEN HOMO IN DE ZAAL ! EEN BAL ! EEN LANGHARIG STUK TUIG !
Yeah right net of dames en herenteams gebruik maken van dezelfde kleedkamers op hetzelfde tijdstip
Misschien op jullie incestueuze vereniging ja
Vroegah, dat waren nog eens tijden!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Douchen in verkapte badkamers![]()
Vroegah, in m'n geniale wielercarriëre, dat was nog een bikkelen. Met z'n alleen in een gore schuur ofzo staan en dan afspoelen met de koude waterslang. En niemand die een onderbroek aan had want daar doen hardfietsterts niet aan![]()
Maar wel langharig stuk tuig dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben geen homo idioot. En geen bal.
Vroeger zater er nog geen buitenlanders in het Nederlands elftal, de kringspieren van die homo's waren op den duur dus wel gewend aan de standaardlengte dus hebben ze maar een paar negers erin gegooid. Hoe Bergkamp het zei:quote:Op donderdag 13 september 2007 13:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vroegah, dat waren nog eens tijden!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vroeger zater er nog geen buitenlanders in het Nederlands elftal, de kringspieren van die homo's waren op den duur dus wel gewend aan de standaardlengte dus hebben ze maar een paar negers erin gegooid. Hoe Bergkamp het zei:
"Kluivert is gewoon net wat lekkerder in de douche dan Overmars."
oh, jij denkt dat ze allemaal witte wijn drinken?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben geen homo idioot. En geen bal.
Nee, mannen en vrouwen douchen (doorgaans) wel apart. Maar na een wedstrijd werd er bij ons altijd een blad bier gehaald en dat bier werd onder de douche/in de kleedkamer opgedronken. Niks mis mee, en al zeker geen homotaferelen.
Zelfs niet langharigquote:Op donderdag 13 september 2007 14:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar wel langharig stuk tuig dus.
Met je golvende haren/
En dat durft zich PSV er te noemen![]()
Geen idee. Het maakt me ook geen zak uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef Prego het volgende:
[..]
oh, jij denkt dat ze allemaal witte wijn drinken?
Met of zonder condoom?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
mmm lekker samen douchen, met of zoner maakt mij niet uit
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:27 schreef LoggedIn het volgende:
ze zouden gemengd douchen moeten verplichten, dan gaan er gelijk een stuk meer mensen mannen sporten
met natuurlijk altijd safe hequote:
incestueuze? ze hockeyen toch niet met hun zusjes?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA EEN HOMO IN DE ZAAL ! EEN BAL ! EEN LANGHARIG STUK TUIG !
Yeah right net of dames en herenteams gebruik maken van dezelfde kleedkamers op hetzelfde tijdstip
Misschien op jullie incestueuze vereniging ja
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe
Kenekrgrappig als zo een verotte kaaskop met z'n slurf de douche in komt lopen vol met boxermocro's [afbeelding]
WTF, ik heb geen behoefte jou in je blote reet te zien.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef remmertjuh het volgende:
bij ons in het team gebeurt het ook, ik doe zelf ook mee, vind het belachelijk, maar anders is het, WTF, douche jij zonder boxer, haha homo![]()
Anders geef je meteen telefoonnummers erbij.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
jonge Pim de Weert kon op commando kotsen onder de douche.. En Robin van Pinxteren liet een drol onder de douche jonge!
Nouja, die islamieten mogen hun penix gewoon niet showen van Allah, moeten zij weten. Maar van die eppo's die een boxer onder hun zwemshort dragen zijn gewoon infantielen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef DeuceFour het volgende:
Nogal onpraktisch toch?. Net zo raar als die figuren met een boxershort onder een zwemshort (en dan zo met het merk van de boxershort net erboven zichtbaar).
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
Sta je lekker na de training na te praten en piemels te vergelijken met z'n allen, komt er weer zo'n kankerislamiet de douche binnenlopen met z'n boxer nog aanEcht zo debiel, en omdat het halve team van me aan de ramadan doet staat ook de helft met onderbroek aan onder de douche
Er zijn zelfs al Nederlanders die het ook gaan doen, stelletje landverraders.
penix.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja, die islamieten mogen hun penix gewoon niet showen van Allah, moeten zij weten. Maar van die eppo's die een boxer onder hun zwemshort dragen zijn gewoon infantielen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef Ferdie88 het volgende:
Mensen die zeggen dat het douchen met andere homo of gay is, hebben duidelijk niet genoeg spieren/doorzettingsvermogen om ooit een sport te beoefenen.
Boeiend, je was toch alleen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Vroegah, in m'n geniale wielercarriëre, dat was nog een bikkelen. Met z'n alleen in een gore schuur ofzo staan en dan afspoelen met de koude waterslang. En niemand die een onderbroek aan had want daar doen hardfietsterts niet aan![]()
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Ehehe
Kenekrgrappig als zo een verotte kaaskop met z'n slurf de douche in komt lopen vol met boxermocro's [afbeelding]
WTF, ik heb geen behoefte jou in je blote reet te zien.![]()
Dat zijn juist de echte nichten, en de rest de hint maar niet begrijpenquote:Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef jordeeeh het volgende:
Of van die gozers die als ze gaan douchen zo snel mogelijk eronder gaan, dan de douche bij de hoek nemen, en dan met de rug naar de rest toe gaan staan
Volgens mij zijn dat gewoon degene die zich schamenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat zijn juist de echte nichten, en de rest de hint maar niet begrijpen![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
OK.ramadan is geen sex tijdens daglicht zeg maar.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
Sta je lekker na de training na te praten en piemels te vergelijken met z'n allen, komt er weer zo'n kankerislamiet de douche binnenlopen met z'n boxer nog aanEcht zo debiel, en omdat het halve team van me aan de ramadan doet staat ook de helft met onderbroek aan onder de douche
Bij ons in 't team deden ze 't op de strand-manier. Handdoek om je heen knopen en dan boxer naar beneden trekken, andere boxer eronder, aandoen, klaar. Maar goed, ik snap die gozers niet echt want even later stonden ze weer seksuele toespelingen te maken en met hun pik (in boxer) te slingeren richting die gozer waar ik 't eerder over had. Ik geloof dat Allah toch iets anders in gedachten had toen hij verbood dat mannen elkaars penix (:')) mogen zien.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Maar hoe trekken ze dan een droge boxer aan? Of doen ze dat op de wc met de deur op slot?
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
Als je niet neukt heb je ook niets aan een honkbalkknoeppertquote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt?
uhuh dat wordt gezegd om mannen met een kleintje gerust te stellenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
Als je niets met je pielemoos doet, dan maakt het toch ook geen fuck uit of je 25cm of 15cm heb, capichequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:03 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
uhuh dat wordt gezegd om mannen met een kleintje gerust te stellen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je niets met je pielemoos doet, dan maakt het toch ook geen fuck uit of je 25cm of 15cm heb, capiche![]()
Zelf nooit klachten gehad en plenty ervaring(met dames), al zou ik best onderdoen aan een aantal mensen.
Huldequote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind het anders ook knap 'verdacht' dat iemand zich er druk over maakt wanneer een ander geen zin heeft om aan het piemelvergelijkend warenonderzoek mee te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind het best zielig al die mensen die zeggen dat dat gay is. ze zijn zeg maar zeer onzeker over hun eigen geaardheid, want waarom anders zou je je er zo druk om maken![]()
zie je mij er druk om maken dan? Het kan me namelijk niets interesseren. Als die gasten met hun onderbroek willen douchen moeten ze dat doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind het anders ook knap 'verdacht' dat iemand zich er druk over maakt wanneer een ander geen zin heeft om aan het piemelvergelijkend warenonderzoek mee te doen.
Nee, jij niet, maar de TS wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
zie je mij er druk om maken dan? Het kan me namelijk niets interesseren. Als die gasten met hun onderbroek willen douchen moeten ze dat doen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, jij niet, maar de TS wel.
En ze dan met 7-0 op de broek gevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:24 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb trouwens nooit bij buitenlanders in het team gezeten. Wel vaak zat tegen zo'n turkenteam moeten voetballen. Dan wist je bij voorbaat al dat er lomp gevoetbald ging worden en dat je de huid vol gescholden werd.
jup.. dat waren altijd de leukere wedstrijden
Ja en het liefst heb ik dan dat als ik door de beslagen raampje kijk, dat de teamleider me in mijn reet penetreert.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
Voorals sandstorm die gast is volgens mij Über gay. En ik weet denk ik ook waarom hij (en ook andere) zo gefrustreerd reageert. Hij gaat waarschijnljk iedere zaterdag naar de plaatselijke voetbalclub, maar omdat de ramen beslaan kan hij niets zien, daarom regaart hij hier zo gefrusteerd. Ja dat moet het gewoon zijn.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Alweer een reden moslims niet toe te laten tot voetbal Nederland
Ballenknijpen bedoel je. Reken maar dat je directe tegenstander je dan even vrij laat lopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef Koenholio het volgende:
En dan ook tijdens de wedstrijd lekker aan elkaars kontjes zitten he.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |