Bij ons in 't team deden ze 't op de strand-manier. Handdoek om je heen knopen en dan boxer naar beneden trekken, andere boxer eronder, aandoen, klaar. Maar goed, ik snap die gozers niet echt want even later stonden ze weer seksuele toespelingen te maken en met hun pik (in boxer) te slingeren richting die gozer waar ik 't eerder over had. Ik geloof dat Allah toch iets anders in gedachten had toen hij verbood dat mannen elkaars penix (:')) mogen zien.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Maar hoe trekken ze dan een droge boxer aan? Of doen ze dat op de wc met de deur op slot?
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
Sta je lekker na de training na te praten en piemels te vergelijken met z'n allen, komt er weer zo'n kankerislamiet de douche binnenlopen met z'n boxer nog aanEcht zo debiel, en omdat het halve team van me aan de ramadan doet staat ook de helft met onderbroek aan onder de douche
Er zijn zelfs al Nederlanders die het ook gaan doen, stelletje landverraders.
Als je niet neukt heb je ook niets aan een honkbalkknoeppertquote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt?
uhuh dat wordt gezegd om mannen met een kleintje gerust te stellenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
It's not about the size, it's about what you do with it,
Als je niets met je pielemoos doet, dan maakt het toch ook geen fuck uit of je 25cm of 15cm heb, capichequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:03 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
uhuh dat wordt gezegd om mannen met een kleintje gerust te stellen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je niets met je pielemoos doet, dan maakt het toch ook geen fuck uit of je 25cm of 15cm heb, capiche![]()
Zelf nooit klachten gehad en plenty ervaring(met dames), al zou ik best onderdoen aan een aantal mensen.
Huldequote:Op donderdag 13 september 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Douchen in verkapte badkamers![]()
Vroegah, in m'n geniale wielercarriëre, dat was nog een bikkelen. Met z'n alleen in een gore schuur ofzo staan en dan afspoelen met de koude waterslang. En niemand die een onderbroek aan had want daar doen hardfietsterts niet aan![]()
Ik vind het anders ook knap 'verdacht' dat iemand zich er druk over maakt wanneer een ander geen zin heeft om aan het piemelvergelijkend warenonderzoek mee te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind het best zielig al die mensen die zeggen dat dat gay is. ze zijn zeg maar zeer onzeker over hun eigen geaardheid, want waarom anders zou je je er zo druk om maken![]()
zie je mij er druk om maken dan? Het kan me namelijk niets interesseren. Als die gasten met hun onderbroek willen douchen moeten ze dat doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind het anders ook knap 'verdacht' dat iemand zich er druk over maakt wanneer een ander geen zin heeft om aan het piemelvergelijkend warenonderzoek mee te doen.
Nee, jij niet, maar de TS wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:32 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
zie je mij er druk om maken dan? Het kan me namelijk niets interesseren. Als die gasten met hun onderbroek willen douchen moeten ze dat doen.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, jij niet, maar de TS wel.
En ze dan met 7-0 op de broek gevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:24 schreef hamkaastosti het volgende:
ik heb trouwens nooit bij buitenlanders in het team gezeten. Wel vaak zat tegen zo'n turkenteam moeten voetballen. Dan wist je bij voorbaat al dat er lomp gevoetbald ging worden en dat je de huid vol gescholden werd.
jup.. dat waren altijd de leukere wedstrijden
Ja en het liefst heb ik dan dat als ik door de beslagen raampje kijk, dat de teamleider me in mijn reet penetreert.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef TornadoDK het volgende:
Voorals sandstorm die gast is volgens mij Über gay. En ik weet denk ik ook waarom hij (en ook andere) zo gefrustreerd reageert. Hij gaat waarschijnljk iedere zaterdag naar de plaatselijke voetbalclub, maar omdat de ramen beslaan kan hij niets zien, daarom regaart hij hier zo gefrusteerd. Ja dat moet het gewoon zijn.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Alweer een reden moslims niet toe te laten tot voetbal Nederland
Ballenknijpen bedoel je. Reken maar dat je directe tegenstander je dan even vrij laat lopen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef Koenholio het volgende:
En dan ook tijdens de wedstrijd lekker aan elkaars kontjes zitten he.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |