quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voetballers die zich samen douchen
Volgens mij het best bewaarde geheim van Nederland. In menig herenteam wordt gegangbanged na de wedstrijd met hun plasservergelijk en plassergesabel![]()
![]()
En dan ook extra op mekaar wachten he met douchen. Ook als de een wat later de kleedkamer binnenstap om toch nog ff dat groepsgevoel te creeeren
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mij het best bewaarde geheim van Nederland. In menig herenteam wordt gegangbanged na de wedstrijd met hun plasservergelijk en plassergesabel![]()
![]()
En dan ook extra op mekaar wachten he met douchen. Ook als de een wat later de kleedkamer binnenstap om toch nog ff dat groepsgevoel te creeeren
Fantaseer je daarover als je in je eentje in de douche staat?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Mits je als enige man in een dameshockeyteam zit. Als je met 15 andere boeren in een voetbalteam zit, liever niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dude wtf ... naakt douchen met je teamgenoten ftw !
Het is wel voornamelijk voorbehouden aan onze mohammedaanse medemens.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:55 schreef michiel5 het volgende:
Begrijp ik uit verhaal van de TS dat alleen tijdens de ramadan met de onderbroek aan wordt gedouched? Of is het uit preutsheid?
Indien dat laatste, dat isniet exclusief voorbehouden aan moslims, maar goed, lekker bash topic zo.
Een beetje fallus spietst zo door zo'n Noord-Afrikaans onderbroekje heen!quote:Hoe dan ook, moet iedereen toch voor zich zelf weten?
Hoef je ook niet uit te kijken als je de zeep laat vallen
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
It's not about the size, it's about what you do with it,
Dude houd je vriendin je dat nog steeds voor ?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:52 schreef VlaDje het volgende:
Wat een onzin...
It's not about the size, it's about what you do with it,
Je loopt elkaar toch niet in ieders kont te neuken ofnie ? het is gewoon douchenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou zo raar vind ik dit niet hoor Ts...
ik vind het eigenlijk raar dat iedereen met elkaar naakt in de douche staat!
Doe je thuis ook niet of wel? En daar moet alles kunnensnap ik dus niet..
![]()
Je wordt zeker wel warm van nog een potje hard zwoegen met je teammaten NA AFLOOP he ?!?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:00 schreef VlaDje het volgende:
Ik word werkelijk niet warm of koud van douchen met mn teammaten na een pot hard zwoegen op 't voetbalveld
Precies.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je loopt elkaar toch niet in ieders kont te neuken ofnie ? het is gewoon douchen![]()
Bij teamgenoten die gaan staan te huilen als je niet met ze wilt douchen zet ik dan wel weer m'n vraagtekensquote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat moeten die lui last hebben van onreine gedachten zeg.
Want douchen met je teamleden na het voetballen heeft helemaal geen sexuele context.
Dat zeg ik: Het best bewaarde geheim van Nederland.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je loopt elkaar toch niet in ieders kont te neuken ofnie ? het is gewoon douchen![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Elke sport heeft gescheiden douches, behalve voetbal. Rarara !![]()
wheheh voetbal is toch een paupersport?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Het best bewaarde geheim van Nederland.
Je maakt me niet wijs dat het vanuit "financieel oogpunt" aantrekkelijker is om douches aan te leggen zonder tussenmuurtjes. Het is puur belust op geilheid en orgie-oogpunt.
jij doet blijkbaar niet donders veel aan sport tussen het plaatjes draaien doorquote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
aah gatver ransaap!~quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef hamkaastosti het volgende:
hoe krijg je de tarrels dan uit je konthaar?
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wheheh voetbal is toch een paupersport?
boeit mij toch geen fuck wat jij doet labiele hoerquote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
aah gatver ransaap!~
holbewoner aargh ik ben aan het eten ja?
...ga ff ergens anders zitten eten pffff
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:04 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dude houd je vriendin je dat nog steeds voor ?
Ik denk dat ik met de mijne al je tanden er met gemak uitmik...quote:
je leest verkeerd, of je wil het verkeerd lezen...quote:Op donderdag 13 september 2007 13:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je wordt zeker wel warm van nog een potje hard zwoegen met je teammaten NA AFLOOP he ?!?
SMEERLAP !![]()
![]()
He, ben jij niet die DJ?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Nou bij hockey is het ook gemengd hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 12:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nu snap ik ook waarom voetbalclubs OPEN DOUCHECABINES creeren bij de aanbouw
Ik heb al zoveel sporten gezien en gedaan, maar nergens waar ze overal gezamelijke douchehokken maken.
Ik douche me liever alleen. Of gemengd uiteraard![]()
ik zei al iets over paupers enzo toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:14 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
boeit mij toch geen fuck wat jij doet labiele hoer
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou bij hockey is het ook gemengd hoor
He knuppel, ik heb 10 jaar gehockeyed ongeveer. Wie weet het nou beterquote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee.
En bij korfbal ook niet (nagevraagd aan een dame)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |