Oh ik weet het. Ik heb wel een doorverwijzing gekregen van de dok maar heb er nog niets mee gedaan. Stom, ik weet het maar alleen de gedachte leverde me al stress op: hoe moet ik dit nu weer gaan regelen met oppas en werk...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Belana het volgende:
rockabella en vivi, er zijn fysiotherapeuten speciaal gericht op bekkenproblemen ook he, is misschien toch wel verstandig om er iets mee te doen? ik ben zelf gelukkig volledig van mijn klachten af. rugklachten heb ik wel, maar die heb ik mijn hele leven al en ik ga soms weer eens langs de chiro en dan gaat het weer een hele tijd goed.
Yep, die zijn er! Tijdens de zwangerschappen nooit last van gehad en het begon een half jaartje na de geboorte. Soms ging het 2 weken goed, nergens last van en dan ineens was het raak voor een dag of 2. Tot het alleen maar vaker kwam en erger werd. Ben onder behandeling van een chiropractor en dat begint nu na 6 afspraken echt goed te helpen. Kost wat, maar dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer moeders met bekkenklachten? Ik kon gisterenvond niet eens fatsoenlijk lopen en wist niet zo goed wat ik er mee moest doen...
Dit echt herkenbaar voor mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef Suzanna het volgende:
Gisteren heb ik wel een rotdag gehad, de kinderen zitten niet lekker in hun vel (erg verkouden) en daardoor zijn ze snel zeurderig en huilerig. En daar kan ik dus écht niet tegen... naast de 'gewone' ruzietjes ook nog eens een kind wat eigenlijk 'constant' zeurt. Heel moeilijk vind ik dat... is dat herkenbaar?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dit echt herkenbaar voor mij.
Ik vind het heel erg van mezelf, maar ik kan erg ongeuldig reageren als ze staan te miepen om mee heen. Ik probeer daar echt bewust mee bezig te zijn. (dus normaal reageren, iig niet geïrriteerd). Ik hou me dan voor dat ze ook misschien gewoon een knuffel willen. Die geef ik dan wel, maar ik moet mezelf er echt aan herinneren zeg maar.![]()
Als ze niet miepen, krijgen ze ook knuffels e.d. natuurijk, het staat er anders een beetje raar
Same herequote:Op donderdag 20 september 2007 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh ik weet het. Ik heb wel een doorverwijzing gekregen van de dok maar heb er nog niets mee gedaan. Stom, ik weet het maar alleen de gedachte leverde me al stress op: hoe moet ik dit nu weer gaan regelen met oppas en werk...I
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef chacama het volgende:
Nou, daar hoef je je wat mij betreft niet voor te schamen. Ik zorg dat ik ook iemand bij me heb of dat Maud dan bij de oppas is. Zo vind ik het heel vervelend (om niet te zeggen verschrikkelijk) om na mijn werk alleen met de kinderen te zijn en ze alleen naar bed te doen. Meestal regel ik het zo dat ik mee mag eten en dat de oppas nog even helpt met naar bed brengen. Dan drinken we daarna samen een bak thee (en ben ik ook weer niet alleen).... Ik zou het wel kunnen en als het moet doe ik het ook, maar ik vind het gewoon niet leuk. Wat dat betreft alle respect voor alleenstaande ouders die dit wel allemaal moeten.
met 2 kinderen winkelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef LadyS het volgende:
Oh, ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben (samen met suzanna)
Gisteren durfde ik het voor het eerst aan om met Amber en Iris de stad in te gaan, om schoenen voor Amber te kopen. Ik heb altijd zo tegen die dingen opgezien, ik regelde altijd dat ik niet alleen hoefde en anders ging ik gewoon niet. Gisteren toch gedaan en ik ben er trots op (misschien raar, want voor een anders is het wrs. peanuts) . Achteraf is het meegevallen. Nu wilde ik vandaag naar een kringloopwinkel, maar toch maar vanaf gezien, terwijl het achteraf wrs ook wel meegevallen zou zijn
Ik breng Dean eigenlijk ook altijd alleen naar bed en 9 van de 10 keer doe ik hem ook alleen in bad. Zijn papa is er nooit vroeg genoeg helaas. En dan ga ik voor ons kokenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef appelsap het volgende:
Ik doe Damian bijna elke dag alleen in bad. Misschien scheelt het dat ik er maar 1 heb, maar je raakt er wel aan gewend. Ik vind het helemaal niet erg om hem alleen in bad te doen! Al is het wel fijner als er iemand bij is natuurlijk en dat vindt Damian vaak ook erg gezellig.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef Vivi het volgende:
Volgende keer gewoon die bevroren visschotel meteen geven Ingrid
Dat is ook zo. Voor "gewoon" boodschappen doen vergeet ik dat nog vaak. Nou moet ik erbij zeggen dat ze de laatste tijd brood heel slecht eet, dus dan geef ik eerder toe in de winkel. Als we dan thuis zijn, is er tenminste een boterham in.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:18 schreef kozakken het volgende:
Ingrid, ik heb altijd een noodvoorraad op zak
Jonne weet heel goed dat er eerst betaald moet worden voordat hij wat krijgt.
Plastic zakje mee in je jas met bv. een koekje/liga of een soepstengenl in stukjes. Werkt heel goed!
Was het nog warm? Zonder het in de magnetron te moeten hebben opwarmen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef Belana het volgende:
ik ben net gezellig even een bakje koffie wezen drinken bij een vriendin. die woont een kwartiertje rijden hier vandaan. ten eerste deed ik daar al een half uur over vanwege drukte en had ik een zooitje geschreeuw in de auto, vervolgens zit je dan een uur lang met kromme tenen, want Liam huilt om alles dus momenteel en het zoontje van mijn vriendin heeft ook moiete met delen en doet hetzelfdeen ezra kruipt natuurlijk overal heen en komt overal aan. Het is me gelukt om koffie te drinken
![]()
Ik vind dit dus het moeilijke aan kleine kinderen hebben. het zijn schatjes, echt, maar dit soort dingen doe ik niet relaxed. heeft misschien/waarschijnlijk meer met mij dan met hun te maken hoor.
Nu ben ik echt afgepeigerd![]()
Ja of waar ze ook een kei in kunnen zijn, tenminste die van mij, dan gaan ze even naar boven toe want daar staat de pc/ps2/wii of joost mag weten wat voor electronisch speelgoed voor mannen en dan moeten ze elkaar even laten zien wat de een heeft aangeschaft of hoe ver ze zijn in dat spel etc. En dan pas na een hele lange tijd, terwijl je zelf al tig keer je vent had kunnen wurgen komen ze een keertje kijken en pas dan hebben ze handen vrij voor kind.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef Vivi het volgende:
Ja, en mannen zijn vaak zelf gezellig in gesprek verwikkeld met deze of gene, en vragen na 3 uur, terwijl jouw wenkbrauwen op je tenen hangen : "Goh, zal ik hem even vasthouden?">insert frisse en montere gelaatsuitdrukking<
"...Ja..graag...schat...![]()
"
Jeetje MeNicole, ik weet niet wat te zeggen maar ik wil je heel veel sterkte wensen..hopelijk blijven we idd wel wat van je horenquote:Op maandag 24 september 2007 12:10 schreef MeNicole het volgende:
Poste ik hier een tijdje terug dat ik afscheid kwam nemen nu is het helemaal zeker.
Vanmorgen ben ik achter feiten gekomen die ik ook een tijdje vermoedde dus nu kan ie gaan. En hij neemt zijn pc mee. Klinkt heel hard maar voor nu ben ik er zoooo klaar mee. Ik zal nog wel proberen zoveel mogelijk te posten maar er zijn natuurlijk grenzen want Kevin hoeft natuurlijk niet alles te weten![]()
Mikael is geen baby meerquote:Op maandag 24 september 2007 15:45 schreef Mibos het volgende:
MeNicole je hebt de smaak meteen te pakken blijkbaar.
Groene vlakken op de muur als een soort van dambord maar dan met verschillende tinten groen?
Hier of in het babietjestopic maar hoe is het met Mikael? Snapt er nog niet veel van neem ik aan?
Ja weet je wat het was. Ik had al die tijd al een vermoeden enzo toch ook eigenlijk al een beetje afscheid genomen van "ons" zeg maar. Tuurlijk vind ik het kut, maar das meer om alles wat er bij komt kijken en voor Mikael enzo dan dat ik er echt mee zit. Voor mijzelf was ik er klaar mee, maar moest het alleen nog kunnen bewijzen. Ik ben ook alleen verdrietig om het feit dat Mikael straks zijn papa niet zoveel meer zal zien. Niet om het feit dat wij bij elkaar weg zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo te horen ben je al aardig ver in je rouwproces MeNicole... Maar goed ook dat je er dan een punt achter gezet hebt. Blijkbaar zat je gevoel goed...
Sollie... Inkoppertjequote:Op maandag 24 september 2007 15:54 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael is geen baby meer Tis een echte'dreumes' hoor.
Paars???quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef MeNicole het volgende:
Maar groen kan dus nietWelke kleur zou wel op rood kunnen dan? Wacht ik schuif ff door naar klussen
![]()
Sorry Belaan, klopt had het eerst in depresief door hormonen gezet, maar daar past het niet omdat het niets met de hormonen te maken heeft. In het kort: Ik zit met mezelf in de knoop en merk meer en meer dat ik de knoop steeds strakker aantrek inplaats van los te maken. Dit heeft te maken met de situatie van het hebben van een eigen zaak, maar ook met de principes die ik van thuis heb meegekregen en waar ik nu mee bots (eerste 4 jaar van de kids thuis willen zijn, moeder is er voor de kinderen en niet voor het basisinkomen). Verder merk ik dat ik inmiddels al 10 jaar te veel bezig ben met wat is goed voor F. en voor mijn gezin en niet met wat is naast dit alles ook goed voor mij. Dit alles samen met een man die moeilijk zich kan uiten en waar het voeren wat een goed gesprek moeilijk mee is, heeft geleid tot steeds meer en meer mezelf de schuld geven van de situatie en nu dus uiteindelijk (mede veroorzaakt door het chronische slaapgebrek) tot het vinden dat ik een slechte moeder (aan het worden) ben en daar dus iets aan moet veranderen. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef Belana het volgende:
chaca, ik heb het hele topic doorgespit, maar ik begrijp niet waar je het over hebt wat betreft dat gesprek?
MeNicole, goeie beslissing zo denk ik, het zat er blijkbaar aan te komen. veel sterkte de komende periode, je komt er vast wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |