Oh ik weet het. Ik heb wel een doorverwijzing gekregen van de dok maar heb er nog niets mee gedaan. Stom, ik weet het maar alleen de gedachte leverde me al stress op: hoe moet ik dit nu weer gaan regelen met oppas en werk...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Belana het volgende:
rockabella en vivi, er zijn fysiotherapeuten speciaal gericht op bekkenproblemen ook he, is misschien toch wel verstandig om er iets mee te doen? ik ben zelf gelukkig volledig van mijn klachten af. rugklachten heb ik wel, maar die heb ik mijn hele leven al en ik ga soms weer eens langs de chiro en dan gaat het weer een hele tijd goed.
Yep, die zijn er! Tijdens de zwangerschappen nooit last van gehad en het begon een half jaartje na de geboorte. Soms ging het 2 weken goed, nergens last van en dan ineens was het raak voor een dag of 2. Tot het alleen maar vaker kwam en erger werd. Ben onder behandeling van een chiropractor en dat begint nu na 6 afspraken echt goed te helpen. Kost wat, maar dan heb je ook wat!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer moeders met bekkenklachten? Ik kon gisterenvond niet eens fatsoenlijk lopen en wist niet zo goed wat ik er mee moest doen...
Dit echt herkenbaar voor mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef Suzanna het volgende:
Gisteren heb ik wel een rotdag gehad, de kinderen zitten niet lekker in hun vel (erg verkouden) en daardoor zijn ze snel zeurderig en huilerig. En daar kan ik dus écht niet tegen... naast de 'gewone' ruzietjes ook nog eens een kind wat eigenlijk 'constant' zeurt. Heel moeilijk vind ik dat... is dat herkenbaar?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dit echt herkenbaar voor mij.
Ik vind het heel erg van mezelf, maar ik kan erg ongeuldig reageren als ze staan te miepen om mee heen. Ik probeer daar echt bewust mee bezig te zijn. (dus normaal reageren, iig niet geïrriteerd). Ik hou me dan voor dat ze ook misschien gewoon een knuffel willen. Die geef ik dan wel, maar ik moet mezelf er echt aan herinneren zeg maar.![]()
Als ze niet miepen, krijgen ze ook knuffels e.d. natuurijk, het staat er anders een beetje raar
Same herequote:Op donderdag 20 september 2007 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh ik weet het. Ik heb wel een doorverwijzing gekregen van de dok maar heb er nog niets mee gedaan. Stom, ik weet het maar alleen de gedachte leverde me al stress op: hoe moet ik dit nu weer gaan regelen met oppas en werk...I
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:33 schreef chacama het volgende:
Nou, daar hoef je je wat mij betreft niet voor te schamen. Ik zorg dat ik ook iemand bij me heb of dat Maud dan bij de oppas is. Zo vind ik het heel vervelend (om niet te zeggen verschrikkelijk) om na mijn werk alleen met de kinderen te zijn en ze alleen naar bed te doen. Meestal regel ik het zo dat ik mee mag eten en dat de oppas nog even helpt met naar bed brengen. Dan drinken we daarna samen een bak thee (en ben ik ook weer niet alleen).... Ik zou het wel kunnen en als het moet doe ik het ook, maar ik vind het gewoon niet leuk. Wat dat betreft alle respect voor alleenstaande ouders die dit wel allemaal moeten.
met 2 kinderen winkelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef LadyS het volgende:
Oh, ik ben wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben (samen met suzanna)
Gisteren durfde ik het voor het eerst aan om met Amber en Iris de stad in te gaan, om schoenen voor Amber te kopen. Ik heb altijd zo tegen die dingen opgezien, ik regelde altijd dat ik niet alleen hoefde en anders ging ik gewoon niet. Gisteren toch gedaan en ik ben er trots op (misschien raar, want voor een anders is het wrs. peanuts) . Achteraf is het meegevallen. Nu wilde ik vandaag naar een kringloopwinkel, maar toch maar vanaf gezien, terwijl het achteraf wrs ook wel meegevallen zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |