Jeetje MeNicole, ik weet niet wat te zeggen maar ik wil je heel veel sterkte wensen..hopelijk blijven we idd wel wat van je horenquote:Op maandag 24 september 2007 12:10 schreef MeNicole het volgende:
Poste ik hier een tijdje terug dat ik afscheid kwam nemen nu is het helemaal zeker.
Vanmorgen ben ik achter feiten gekomen die ik ook een tijdje vermoedde dus nu kan ie gaan. En hij neemt zijn pc mee. Klinkt heel hard maar voor nu ben ik er zoooo klaar mee. Ik zal nog wel proberen zoveel mogelijk te posten maar er zijn natuurlijk grenzen want Kevin hoeft natuurlijk niet alles te weten![]()
Mikael is geen baby meerquote:Op maandag 24 september 2007 15:45 schreef Mibos het volgende:
MeNicole je hebt de smaak meteen te pakken blijkbaar.
Groene vlakken op de muur als een soort van dambord maar dan met verschillende tinten groen?
Hier of in het babietjestopic maar hoe is het met Mikael? Snapt er nog niet veel van neem ik aan?
Ja weet je wat het was. Ik had al die tijd al een vermoeden enzo toch ook eigenlijk al een beetje afscheid genomen van "ons" zeg maar. Tuurlijk vind ik het kut, maar das meer om alles wat er bij komt kijken en voor Mikael enzo dan dat ik er echt mee zit. Voor mijzelf was ik er klaar mee, maar moest het alleen nog kunnen bewijzen. Ik ben ook alleen verdrietig om het feit dat Mikael straks zijn papa niet zoveel meer zal zien. Niet om het feit dat wij bij elkaar weg zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo te horen ben je al aardig ver in je rouwproces MeNicole... Maar goed ook dat je er dan een punt achter gezet hebt. Blijkbaar zat je gevoel goed...
Sollie... Inkoppertjequote:Op maandag 24 september 2007 15:54 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael is geen baby meer Tis een echte'dreumes' hoor.
Paars???quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef MeNicole het volgende:
Maar groen kan dus nietWelke kleur zou wel op rood kunnen dan? Wacht ik schuif ff door naar klussen
![]()
Sorry Belaan, klopt had het eerst in depresief door hormonen gezet, maar daar past het niet omdat het niets met de hormonen te maken heeft. In het kort: Ik zit met mezelf in de knoop en merk meer en meer dat ik de knoop steeds strakker aantrek inplaats van los te maken. Dit heeft te maken met de situatie van het hebben van een eigen zaak, maar ook met de principes die ik van thuis heb meegekregen en waar ik nu mee bots (eerste 4 jaar van de kids thuis willen zijn, moeder is er voor de kinderen en niet voor het basisinkomen). Verder merk ik dat ik inmiddels al 10 jaar te veel bezig ben met wat is goed voor F. en voor mijn gezin en niet met wat is naast dit alles ook goed voor mij. Dit alles samen met een man die moeilijk zich kan uiten en waar het voeren wat een goed gesprek moeilijk mee is, heeft geleid tot steeds meer en meer mezelf de schuld geven van de situatie en nu dus uiteindelijk (mede veroorzaakt door het chronische slaapgebrek) tot het vinden dat ik een slechte moeder (aan het worden) ben en daar dus iets aan moet veranderen. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:28 schreef Belana het volgende:
chaca, ik heb het hele topic doorgespit, maar ik begrijp niet waar je het over hebt wat betreft dat gesprek?
MeNicole, goeie beslissing zo denk ik, het zat er blijkbaar aan te komen. veel sterkte de komende periode, je komt er vast wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |