abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53141148
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Kan je je herinneren wanneer je voor het laatst van mening bent veranderd door iets dat iemand tegen je zei?
Wat versta jij onder discipline Tennessee?
pi_53141162
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegen Roemenie zal hij wel moeten sleutelen aangezien van Persie en Sneijder geschorst zijn. Ik denk dat Seedorf dan wel zal spelen.
Of Van der Vaart vervangt Sneijder?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53141183
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

Of Van der Vaart vervangt Sneijder?
Ik gok dat die weer rechtsbuiten staat.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:17:54 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53141186
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Mwoah......misschien heb je wel naast Derksen gezeten en ben je hem gaan nalullen. Weten wij veel......kan je nog steeds best een papegaai zijn hoor!
Johan Derksen is lange tijd heel positief geweest over Marco van Basten, dat was in de tijd dat ik al kritiek uitte. Maar hij is helemaal omgedraaid qua mening, op zich alleen maar goed. Met mijn mening bereik ik helemaal niets, terwijl Johan Derksen er wel voor kan zorgen dat oogkleppen afgaan.
quote:
Ben het ermee eens dat het voetbal er niet uitziet maar de resultaten zijn er wel! Zeker als je kijkt naar andere landen die struikelen over 'dwerg' landjes vind ik onze misstappen nog wel meevallen. Dat het spel er tegen landen als Albanië en andere oostblok dwergen niet uitziet is opzich ook niet zo heel vreemd! Nederland speelt zijn beste wedstrijden tegen andere toplanden of heb jij de afgelopen 25 jaar nederland een keer zien schitteren tegen kleine landen? Kan het me niet heugen........
Oranje heeft onder Marco van Basten alleen nog maar goed gespeeld in anderhalve oefenwedstrijd.

Maar goed, resultaat is het allerbelangrijkste. Heb alleen niet het idee dat we iets klaarspelen volgend jaar!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53141191
Van der Vaart zal v. Persie wel vervangen en Seedorf Sneijder.
pi_53141215
Vbasten maakt zich wel erg belachelijk met zn uitspraken... "Compliment voor NL" joh... we wisten het al toen de goal viel dat hij zoiets ging roepen, kut kneus wat het is.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:19:46 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53141226
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:06 schreef FJD het volgende:

[..]

Als hij nu zou wijzigen dan lijdt hij wel groot gezichtsverlies hoor

Niet meer dan terecht daar niet van maar hij kan nu niet meer terug, dan wordt hij helemaal gezien als incompetent. Nog meer dan nu.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Goed functioneren is afhankelijk van geloofwaardigheid. Die is er niet als hij een andere tactiek gaat toepassen.
Oftewel, beter doorkutten met dit systeem dan gezichtsverlies lijden, ook al is de kans op succes groter?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53141365
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, resultaat is het allerbelangrijkste. Heb alleen niet het idee dat we iets klaarspelen volgend jaar!
Misschien hebben we dat juist weleens een keer nodig ipv die achterlijke euforie stemming altijd
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 13 september 2007 @ 11:26:16 #209
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53141383
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Oftewel, beter doorkutten met dit systeem dan gezichtsverlies lijden, ook al is de kans op succes groter?
Een coach die niet geloofwaardig is zal nooit succes hebben. Daarom (voor de zoveelste keer) Bassie moet ontslagen worden. Helaas zal dat niet gaan gebeuren. Die fout ligt bij de bond.

Persie en Wesley geschorst. Dat zal dan wel de volgende opstelling geven:
Sar, Melchiot, Heitinga, Mathijsen (dus kansloos!), Urby, Gio (op rechts, succes vezekerd!), Seedorf, De Zeeuw (logisch om hem niet op rechts te laten spelen), Raffie, Ruud en Babel.

Het moet zijn:
Sar, Melchiot, Boulah, Urby, Heitinga, Gio, De Zeeuw, Seedorf, Raffie, Ruud en Dirk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_53141407
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:25 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Misschien hebben we dat juist weleens een keer nodig ipv die achterlijke euforie stemming altijd
Ik denk dat de deceptie van het niet halen van het WK en de uitschakeling op het EK onder Advocaat iets groter waren dan de 1/8ste finale tegen Portugal op een WK (gezien de manier waarop) en een eventueel slecht EK.
pi_53141434
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Een coach die niet geloofwaardig is zal nooit succes hebben. Daarom (voor de zoveelste keer) Bassie moet ontslagen worden. Helaas zal dat niet gaan gebeuren. Die fout ligt bij de bond.

Sar, Melchiot, Heitinga, Mathijsen (dus kansloos!), Urby, Gio (op rechts, succes vezekerd!), Seedorf, De Zeeuw (logisch om hem niet op rechts te laten spelen), Raffie, Ruud en Babel.

Het moet zijn:
Sar, Melchiot, Boulah, Urby, Heitinga, Gio, De Zeeuw, Seedorf, Raffie, Ruud en Dirk.
Melchiot is ook geschorst en om die er nog in te zitten na het kinderlijk aan de buitenkant verdedigen van een spits .
pi_53141451
Trouwens, wel gewoon gouden wissels van Marco he. De assist op de assist en de assist op de goal. Je moet het maar doen als coach.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:29:10 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53141462
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Het moet zijn:
Eén echte verdediger, twee opkomende backs en maar liefst drie defensieve middenvelders?

Of je moet Johnny Heitinga centraal achterin opstellen, naast Khalid Boulahrouz en 4-1-2-1-2 gaan spelen!
pi_53141488
Ik snap werkelijk waar niet wat van Basten in Babel ziet

Hij kan vast een leuk balletje trappen maar hij is geen werker in een team dat slecht functioneert. Als je team niet lekker loopt dan heb je werkers nodig. Mannen die zich 90minuten lang inzetten, aanspeelbaar zijn en anderen op de huid zit. Kortom; Kuyt.

Babel Hij komt standaard twee man voorbij en raakt daarna de bal kwijt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 13 september 2007 @ 11:30:47 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53141503
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Melchiot is ook geschorst en om die er nog in te zitten na het kinderlijk aan de buitenkant verdedigen van een spits .
Was sowieso wel heel duidelijk dat Theo Lucius weer rechtsback wil gaan spelen in Oranje, vind het alleen een beetje zileig om dan vuurwerk te gaan gooien tijdens een wedstrijd.
pi_53141535
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:50 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat was een mooie, beetje gelukkige goal(pompen op goed geluk)
Pompen op goed geluk ben ik zeker niet me je eens, emmanuelson maakte in mijn ogen een prachtige actie en je zag Nistelrooy positie nemen, kijken, volley, goal... dat was geen pompen op goed geluk, dat was gewoon een prima uitgevoerde en afgewerkte aanval. Dat dat pas in de 90ste minuut gebeurde is een ander verhaal.
quote:
, verder was het een draak van een wedstrijd waarin Albanië het mooiste voetbal liet zien...
Ook dat ben ik niet met je eens. Om te beginnen heb ik ruim 90 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten. Als het na 20 minuten 0 - 4 was geweest had ik de rest van de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk op Fok! gezeten. Nu was het een voetbalavond om niet snel te vergeten voor me. Albanië liet inderdaad mooi voetbal zien, dát ben ik wel met je eens, en zoals ik al eerder zei, Albanië is geen Luxemburg of Andorra. "We" hebben daar gisteravond gewoon weer een prima resultaat neergezet vind ik, en ik heb me prima geamuseerd, en dat is toch het belangrijkste?
quote:
...waarom Duitsers toernooien winnen en bijvoorbeeld afgelopen toernooi ook weer boven verwachting presteerden. ...Een paar punten die erg belangrijk zijn voor de mentale toestand van je team zijn, dat je mag doen waar je goed in bent, afmaken, van de 16 schieten, mandekken etc. Bij de Duitsers zie je dit ook altijd terug, een mandekker wordt niet als wingback gebruikt en een spits niet als buitenspeler, de spelers staan altijd op de juiste plek. Een ander belangrijk punt is dat je elkaars sterke punten benut, en zwakke punten compenseert, dan ga je je als team sterker voelen, en wordt het spelen leuker, waardoor je ook weer fanatieker wordt. Hoef je geen expert voor te zijn om te zien dat dit niet gebeurt....
Als je 10 willekeurige experts naar een willekeurige voetbalwedstrijd laat kijken zien ze allemaal wel wat anders. Elle expert of coach heeft zijn eigen aanpak, zelfs als hij iemand anders probeert te kopieëren en geen enkele coach heeft totale controle over zijn team. Ik ben geen expert, absoluut niet. Ik heb 12 jaar gevoetbalt in clubverband, vergeleken met een willekeurige Amerikaan ben ik waarschijnlijk een expert, vergeleken met Van Basten ben ik nog geen zandkorreltje op het strand van Scheveningen. Ik ben er honderd procent van overtuigd dat Van Basten zijn uiterste best doet en verder kan ik alleen maar afwachten wat hij gaat bereiken met Oranje. Ik heb heel goede hoop, gezien de resultaten tot nu toe, maar ik denk niet dat "we wel even kampioen gaan worden volgend jaar"
quote:
De Duitsers vliegen bijvoorbeeld over het veld, terwijl d'r bij Nederland in bepaalde duels de onvrede en onwil vanaf straalt. Duitsers zijn bijvoorbeeld altijd minstens zo fanatiek als de tegenstander, terwijl Nederland op dat gebied regelmatig overklast wordt. Discipline is in verdedigend opzicht trouwens wel belangrijk, in aanvallend opzicht is het juist belangrijk dat je vrijheid krijgt, dat maakt het voor tegenstanders juist moeilijk om zich op je in te stellen. Als je gisteravond trouwens een perfect voorbeeld van discipline vindt, dan vraag ik me af of je de reactie van van Persie, en de trappen van Sneijder hebt gezien. Ik ben trouwens ook wel erg benieuwd wat je met discipline bedoelt, dat je blind je coach volgt, of dat je je verdedigende taken in het veld uitvoert.
En het omvertrekken van een speler door Nistelrooy wat hem ook nog totaal overbodig geel opleverde. Niet perfect en ik ben ervan overtuigd dat Van Basten het daar nog over zal gaan hebben, als het niet al gebeurt is, maar met de spelers, niet met de pers. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het deze keer 11-10 qua spelers en 1 - 0 qua goals in ons voordeel was, en dat is een verbetering ten opzichte van de wedstrijd tegen Portugal, dus progressie. En ik denk dat als Van Persie de beelden terugziet hij ook wel toe moet geven dat het wat verstandiger had gekund allemaal
quote:
Je ziet dat wel goed, en het is ook heel makkelijk te verklaren, gebrek aan beweging. D'r wordt op een verschrikkelijk statische en voorspelbare manier gevoetbald, waardoor het voor de verdedigers heel simpel is overal een poot tussen te krijgen.
zou kunnen, hier heb ik geen mening over.
quote:
Het ligt meer aan de kwaliteit(gebrek aan, is het meer) van de tegenstanders dat er zo weinig tegen Nederland gescoord wordt, Bulgarije heeft 5/6 doelrijpe kansen om zeep geholpen, en Albanië scoorde gisteren zelfs, maar die werd onterecht afgekeurd. Maar over het algemeen missen de meeste landen gewoon kwaliteit om de ballen erin te schieten, geef je v. Nistelrooij bijvoorbeeld zulke kansen, dan had ie nu topscorer van de kwalificatie geweest. Dat de middenvelders de bal moeten komen halen is de schuld van diezelfde middenvelders, heeft niet met gebrek aan kwaliteit te maken, maar met gebrek aan beweging en vrijlopen op het middenveld. Jaliens en Steinsson bij AZ zijn opbouwend bijvoorbeeld veel zwakker dan Ooijer en Melchiot, maar doordat er altijd beweging is op dat middenveld gaat de opbouw bij AZ wel snel en soepel.
Dit vind ik een beetje een glas half vol/glas half leeg discussie. Het had ook 1- 0 kunnen zijn inplaats van 0 - 1... dat was het niet. En dat is het al 18 keer niet en 1 keer wél. Bij "andere grote landen" zoals bijvoorbeeld Italië, Frankrijk en Engeland gaat het veel vaker fout tegen "kleinere landen". We doen wat we kunnen met wat we hebben op de manier van de huidige Bondscoach. Ik denk echt het niet beter te kunnen dan Van Basten, het enige dat ik kan is vertellen wat ik waarneem en ervanuit gaan dat als ik het goed waarneem en interpreteer Van Basten dat absoluut eerder, sneller en beter waargenomen en geinterpreteerd heeft als ik. Geluk? Ja, dat heb je of je hebt het niet maar dat kan je ook afdwingen. Is het geluk dat er een van hun afging en niet een van ons? Hoe was het dán afgelopen? En Van Nistelrooy, is niet juist wat hem geen Van Basten, Cruyff of Bergkamp maakt dat hij de die kansen niet zélf creeërt, hoe hard hij daar misschien ook zijn best voor doet? (edit) oe, wat zeg ik nu!!?!? Nistelrooy, prachtgoal gisteravond, wéér... Maar ja, ik vind wedstrijden met drie of vier van die goals ook leuk! het is alweer wel een tijdje geleden, 4 Oranje goals in één wedstrijd...
pi_53141551
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Was sowieso wel heel duidelijk dat Theo Lucius weer rechtsback wil gaan spelen in Oranje, vind het alleen een beetje zileig om dan vuurwerk te gaan gooien tijdens een wedstrijd.
Ik moest om je lachen .
  donderdag 13 september 2007 @ 11:32:43 #218
30220 Barca
pi_53141559
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eén echte verdediger, twee opkomende backs en maar liefst drie defensieve middenvelders?

Of je moet Johnny Heitinga centraal achterin opstellen, naast Khalid Boulahrouz en 4-1-2-1-2 gaan spelen!

De Zeeuw krijgt wat mij betreft een vrije rol. Je kan 'm ook wisselen met Gio. Misschien meer een creatieve speler? Als de Roemenen echt gevaarlijk worden kan John altijd nog wat zakken.

Defensieve middenvelders zijn nodig om backs te kunnen laten opkomen.
pi_53141632
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tegen Roemenie zal hij wel moeten sleutelen aangezien van Persie en Sneijder geschorst zijn. Ik denk dat Seedorf dan wel zal spelen.
Nee dan zal hij wel een middenvelder van Vitesse ofzo selecteren, omdat die zo hoog staan in de eredivisie.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53141643
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
Wat jij hebt met babel heb ik met kuyt....... Zo'n beperkte voetballer die het vooral moet hebben van zijn inzet.

ps. nu was babel gisteren ook niet fantastisch maar hij heeft nog meer tijd om te leren dan dirkje
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_53141718
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:30 schreef FJD het volgende:

Hij kan vast een leuk balletje trappen maar hij is geen werker in een team dat slecht functioneert. Als je team niet lekker loopt dan heb je werkers nodig. Mannen die zich 90minuten lang inzetten, aanspeelbaar zijn en anderen op de huid zit. Kortom; Kuyt.

Babel Hij komt standaard twee man voorbij en raakt daarna de bal kwijt
Babel wordt sowieso niet goed gebruikt door Van Basten, hij staat nooit op de goede positie. Maar je hebt wel een punt, Babel past niet echt in dit elftal, maar goed Dirk Kuyt ook niet, dus tot Robben fit is moet het maar even zo.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:43:27 #222
30220 Barca
pi_53141830
Zo'n beetje iedere speler wordt door Bassie misbruikt.

En welke speler kan er in zo'n zooitje nu wel presteren?! Geen!
pi_53141849
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:15 schreef Solstice het volgende:

[..]

Wat versta jij onder discipline Tennessee?
Heel veel. Buiten de wedstrijd respect hebben voor vooral de staf en de medespelers. Je opstellen in dienst van het team. Je opdracht zo goed mogelijk uitvoeren en dat als prioriteit hebben. Respect hebben voor beslissingen van de staf...
pi_53141928
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef Tim_G het volgende:
Wat jij hebt met babel heb ik met kuyt....... Zo'n beperkte voetballer die het vooral moet hebben van zijn inzet.
Als de overige 10 man de inzet zouden tonen van Kuyt dan hadden ze Albanie stuk gespeeld en met minimaal 4-0 weggelopen.

Als pure spits zou ik ook eerder Ruud neer zetten maar ik zou in het huidige Oranje Kuyt daar achter neer zetten. Dan wordt er tenminste ergens op het veld nog eens gewerkt en kan Ruud ook eens doen waar hij goed in is. Als het team echt op rolletjes loopt en goed verzorgd voetbal speelt dan zou je idd kunnen nadenken over mensen als Babel maar op dit moment deelt Babel in de algehele malaise en doet hij niets om dat tegen te gaan.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53142130
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:31 schreef Tennessee het volgende:
Pompen op goed geluk ben ik zeker niet me je eens, emmanuelson maakte in mijn ogen een prachtige actie en je zag Nistelrooy positie nemen, kijken, volley, goal... dat was geen pompen op goed geluk, dat was gewoon een prima uitgevoerde en afgewerkte aanval. Dat dat pas in de 90ste minuut gebeurde is een ander verhaal.
Had het over de daar aan vooraf gaande bal, Emanuelson pikt die bal een beetje gelukkig op, en doet er daarna natuurlijk wel wat goeds mee. Maar prima uitgevoerd vind ik dat niet, vooral de vooractie(Kuijt en v.d. Vaart geloof ik) was erg gelukkig.
quote:
Ook dat ben ik niet met je eens. Om te beginnen heb ik ruim 90 minuten op het puntje van mijn stoel gezeten. Als het na 20 minuten 0 - 4 was geweest had ik de rest van de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk op Fok! gezeten. Nu was het een voetbalavond om niet snel te vergeten voor me. Albanië liet inderdaad mooi voetbal zien, dát ben ik wel met je eens, en zoals ik al eerder zei, Albanië is geen Luxemburg of Andorra. "We" hebben daar gisteravond gewoon weer een prima resultaat neergezet vind ik, en ik heb me prima geamuseerd, en dat is toch het belangrijkste?
Dat zien we dan inderdaad anders, ik heb me vooral 90 minuten zitten ergeren aan dingen die bij de pupillen al niet meer fout mogen gaan. D'r werd op een gegeven moment zelfs ouderwets kluitjesvoetbal gespeeld, nou is dat voor f-jes niet erg, maar voor volwassen mannen.... Een spannende wedstrijd tegen een gelijkwaardige opponent, met goed voetbal van weerszijden(Twente-PSV dit seizoen bijvoorbeeld) is zeker mooi, maar een spannende wedstrijd uit onwil en onkunde van de ene kant doet mij dus echt niks. Albanië valt qua spelersmateriaal hooguit net iets boven de categorie Andorra, Luxemburg, maar qua spelersmateriaal zit Oranje daar weer vijf of zes klasses boven, en dat mag je ook best terugzien vind ik.
quote:
Als je 10 willekeurige experts naar een willekeurige voetbalwedstrijd laat kijken zien ze allemaal wel wat anders. Elle expert of coach heeft zijn eigen aanpak, zelfs als hij iemand anders probeert te kopieëren en geen enkele coach heeft totale controle over zijn team. Ik ben geen expert, absoluut niet. Ik heb 12 jaar gevoetbalt in clubverband, vergeleken met een willekeurige Amerikaan ben ik waarschijnlijk een expert, vergeleken met Van Basten ben ik nog geen zandkorreltje op het strand van Scheveningen. Ik ben er honderd procent van overtuigd dat Van Basten zijn uiterste best doet en verder kan ik alleen maar afwachten wat hij gaat bereiken met Oranje. Ik heb heel goede hoop, gezien de resultaten tot nu toe, maar ik denk niet dat "we wel even kampioen gaan worden volgend jaar"
Dat zal zeker waar zijn, iedereen zal details anders invullen, en misschien ook een speler neerzetten waar hij hoort. Maar geen enkele expert zal dat met z'n hele team doen. Dat v. Basten hoog gevoetbald heeft zegt trouwens nog niet dat hij het beter weet, alleen dat hij het beter kon. Hij zal op zijn manier ook vast z'n best doen, maar dan kun je d'r dus elke gek neerzetten die graag wil, het gaat mij toch vooral om kunde, niet alleen om de wil om het goed te doen. Hoop heb ik absoluut niet, gezien de matige resultaten in wat veruit de zwakste kwalificatiepoule is. Dat zou voor mij hetzelfde zijn als zeggen dat ik goede hoop heb dat Twente de beker wint, omdat ze in de poulefase met 1-0 van Rijnsburgse Boys en Katwijk hebben gewonnen.
quote:
En het omvertrekken van een speler door Nistelrooy wat hem ook nog totaal overbodig geel opleverde. Niet perfect en ik ben ervan overtuigd dat Van Basten het daar nog over zal gaan hebben, als het niet al gebeurt is, maar met de spelers, niet met de pers. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het deze keer 11-10 qua spelers en 1 - 0 qua goals in ons voordeel was, en dat is een verbetering ten opzichte van de wedstrijd tegen Portugal, dus progressie. En ik denk dat als Van Persie de beelden terugziet hij ook wel toe moet geven dat het wat verstandiger had gekund allemaal
Leuk dat je daarin progressie ziet, maar ik vind Portugal toch wel een iets ander kaliber dan Albanië. Om nou het gedrag van Sneijder en vooral v. Persie maar af te doen als niet perfect vind ik wel erg mild trouwens. Voor hetzelfde geld hadden ze allebei rood gekregen en had je misschien niet alleen de wedstrijd verloren, maar ze ook allebei nog ruime tijd moeten missen. Dus die progressie zie ik ook absoluut niet.
quote:
Dit vind ik een beetje een glas half vol/glas half leeg discussie. Het had ook 1- 0 kunnen zijn inplaats van 0 - 1... dat was het niet. En dat is het al 18 keer niet en 1 keer wél. Bij "andere grote landen" zoals bijvoorbeeld Italië, Frankrijk en Engeland gaat het veel vaker fout tegen "kleinere landen". We doen wat we kunnen met wat we hebben op de manier van de huidige Bondscoach. Ik denk echt het niet beter te kunnen dan Van Basten, het enige dat ik kan is vertellen wat ik waarneem en ervanuit gaan dat als ik het goed waarneem en interpreteer Van Basten dat absoluut eerder, sneller en beter waargenomen en geinterpreteerd heeft als ik. Geluk? Ja, dat heb je of je hebt het niet maar dat kan je ook afdwingen. Is het geluk dat er een van hun afging en niet een van ons? Hoe was het dán afgelopen? En Van Nistelrooy, is niet juist wat hem geen Van Basten, Cruyff of Bergkamp maakt dat hij de die kansen niet zélf creeërt, hoe hard hij daar misschien ook zijn best voor doet? (edit) oe, wat zeg ik nu!!?!? Nistelrooy, prachtgoal gisteravond, wéér... Maar ja, ik vind wedstrijden met drie of vier van die goals ook leuk! het is alweer wel een tijdje geleden, 4 Oranje goals in één wedstrijd...
Als je dan toch gaat vergelijken met andere landen is het misschien is leuk om naar Duitsland te kijken, dat zulke landen wel met dubbele cijfers verslaat, daar wilde je ons toch eerst mee vergelijken? Dat zulke landen de boel verneuken tegen kleine landen, al hebben die toch een stuk zwaardere poule als de onze, vind ik ook geen excuus om het dan zelf ook maar te doen. Italië en Frankrijk stonden d'r trouwens wel op het moment dat het erom ging, Nederland niet. Dat v. Basten dingen sneller of uberhaupt goed interpreteert ben ik ook lang niet van overtuigd. En natuurlijk is v. Nistelrooij anders dan Bergkamp, Cruijff en v. Basten, wat ik dan niet snap is dat hij dan niet anders bediend wordt. Je weet dat hij 1 op 2 loopt, zorg dan dat hij steeds ballen aangespeeld krijgt, en laat hem die niet zelf gaan halen waar ie niet gevaarlijk is. Maar nog een keer de vraag: wat versta jij onder discipline?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')