100%quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef roburt het volgende:
zoek oogcontact.
als een vrouw ergens een hekel aan heeft is het dat welquote:Op woensdag 12 september 2007 22:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
Achtervolgen.
Hai fraubitch. Kun jij mij helpen.. ik weet nog niet hoe ik moet PM'en enzo.. kun jij mij dit misschien laten zien?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:17 schreef fraubitch het volgende:
oogcontact zoeken en vragen of ze je kan helpen. want je komt er nou niet uit welke product nou eigenlijk het beste is, "want je denkt wel deze, maar die andere is duurder, is het dan ook beter?" (bv boter/yoghurt enzenzenz) be creative![]()
Dat doen ze bij elke klantquote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een meisje in de supermarkt achter de kassa begon met mij tev praten...
maarja ik vind het best kansloos......
"goedemiddag"quote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een meisje in de supermarkt achter de kassa begon met mij tev praten...
maarja ik vind het best kansloos......
bij mij niet andersquote:
Klopt. Zelfde bij mannen overigens, maar vrouwen zoeken er al snel wat achter ( wat een wanhopig persoon ) en mannen denken meer "wat een dom wicht", tenzij ze er lekker uit moet zien. Gewoon bij mede studenten, werk, sportclub en dergelijke heb je veel meer kans. Zomaar in het wilde weg iemand op straat/winkel aanspreken is vaak kansloos.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Doorgaans zitten meisjes hier inderdaag niet op te wachten.
Preciesquote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Doorgaans zitten meisjes hier inderdaag niet op te wachten.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef Mustard_Man het volgende:
Psssst!!!
hey meisje!!!!
meisje!!!
hey meisje kom ies!
pfff kankerhoeahr!
succes gegarandeerd.
Ik vind het wel leuk om met mensen die ik niet ken zomaar in contact te komen. Dus bijvoorbeeld op straat of in de supermarkt of zo. Het gaat er vooral om op wat voor manier je iemand aanspreekt. Als mensen bijvoorbeeld superwanhopig overkomen, dan hoeft het voor mij al niet meer. Zolang het gesprek goed en gezellig verloopt en er niet (al teveel) bijbedoelingen zijn van de gesprekspartner, is het toch leuk om met vreemden in gesprek te raken?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat het merendeel van de vrouwen er echt niet op zit te wachten dat je haar benadert met het verzoek haar beter te willen kennen. Veel ervaren versierders zijn dat niet met mij eens. Wat vinden de vrouwen zelf?
Dat vind ik een slechte opening.. of er moet echt een reden voor zijn (Die hij heeft kunnen raden).. Me vriendin zou door dat soort dingen alleen nog maar harder weglopen, omdat ze dat nogal vaak hoort, terwijl het helemaal niet zo is.. hehequote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Frosting het volgende:
Ik heb eigenlijk wel eens een paar keer op straat aangesproken. Zo ook laatst in de tram, die jongen zocht de hele tijd oog contact en sprak me aan toen we de tram uitstapte. Gewoon hoi hoe gaat het, wat keek je boos ofzo. Heel iets simpels. Hij vroeg mijn telefoonnummer. Ik was niet geintresseerd dus ik zei hem dat ik een vriend had. Mocht ik hem wel leuk gevonden hebben had ik mijn 06 eigenlijk wel gegegeven. Mits het goed voelde natuurlijk.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou miepje
Vrouwen die dat op straat doen zullen veel meer succes hebben dan andersomquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoi, ik ben geil van je loopje hier geworden in de supermarkt en moet nodig neuqen...
Gewoon perongeluk tegen haar oplopen en dan sorry zeggen. Vragen ofhet met haar gaat en of ze vaak daar komt.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:22 schreef Vermont het volgende:
Soms zie ik in de supermarkt, op straat en dat soort openbare plekken hele leuke meisjes lopen, waarvan ik denk: "Die zou ik wel beter willen leren kennen." En dan zou ik dus op zo'n meisje af moeten stappen, maar dat doe ik dan niet, want ik heb eigenlijk geen idee wat ik zou moeten zeggen en bovendien ben ik bang dat het nogal vreemd overkomt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het vreemd om iemand in zo'n situatie aan te spreken en zitten meisjes hier eigenlijk wel op te wachten? Wat zou je moeten zeggen? Heeft iemand hier ervaring mee?
"Kom je hier vaker?", de ultieme foute zin...quote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Gewoon perongeluk tegen haar oplopen en dan sorry zeggen. Vragen ofhet met haar gaat en of ze vaak daar komt.
En dan gewoon praten over hedendaagse dingen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben wel paar keer aangesproken op straat.. of op de fiets zelfs.. en altijd.. altijd zijn het negers..
Ja, zoiets kan nog wel. Maar dat is iets anders dan 'versieren'. Hoewel, als je zo iemand dan nog een paar keer tegenkomt (omdat je bv altijd dezelfde bus neemt of op hetzelfde moment boodschappen doet..), kan het misschien nog wel iets worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Eerste geval is dus niks mis mee, zijn ook vaak praatjes die naar aanleiding van iets plaats vinden ("waarom komt de bus nooit op tijd?!").
Als je het niet kan en je hebt een vriendje nodig als steun om iemand aan te spreken, moet je het inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Smalltalk in het openbaar 1 op 1 is zoiets als taboe, maar twee naar twee en je betrekt iedereen erbij, dan zou het best wel kunnen hoor. Tenminste dat is bij mij de ervaring, maar over het algemeen vind ik in een supermarkt ook zo raar
Sta je daar vla met vlokken pak te lezen en dan komt er een onbekende naar je toe
In de trein of bus of waar je moet wachten om de tijd te verdrijven kan het wel.
Ja klopt ik ben hartstikke bang om mensen aan te spreken. bibber bibber brrrr.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je het niet kan en je hebt een vriendje nodig als steun om iemand aan te spreken, moet je het inderdaad niet doen.
Ligt er maar net aan hoe je uiterlijke presentatie is en hoe jij iets kan brengen. Sommige mensen proberen het maar kunnen het niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben hartstikke bang om mensen aan te spreken. bibber bibber brrrr.
Voor de vrouw voelt het volgens mij vaak als een versierpoging als je haar aanspreekt terwijl ze helemaal alleen is. Als ze met een vriendin samen is en je spreekt ze beiden aan, dan is het allemaal wat luchtiger.
That's all![]()
Een vrouw ziet niet alles als een versierpoging, ik ben een vrouw en ik zie niet alles als verierpoging, zelfs al is het dat misschien wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja klopt ik ben hartstikke bang om mensen aan te spreken. bibber bibber brrrr.
Voor de vrouw voelt het volgens mij vaak als een versierpoging als je haar aanspreekt terwijl ze helemaal alleen is. Als ze met een vriendin samen is en je spreekt ze beiden aan, dan is het allemaal wat luchtiger.
That's all![]()
Hmm, jij hebt het over met twee mannen die twee (of meer) vrouwen aanspreken.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ah dan begrijp je mij verkeerd. 2 mannen 1 vrouw aanspreken is al helemaal not-done op een plaats als een supermarkt
Het ligt gewoon aan je instelling.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ach voor veel mensen is al fijn om uberhaupt een dialoog te openen en ik geef gewoon aan hoe het eventueel op een luchtiger manier zou kunnen. Het hoeft niet altijd meteen uit te draaien tot direct een date.
De eerste keer een luchtige gesprek en gaat de tweede keer als je die persoon alleen ziet wat makkelijker, dan heb je namelijk al kennisgemaakt.
Maar dat jij klaarblijkelijk al een superversierder bent is hierbij al duidelijk hoor
Een wingman, ha ha, another man who studied the shit, good for you!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hmm, jij hebt het over met twee mannen die twee (of meer) vrouwen aanspreken.
Uiteraard is het lastiger om in je eentje als man twee, of een groepje, vrouwen aan te spreken. Je bent waarschijnlijk geïnteresseerd in één, maar moet ook aandacht schenken aan de ander, anders is zij niet blij en dan is je gesprek zo afgelopen.
Daarvoor heb je een wingman nodig. Maar dan blijf je niet een groepsgesprek voeren, hij neemt houdt de ene of het groepje vrouwen bezig, terwijl jij je richt op de andere vrouw en eventueel apart neemt.
En anders ben ik nog altijd voor één op één, waar dan ook.
Studied?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Een wingman, ha ha, another man who studied the shit, good for you!
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben versierd door een vent met wingman die erg vervelend was.
Dat maakte natuurlijk wel dat hij heel goed overkwam!
Maar ja, als iemand op je afstapt en zegt: "Gold Five to Red leader, we lost 2 X-Wings!"... kom op, dan ben je gewoon verkocht, hoe je het ook wendt of keert!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar ja, als iemand op je afstapt en zegt: "Gold Five to Red leader, we lost 2 X-Wings!"... kom op, dan ben je gewoon verkocht, hoe je het ook wendt of keert!![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Zijn vriend vroeg meteen of ik niet wilde neuken, hij pas na een paar drankjes![]()
jaja..quote:Op woensdag 12 september 2007 22:22 schreef Vermont het volgende:
Soms zie ik in de supermarkt, op straat en dat soort openbare plekken hele leuke meisjes lopen, waarvan ik denk: "Die zou ik wel willen neucken." En dan zou ik dus op zo'n meisje af moeten stappen, maar dat doe ik dan niet, want ik heb eigenlijk geen idee wat ik zou moeten zeggen en bovendien ben ik bang dat het nogal vreemd overkomt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het vreemd om iemand in zo'n situatie aan te spreken en zitten meisjes hier eigenlijk wel op te wachten? Wat zou je moeten zeggen? Heeft iemand hier ervaring mee?
We zijn alweer acht jaar samen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef HenryHill het volgende:
[..]Je hebt hem serieus lang genoeg tegen je aan laten kletsen dat hij tijd genoeg had om een 'paar drankjes' te drinken?
Damn. Snelle drinker, hoop ik![]()
Ook een goede strategie, expres een vriend meenemen die het verneukt en de vrouw 'verlossen' van hem als de nobele heer.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ah, kijk! Zo romantisch zie je d'r niet veel meer, tegenwoordig...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
We zijn alweer acht jaar samen.
Ik heb hem gewoon acht jaar tegen me aan laten kletsen.
Ik werd gewoon geil van hem, dat was het begin.
Nee, hij was zelf ook niet heel gentleman-achtigquote:Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ook een goede strategie, expres een vriend meenemen die het verneukt en de vrouw 'verlossen' van hem als de nobele heer.
Lame.
Nou ja, hij bleek best leuk te zijn nadat we hadden geneukt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah, kijk! Zo romantisch zie je d'r niet veel meer, tegenwoordig...
gek hequote:Op donderdag 13 september 2007 18:47 schreef Panthera1984 het volgende:
Echt, tenzij ik zelf al mijn oog op iemand had laten vallen, doe ik tegen iedereen (man, vrouw, 5 jaar of 89 jaar) hetzelfde, bloos me de tyfus, mompel kort iets terug en maak me uit de voeten.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand waar ik ook naar keek iets tegen mij zei, dus ik weet niet zeker hoe ik zou reageren, maar ik heb wel een keer zelf iets gezegd, hij kocht twee pizza's (twee, toch kansloos) maar hij had een t-shirt aan van ayreon (onbekende muziek) en ik ben daar leip van, maar bijna niemand kent het, dus ik zei iets over die muziek. maar hij maakte zich uit de voeten
Hier hetzelfde. Soms zeggen ze nog wel "Nee, andersom!" terug.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:36 schreef mcDavid het volgende:
Soms stap ik wel op zo'n meisje af. Na een poosje wachten zeg ik dan meestal iets in de trend van "ik wou graag pinnen" en daarna "Tot ziens".
Als ik de busschauffeur was geweest, had ik wel even gestopt voor je leuke koppie.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Beter dat ze dat tijdens het pinnen moeten zeggen dan in bedquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Soms zeggen ze nog wel "Nee, andersom!" terug.
Werther's echte is zoooooo '87quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:14 schreef PDOA het volgende:
Ik spreek ook wel eens meisjes aan op straat, maar als ik ze dan uitnodig om mee te gaan naar mijn huis roepen ze altijd hun ouders erbij.
Je mag ook geen kleine meisjes aansprekenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:14 schreef PDOA het volgende:
Ik spreek ook wel eens meisjes aan op straat, maar als ik ze dan uitnodig om mee te gaan naar mijn huis roepen ze altijd hun ouders erbij.
Ouwe PUA!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Een wingman, ha ha, another man who studied the shit, good for you!
![]()
Tuurlijk, ouwe!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef Solitarias het volgende:
Kijk, zo doe je dat : sargen in het wild http://www.youtube.com/watch?v=ihh_pPWbDQk
Hey dat is die gozert van Beauty and the Geek. Hoezo doorgestoken kaartquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ouwe PUA!
Kijk, zo doe je dat : sargen in het wild http://www.youtube.com/watch?v=ihh_pPWbDQk
Meer studiemateriaal
En je GSM is natuurlijk je beste wing....![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=street+pua&search=Search
Wauw, ik bewonder het lef van al die gasten in die filmpjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef Solitarias het volgende:
Meer studiemateriaal
En je GSM is natuurlijk je beste wing....![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=street+pua&search=Search
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:13 schreef Cheva het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53e572ce/zwarte_cross_bier_zuipen_en_neuken.html Hier hij heeft goed advies . " He Welke kleurTractor hebt gij , Neuke? "
Ja oke, maar het werkt wel. Tien tegen een dat hij binnen een paar dagen in haar miauw ligt te raggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat een gladde debiel. Hij praat alsof hij een ECI-abonnement aan gaat smeren.
Ik denk juist dat 9/10 dames zich ontzettend opgelaten voelt in zo'n geval. Om nou te zeggen dat ie op moet tyfen is ook weer zo cru als hij het misschien wel aardig bedoelt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja oke, maar het werkt wel. Tien tegen een dat hij binnen een paar dagen in haar miauw ligt te raggen.
![]()
Maar wat veel jongens ook beweren, er zijn er maar weinig die dit kunnen.
Ik heb een fokking rare kopquote:Op donderdag 13 september 2007 13:05 schreef Roellio het volgende:
Meisjes durven mij nooit aan te spreken omdat ik fokking stoer over straat loop, jeweet!
Wie danquote:Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef Bepsie het volgende:
Een kennis van mij schijnt dar ook moeite mee te hebben en geeft z'n voorkeur om meisjes toe te voegen bij een msn gesprek dat ik ze aan moet spreken.![]()
N.B. voor die persoon.![]()
Yep! http://www.nielshoven.com(...)beauty-and-the-geek/quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey dat is die gozert van Beauty and the Geek. Hoezo doorgestoken kaart
Juist knap dat hij het nu wel kanquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:
Hey dat is die gozert van Beauty and the Geek. Hoezo doorgestoken kaart
Zo hypocriet zijn ze allemaal, stelletje kuthoeren!!!quote:Op zondag 16 september 2007 21:26 schreef Xennia het volgende:
Als het een leuke vent is, vind ik dat alleen maar leuk en anders vind ik het een engerd. Zo hypocriet ben ik dan ook weer wel.
nee dat is een cockblockerquote:Op maandag 17 september 2007 12:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Zo hypocriet zijn ze allemaal, stelletje kuthoeren!!!
![]()
Ik heb weleens een meisje aangesproken in de supermarkt, waarbij een vent er steeds doorheen kwam zeiken. Er was zo'n vent van de kaasafdeling die haar blijkbaar kende en telkens weer iets vroeg of zei. Ze reageerde steeds vrij kortaf en keerde zich weer naar mij. Die vent bleef het maar proberen.
Even ter info, zo werkt 'wingman' dus niet heren!![]()
tenzij ze een vriend heeft of geen interesse heeft!quote:Op maandag 17 september 2007 21:00 schreef DoDie het volgende:
In de supermakt is het heel simpel:
Kassameisje: Wil je het bonnetje?
Jij: Nee je nummer graag.
Succcess verzekered!
Lijkt wel een scenario voor Mr. Bean.quote:Op zondag 16 september 2007 19:48 schreef Vrijbuitertje het volgende:
Ik vond dat ook altijd moeilijk, een tijd geleden voor het eerst gedaan.. dat ging als volgt
Sta ik dan met al me moed bij elkaar geraapt in de rij in de supermarkt, met maar de helft van de boodschappen die ik moest hebben de rest was ik vergeten door de zenuwen.
Mijn "doelwit" zag er weer goddelijk uit en keek me zoals altijd weer erg lief aan..
Ik opende me mond om het zinnetje wat ik al duizenden keren in me hoofd had uitgesproken te zeggen..
Er kwam alleen maar een hoop gebrabbel uit voor mijn gevoel.. kreeg een vreselijk rode kop en durfde haar niet meer aantekijken.. achter me begonnen verschillende mensen in de rij te gniffelen.
Op dat moment wou ik echt door de grond zakken .... betaalde, en propte snel me boodschappen in de tas en draaide me om... "he! je vergeet je bon" riep ze.. toen pas keek ik haar weer aan en zag dat ze nog liever keek en een blos op d'r wangen had.. op de bon prijkte haar telefoonnummer!
Trots als een pauw keek ik rond. . de mensen achter me keken er vertederd bij.. Zowat huppelend de winkel uitgegaan...
Thuis aangekomen (ik woon 50 meter van de supermarkt af) kwam ik erachter dat ik dus niet alle boodschappen had dus kon weer terug.
Ze begon hard te lachen en vroeg of ik haar nu al miste![]()
Weer thuis aangekomen begon ik enthousiast aan me eten .. met een sierlijke beweging van me mes prik ik zo in me duim .. bloed overal.. op zoek naar pleisters.. Godsamme die heb ik niet!.. kon ik weer naar de super..
Sta ik daar met een halve rol met bloed doordrenkt keukenpapier om me duim gewikkelt
"jeetje ben je zo wanhopig om me te zien"?? zei ze met een vette![]()
Ik kon alleen maar![]()
Ik heb het meisje 2 x aan de telefoon gehad.. is niks geworden maar ik stap voortaan wel sneller op iemand af..
Kortom .. gewoon doen!![]()
Positief. Is leuk als iemand je zo aanspreekt. En met kans op een vervolg ook nog. Iets anders al 'welke koekjes kies jij?' kan natuurlijk ook, is ook leuk, maar zou niet zo snel weten hoe er een vervolg aan moet zitten. Dan zou het bij een superklein praatje blijven denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou miepje, laat ik het anders formulren. Stel dat ik jou zou benaderen met de opmerking:
Hey, je viel me net op. Je bent net als ik onderweg dus je hebt nu geen tijd maar ik zou je graag eens nog een keer spreken. Wat voor stappen kunnen we zetten om hier een vervolg aan te geven?
Hoe zou jij dan reageren???
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, achterna lopen en dan precies hetzelfde kopen, vindt ze vast leuk!![]()
Met je neus In het mandje kijken of er een foto van nemen voor de volgende keerquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, achterna lopen en dan precies hetzelfde kopen, vindt ze vast leuk!![]()
Ach het voelde voor mij niet als een vernedering, integendeel ik stap nu makkelijker op meiden af.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:10 schreef Demarest het volgende:
[..]
Lijkt wel een scenario voor Mr. Bean.![]()
Komop zeg, hoe kun je je eigen zo vernederen?![]()
Ik zal het wel vragen. En wat is er daarna nog gebeurd?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:38 schreef r.liong het volgende:
Hehe grappig dat je dat zo vertelt want ook ik maakte laatst nog iets mee in de supermarkt(AH) en wel aan de kassa. Ik was zelf verbaast over mijn eigen optreden en de reactie daarop. Wat gebeurde er: Ik sta in de rij, komt achter mij een puffend jonge meid van +/- 21 jaar aangelopen,bloedje knap,blond haar,in een zwarte jurk gekleed met hakken aan en een zware tas sjouwend met spullen erin. Ik ben aan de beurt en mijn spullen worden door de scanner gehaald.Op dat moment probeert zij haar spullen op de band te zetten omdat daarvoor mijn boodschappen de band bezette. Maar het gaat moeilijk,dus ik draai mij om zonder af te wachten wat de cassiere zegt en vraagt: " zal ik je f helpen want tillen met een avondjurk en hakken is nooit een goede combinatie geweest ". Hoe snel iemand rood kan aanlopen en een glimlach op het gezicht kan toveren is mij een raadsel maar dat was dus haar reactie. Ze heet Ellen en ze werkt bij een groot advocatenkantoor. Een kennismaking was geboren.
Er valt imho niet te ontkennen dat het gemiddelde publiek in een supermarkt anders is dan in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef jurgen. het volgende:
Gasten die de liefde zoeken in supermarkten of stomerijen die moeten eens bij zichzelf te raden gaan waarom ze juist daar zoeken en niet gewoon zoals iedereen in het uitgaansleven.M.i zijn het gewoon angsthazen die nog fappen op de bladen zoals Rode Oortjes e.d.
![]()
Ik vind het eigenlijk veel moediger om iemand aan te spreken in een supermarkt dan in het uitgaansleven. In het uitgaansleven zijn meisjes tenslotte gewend aangesproken te wordenquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef jurgen. het volgende:
Gasten die de liefde zoeken in supermarkten of stomerijen die moeten eens bij zichzelf te raden gaan waarom ze juist daar zoeken en niet gewoon zoals iedereen in het uitgaansleven.M.i zijn het gewoon angsthazen die nog fappen op de bladen zoals Rode Oortjes e.d.
![]()
Ik vind deze reactie even wat te kort door de bocht. Tijdens het uitgaan kom je best leuke scharrels tegen, maar vaak geen blijvertjes (en er zijn ofcourse uitzonderingen). Als je dan op werk of in de vriendenkring geen leuke personen hebt zitten, snap ik best dat je in zo'n supermarkt eens een poging waagt. Waar ik je wel in kan vinden is dat je de skills voor die acties wel leert bij uitgaan en in zulk soort sociale gemeenplaatsen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef jurgen. het volgende:
![]()
Nog sterker, ze worden zelfs boos als ze kijken en niet door je worden aangesproken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk veel moediger om iemand aan te spreken in een supermarkt dan in het uitgaansleven. In het uitgaansleven zijn meisjes tenslotte gewend aangesproken te worden
Hij: 'Wat voor koekjes kies jij?'quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:35 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Positief. Is leuk als iemand je zo aanspreekt. En met kans op een vervolg ook nog. Iets anders al 'welke koekjes kies jij?' kan natuurlijk ook, is ook leuk, maar zou niet zo snel weten hoe er een vervolg aan moet zitten. Dan zou het bij een superklein praatje blijven denk ik.
Ik heb mn vriendin in de supermarkt ontmoetquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Nog sterker, ze worden zelfs boos als ze kijken en niet door je worden aangesproken.![]()
[..]
Hij: 'Wat voor koekjes kies jij?'
Zij: ' Ik weet het niet goed'
Hij: ' Ik zou ook goed bedenken wat voor koekjes je wilt, het zou zomaar eens je leven kunnen veranderen'
Zij: *gniffel* ' Wat zou jij kiezen dan?'
Hij: 'Nou ik zou zachte koekjes willen met een beetje een harde buitenkant' *knipoog*
Etc.![]()
Klopt helemaal. Sterker nog, mensen (m/v) zijn het in Nederland niet gewend om aangesproken te worden. Maakt niet uit of je nu bij de bushalte staat te wachten of bij het postkantoor in de rij staat, mensen vinden het eng om contact te leggen zonder reden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk veel moediger om iemand aan te spreken in een supermarkt dan in het uitgaansleven. In het uitgaansleven zijn meisjes tenslotte gewend aangesproken te worden
Mannen niet, maar oude vrouwen van 80 welquote:Op zondag 23 september 2007 10:29 schreef Viper88 het volgende:
^ nou dat is natuurlijk goed nieuws, maar vraag jezelf eens af waarom je in eerste instantie last had van stotteren en zweten? Meisjes zijn ook maar mensen. Als een ouwe man je vraagt waar hij een postkantoor kan vinden ga je toch ook niet stotteren en je licht in je hoofd voelen?
Waarschijnlijk zie je meisjes als superieure wezensquote:Op zondag 23 september 2007 10:48 schreef Vrijbuitertje het volgende:
tja tuurlijk vraag ik me eigen dat wel is af.. Ik kan met iedereen makkelijk praten en heb ook regelmatig leuke gesprekken met mensen in bijv. de supermarkt.
Maar zodra ik echt iemand leuk vind en ik wil dan een gesprek aanknopen werdt het dus lastig.
Ik denk dat dat komt omdat ik op zo'n moment me ander voor ging doen om maar leuk gevonden te worden?? Bang voor een eventuele afwijzing?? kortom ik weet het dus niet.. !
(offtopic: En van ouwe mannetjes krijg ik ook wel is een onprettig gevoel hoor, als er eentje weer is 23,50 in losgeld uit staat te tellen in de super.. )
quote:Op zondag 23 september 2007 11:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mannen niet, maar oude vrouwen van 80 wel![]()
Je moet het natuurlijk wel met enige charme brengen.quote:Op zondag 23 september 2007 08:55 schreef Viper88 het volgende:
Maar op dit moment wordt een meisje 4 weken niet aangesproken, waarna ze opeens gestalked wordt door een wanhopig figuur, dat stotterend uitbrengt dat hij zachte koekjes met een harde buitenkant lekker vindt.Hoe verwacht je dat ze reageert..
![]()
ik vind het altijd raar klinken als een mooie meid zegt: ik ga even pissenquote:Op zondag 23 september 2007 13:53 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je meisjes als superieure wezensKlinkt heel vreemd, maar waarschijnlijk gedraag je je heel anders rond leuke meisjes omdat je het gevoel hebt dat ze boven je staan. Man, meisjes gaan ook weleens naar de wc en niet om alleen te plassen. Maar ja, ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is.
Ik praat altijd tegen iedereen, daar wordt verschillend op gereageerd, de een vindt het leuk, de ander doet net of ie niks hoortquote:Op zondag 23 september 2007 01:30 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Sterker nog, mensen (m/v) zijn het in Nederland niet gewend om aangesproken te worden. Maakt niet uit of je nu bij de bushalte staat te wachten of bij het postkantoor in de rij staat, mensen vinden het eng om contact te leggen zonder reden.
Hey, ik geef gewoon eerlijk antwoord op de vraag in de OPquote:Op woensdag 26 september 2007 19:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat maak ik f*cking zelf wel uit! als ik je aan wil spreken op straat!
Omdat ze je niet verstaan, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Roellio het volgende:
Ik spreek op Awakenings e.d. wel altijd iedereen aan. Alleen enthousiaste reacties!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |