100%quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef roburt het volgende:
zoek oogcontact.
als een vrouw ergens een hekel aan heeft is het dat welquote:Op woensdag 12 september 2007 22:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
Achtervolgen.
Hai fraubitch. Kun jij mij helpen.. ik weet nog niet hoe ik moet PM'en enzo.. kun jij mij dit misschien laten zien?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:17 schreef fraubitch het volgende:
oogcontact zoeken en vragen of ze je kan helpen. want je komt er nou niet uit welke product nou eigenlijk het beste is, "want je denkt wel deze, maar die andere is duurder, is het dan ook beter?" (bv boter/yoghurt enzenzenz) be creative![]()
Dat doen ze bij elke klantquote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een meisje in de supermarkt achter de kassa begon met mij tev praten...
maarja ik vind het best kansloos......
"goedemiddag"quote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een meisje in de supermarkt achter de kassa begon met mij tev praten...
maarja ik vind het best kansloos......
bij mij niet andersquote:
Klopt. Zelfde bij mannen overigens, maar vrouwen zoeken er al snel wat achter ( wat een wanhopig persoon ) en mannen denken meer "wat een dom wicht", tenzij ze er lekker uit moet zien. Gewoon bij mede studenten, werk, sportclub en dergelijke heb je veel meer kans. Zomaar in het wilde weg iemand op straat/winkel aanspreken is vaak kansloos.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Doorgaans zitten meisjes hier inderdaag niet op te wachten.
Preciesquote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Doorgaans zitten meisjes hier inderdaag niet op te wachten.
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef Mustard_Man het volgende:
Psssst!!!
hey meisje!!!!
meisje!!!
hey meisje kom ies!
pfff kankerhoeahr!
succes gegarandeerd.
Ik vind het wel leuk om met mensen die ik niet ken zomaar in contact te komen. Dus bijvoorbeeld op straat of in de supermarkt of zo. Het gaat er vooral om op wat voor manier je iemand aanspreekt. Als mensen bijvoorbeeld superwanhopig overkomen, dan hoeft het voor mij al niet meer. Zolang het gesprek goed en gezellig verloopt en er niet (al teveel) bijbedoelingen zijn van de gesprekspartner, is het toch leuk om met vreemden in gesprek te raken?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat het merendeel van de vrouwen er echt niet op zit te wachten dat je haar benadert met het verzoek haar beter te willen kennen. Veel ervaren versierders zijn dat niet met mij eens. Wat vinden de vrouwen zelf?
Dat vind ik een slechte opening.. of er moet echt een reden voor zijn (Die hij heeft kunnen raden).. Me vriendin zou door dat soort dingen alleen nog maar harder weglopen, omdat ze dat nogal vaak hoort, terwijl het helemaal niet zo is.. hehequote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Frosting het volgende:
Ik heb eigenlijk wel eens een paar keer op straat aangesproken. Zo ook laatst in de tram, die jongen zocht de hele tijd oog contact en sprak me aan toen we de tram uitstapte. Gewoon hoi hoe gaat het, wat keek je boos ofzo. Heel iets simpels. Hij vroeg mijn telefoonnummer. Ik was niet geintresseerd dus ik zei hem dat ik een vriend had. Mocht ik hem wel leuk gevonden hebben had ik mijn 06 eigenlijk wel gegegeven. Mits het goed voelde natuurlijk.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou miepje
Vrouwen die dat op straat doen zullen veel meer succes hebben dan andersomquote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoi, ik ben geil van je loopje hier geworden in de supermarkt en moet nodig neuqen...
Gewoon perongeluk tegen haar oplopen en dan sorry zeggen. Vragen ofhet met haar gaat en of ze vaak daar komt.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:22 schreef Vermont het volgende:
Soms zie ik in de supermarkt, op straat en dat soort openbare plekken hele leuke meisjes lopen, waarvan ik denk: "Die zou ik wel beter willen leren kennen." En dan zou ik dus op zo'n meisje af moeten stappen, maar dat doe ik dan niet, want ik heb eigenlijk geen idee wat ik zou moeten zeggen en bovendien ben ik bang dat het nogal vreemd overkomt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het vreemd om iemand in zo'n situatie aan te spreken en zitten meisjes hier eigenlijk wel op te wachten? Wat zou je moeten zeggen? Heeft iemand hier ervaring mee?
"Kom je hier vaker?", de ultieme foute zin...quote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Gewoon perongeluk tegen haar oplopen en dan sorry zeggen. Vragen ofhet met haar gaat en of ze vaak daar komt.
En dan gewoon praten over hedendaagse dingen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben wel paar keer aangesproken op straat.. of op de fiets zelfs.. en altijd.. altijd zijn het negers..
Ja, zoiets kan nog wel. Maar dat is iets anders dan 'versieren'. Hoewel, als je zo iemand dan nog een paar keer tegenkomt (omdat je bv altijd dezelfde bus neemt of op hetzelfde moment boodschappen doet..), kan het misschien nog wel iets worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Eerste geval is dus niks mis mee, zijn ook vaak praatjes die naar aanleiding van iets plaats vinden ("waarom komt de bus nooit op tijd?!").
Als je het niet kan en je hebt een vriendje nodig als steun om iemand aan te spreken, moet je het inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Smalltalk in het openbaar 1 op 1 is zoiets als taboe, maar twee naar twee en je betrekt iedereen erbij, dan zou het best wel kunnen hoor. Tenminste dat is bij mij de ervaring, maar over het algemeen vind ik in een supermarkt ook zo raar
Sta je daar vla met vlokken pak te lezen en dan komt er een onbekende naar je toe
In de trein of bus of waar je moet wachten om de tijd te verdrijven kan het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |