100%quote:Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef roburt het volgende:
zoek oogcontact.
als een vrouw ergens een hekel aan heeft is het dat welquote:Op woensdag 12 september 2007 22:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
Achtervolgen.
Hai fraubitch. Kun jij mij helpen.. ik weet nog niet hoe ik moet PM'en enzo.. kun jij mij dit misschien laten zien?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:17 schreef fraubitch het volgende:
oogcontact zoeken en vragen of ze je kan helpen. want je komt er nou niet uit welke product nou eigenlijk het beste is, "want je denkt wel deze, maar die andere is duurder, is het dan ook beter?" (bv boter/yoghurt enzenzenz) be creative![]()
Dat doen ze bij elke klantquote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een meisje in de supermarkt achter de kassa begon met mij tev praten...
maarja ik vind het best kansloos......
"goedemiddag"quote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
een meisje in de supermarkt achter de kassa begon met mij tev praten...
maarja ik vind het best kansloos......
bij mij niet andersquote:
Klopt. Zelfde bij mannen overigens, maar vrouwen zoeken er al snel wat achter ( wat een wanhopig persoon ) en mannen denken meer "wat een dom wicht", tenzij ze er lekker uit moet zien. Gewoon bij mede studenten, werk, sportclub en dergelijke heb je veel meer kans. Zomaar in het wilde weg iemand op straat/winkel aanspreken is vaak kansloos.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Doorgaans zitten meisjes hier inderdaag niet op te wachten.
Preciesquote:Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Doorgaans zitten meisjes hier inderdaag niet op te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |