abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53133770
Soms zie ik in de supermarkt, op straat en dat soort openbare plekken hele leuke meisjes lopen, waarvan ik denk: "Die zou ik wel beter willen leren kennen." En dan zou ik dus op zo'n meisje af moeten stappen, maar dat doe ik dan niet, want ik heb eigenlijk geen idee wat ik zou moeten zeggen en bovendien ben ik bang dat het nogal vreemd overkomt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het vreemd om iemand in zo'n situatie aan te spreken en zitten meisjes hier eigenlijk wel op te wachten? Wat zou je moeten zeggen? Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_53134190
zoek oogcontact.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53134295
Achtervolgen.
................reken er maar niet op.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:13:55 #4
178198 Cheva
http://www.cheva.nl
pi_53134610
http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53e572ce/zwarte_cross_bier_zuipen_en_neuken.html Hier hij heeft goed advies . " He Welke kleurTractor hebt gij , Neuke? "
pi_53134628
Doorgaans zitten meisjes hier inderdaag niet op te wachten.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:15:32 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53134659
omg

kansloos topic van een wanhopige ts
Huilen dan.
pi_53134707
Uit het niets zeg je tegen haar dat je een grote piemel hebt
pi_53134711
Je weet nooit van tevoren of iemand op een gesprek zit te wachten of niet.. tenzij ze aan de telefoon of al in gesprek zijn, maar anders.. ook al hebben ze een zuur hoofd.

Wachten totdat je oogcontact hebt kan soms lang duren, zeker als iemand bezig is met winkelen o.i.d. en dus meer haar blik richt op de schappen.
Nee, het is niet vreemd om zomaar een gesprek te beginnen.. misschien dat ze wat overrompeld zijn, maar als ze merken dat het een normaal gesprek is en je aardig overkomt dan reageren ze over het algemeen niet bot.
Wat moet je zeggen? Onbeladen luchtig gesprek beginnen.. je bent in de winkel, verzin wat.. beetje creatief en fantasie gebruiken.
pi_53134784
wie spreekt er nu meisjes aan
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  donderdag 13 september 2007 @ 00:07:07 #10
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53135783
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:45 schreef roburt het volgende:
zoek oogcontact.
100%
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:52 schreef agRESSIV-e het volgende:
Achtervolgen.
als een vrouw ergens een hekel aan heeft is het dat wel
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  FOK!fotograaf donderdag 13 september 2007 @ 00:17:19 #11
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_53136019
oogcontact zoeken en vragen of ze je kan helpen. want je komt er nou niet uit welke product nou eigenlijk het beste is, "want je denkt wel deze, maar die andere is duurder, is het dan ook beter?" (bv boter/yoghurt enzenzenz) be creative
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_53136094
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:17 schreef fraubitch het volgende:
oogcontact zoeken en vragen of ze je kan helpen. want je komt er nou niet uit welke product nou eigenlijk het beste is, "want je denkt wel deze, maar die andere is duurder, is het dan ook beter?" (bv boter/yoghurt enzenzenz) be creative
Hai fraubitch. Kun jij mij helpen.. ik weet nog niet hoe ik moet PM'en enzo.. kun jij mij dit misschien laten zien?
  FOK!fotograaf donderdag 13 september 2007 @ 00:24:30 #13
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_53136181
ja hoor! Geef me je adres maar dan kom ik in mijn geilste lingeriesetje wel even uitleggen hoe dat moet. blijf ik meteen plakken voor een kopje thee en geen koekje
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_53136306
ALRIGHT! Eindelijk succes bij de dames, ik slinger ff world of warcraft aan, meteen al mijn vrienden vertellen over het succes van een verleider en fraubitch, ik durf nog niet zo goed .. ik wacht denk ik nog enkele jaren, ben tenslotte pas 40!
pi_53136407
Soms stap ik wel op zo'n meisje af. Na een poosje wachten zeg ik dan meestal iets in de trend van "ik wou graag pinnen" en daarna "Tot ziens".

pi_53137228
een meisje in de supermarkt achter de kassa begon met mij tev praten...
maarja ik vind het best kansloos......
pi_53137280
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
Dat doen ze bij elke klant
X
X
X
pi_53137343
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef EdwinHeijmen het volgende:
"goedemiddag"
...
"dat is dan 15 euro"
"tot ziens"
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_53137381
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:57 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat doen ze bij elke klant
bij mij niet anders
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
pi_53137505
Dus het maakt ze eigenlijk geen ruk uit of ik een goeie avond of weekend heb?

Dan ga ik voortaan ook maar lekker voor de air miles, bonus kaart, zomerzegels en weet ik wat voor aanbiedingen, als is het maar om tijd te rekken
pi_53137528
nee serieus van hoe was het gisteren enzo...
maarja het blijft een kassameisje......
pi_53137561
quote:
Op donderdag 13 september 2007 02:18 schreef Maarten1 het volgende:

[..]

bij mij niet anders
Moet je ook niet bij de zelfscankassa afrekenen
  donderdag 13 september 2007 @ 08:47:45 #23
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53138452
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Klopt. Zelfde bij mannen overigens, maar vrouwen zoeken er al snel wat achter ( wat een wanhopig persoon ) en mannen denken meer "wat een dom wicht", tenzij ze er lekker uit moet zien. Gewoon bij mede studenten, werk, sportclub en dergelijke heb je veel meer kans. Zomaar in het wilde weg iemand op straat/winkel aanspreken is vaak kansloos.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53138599
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:14 schreef Biancavia het volgende:
Precies
Dat doen namelijk alleen de wanhopige gevallen, die dus niet aantrekkelijk zijn.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53139018
Steek het gesprek vrijblijvend in met een makkelijke mogelijkheid voor haar om eruit te stappen. Als ze dan geinteresseerd is, dan hapt ze wel. Als ze niet hapt, no harm done.

Bijvoorbeeld:

'Ja het valt niet mee he kiezen tussen al die verschillende koekjes?'

Vaak hoor je dan aan de intonatie van het antwoord al wat je ermee kunt. Als het te ongeinteresseerd is, dan kun je altijd inhaken van 'nou veel succes met kiezen dan'... Als ze begint te vertellen, dan kun je een gesprek beginnen.

Zo doe je dat.
Verbaal terrorist
pi_53140594
of je zegt hoi/hallo/hee. gewoon doen, zo snel mogelijk voordat je erover nadenkt. En dat doe jij, dit is msischien nieuw voor je maar heel veel mensen houden van contact. En als je dat raar vind dan plak je er een vraag achter van welke zou jij kiezen tussen yoghurt of vla? en de andere nemen.
En wat ze daarover denken dat zou je niet uit moeten maken, ga eens na hoeveel mensen die jij nooit hebt aangesproken nu nog over je denken: 0. M.a.w dat maakt toch geen verschil.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_53140644
vraag haar of zij net zoveel van worst houdt als jij van rosbief.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  donderdag 13 september 2007 @ 10:57:43 #28
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_53140778
Hello, I love you. Would you tell me your name?
The more debt, the better
pi_53143533
hey meisje!!!!
meisje!!!
hey meisje kom ies!
pfff kankerhoeahr!

succes gegarandeerd.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_53143779
Ik heb eigenlijk wel eens een paar keer op straat aangesproken. Zo ook laatst in de tram, die jongen zocht de hele tijd oog contact en sprak me aan toen we de tram uitstapte. Gewoon hoi hoe gaat het, wat keek je boos ofzo. Heel iets simpels. Hij vroeg mijn telefoonnummer. Ik was niet geintresseerd dus ik zei hem dat ik een vriend had. Mocht ik hem wel leuk gevonden hebben had ik mijn 06 eigenlijk wel gegegeven. Mits het goed voelde natuurlijk.
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_53144068
Je vergeet een stap
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef Mustard_Man het volgende:
Psssst!!!
hey meisje!!!!
meisje!!!
hey meisje kom ies!
pfff kankerhoeahr!

succes gegarandeerd.
Have fun...
pi_53144256
Meisjes durven mij nooit aan te spreken omdat ik fokking stoer over straat loop, jeweet!
  donderdag 13 september 2007 @ 13:15:25 #33
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_53144472
Zeggen dat je nieuw bent in dit dorp/stad/plaats...
En vraag haar dan of er ergens nog een leuke bar is/ bowling / polhal.. weet ik veel.

vraag haar meteen mee.. haha.. hoe kansloos...

maar weet je wel meteen naaar welke kroeg / bar ze gaat
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_53146585
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat het merendeel van de vrouwen er echt niet op zit te wachten dat je haar benadert met het verzoek haar beter te willen kennen. Veel ervaren versierders zijn dat niet met mij eens. Wat vinden de vrouwen zelf?
Gaap Goals rulezzz!
pi_53147813
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:47 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat het merendeel van de vrouwen er echt niet op zit te wachten dat je haar benadert met het verzoek haar beter te willen kennen. Veel ervaren versierders zijn dat niet met mij eens. Wat vinden de vrouwen zelf?
Ik vind het wel leuk om met mensen die ik niet ken zomaar in contact te komen. Dus bijvoorbeeld op straat of in de supermarkt of zo. Het gaat er vooral om op wat voor manier je iemand aanspreekt. Als mensen bijvoorbeeld superwanhopig overkomen, dan hoeft het voor mij al niet meer. Zolang het gesprek goed en gezellig verloopt en er niet (al teveel) bijbedoelingen zijn van de gesprekspartner, is het toch leuk om met vreemden in gesprek te raken?
pi_53151168
Nou miepje, laat ik het anders formulren. Stel dat ik jou zou benaderen met de opmerking:

Hey, je viel me net op. Je bent net als ik onderweg dus je hebt nu geen tijd maar ik zou je graag eens nog een keer spreken. Wat voor stappen kunnen we zetten om hier een vervolg aan te geven?

Hoe zou jij dan reageren???
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 13 september 2007 @ 18:23:32 #37
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53151360
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Frosting het volgende:
Ik heb eigenlijk wel eens een paar keer op straat aangesproken. Zo ook laatst in de tram, die jongen zocht de hele tijd oog contact en sprak me aan toen we de tram uitstapte. Gewoon hoi hoe gaat het, wat keek je boos ofzo. Heel iets simpels. Hij vroeg mijn telefoonnummer. Ik was niet geintresseerd dus ik zei hem dat ik een vriend had. Mocht ik hem wel leuk gevonden hebben had ik mijn 06 eigenlijk wel gegegeven. Mits het goed voelde natuurlijk.
Dat vind ik een slechte opening.. of er moet echt een reden voor zijn (Die hij heeft kunnen raden).. Me vriendin zou door dat soort dingen alleen nog maar harder weglopen, omdat ze dat nogal vaak hoort, terwijl het helemaal niet zo is.. hehe
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53151408
als het een vent is die ik wel zie zitten, en ik zou nog single zijn, zou ik wel mijn telefoonnummer of emailadres geven ja
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53151434
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:16 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou miepje
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_53151779
Hoi, ik ben geil van je loopje hier geworden in de supermarkt en moet nodig neuqen...

Verbaal terrorist
  donderdag 13 september 2007 @ 18:42:16 #41
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53151839
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hoi, ik ben geil van je loopje hier geworden in de supermarkt en moet nodig neuqen...

Vrouwen die dat op straat doen zullen veel meer succes hebben dan andersom
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53151997
Echt, tenzij ik zelf al mijn oog op iemand had laten vallen, doe ik tegen iedereen (man, vrouw, 5 jaar of 89 jaar) hetzelfde, bloos me de tyfus, mompel kort iets terug en maak me uit de voeten.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand waar ik ook naar keek iets tegen mij zei, dus ik weet niet zeker hoe ik zou reageren, maar ik heb wel een keer zelf iets gezegd, hij kocht twee pizza's (twee, toch kansloos) maar hij had een t-shirt aan van ayreon (onbekende muziek) en ik ben daar leip van, maar bijna niemand kent het, dus ik zei iets over die muziek. maar hij maakte zich uit de voeten
And the druids turn to stone...
  donderdag 13 september 2007 @ 18:50:28 #43
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53152074
Ben wel paar keer aangesproken op straat.. of op de fiets zelfs.. en altijd.. altijd zijn het negers..
pi_53152082
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:22 schreef Vermont het volgende:
Soms zie ik in de supermarkt, op straat en dat soort openbare plekken hele leuke meisjes lopen, waarvan ik denk: "Die zou ik wel beter willen leren kennen." En dan zou ik dus op zo'n meisje af moeten stappen, maar dat doe ik dan niet, want ik heb eigenlijk geen idee wat ik zou moeten zeggen en bovendien ben ik bang dat het nogal vreemd overkomt.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het vreemd om iemand in zo'n situatie aan te spreken en zitten meisjes hier eigenlijk wel op te wachten? Wat zou je moeten zeggen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Gewoon perongeluk tegen haar oplopen en dan sorry zeggen. Vragen ofhet met haar gaat en of ze vaak daar komt.

En dan gewoon praten over hedendaagse dingen.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_53152684
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Gewoon perongeluk tegen haar oplopen en dan sorry zeggen. Vragen ofhet met haar gaat en of ze vaak daar komt.

En dan gewoon praten over hedendaagse dingen.
"Kom je hier vaker?", de ultieme foute zin...
Nee, versieren in de supermarkt oid gaat gewoon niet werken.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53152781
Vraag hulp: Weet je waar de dropjes liggen of zoiets stoms, meestal kun je dan wel een gesprekje aanknopen.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_53153333
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben wel paar keer aangesproken op straat.. of op de fiets zelfs.. en altijd.. altijd zijn het negers..
.

Het is niet zo erg als het gesis van Antillianen of Marokkanen overigens.
Ik ben opzich altijd wel in voor een praatje met vreemde mensen, maar vrouwen hebben toch wel door waar je heen wil, gewoon gezellig even kletsen tijdens het wachten op de bus of desperate telefoonnummers verzamelen. In het laatste geval is het echt kthxbai, ik ga sowieso niet m'n telefoonnummer of wat dan ook geven aan mensen op straat.
Eerste geval is dus niks mis mee, zijn ook vaak praatjes die naar aanleiding van iets plaats vinden ("waarom komt de bus nooit op tijd?!").
pi_53153412
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Eerste geval is dus niks mis mee, zijn ook vaak praatjes die naar aanleiding van iets plaats vinden ("waarom komt de bus nooit op tijd?!").
Ja, zoiets kan nog wel. Maar dat is iets anders dan 'versieren'. Hoewel, als je zo iemand dan nog een paar keer tegenkomt (omdat je bv altijd dezelfde bus neemt of op hetzelfde moment boodschappen doet..), kan het misschien nog wel iets worden.
pi_53155441
Smalltalk in het openbaar 1 op 1 is zoiets als taboe, maar twee naar twee en je betrekt iedereen erbij, dan zou het best wel kunnen hoor. Tenminste dat is bij mij de ervaring, maar over het algemeen vind ik in een supermarkt ook zo raar

Sta je daar vla met vlokken pak te lezen en dan komt er een onbekende naar je toe
In de trein of bus of waar je moet wachten om de tijd te verdrijven kan het wel.
A little bit hateful
pi_53155555
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Smalltalk in het openbaar 1 op 1 is zoiets als taboe, maar twee naar twee en je betrekt iedereen erbij, dan zou het best wel kunnen hoor. Tenminste dat is bij mij de ervaring, maar over het algemeen vind ik in een supermarkt ook zo raar

Sta je daar vla met vlokken pak te lezen en dan komt er een onbekende naar je toe
In de trein of bus of waar je moet wachten om de tijd te verdrijven kan het wel.
Als je het niet kan en je hebt een vriendje nodig als steun om iemand aan te spreken, moet je het inderdaad niet doen.
pi_53155850
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als je het niet kan en je hebt een vriendje nodig als steun om iemand aan te spreken, moet je het inderdaad niet doen.
Ja klopt ik ben hartstikke bang om mensen aan te spreken. bibber bibber brrrr.

Voor de vrouw voelt het volgens mij vaak als een versierpoging als je haar aanspreekt terwijl ze helemaal alleen is. Als ze met een vriendin samen is en je spreekt ze beiden aan, dan is het allemaal wat luchtiger.

That's all
A little bit hateful
pi_53155923
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Voor de vrouw voelt het volgens mij vaak als een versierpoging als je haar aanspreekt terwijl ze helemaal alleen is. Als ze met een vriendin samen is en je spreekt ze beiden aan, dan is het allemaal wat luchtiger.

That's all
Ligt er maar net aan hoe je uiterlijke presentatie is en hoe jij iets kan brengen. Sommige mensen proberen het maar kunnen het niet.
Ik moet altijd lachen als twee mannen samen één vrouw aanspreken, dat loopt bijna altijd op niets namelijk. Waar zijn ze bang voor?
pi_53156001
Ah dan begrijp je mij verkeerd. 2 mannen 1 vrouw aanspreken is al helemaal not-done op een plaats als een supermarkt
A little bit hateful
pi_53156192
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

That's all
Een vrouw ziet niet alles als een versierpoging, ik ben een vrouw en ik zie niet alles als verierpoging, zelfs al is het dat misschien wel.
Ik begin ook wel eens een praatje met iemand, die wil ik dan ook niet perse versieren.

Als je vaker hetzelfde meisje tegenkomt, zou je een oudere dame kunnen aanspreken als zij het hoort, of een oudere man, of een jonge man, weet ik veel, dan denkt ze dat je gewoon behulpzaam bent en kun je haar de vlgende keer aanspreken om te vragen of ze gebeft wil worden
pi_53156258
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef Liquidootje het volgende:
Ah dan begrijp je mij verkeerd. 2 mannen 1 vrouw aanspreken is al helemaal not-done op een plaats als een supermarkt
Hmm, jij hebt het over met twee mannen die twee (of meer) vrouwen aanspreken.
Uiteraard is het lastiger om in je eentje als man twee, of een groepje, vrouwen aan te spreken. Je bent waarschijnlijk geïnteresseerd in één, maar moet ook aandacht schenken aan de ander, anders is zij niet blij en dan is je gesprek zo afgelopen.
Daarvoor heb je een wingman nodig. Maar dan blijf je niet een groepsgesprek voeren, hij neemt houdt de ene of het groepje vrouwen bezig, terwijl jij je richt op de andere vrouw en eventueel apart neemt.
En anders ben ik nog altijd voor één op één, waar dan ook.
pi_53156561
Ach voor veel mensen is al fijn om uberhaupt een dialoog te openen en ik geef gewoon aan hoe het eventueel op een luchtiger manier zou kunnen. Het hoeft niet altijd meteen uit te draaien tot direct een date.

De eerste keer een luchtige gesprek en gaat de tweede keer als je die persoon alleen ziet wat makkelijker, dan heb je namelijk al kennisgemaakt.

Maar dat jij klaarblijkelijk al een superversierder bent is hierbij al duidelijk hoor
A little bit hateful
pi_53157268
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ach voor veel mensen is al fijn om uberhaupt een dialoog te openen en ik geef gewoon aan hoe het eventueel op een luchtiger manier zou kunnen. Het hoeft niet altijd meteen uit te draaien tot direct een date.

De eerste keer een luchtige gesprek en gaat de tweede keer als je die persoon alleen ziet wat makkelijker, dan heb je namelijk al kennisgemaakt.

Maar dat jij klaarblijkelijk al een superversierder bent is hierbij al duidelijk hoor
Het ligt gewoon aan je instelling.
Iedereen kan wel tips e.d. geven aan TS, maar uiteindelijk moet hij toch echt zelf de stap zetten.
pi_53157363
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:26 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hmm, jij hebt het over met twee mannen die twee (of meer) vrouwen aanspreken.
Uiteraard is het lastiger om in je eentje als man twee, of een groepje, vrouwen aan te spreken. Je bent waarschijnlijk geïnteresseerd in één, maar moet ook aandacht schenken aan de ander, anders is zij niet blij en dan is je gesprek zo afgelopen.
Daarvoor heb je een wingman nodig. Maar dan blijf je niet een groepsgesprek voeren, hij neemt houdt de ene of het groepje vrouwen bezig, terwijl jij je richt op de andere vrouw en eventueel apart neemt.
En anders ben ik nog altijd voor één op één, waar dan ook.
Een wingman, ha ha, another man who studied the shit, good for you!

Gaap Goals rulezzz!
pi_53157617
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Studied?
Het is maar hoe je het wil noemen, maar het maakt zaken stukken makkelijker.
Blijf maar op de zijlijn lachen.
pi_53157745
Ik ben versierd door een vent met wingman die erg vervelend was.

Dat maakte natuurlijk wel dat hij heel goed overkwam!
pi_53157761
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:

A little bit hateful
  donderdag 13 september 2007 @ 22:26:25 #62
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_53158262
quote:

Maar ja, als iemand op je afstapt en zegt: "Gold Five to Red leader, we lost 2 X-Wings!"... kom op, dan ben je gewoon verkocht, hoe je het ook wendt of keert!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_53158411
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:26 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Maar ja, als iemand op je afstapt en zegt: "Gold Five to Red leader, we lost 2 X-Wings!"... kom op, dan ben je gewoon verkocht, hoe je het ook wendt of keert!
Nee, niet echt.
Zijn vriend vroeg meteen of ik niet wilde neuken, hij pas na een paar drankjes
  donderdag 13 september 2007 @ 22:41:55 #64
67978 HenryHill
pi_53158791
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:30 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Nee, niet echt.
Zijn vriend vroeg meteen of ik niet wilde neuken, hij pas na een paar drankjes
Je hebt hem serieus lang genoeg tegen je aan laten kletsen dat hij tijd genoeg had om een 'paar drankjes' te drinken?

Damn. Snelle drinker, hoop ik
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_53158867
quote:
Op woensdag 12 september 2007 22:22 schreef Vermont het volgende:
Soms zie ik in de supermarkt, op straat en dat soort openbare plekken hele leuke meisjes lopen, waarvan ik denk: "Die zou ik wel willen neucken." En dan zou ik dus op zo'n meisje af moeten stappen, maar dat doe ik dan niet, want ik heb eigenlijk geen idee wat ik zou moeten zeggen en bovendien ben ik bang dat het nogal vreemd overkomt.

jaja..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53158870
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:41 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Je hebt hem serieus lang genoeg tegen je aan laten kletsen dat hij tijd genoeg had om een 'paar drankjes' te drinken?

Damn. Snelle drinker, hoop ik
We zijn alweer acht jaar samen.

Ik heb hem gewoon acht jaar tegen me aan laten kletsen.

Ik werd gewoon geil van hem, dat was het begin.
pi_53158935
quote:

Ook een goede strategie, expres een vriend meenemen die het verneukt en de vrouw 'verlossen' van hem als de nobele heer.
Lame.
  donderdag 13 september 2007 @ 22:52:32 #68
67978 HenryHill
pi_53159126
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

We zijn alweer acht jaar samen.

Ik heb hem gewoon acht jaar tegen me aan laten kletsen.

Ik werd gewoon geil van hem, dat was het begin.
Ah, kijk! Zo romantisch zie je d'r niet veel meer, tegenwoordig...
pi_53159216
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ook een goede strategie, expres een vriend meenemen die het verneukt en de vrouw 'verlossen' van hem als de nobele heer.
Lame.
Nee, hij was zelf ook niet heel gentleman-achtig
pi_53159232
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ah, kijk! Zo romantisch zie je d'r niet veel meer, tegenwoordig...
Nou ja, hij bleek best leuk te zijn nadat we hadden geneukt.
  vrijdag 14 september 2007 @ 02:50:08 #71
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_53162982
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:47 schreef Panthera1984 het volgende:
Echt, tenzij ik zelf al mijn oog op iemand had laten vallen, doe ik tegen iedereen (man, vrouw, 5 jaar of 89 jaar) hetzelfde, bloos me de tyfus, mompel kort iets terug en maak me uit de voeten.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand waar ik ook naar keek iets tegen mij zei, dus ik weet niet zeker hoe ik zou reageren, maar ik heb wel een keer zelf iets gezegd, hij kocht twee pizza's (twee, toch kansloos) maar hij had een t-shirt aan van ayreon (onbekende muziek) en ik ben daar leip van, maar bijna niemand kent het, dus ik zei iets over die muziek. maar hij maakte zich uit de voeten
gek he
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_53163011
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:36 schreef mcDavid het volgende:
Soms stap ik wel op zo'n meisje af. Na een poosje wachten zeg ik dan meestal iets in de trend van "ik wou graag pinnen" en daarna "Tot ziens".

Hier hetzelfde. Soms zeggen ze nog wel "Nee, andersom!" terug.

pi_53164249
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Als ik de busschauffeur was geweest, had ik wel even gestopt voor je leuke koppie.
Verbaal terrorist
pi_53170843
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 02:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Soms zeggen ze nog wel "Nee, andersom!" terug.

Beter dat ze dat tijdens het pinnen moeten zeggen dan in bed
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:33:42 #75
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53172318

"Ik spaar treinen. Wil jij mijn Koploper zien?"

Op de één of andere manier is het gewoon niet logisch om tegen iemand in de supermarkt te praten. Althans niet in NL,... het is hetzelfde als in de trein. Mensen staan hier ook niet echt open voor een praatje. Eén van de weinige keren dat ik een leuk gesprek had in de trein was een Canadese expat. Sowieso heeft iemand meteen "Wat moet je van me? Er loopt toch ook personeel rond waar je het aan kunt vragen?"

Tijdens mijn stage in Japan was het geweldig om met mensen te praten. Mensen zijn daar erg beleefd naar elkaar en ik heb nog nooit iets meegemaakt van: "rot een eind op en laat me met rust, loser..." Van oude mannetjes in de Shinkansen, getattoeëerde gangsters in Tokyo (my god ) tot schattige dames in een café...

Ik vind het eigenlijk wel leuk om afleiding te hebben als ik in een lange kassarij sta of een lange rit in de trein te hebben. Okee een Mp3-spelertje werkt ook, maar is toch minder gezellig
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_53173473
Ik spreek ook wel eens meisjes aan op straat, maar als ik ze dan uitnodig om mee te gaan naar mijn huis roepen ze altijd hun ouders erbij.
pi_53173572
http://www.cracked.com/index.php?name=News&sid=2370

En dan met name puntje 1. Beetje overtrokken artikel, maar sommige dingetjes vond ik wel grappig.

In ieder geval reageert 90% van de mensen in dit topic melodramatisch op een praatje in de bus of trein.
  vrijdag 14 september 2007 @ 15:19:06 #78
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53173587
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:14 schreef PDOA het volgende:
Ik spreek ook wel eens meisjes aan op straat, maar als ik ze dan uitnodig om mee te gaan naar mijn huis roepen ze altijd hun ouders erbij.
Werther's echte is zoooooo '87
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:42:03 #79
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53175469
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:14 schreef PDOA het volgende:
Je mag ook geen kleine meisjes aanspreken
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53181422
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ouwe PUA!

Kijk, zo doe je dat : sargen in het wild http://www.youtube.com/watch?v=ihh_pPWbDQk

Meer studiemateriaal

En je GSM is natuurlijk je beste wing....
http://www.youtube.com/results?search_query=street+pua&search=Search
pi_53182587
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:49 schreef Solitarias het volgende:

Kijk, zo doe je dat : sargen in het wild http://www.youtube.com/watch?v=ihh_pPWbDQk
Tuurlijk, ouwe!
pi_53182774
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:28 schreef Roellio het volgende:

[..]

Tuurlijk, ouwe!
Wat een gladde debiel. Hij praat alsof hij een ECI-abonnement aan gaat smeren.
pi_53182916
quote:

[..]

Ouwe PUA!

Meer studiemateriaal

Hey dat is die gozert van Beauty and the Geek. Hoezo doorgestoken kaart
A little bit hateful
pi_53183379
quote:

Meer studiemateriaal

Wauw, ik bewonder het lef van al die gasten in die filmpjes

Dat wil ook wel kunnen
pi_53183860
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:13 schreef Cheva het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53e572ce/zwarte_cross_bier_zuipen_en_neuken.html Hier hij heeft goed advies . " He Welke kleurTractor hebt gij , Neuke? "
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 22:20:55 #86
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_53184260
stelletje contactgestoorden hiero
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_53188104
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 22:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:
stelletje contactgestoorden hiero
Ik begon al te denken of ik de enige was...
pi_53191650
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Wat een gladde debiel. Hij praat alsof hij een ECI-abonnement aan gaat smeren.
Ja oke, maar het werkt wel. Tien tegen een dat hij binnen een paar dagen in haar miauw ligt te raggen.

Maar wat veel jongens ook beweren, er zijn er maar weinig die dit kunnen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_53204009
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:10 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ja oke, maar het werkt wel. Tien tegen een dat hij binnen een paar dagen in haar miauw ligt te raggen.

Maar wat veel jongens ook beweren, er zijn er maar weinig die dit kunnen.
Ik denk juist dat 9/10 dames zich ontzettend opgelaten voelt in zo'n geval. Om nou te zeggen dat ie op moet tyfen is ook weer zo cru als hij het misschien wel aardig bedoelt.
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:38:43 #90
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_53204066
dit is dus echt kansloos.. zelfde met met doelbewuste gedache uitgaan om te scoren.. als je een leuk meisje ziet en oogcontact hebt kun je toch op haar aflopen. Moeilijk gelul altijd geen oogcontact = geen interesse denk ik altijd maar
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_53204252
9/10 (al is dat wel heel erg hoog ) vrouwen in Nederland misschien? In andere landen zijn mensen/vrouwen sowieso veel makkelijk in praten met onbekenden.Dus die amerikaanse "pick-up" filmpjes-toestanden van hierboven geloof ik wel. Toen ik daar op vakantie was waren ze idd vrij makkelijk om direct een middagje ofzo mee op te trekken.
A little bit hateful
pi_53226236
Ik vond dat ook altijd moeilijk, een tijd geleden voor het eerst gedaan.. dat ging als volgt

Sta ik dan met al me moed bij elkaar geraapt in de rij in de supermarkt, met maar de helft van de boodschappen die ik moest hebben de rest was ik vergeten door de zenuwen.
Mijn "doelwit" zag er weer goddelijk uit en keek me zoals altijd weer erg lief aan..

Ik opende me mond om het zinnetje wat ik al duizenden keren in me hoofd had uitgesproken te zeggen..
Er kwam alleen maar een hoop gebrabbel uit voor mijn gevoel.. kreeg een vreselijk rode kop en durfde haar niet meer aantekijken.. achter me begonnen verschillende mensen in de rij te gniffelen.

Op dat moment wou ik echt door de grond zakken .... betaalde, en propte snel me boodschappen in de tas en draaide me om... "he! je vergeet je bon" riep ze.. toen pas keek ik haar weer aan en zag dat ze nog liever keek en een blos op d'r wangen had.. op de bon prijkte haar telefoonnummer!

Trots als een pauw keek ik rond. . de mensen achter me keken er vertederd bij.. Zowat huppelend de winkel uitgegaan...

Thuis aangekomen (ik woon 50 meter van de supermarkt af) kwam ik erachter dat ik dus niet alle boodschappen had dus kon weer terug.
Ze begon hard te lachen en vroeg of ik haar nu al miste

Weer thuis aangekomen begon ik enthousiast aan me eten .. met een sierlijke beweging van me mes prik ik zo in me duim .. bloed overal.. op zoek naar pleisters.. Godsamme die heb ik niet!.. kon ik weer naar de super..
Sta ik daar met een halve rol met bloed doordrenkt keukenpapier om me duim gewikkelt
"jeetje ben je zo wanhopig om me te zien"?? zei ze met een vette

Ik kon alleen maar

Ik heb het meisje 2 x aan de telefoon gehad.. is niks geworden maar ik stap voortaan wel sneller op iemand af..

Kortom .. gewoon doen!
pi_53228732
hehe mooi verhaal Boeie toch? je hebt het iig geprobeerd!;)
pi_53228846
Als het een leuke vent is, vind ik dat alleen maar leuk en anders vind ik het een engerd. Zo hypocriet ben ik dan ook weer wel.
  zondag 16 september 2007 @ 21:53:22 #95
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53229571
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:05 schreef Roellio het volgende:
Meisjes durven mij nooit aan te spreken omdat ik fokking stoer over straat loop, jeweet!
Ik heb een fokking rare kop
  zondag 16 september 2007 @ 21:59:10 #96
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53229712
Een kennis van mij schijnt dar ook moeite mee te hebben en geeft z'n voorkeur om meisjes toe te voegen bij een msn gesprek dat ik ze aan moet spreken.

N.B. voor die persoon.
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
  zondag 16 september 2007 @ 22:01:42 #97
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53229812
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:59 schreef Bepsie het volgende:
Een kennis van mij schijnt dar ook moeite mee te hebben en geeft z'n voorkeur om meisjes toe te voegen bij een msn gesprek dat ik ze aan moet spreken.

N.B. voor die persoon.
Wie dan
  zondag 16 september 2007 @ 22:05:24 #98
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53229949
Je kan ook de skippy 1 2 3 aanpak volgen 1 Observeren 2 uitschakelen 3
pi_53234462
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hey dat is die gozert van Beauty and the Geek. Hoezo doorgestoken kaart