Maar voor hoe lang nog?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:20 schreef linebear het volgende:
Ik ben er ook nog hoor
Maar hoe kan ik in de openingspost komen !?
Als ik dat allemaal zo hoor ben ik blij dat ik op vakantie ben de weken voor de overdrachtquote:Op donderdag 13 september 2007 21:51 schreef Nanook24 het volgende:
Het wil maar niet opschieten.Ik heb de afgelopen uren hooguit 5 dozen ingepakt. Ik ben met de keuken bezig maar dan bedenk je je ineens dat je morgen dus nog wel brood moet smeren dus het beleg kan je niet inpakken. Borden en pannen ook niet want daar staat nog een deel van schoon te worden in de vaatwasser.
![]()
Ik ga er maar even mee stoppen, morgen weer een dag.![]()
Ah, ik hou het de ene dag makkelijker vol dan de andere dag. De laatste tijd is het vooral opletten dat ik niet opeens uitbarst in tranen ofzo. Maar het is gigantisch druk op het werk tegenwoordig, dus zo kan ik toch een beetje mijn gedachten verzetten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:28 schreef phluphy het volgende:
Nanook! Have Fun!!![]()
Leonieke.![]()
Ik begrijp niet dat je het volhoudt. En ik vind het echt een rare situatie. Er zijn blijkbaar afspraken gemaakt cq. toezeggingen gedaan, niemand houdt zich eraan maar meldt zich ook niet? Dat is toch raar? Om niet te zeggen onbeschoft?
Jullie zijn zo afhankelijk van anderen, ik vraag me af of die mensen zich dit realiseren. Zij bepalen hoe jullie moeten leven, en doen blijkbaar niet echt hun best voor jullie. Word je daar nu niet vreselijk boos om?
Wat vind je man hier eigenlijk van?
Ik vind het echt rot voor je. En ik word er kwaad om!![]()
Dat laatste denk ik ook... En dat maakt het natuurlijk nog moeilijker om te beginnen zeuren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:04 schreef appelsap het volgende:
Nanook veel plezier! Al ben je waarschijnlijk al geweest.
Jee Leonieke wat rot zeg. Ik kan heel goed begrijpen dat je het zat bent! Kan je er anders niet zelf over beginnen hoe het nou zit? Net als Phluphy vraag ik me ook af wat je man ervan vindt.. en of hij het eventueel wat meer kan sturen bij je schoonouders? Want zo is het echt niet leuk meer. Die mensen moeten ook maar eens gaan begrijpen dat jullie nu eindelijk je eigen plekje wel willen.
Het lijkt erop dat ze het zo allemaal wel prima vinden en daarom weinig tot geen moeite doen.
He linebear wat rot, ik hoop voor je dat het allemaal op tijd in orde is!
We hebben het er regelmatig ook al over gehad, maar het probleem is dat ik geen ruzie wil maken en dat ik weet dat als we verhuizen het er zal van komen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Leonieke, waarom gaan jullie niet zo lang op een leuk flatje zitten samen? Jullie zijn nota bene getrouwd, dan wil je toch samenwonen (als in: zonder ouders erbij)? Waarom jullie zelf dit aandoen zo?
Wauwquote:Op maandag 17 september 2007 02:04 schreef wonderer het volgende:
Jullie mogen ophouden met duimen, het is gelukt
Vanmiddag, op het allerallerlaatste moment lregen we te horen dat de andere partij de "release" zou gaan tekenen.
Nou nog even betalen
Ik sta er desnoods voor op moest ik het vergeten hebben en het schiet me te binnen als ik nog eens lig te woelen in mijn bedquote:Op maandag 17 september 2007 13:13 schreef phluphy het volgende:
Gefeliciteerd wonderer!![]()
![]()
![]()
Leonieke, ik ga je niet elke dag vragen of er nieuws is. Maar alleen als je belooft dat je het meteen meldt als er iets bekend is, ok?![]()
Woei! En gewoon klop geven (zo heet dat toch in het vlaams?quote:Op maandag 17 september 2007 19:25 schreef leonieke het volgende:Update
En nu echt met serieuze jompels erbij
Er wordt waarschijnlijk in de laatste week van september begonnen aan het uitgraven van de kelder.
En de laatste week van september is *trommelgeroffel* volgende week al
Stel je maar eens voor dat het nu serieus is![]()
Zo stoer ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 17 september 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woei! En gewoon klop geven (zo heet dat toch in het vlaams?) als ze het weer uitstellen
Ahhquote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef phluphy het volgende:
Nou, een ton zal het niet schelen, anders zou ik het wel weten inderdaad. Ik denk dat het zo'n 20-30 K zou kunnen schelen.
We willen graag in een typisch Limburgs durp gaan wonen (zo ééntje met de kroeg naast de kerk). Waar de mensen gezellig zijn en je het gevoel hebt in een gemeenschap te wonen, met veel (locale) evenementen en zo.
Als we in Duitsland zouden gaan wonen, doe je dat bij voorkeur vlak over de grens i.v.m. je werk, en kom je bijna zeker in een Nederlandse enclave te wonen. Van velen heb ik gehoord dat men erg op zichzelf is. Niet echt gezellig in elk geval, en dat vind ik het prijsverschil niet waard.
Edi- ter verduidelijking: ik ben in die regio opgegroeid, en sinds ik er weg ben mis ik die typische sfeer best wel.
Ik dacht dat jij rasDuitse wasquote:Op maandag 17 september 2007 20:32 schreef phluphy het volgende:
Nou, een ton zal het niet schelen, anders zou ik het wel weten inderdaad. Ik denk dat het zo'n 20-30 K zou kunnen schelen.
We willen graag in een typisch Limburgs durp gaan wonen (zo ééntje met de kroeg naast de kerk). Waar de mensen gezellig zijn en je het gevoel hebt in een gemeenschap te wonen, met veel (locale) evenementen en zo.
Als we in Duitsland zouden gaan wonen, doe je dat bij voorkeur vlak over de grens i.v.m. je werk, en kom je bijna zeker in een Nederlandse enclave te wonen. Van velen heb ik gehoord dat men erg op zichzelf is. Niet echt gezellig in elk geval, en dat vind ik het prijsverschil niet waard.
Edi- ter verduidelijking: ik ben in die regio opgegroeid, en sinds ik er weg ben mis ik die typische sfeer best wel.
Haha, die smileyquote:Op maandag 17 september 2007 21:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Half dan toch. En daar ben ik voor in therapie geweest en nu is het over! [afbeelding]
Alleen van de makelaar; maandag schiet ik wel een/ander en zet ik het wel online.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:06 schreef phluphy het volgende:
Inderdaad snel, weerdo! En een heerlijk vooruitzicht!![]()
Heb je geen foto's?![]()
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met die vierde kamer aanmoet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef appelsap het volgende:
Weerdo gefeliciteerd! Dat is ook snel gegaan dan!
Zal wel lekker zijn van 2 naar 4 kamers!
Een mooie logeerkamer maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:50 schreef weerdo het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met die vierde kamer aanmoet.![]()
Maar goed: het is met name de garage waarvoor ik het gedaan heb. Mijn motor die nu nog buiten staat heeft straks een uiterst mooie beschermde omgeving om te overwinteren..Het is inderdaad heel snel gegaan, als het aan de verkoper lag had ik nu al eigenaar kunnen zijn, maar dat was voor mij niet goed uitgekomen. Ik heb geluk gehad dat alles zo soepel verliep..
(En straks klussen en verhuizen!)
Succes! Meesurfen op de buren is wel leuk, maar een eigen verbinding is toch het meest ideaalquote:Op woensdag 19 september 2007 19:06 schreef Nanook24 het volgende:
Heel even melden dat we hier nog leven. Ik ben nu via een van de onbeveiligde internetverbindingen hier in de buurt online maar heb wel de spullen van Orange al binnen en ga zo proberen die aan te sluiten. Volgens Orange zou de boel alleen pas vanaf de 25ste moeten gaan werken dus het is even afwachten of ik straks ook echt via mijn eigen internetlijn online kan.
Later wellicht meer dus.
Nou, mijn schoonmoeder heeft gezegd dat ze in de laatste week van september gaan beginnen... Dat was wel nog voor het slechte weer, maar ik blijf hopenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:12 schreef Nanook24 het volgende:
Maar ik las even snel nog een nieuwtje!!!![]()
Leonieke, zou het dan toch echt gaan gebeuren! Heeft je schoonvader toegezegd dat ze echt gingen bouwen? Onafhankelijk van het weer!?! Ik hoop het zo voor jullie.![]()
Welkom!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal me hier ook eens melden. Wij hebben 31 augustus de sleutel gekregen van ons nieuwe koophuis uit 1935. Sindsdien is er al veel gedaan en moet er ook nog wel wat gebeuren. Zo hebben we o.a. de badkamer helemaal gesloopt en zijn nu bezig met opbouwen.
In PeaceDiaanwoning kun je de ontwikkelingen volgen.
De bedoeling is dat we 6 oktober a.s. gaan verhuizen en 12 oktober hebben we de sleuteloverdracht van ons oude huis.
Zo langzamerhand beginnen we spullen in te pakken... voor mn gevoel hebben we nog wel even de tijd, maar het is zo 6 oktober en er is meer te doen dan alleen inpakken.
Als je schoonmoeder het (ook) al zegt, wordt het toch al wat waarschijnlijker, toch? Blijkbaar is er toch echt over gesproken dan!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef leonieke het volgende:
Nou, mijn schoonmoeder heeft gezegd dat ze in de laatste week van september gaan beginnen... Dat was wel nog voor het slechte weer, maar ik blijf hopen
Toch wel jammer dat je niet hier woont dan. Hier is het al een maand droog of zo (op twee dagen na)quote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat het voor het begin van september was en niet voor heel september
Twee zieke personeelsleden.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:35 schreef appelsap het volgende:
Aah Leonieke alweer niet!
Hebben ze ook gezegd waarom?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
We bouwen in Ninove. Is blijkbaar nog een serieuze afstand, maar we zouden eventueel eens in de helft ofzo kunnen afspreken als we al een berg foto's hebben van de bouw![]()
Niet te geloven. Maar ik vind het wel positief dat ze zeggen dat ze de termijn voor volgende jaar denken te halen.quote:Er is trouwens weer een update. Volgende week zal niet lukkenBij goed weer de week erop
Een beeeetje frustrerend maar
Haha, andere kant is veel gezegd hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's bijna helemaal aan de andere kant des lands!
(Van "mij" uit gezien dan).
Stom hé, maar ik heb altijd het idee dat alle Nederlands (Vlaams)-talige Belgen in Belgisch Limburg wonen.![]()
Groot verlof is voor mij 1 juli als phille zijn vakantie begint, maar idd, ik heb me verkeerd uitgedrukt. Mijn schoonvader zal waarschijnlijk ook wel bouwverlof bedoelen. Soit, dat is 2 weken later denk ik. En dan moet het echt af of ik zie niet in hoe we het nog gaan kunnen inrichten tegen dat we weer moeten gaan werken.quote:Niet te geloven. Maar ik vind het wel positief dat ze zeggen dat ze de termijn voor volgende jaar denken te halen.
Met Groot Verlof zul je wel bedoelen wat wij "Bouwvak" noemen?
Als ze 'straks' bezig zijn op de bouwplaats, kun je toch zelf ook zo nu en dan eens met die mensen babbelen?
Dan hoef je de informatie niet meer via-via te krijgen.![]()
Ooopsquote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Al is dit topic eigenlijk voor mensen die nog niet in de klusfase zijn, oftewel: hier kun je je ei kwijt voordat je je eigen topic kunt/mag openen.![]()
Evengoed nog veel voorpret op het uiteindelijke woonplezier gewenst!
Misschien helpt het als je hier even flink je frustraties op uitleeft:quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:03 schreef leonieke het volgende:
Ik wil echt positief blijven denken en helemaal niet negatief overkomen en er de moed inhoudenMaar nu ik het weerbericht gehoord heb, begin ik toch alle moed te verliezen
![]()
Vanaf maandag begint er een lange periode met écht herfstweer: lage temperaturen en vooral elke dag regen
quote:Op zondag 23 september 2007 10:25 schreef m@x het volgende:
Goed plan Fluf
Joehoe, Leonieke!!!!!!! Wil je even oefenen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |