abonnement Unibet Coolblue
pi_51872728
Het is zover! Sandertje21 en ik gaan samenwonen, ergens in september!
We verlaten het gezellige Brabant voor Vlissingen!

Omdat wij zelf geen klussers zijn hebben wij een benedenwoning gekocht die totaal opgeknapt wordt door een bedrijf dat aan projectontwikkelen doet. Dus als wij erin gaan hoeven we niks meer te doen, inrichten en klaar. Op dit moment zijn ze er nog druk mee bezig. De opleverdatum staat nog niet vast. Het staat nu op 1 september maar dat kan nog verschoven worden.

Onze woning bestaat uit:

* Een woonkamer met een mooie hoekkeuken. Bij elkaar 8 meter lang bij 4.20 breed. De keuken hebben we al uit mogen zoeken. We zijn voor wit hoogglans deuren gegaan met een donker werkblad, zwart-grijzig.
* Een badkamer met bad en aparte douche. Ongeveer 2 bij 3 meter.
* Een aparte wc.
* Een ruime kast onder de trap die we als berging gaan gebruiken.
* 2 slaapkamers. Slaapkamer 1 is 4.80 bij 3 meter maar daar gaat nog een kleine hoek vanaf. En slaapkamer 2 is ongeveer 3 bij 4 meter.
* Een berging van 3 bij 4 meter maar hier valt ook nog een kleine hoek van weg. De berging wordt geïsoleerd zodat we hier de wasmachine neer kunnen zetten.
* Een lekkere grote tuin. Hij is 18 meter lang! De eerste 8 meter is zo'n 3 meter breed en de laatste 10 meter is 6 meter breed.
* En op een super locatie, vinden wij dan. Het is nog geen 5 minuten lopen of je zit aan de boulevard en het strand en ook ben je binnen 5 minuten in de stad.

Een week of 3 geleden toen we er kwamen was er nog niks gedaan.
Toen zag het er zo uit:



De voorkant, met de groene deur dus.





Woon en Slaapkamer. Hier wordt nog een muur tussen geplaatst. Die komt vlak voorbij de tafel. En tegen die muur aan komt de hoekkeuken te staan.
De slaapkamer is die van Sandertje21 en mij.



Dit is de achterkant van onze slaapkamer. Deze wordt helemaal vervangen en het schuinaflopende blijft geen glas maar dat wordt gewoon een pannendak.





Dit wordt de slaapkamer van ons zoontje Damian.



Dit moet de badkamer worden.



De wc, deze komt als het goed is wel anders te staan. Ipv aan de rechterkant tegen de achterste wand.





De grote tuin!
In de tuin moeten we zelf aan de slag gaan maar daar gaan we pas in het voorjaar aan beginnen.

Van de berging hebben we nog geen foto's.

Het is wel even schrikken als je het zo ziet. Sommige dingen vallen haast uit elkaar van ellende. Maar we hebben er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
We gaan over een week of 2 weer kijken en hopen dat ze dan al een stuk zijn opgeschoten!

Nog een maand of 2 geduld en dan is het echt zo ver.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:01:00 #2
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_51872953
Daar ga ik dus wonen.
.
..
...
....
pi_51873078
Huizen en/of appartementen zouden ze eigenlijk kant en klaar moeten leveren, helemaal naar jouw smaak ingericht (uiteraard).
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_51873171
Dat wordt een chill huis.
pi_51874862
Proficiat! ziet er tof uit!
Mogen jullie ook zelf vanalles uitkiezen of moeten jullie meegaan met wat die projectontwikkelaar wil?
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_51875479
We mogen in een aantal dingen zelf mee beslissen.
We hebben de keuken dus mogen uitzoeken.
De badkamer daar waren we net te laat voor dus daar is alles al voor uitgezocht. Maar we hebben al wel tegels zien liggen en die zagen er goed uit, dus ik denk dat dat ook wel mooi wordt.
We mogen de kleur van het laminaat uitzoeken en wat voor deuren we in het huis willen hebben. Er komt een muur tussen de woon en de slaapkamer, we kunnen zelf bepalen waar we die willen hebben. De berging zou eigenlijk heel simpel worden en dan de wasmachine in de 2e slaapkamer. Maar die willen wij gebruiken voor ons zoontje en een wasmachine erbij is dan niet zo handig. Dus die laten we nu ook goed opknappen en isoleren.
Sommige dingen zijn wel tegen meerprijs, bijvoorbeeld als we de muren een andere kleur gespoten willen hebben.
pi_51877338
schaamteloze tvp

zoals ik eerder al zei: ziet er potentievol uit
Ja doei.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 08:35:49 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51877620
Jeumig Vlissingen! Hadden jullie het niet nog verder uit kunnen kiezen!

Maar het is wel een gaaf huis hoor! Mooie gevel!
***
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:41:16 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51878657
Ik vind het ook cool, dat gaat leuk worden! En lekker met Damian langs het starnd lopen....
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51879414
Daar moet inderdaad heel wat aan gebeuren, als je dat zelf had moeten doen.....
Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden, en zo'n ouder huis met mooie voorgevenl heeft wel wat vind ik.
pi_51879631
Vlissingen rules

Gefeliciteerd! Leuk huis, perfecte buurt ook als ik het goed zie
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:29:34 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51879827
Iedereen gaat maar samenwonen tegenwoordig

Ziet er nu nog niet uit als een huis (vanbinnen) maar dat verandert vanzelf
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51881094
Ik blijf het echt een super huisje vinden. Nu op het zicht alleen nog aan de buitenkant dan maar als binnen straks klaar is gaan jullie daar vast heel lekker wonen met jullie gezinnetje.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Milf vrijdag 27 juli 2007 @ 11:21:20 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51881224
Gefeliciteerd Wat leuk dat jullie eindelijk wat leuks hebben gevonden.
En het is een heel mooi huis!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_51881928
gefeli Sandertje en appelsap, dat komt helemaal goed joh !!
pi_51894549
Dankje allemaal.

Sanger, gezellig toch?

Het is Vlissingen geworden omdat Sander daar in de buurt werkt.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:46:22 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_51894891
Jaaaaaaaa

Al is het aan de andere kant van de wereld, wij komen écht een keertje kijken (als het mag).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_51895680
Natuurlijk mag dat, gezellig.
pi_51897552
Gefeliciteerd appelsap, Sandertje en Damian!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51989724
We hebben zaterdag de bank besteld!



Het is deze geworden, met nog een feutauil erbij. De kleur is alleen wat anders dan op het plaatje. We hebben voor donker/midden bruin gekozen en dan zitten er nog 2 andere kleuren in verwerkt, als ik het goed heb lichtbruin en grijs. Wij vinden het in ieder geval erg mooi.

De badkamer komt er ongeveer zo uit te zien qua tegels.
De wc zit bij ons niet in de badkamer die hebben we apart, maar dat wordt er wel zo een als op de foto.


De indeling van onze badkamer:



En hier een idee van hoe de woonkamer/keuken gaat worden.

pi_51991067
Wauw wat mooi

Die zetel vind ik echt heel mooi. Iets waar wij ook al naar hebben gekeken Die tegels en fiances in de badkamer zijn En de keuken zal dat volgens mij ook zijn Ik ben echt nieuwsgierig naar het vervolg hiervan

Proficiat trouwens
  dinsdag 31 juli 2007 @ 15:47:23 #22
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_51991503
Gaaf man!!!

Maarre: what the hell happend to that toilet?
Trotse mamma :)
pi_51991508
wat mooi echt super! Die bank!

en de indeling van het huis overigens ook echt helemaal top ben erg benieuwd
Ja doei.
pi_51992418
Dankje.
De keuken heb ik wel op papier staan, zal van de week eens kijken of ik die kan inscannen samen met een plattengrond van het hele huis.

Faithz, ik zou het niet weten en ik denk ook niet dat ik het wil weten!
pi_51992687
hey wat een gaaf huis zeg...heb ik helemaal overheen gekeken.
gefeliciteerd hoor, en dat komt helemaal goed...en heerlijk dat je alleen het leuke werk nog maar hoeft te doen straks.
(alhoewel het stiekem wel voldoening geeft als je iets zelf hebt gedaan.)
maar dat scheelt jullie een hoop stress.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')