quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:28 schreef Vicky het volgende:
Mijn misschien wordt steeds meer nee
Amber is dan net 1 dag van de antibiotica af... nou ja, we houden stille hoop..
ik ook niet! Dus stiekum hoop ik op heel slecht weerquote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet leuk als jullie niet komen. Beterschap
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook niet! Dus stiekum hoop ik op heel slecht weer
sorryquote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]nee dat doe je niet!
heb extra vrij geregeld, ook voor t weekend erna en die afspraak is al afgezegd
Vul maar in op je tomtom.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef easy-going het volgende:
Oja, is er voor de Julianaparkdebutanten misschien nog zo'n handig plattegrondje (met parkeertips)
Je weet vast nog wel hoe dat moet, die bonbons makenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Die zelfgemaakte bonbons zijn al lang en breed op BE, dus dat gaat niet meer lukken. maar ik bedenk nog wel wat anders dan. Muffins of zo?![]()
gewoon komen dus!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Na die sluitingspost van Yoni in het andere topic voel ik me gelijk een mietjeZe zit nl. een deur verder op hetzelfde evenement als ik
Neequote:
Ik doe ontzettend mijn best om de drie te ontdekken op de foto, maar zelfs met een 100% vergroting kan ik hem nog niet ontwarenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is een plaatje van het park:
[afbeelding]
Voor de treiners:
1. Station Utrecht Zuilen, lift van perron naar beneden zit ook bij de 1.
Oversteken de St. Jozephlaan op, volg de pijlen.
Bij de stoplichten linksaf het hoekje om, de Amsterdamsestraatweg op.
2. Ingang van het park.
3. Mooie plek van dit jaar. Volop schaduw onder de bomen, volop zon op het gras. Speeltuin en paviljoen (lees: wc!) op valafstand.
4. Bushalte Lijn 3.
Voor de autorijders:
5. Ingang met de kortste looproute naar No 3 waar de groep ongeveer zal zitten.
6. Parkeerplaatsen bij Chin. Ind. Rest (of zoiets iig)
En het groene streepje (goed kijken, bovenin) is dus de amsterdamsestraatweg met ook nog volop parkeerplaatsen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je weet vast nog wel hoe dat moet, die bonbons maken![]()
en zo niet ......
...... dan heb je niet goed opgelet, moet je nog een keer![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die 3 is er niet beter op geworden, hoewel ik daar niks aan gedaan heb.
Het is die rode vlek, schuin rechts-onder nummer 5. Cm of 2 naar beneden en eentje opzij.
Oh, en het begint zo rond half 11-11 uur.
quote:
* Slaapmeisje ookquote:
Het doel van elke meet!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef iLeon het volgende:
ff zo maar tussen neus en lippen door. Wat is het doel van deze meet behalve samenkomen en ouwehoeren over wat je niet op het forum deponeert? Knuffelen in het bos?![]()
Nee, in het parkquote:
Oxy, uiteraard wil ik je bij de ingang komen oppikken!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Oxymoron het volgende:
Zaterdag, zou ik af willen spreken, dat ik vraag hoe laat iemand mij bij de ingang op kan halen (Ireth??) en dat ik dan post of dat goed is. Als het niet teveel problemen geeft.
Tot Ziens, allen die gaan komen of die nog twijfelen.
Daaaag!
Beterschapquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:18 schreef pea4fun het volgende:
Lieve mensen, Ik ben voor jullie blij dat het mooi weer wordt, maar ik kan niet mee...ik ben ziek
Jammerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:18 schreef pea4fun het volgende:
Lieve mensen, Ik ben voor jullie blij dat het mooi weer wordt, maar ik kan niet mee...ik ben ziek
Ik had jou al een mailtje gestuurd.quote:
ik zag hem net, ik heb je al een antwoord gestuurdquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik had jou al een mailtje gestuurd.
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen.
Ik ben omquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:37 schreef buzzer het volgende:
Ik heb er echt heel veel zin in
Lois, heb je Karin al "om" ?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik ben omWe hebben geen verjaardag. Nu Peet nog om krijgen.
whaha nee die jompel was om iedereen die komtquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef bixister het volgende:
haha en moet je daar zo om jompelen?
leuk karin!
Leo komt ook meequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ad-Jan komt ook mee Karin, dan is Peet dus niet de enige man. Wel komen hoor!![]()
![]()
topquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik ben omWe hebben geen verjaardag. Nu Peet nog om krijgen.
stuur je wederhelft gewoon naar de verjaardag, en wat is er eter ontspannen op een vrije dag dan een stadsparkquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef Saffier het volgende:
Ik moet afzeggenIk baal verschrikkelijk, maar heb afgelopen week heel veel extra moeten werken (en volgende week ook weer) dus een dagje wat rust komt me helemaal goed uit. 's Middags hebben we nog een heel gezellige verjaardag waar we naartoe gaan dus een combinatie met de meet krijg ik niet voorelkaar.
Hopelijk zijn we er de volgende keer wel weer bij.
Ik baal wel verschrikkelijk dat ik nu Spuuglokje en Slaapmeisje mis en alle anderen die er de vorige keer niet waren en nu wel komen
Bemmel, daar heeft mijn opa mijn oma ontmoet, op de Bemmelse kermis.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:58 schreef bixister het volgende:
logisch hoor nijna! lekker uitrusten/uitzieken maar. wel jammer, ik had wel even met je over bemmel willen bomen.(komt m'n vader vandaan).
das geen probleem, daar hebben we bv bij Dana ook rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik, en mijn kinderen willen wel op de foto of film, maar niet online verschijnenff ter info
Dat is misschien wel het handigste, kan je gewoon lekker filmen zonder rekening te houden met wie wel en niet online enzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef _evenstar_ het volgende:
denk dat het filmpje dan sowieso net zoals de vorige meet appart wordt onoine gezet met WW en zo![]()
vind ik een goede actie, eventjes ertussenuit, genieten van alles en de rest eventjes los laten voor een momentjequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:17 schreef Anitra het volgende:
Oke ik kom, we moeten gaan zeg Rick ook.
Maar hoe doen we dat dan met arwen want heb maar 1 autostoeltje evenstar en jij zo'n lange reis met autostoel zeulen lijkt me niet fijn.
* Anitra gaat ff denken doe we dat gaan oplossen
Knor leuk dat je komt!!!
thanks1 j hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind ik een goede actie, eventjes ertussenuit, genieten van alles en de rest eventjes los laten voor een momentje
nee je bent geen emo-doos.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
thanks1 j hebt gelijk
zit nu met tranen in mijn ogen, was net in de boeken winkel op het dopr in de rolstoel en die man van de winkel komt naar me toe (hij heeft zelf een ongeluk gehad met 1% overlevings kans en hij runt nu gewoon een zaak) en zei: onthoud er is altijd hoop. en dan zit je daar midden in de inkel met tranen, hoe ka dioe man da weten want ik was best vrolijk. en nu jij die zgt gewoon er ff tussen uit, blegh ik bne een emotionele doos![]()
Ja daarom baal ik ook dubbel zeg maar, ik had er zó'n zin in!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Knor!
En Karin en Anitra en alle mannen die meekomen! Het wordt echt gezellig druk weer!
Saffier... balen joh... het was nog wel een beetje op jouw initiatief...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:44 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje komt met ons mee, dus die mag ook naar het lijstje definitief
Hee, dat komt goed uit, want die komt ook!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef easy-going het volgende:
Oja, het lijkt hem hardstikke leuk al die kindjes, maar hij gaat maar met 1 spelen zegt hij ..... met Sven
Tokquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:28 schreef Karin het volgende:
Jammer Beaker! ik ben nu wel nieuwsgierig naar dat shirt
En jammer alle anderen die niet komen.
Peet is ook omWij komen dus zeker.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:08 schreef bixister het volgende:
Piet, Anna & ik hebben koekjes gebakken, die komen we morgen uitdelen.![]()
LadyB, moet ik die Bert&Ernie laarsjes nog meenemen misschien? of is ze maat 24 inmiddels ook al voorbij.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:49 schreef Ireth het volgende:
Oxy: Half 12 sta ik bij 5! Komt helemaal goed!!
Anitra en Knor komen ook!
Suus vertelde vanmiddag dat ze dan weer bellen ging blazen met dat ene kindje! (Iris dus)
@Saffier: Ik wil er volgende week ook wel zijn hoor, die reis heb ik graag voor je over
And last but not Least: LadyS: ik heb een onwijs grote tas heulemaal vol met kleertjes die Suus te klein zijn! Jassen, broeken, truitjes, longsleeves, tshirtjes! Zal ik het allemaal meeslepen voor je?
oke, dan neem ik morgen niks mee, goed?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:57 schreef Ireth het volgende:
Is goed hoor LadyB!
@LadyS: krijg er geen rea uit via pm.. dus dan maar zo: Kijk morgen eerst lekker op je gemak wat er bij zit (zowiezo 2 hele mooie dikke jassen waarvan er 1 een uitritsbaar vest heeft!) en dan bespreken we dat later wel oke?
ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:01 schreef KD-fotografie het volgende:
O ik baal zo dat we niet komen eigenlijk, vooral nu het zo'n lekker weer wordt, maar ik ga wel genieten van jullie foto's, dat weet ik zeker.
Ja, eh.....afstudeerfeestje van mijn neefjes. En dan had ik in vergelijking met de rest niet eens zoveel op. Die zijn volgens mij nog luid lallend aan het meezingen met de toppersquote:
Ik moet altijd werken als jullie meetenquote:Op zondag 16 september 2007 08:05 schreef Ynske het volgende:
Ik word net wakker, en t zonnetje schijnt hier in Utrecht al heerlijk
das balenquote:Op zondag 16 september 2007 08:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik moet altijd werken als jullie meeten
hopen dat t snel bijtrekt dan maarquote:Maar inderdaad het is hier in Utrecht mooi weer , wel nog erg fris
gedaanquote:Op zondag 16 september 2007 08:35 schreef jessie het volgende:
Ik wil ook proberen te komen met de meiden.
Ze moeten eerst zwemmen tot half 11 en daarna wil ik komen.
Voor het eerst weer snelweg rijden alleen.
En dat vind ik dus heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng.
Knor dan zie ik je eindelijk weer!!!!!!!
Zou iemand zijn mobiele nummer willen pmen zodat als ik de weg kwijt raak dat die me naar het park kan lozen?
Ik voel me nu al een held
YWquote:Op zondag 16 september 2007 08:39 schreef jessie het volgende:
Bedankt!!!!!
Halte sweder van zuylenlaanquote:Op zondag 16 september 2007 09:32 schreef texelonia het volgende:
Ik heb maar 4 uurtjes geslapen vandaag dus ik hoop dat ik wakker blijf![]()
Weet iemand de naam van de bushalte van lijn 3 waar ik moet uitstappen? Herken het wrs wel, maar vind het wel makkelijk als ik het vantevoren weet enzow.
quote:Op zondag 16 september 2007 08:35 schreef jessie het volgende:
Ik wil ook proberen te komen met de meiden.
Ze moeten eerst zwemmen tot half 11 en daarna wil ik komen.
Voor het eerst weer snelweg rijden alleen.
En dat vind ik dus heeeeeeeeeeeeeeeeeel eng.
Knor dan zie ik je eindelijk weer!!!!!!!
Zou iemand zijn mobiele nummer willen pmen zodat als ik de weg kwijt raak dat die me naar het park kan lozen?
Ik voel me nu al een held
Thanxquote:
Mijn grasveldje hiero is nog vochtig, maar daar staat nog geen zon op (ja 2 cm zojuistquote:Op zondag 16 september 2007 09:37 schreef Ynske het volgende:
sow accu's vol. cfkaartjes leeg. batterijen vol
nu nog de broodjes in de oven.
ga proberen om er weer om half 11 te zijn
Ireth, stuur suus eens voelen of een strandmatje genoeg is of dat toch een stoel beter is op t gras
Ik sluit ook mijn lappie af en wacht geduldig op Lady en Mr.Bos. Tot zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |