Neequote:
Ik doe ontzettend mijn best om de drie te ontdekken op de foto, maar zelfs met een 100% vergroting kan ik hem nog niet ontwarenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is een plaatje van het park:
[afbeelding]
Voor de treiners:
1. Station Utrecht Zuilen, lift van perron naar beneden zit ook bij de 1.
Oversteken de St. Jozephlaan op, volg de pijlen.
Bij de stoplichten linksaf het hoekje om, de Amsterdamsestraatweg op.
2. Ingang van het park.
3. Mooie plek van dit jaar. Volop schaduw onder de bomen, volop zon op het gras. Speeltuin en paviljoen (lees: wc!) op valafstand.
4. Bushalte Lijn 3.
Voor de autorijders:
5. Ingang met de kortste looproute naar No 3 waar de groep ongeveer zal zitten.
6. Parkeerplaatsen bij Chin. Ind. Rest (of zoiets iig)
En het groene streepje (goed kijken, bovenin) is dus de amsterdamsestraatweg met ook nog volop parkeerplaatsen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je weet vast nog wel hoe dat moet, die bonbons maken![]()
en zo niet ......
...... dan heb je niet goed opgelet, moet je nog een keer![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die 3 is er niet beter op geworden, hoewel ik daar niks aan gedaan heb.
Het is die rode vlek, schuin rechts-onder nummer 5. Cm of 2 naar beneden en eentje opzij.
Oh, en het begint zo rond half 11-11 uur.
quote:
* Slaapmeisje ookquote:
Het doel van elke meet!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef iLeon het volgende:
ff zo maar tussen neus en lippen door. Wat is het doel van deze meet behalve samenkomen en ouwehoeren over wat je niet op het forum deponeert? Knuffelen in het bos?![]()
Nee, in het parkquote:
Oxy, uiteraard wil ik je bij de ingang komen oppikken!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:59 schreef Oxymoron het volgende:
Zaterdag, zou ik af willen spreken, dat ik vraag hoe laat iemand mij bij de ingang op kan halen (Ireth??) en dat ik dan post of dat goed is. Als het niet teveel problemen geeft.
Tot Ziens, allen die gaan komen of die nog twijfelen.
Daaaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |