Beterschapquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:18 schreef pea4fun het volgende:
Lieve mensen, Ik ben voor jullie blij dat het mooi weer wordt, maar ik kan niet mee...ik ben ziek
Jammerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:18 schreef pea4fun het volgende:
Lieve mensen, Ik ben voor jullie blij dat het mooi weer wordt, maar ik kan niet mee...ik ben ziek
Ik had jou al een mailtje gestuurd.quote:
ik zag hem net, ik heb je al een antwoord gestuurdquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik had jou al een mailtje gestuurd.
Bedankt allemaal voor de beterschapswensen.
Ik ben omquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:37 schreef buzzer het volgende:
Ik heb er echt heel veel zin in
Lois, heb je Karin al "om" ?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik ben omWe hebben geen verjaardag. Nu Peet nog om krijgen.
whaha nee die jompel was om iedereen die komtquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:30 schreef bixister het volgende:
haha en moet je daar zo om jompelen?
leuk karin!
Leo komt ook meequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ad-Jan komt ook mee Karin, dan is Peet dus niet de enige man. Wel komen hoor!![]()
![]()
topquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik ben omWe hebben geen verjaardag. Nu Peet nog om krijgen.
stuur je wederhelft gewoon naar de verjaardag, en wat is er eter ontspannen op een vrije dag dan een stadsparkquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef Saffier het volgende:
Ik moet afzeggenIk baal verschrikkelijk, maar heb afgelopen week heel veel extra moeten werken (en volgende week ook weer) dus een dagje wat rust komt me helemaal goed uit. 's Middags hebben we nog een heel gezellige verjaardag waar we naartoe gaan dus een combinatie met de meet krijg ik niet voorelkaar.
Hopelijk zijn we er de volgende keer wel weer bij.
Ik baal wel verschrikkelijk dat ik nu Spuuglokje en Slaapmeisje mis en alle anderen die er de vorige keer niet waren en nu wel komen
Bemmel, daar heeft mijn opa mijn oma ontmoet, op de Bemmelse kermis.quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:58 schreef bixister het volgende:
logisch hoor nijna! lekker uitrusten/uitzieken maar. wel jammer, ik had wel even met je over bemmel willen bomen.(komt m'n vader vandaan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |