das geen probleem, daar hebben we bv bij Dana ook rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik, en mijn kinderen willen wel op de foto of film, maar niet online verschijnenff ter info
Dat is misschien wel het handigste, kan je gewoon lekker filmen zonder rekening te houden met wie wel en niet online enzo.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:16 schreef _evenstar_ het volgende:
denk dat het filmpje dan sowieso net zoals de vorige meet appart wordt onoine gezet met WW en zo![]()
vind ik een goede actie, eventjes ertussenuit, genieten van alles en de rest eventjes los laten voor een momentjequote:Op zaterdag 15 september 2007 18:17 schreef Anitra het volgende:
Oke ik kom, we moeten gaan zeg Rick ook.
Maar hoe doen we dat dan met arwen want heb maar 1 autostoeltje evenstar en jij zo'n lange reis met autostoel zeulen lijkt me niet fijn.
* Anitra gaat ff denken doe we dat gaan oplossen
Knor leuk dat je komt!!!
thanks1 j hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind ik een goede actie, eventjes ertussenuit, genieten van alles en de rest eventjes los laten voor een momentje
nee je bent geen emo-doos.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
thanks1 j hebt gelijk
zit nu met tranen in mijn ogen, was net in de boeken winkel op het dopr in de rolstoel en die man van de winkel komt naar me toe (hij heeft zelf een ongeluk gehad met 1% overlevings kans en hij runt nu gewoon een zaak) en zei: onthoud er is altijd hoop. en dan zit je daar midden in de inkel met tranen, hoe ka dioe man da weten want ik was best vrolijk. en nu jij die zgt gewoon er ff tussen uit, blegh ik bne een emotionele doos![]()
Ja daarom baal ik ook dubbel zeg maar, ik had er zó'n zin in!quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Knor!
En Karin en Anitra en alle mannen die meekomen! Het wordt echt gezellig druk weer!
Saffier... balen joh... het was nog wel een beetje op jouw initiatief...
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:44 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje komt met ons mee, dus die mag ook naar het lijstje definitief
Hee, dat komt goed uit, want die komt ook!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:47 schreef easy-going het volgende:
Oja, het lijkt hem hardstikke leuk al die kindjes, maar hij gaat maar met 1 spelen zegt hij ..... met Sven
Tokquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:28 schreef Karin het volgende:
Jammer Beaker! ik ben nu wel nieuwsgierig naar dat shirt
En jammer alle anderen die niet komen.
Peet is ook omWij komen dus zeker.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:08 schreef bixister het volgende:
Piet, Anna & ik hebben koekjes gebakken, die komen we morgen uitdelen.![]()
LadyB, moet ik die Bert&Ernie laarsjes nog meenemen misschien? of is ze maat 24 inmiddels ook al voorbij.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:49 schreef Ireth het volgende:
Oxy: Half 12 sta ik bij 5! Komt helemaal goed!!
Anitra en Knor komen ook!
Suus vertelde vanmiddag dat ze dan weer bellen ging blazen met dat ene kindje! (Iris dus)
@Saffier: Ik wil er volgende week ook wel zijn hoor, die reis heb ik graag voor je over
And last but not Least: LadyS: ik heb een onwijs grote tas heulemaal vol met kleertjes die Suus te klein zijn! Jassen, broeken, truitjes, longsleeves, tshirtjes! Zal ik het allemaal meeslepen voor je?
oke, dan neem ik morgen niks mee, goed?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:57 schreef Ireth het volgende:
Is goed hoor LadyB!
@LadyS: krijg er geen rea uit via pm.. dus dan maar zo: Kijk morgen eerst lekker op je gemak wat er bij zit (zowiezo 2 hele mooie dikke jassen waarvan er 1 een uitritsbaar vest heeft!) en dan bespreken we dat later wel oke?
ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:01 schreef KD-fotografie het volgende:
O ik baal zo dat we niet komen eigenlijk, vooral nu het zo'n lekker weer wordt, maar ik ga wel genieten van jullie foto's, dat weet ik zeker.
Ja, eh.....afstudeerfeestje van mijn neefjes. En dan had ik in vergelijking met de rest niet eens zoveel op. Die zijn volgens mij nog luid lallend aan het meezingen met de toppersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |