abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53135786
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:59 schreef Xennia het volgende:
Vreemd dat die ouders zo moeilijk doen over het afstaan van de knuffel. Ik snap dat zo'n beest emotionele waarde heeft, maar als het tot het oplossen van de mogelijke moord van hun dochter leidt.
en als het jou kan ontlasten van schuld, helemaal toch?
neem maar mee, neem alles maar mee, agenda's, pc, knuffel, als je niets te verbergen hebt, wordt er ook niets gevonden.

maar wel geplant,zo is de redenatie nu ws, want het is een set up.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53135796
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef petitlapin2 het volgende:

dus wat zegt de verklaring van één pipo over de werkelijkheid, doorslaggevend is zijn verklaring die door geen enkele andere bron wordt bevestigd zeker ook niet.
Dat heb ik ook helemaal niet gezegd.

Ik weet uit eigen ervaring met psychische stoornissen,
dat je al van kleins af aan erg anders op anderen en op beeldmateriaal over kan komen.
Autisme nauwelijks ervaring mee, dus met zoveel zekerheid spreek ik niet.

Het klinkt echter wel als een logische ontwikkeling.
Dit lijken het type ouders dat niet met een een zwart schaap geconfronteerd zouden willen/kunnen worden.

Ik hoop dat we het snel zullen weten.
pi_53135875
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat een belachelijk slecht Engels op die site trouwens... Ze maken zichzelf wel een beetje belachelijk...
Een bron van groot vermaak inderdaad. Wat te denken van hun nieuw opgerichte organisatie:
"cWAT is a foundation that helps people who became a victim of a missing person"

Dus als je portemonnee gestolen wordt door Madeleine McCann kan je bij hun terecht
Here we are now, entertain us.
pi_53135880
@tbl1966: zoals ik al eerder zei: het feit dat de McCanns elkaar blijven steunen en als een duo steeds tegen de 'meute' opstaan, en hun hoofd boven water houden. Geeft voor mij aan dat deze mensen gedreven zijn voor hun dochtertje en zich niet willen laten tegenhouden. Dus dat ze ook niets te vrezen hebben, en daadwerkelijk onschuldig zijn. En dan maken ze nu inderdaad een hel door, en dan snap ik best dat je het gevoel krijgt dat ze je proberen 'te framen'.

Maar ze zullen niet veel hinder ondervinden van ons topic hier op fok denk ik..
Maar ik snap nu in ieder geval wat je bedoelde dan.
Everything you can imagine is real - Pablo Picasso
pi_53135890
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef voyeur het volgende:

[..]

Wat in ieder geval voor mij een rol speelt is dat ik erg graag wíl dat de ouders het gedaan hebben. Hoewel ik drommels goed weet dat keukentrapjes, scharen, rondslingerende medicijnen en de fles chloor in het keukenkastje honderden keren meer kinderslachtoffers eisen, is het idee van een 'body snatcher' erg moeilijk. Subliminale angst zullen we maar zeggen waar ik, ook al ouder van een vierjarige, toch last van heb.

Ouders die hun kinderen iets aandoen is daarentegen geen bedreiging. Dat ligt aan hun en zal mij niet overkomen.

Beetje kort door de bocht, maar het verklaart in mijn geval zowel mijn belangstelling als mijn opstelling en ik denk dat dit voor meer ouders geldt.
Mijn grootste angst is inderdaad dat iemand mijn kind meeneemt. Maar ook de angst dat iemand je huis binnenkomt en je kind steelt, en dat is echt wel vaker gebeurt hoor, denk aan Jessica Lunsford, Jonbenet Ramsey (oké hier waren de ouders ook verdacht) en zo zijn er meer, dus echt vreemd is het niet, die angst zorgt ervoor dat ik voordat ik naar bed ga alle deuren en ramen goed naloop en ze op nachtslot doe.

Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  † In Memoriam † donderdag 13 september 2007 @ 00:14:15 #256
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_53135947
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:56 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als bij een vierjarig kind al onderzoeken worden ingesteld om autisme vast te stellen, moest met de sociale vaardigheden van dit kind toch wel iets serieus mis zijn. Ja, er zijn lichte vormen van autisme, maar die stel je nog niet vast bij een klein kind.

en het net is werkelijk OVERSPOELD met foto's en videofragmenten van dit kind. Ze reageert op alles, op de camera, op haar broer/zusje, ze spreekt, ze lacht, ze speelt (!), ze is zeer communicatief. NIETS laat mij vermoeden dat ze autistisch is.

dus wat zegt de verklaring van één pipo over de werkelijkheid, doorslaggevend is zijn verklaring die door geen enkele andere bron wordt bevestigd zeker ook niet.
Het is de verklaring van een particulier recherche-bureautje, die moeten toch een leuk rapportje schrijven n.a.v. hun (duurbetaalde) onderzoekje ter plaatse nietwaar?
Je omschrijft het overigens zeer treffend, het kind is zich héél bewust van haar omgeving en heeft geen enkel kenmerk van een autistisch in zichzelf gekeerd kleutertje.
Enfin, de klant krijgt waar voor zijn geld en een spannend leuk verzonnen verhaal op papier.
Entertainen, evenals dit gespreksonderwerp.

[ Bericht 2% gewijzigd door Loedertje op 13-09-2007 05:12:31 ]
pi_53136026
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:02 schreef milagro het volgende:

[..]

eventjes, meneer van de keiharde feiten

je kan aan uitgevallen haar ook zien of de eigenaar dood was of levend , vanwege het veranderde dna?
Nee, ik schreef daar al in het vorige topic al iets over naar aanleiding van het bericht van ik meen Gia over de DNA afbraak bij ratten. Onder lab omstandigheden wel, maar anders is het moeilijk vast te stellen waarom DNA gedegenereerd is. Gebeurt onder invloed van tijd, maar UV-licht versnelt bijvoorbeeld het proces. Je zou dus de exacte omstandigheden moeten kennen waaronder je monster bewaard is en dat weet je in zulke gevallen niet.

Los van het DNA kan je aan haar wel zien of het 'dood of levend' materiaal is, maar zeker 10% van je haar op je hoofd is nu ook al dood. Daar je wederom niet weet hoe lang het geleden is dat het haar het lichaam verlaten heeft kun je er niets over zeggen.
pi_53136036
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:11 schreef hatsieflatsie het volgende:
@tbl1966: zoals ik al eerder zei: het feit dat de McCanns elkaar blijven steunen en als een duo steeds tegen de 'meute' opstaan, en hun hoofd boven water houden. Geeft voor mij aan dat deze mensen gedreven zijn voor hun dochtertje en zich niet willen laten tegenhouden. Dus dat ze ook niets te vrezen hebben, en daadwerkelijk onschuldig zijn. En dan maken ze nu inderdaad een hel door, en dan snap ik best dat je het gevoel krijgt dat ze je proberen 'te framen'.

Maar ze zullen niet veel hinder ondervinden van ons topic hier op fok denk ik..
Maar ik snap nu in ieder geval wat je bedoelde dan.
Ik denk ook niet dat ze veel last van hier ondervinden , ik ben blij dat je mijn bedoeling snapt.

Door het werk dat ik doe, weet ik dat sommige ouders 'beesten' zijn (en daar beledig je de beesten mee), zo wreed, zo onnadenkend over wat ze hun kind aandoen. Ik ben echt niet zo naïef om te denken dat ouders heiligen zijn die hun kinderen nooit iets aan zullen doen.
pi_53136070
de weblog van ze is ook wel apart.
het gaat eigenlijk vooral over de boeiende belevenissen van de ouders.
en hoe geld te storten.

het gaat niet ècht over Madeleine.

en als je dan klikt op 'About Madeleine', gaat het over de familie, met name de zussen van Gerry.

http://www.findmadeleine.com/about/#t
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 13 september 2007 @ 00:21:53 #260
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_53136119
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:11 schreef voyeur het volgende:

Dus als je portemonnee gestolen wordt door Madeleine McCann kan je bij hun terecht
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef voyeur het volgende:

Wat in ieder geval voor mij een rol speelt is dat ik erg graag wíl dat de ouders het gedaan hebben. Hoewel ik drommels goed weet dat keukentrapjes, scharen, rondslingerende medicijnen en de fles chloor in het keukenkastje honderden keren meer kinderslachtoffers eisen, is het idee van een 'body snatcher' erg moeilijk. Subliminale angst zullen we maar zeggen waar ik, ook al ouder van een vierjarige, toch last van heb.
Ik heb geen kinderen, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Bij mijzelf speelt dat ik er al vanaf het begin een vreemd, niet onder woorden te brengen, gevoel bij had. Nee, ik ga niet zeggen dat ik alle recente ontwikkelingen al voorspeld had, maar bij het eerste nieuwsbericht dat ik erover las kreeg ik wel een heel onrustig gevoel. Helaas is het waar dat er mensen zijn die jonge kinderen ontvoeren of meelokken, maar ze van een hotelkamer graaien terwijl in feite de ouders elk moment binnen konden komen, leek op één of andere manier niet logisch. En daarom des te eng. Je zou denken dat de ontvoerder dan op de loer moet hebben gelegen en het ook per se op Madeleine moet hebben gericht. En een gluiperd die op de loer ligt en het op één specifiek kind heeft voorzien is helemaal een eng idee. Zoiets.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_53136137
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:17 schreef voyeur het volgende:

[..]

Nee, ik schreef daar al in het vorige topic al iets over naar aanleiding van het bericht van ik meen Gia over de DNA afbraak bij ratten. Onder lab omstandigheden wel, maar anders is het moeilijk vast te stellen waarom DNA gedegenereerd is. Gebeurt onder invloed van tijd, maar UV-licht versnelt bijvoorbeeld het proces. Je zou dus de exacte omstandigheden moeten kennen waaronder je monster bewaard is en dat weet je in zulke gevallen niet.

Los van het DNA kan je aan haar wel zien of het 'dood of levend' materiaal is, maar zeker 10% van je haar op je hoofd is nu ook al dood. Daar je wederom niet weet hoe lang het geleden is dat het haar het lichaam verlaten heeft kun je er niets over zeggen.
je zou dan alleen iets hebben evt aan de hoeveelheid haar die gevonden is, een paar haren zeggen dan niets, maar alsof er na een week niet borstelen, het haar geborsteld is en die verzameling haar vanuit de borstel in de kofferbak terecht gekomen is, 5 weken na dato.. en onder het reservewiel, dat wordt weer lastig, denk ik dan, dat is niet meegesleept via een vestje vanmoeders, of de jas van pa, die in de kofferbak gelegd is, denk ik dan zomaar weer.
pi_53136207
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:21 schreef Jane het volgende:

[..]

[..]

Ik heb geen kinderen, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Bij mijzelf speelt dat ik er al vanaf het begin een vreemd, niet onder woorden te brengen, gevoel bij had. Nee, ik ga niet zeggen dat ik alle recente ontwikkelingen al voorspeld had, maar bij het eerste nieuwsbericht dat ik erover las kreeg ik wel een heel onrustig gevoel. Helaas is het waar dat er mensen zijn die jonge kinderen ontvoeren of meelokken, maar ze van een hotelkamer graaien terwijl in feite de ouders elk moment binnen konden komen, leek op één of andere manier niet logisch. En daarom des te eng. Je zou denken dat de ontvoerder dan op de loer moet hebben gelegen en het ook per se op Madeleine moet hebben gericht. En een gluiperd die op de loer ligt en het op één specifiek kind heeft voorzien is helemaal een eng idee. Zoiets.
Maar die mensen zijn er, serieus. Niet alle kinderen worden van de straat gegrist. Ik noemde hierboven al 2 bekende gevallen, zoek google anders eens op 'child kidnapped bedroom' of iets dergelijks, je zult zien dat er meer van dit soort ontvoeringen zijn.

Ik vind het ook een eng idee, dat je niet veilig bent in je eigen huis.
pi_53136225
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:22 schreef milagro het volgende:

[..]

je zou dan alleen iets hebben evt aan de hoeveelheid haar die gevonden is, een paar haren zeggen dan niets, maar alsof er na een week niet borstelen, het haar geborsteld is en die verzameling haar vanuit de borstel in de kofferbak terecht gekomen is, 5 weken na dato.. en onder het reservewiel, dat wordt weer lastig, denk ik dan, dat is niet meegesleept via een vestje vanmoeders, of de jas van pa, die in de kofferbak gelegd is, denk ik dan zomaar weer.
Ik denk -geen feit- dat er zoveel haar gevonden is en temidden van lichaamsvloeistoffen van een ontbindend lichaam dat het klip en klaar niet uit de borstel kwam, maar gewoon uitgevallen was omdat tegen die tijd de hoofdhuid verteerd is. Onsmakelijke zin, maar wel de realiteit.
Of het haar zelf van een dode was doet er dan niet zo gek veel meer toe. Wie de borstel leegt op een ontbindend lijk onder een reservewiel is toch al niet lekker bezig.
pi_53136226
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:19 schreef Caesu het volgende:
en hoe geld te storten.

en als je dan klikt op 'About Madeleine', gaat het over de familie, met name de zussen van Gerry.

Dat viel mij ook op.
Als verbaasd het me niet, van ze.
Zo'n instelling stralen ze ook uit.

'About Madeleine' is te belachelijk voor woorden.
Waarom denken ze uberhaupt dat mensen in hen geinteresseerd zijn.
Het lijkt mij logischer dat de wereld, en met name alle donateurs iets over Madeleine te weten willen komen, as aposed to de rest van de familie
pi_53136391
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik denk -geen feit- dat er zoveel haar gevonden is en temidden van lichaamsvloeistoffen van een ontbindend lichaam dat het klip en klaar niet uit de borstel kwam, maar gewoon uitgevallen was omdat tegen die tijd de hoofdhuid verteerd is. Onsmakelijke zin, maar wel de realiteit.
Of het haar zelf van een dode was doet er dan niet zo gek veel meer toe. Wie de borstel leegt op een ontbindend lijk onder een reservewiel is toch al niet lekker bezig.
true true dat laatste

nee klip en klaar niet, maar wat zeg je als dader, dat het meegesleept is natuurlijk.
ik ben er van overtuigd, well duh zo onderhand, dat is wel te merken , dat de ouders het gedaan hebben, maar ook bang dat het bewijs niet sluitend genoeg is, en hoop daarom dat ze meer hebben dan wat we nu via lekken en roddels (denken te) weten.

ik zie hen, ja interpretatie , gewoon niet doorslaan, als ze de daders zijn houden ze het al zolang vol en ze worden nu ook echt verbeten, dat begon met het weglopen bij dat interview.

ja, als je vals beschuldigd wordt, word je boos, of is dat niet onlogisch, maar toch in combi met al dat andere... en met dat in je hoofd dan die weblog lezend, dat gaat al weken zo, die toon (kan alleen de oude blogs niet meer vinden, weet toch zeker dat je ze eerst nog kon aanklikken )
pi_53136422
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:25 schreef tbl1966 het volgende:

[..]

Maar die mensen zijn er, serieus. Niet alle kinderen worden van de straat gegrist. Ik noemde hierboven al 2 bekende gevallen, zoek google anders eens op 'child kidnapped bedroom' of iets dergelijks, je zult zien dat er meer van dit soort ontvoeringen zijn.

Ik vind het ook een eng idee, dat je niet veilig bent in je eigen huis.
Van alle vermiste kinderen in de VS is 0,05% mogelijk ontvoerd door een onbekende. En dan hanteer ik nog het hoogst beschikbare getal. Het is extreem zeldzaam. Vanuit het eigen huis is daar nog een fractie van. De kans dat je dat overkomt is vele malen lager dan 1 op 1 miljoen.

Terwijl keukentrapjes, zwembaden, flesjes chloor en de slaappillen van mams veel meer slachtoffers maken. Nee, realiteit is het niet, maar meer een archetypisch angstbeeld. In de praktijk kan je beter de buurman, opa en je eigen man eens goed in de ogen kijken...
pi_53136446
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:35 schreef milagro het volgende:

[..]

true true dat laatste

nee klip en klaar niet, maar wat zeg je als dader, dat het meegesleept is natuurlijk.
ik ben er van overtuigd, well duh zo onderhand, dat is wel te merken , dat de ouders het gedaan hebben, maar ook bang dat het bewijs niet sluitend genoeg is, en hoop daarom dat ze meer hebben dan wat we nu via lekken en roddels (denken te) weten.

ik zie hen, ja interpretatie , gewoon niet doorslaan, als ze de daders zijn houden ze het al zolang vol en ze worden nu ook echt verbeten, dat begon met het weglopen bij dat interview.

ja, als je vals beschuldigd wordt, word je boos, of is dat niet onlogisch, maar toch in combi met al dat andere... en met dat in je hoofd dan die weblog lezend, dat gaat al weken zo, die toon (kan alleen de oude blogs niet meer vinden, weet toch zeker dat je ze eerst nog kon aanklikken )
binnen hun site op blogs zoeken via die speciale google functie.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:40:11 #268
1986 Jane
pi_53136462
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:25 schreef tbl1966 het volgende:

Oké, voordat ik ging antwoorden heb ik het idd even in google ingetypt. En één van de eerste links zegt precies wat ik ook al wilde posten, namelijk:

Kidnappers Are Seldom Strangers
quote:
Fortunately, cases where a complete stranger has abducted a child are just a tiny fraction of the number of annual missing children cases. Citing FBI and other law enforcement statistics, Schwartz says that only 200-300 cases nationwide involve children taken by a complete stranger. Those case are the most perilous for the victims – 75 percent of the time, the child is dead within three hours.

JonBenet Ramsay is ook een zeer discutabel geval. Heb toevallig vandaag nog die link gelezen die in één van de eerdere topics gepost is. De kans dat daar een onbekende aan het werk is geweest is echt heel klein.

De Lindenberg baby misschien, maar ook daar was geloof ik hulp van binnenuit. En ook wel een heel duidelijk motief waarom men het juist op dat kind had voorzien. Bovendien ga je dan ook wel heel ver terug in de tijd.

Ik zeg ook niet dat het nooit is voorgekomen, maar iemand die een kind wil snatchen (wat op zich al erg genoeg is natuurlijk) zoekt daarvoor meestal toch een andere weg dan het ergens uit een huis te halen.
pi_53136492
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:37 schreef voyeur het volgende:

[..]

Van alle vermiste kinderen in de VS is 0,05% mogelijk ontvoerd door een onbekende. En dan hanteer ik nog het hoogst beschikbare getal. Het is extreem zeldzaam. Vanuit het eigen huis is daar nog een fractie van. De kans dat je dat overkomt is vele malen lager dan 1 op 1 miljoen.

Terwijl keukentrapjes, zwembaden, flesjes chloor en de slaappillen van mams veel meer slachtoffers maken. Nee, realiteit is het niet, maar meer een archetypisch angstbeeld. In de praktijk kan je beter de buurman, opa en je eigen man eens goed in de ogen kijken...
Dit vind ik op een amerikaanse site over kidnapping en abduction
quote:
Every 40 seconds in the United States, a child is reported missing or abducted. That translates to over 2,000 children per day (under 18 years of age) or 800,000 per year.

The rate of reported missing children in the United States is 11.4 per 1,000 (Department of Justice, Office of Juvenile Justice and Delinquency Prevention, National Incidence Studies of Missing, Abducted, Runaway, and Thrownaway Children, October 2002; National Crime Information Center)

Of the 800,000 children reported missing annually, approximately 69,000 are abducted:

* Family members account for the majority of these reported cases (82 percent)
* Non-family abductions account for 12,000 of these reported cases (18 percent)
* Of non-family abductions, 37 percent are by a stranger
dus 37% door vreemden
pi_53136522
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:19 schreef Caesu het volgende:
en hoe geld te storten.

quote:
About Madeleine McCann

Madeleine McCann was born 4 years ago. She has one brother Sean and a sister Amelie. She lives with her family in Rothley, Leicestershire.

Her father comes from Glasgow and has 3 sisters, Patricia, Jacqueline and Phil, and a brother John. Madeleine's Grandmother, Eileen lives in Glasgow. Her other grandparents, Sue and Brian live in Liverpool.

Both sides of the family are very close and all are working in different ways to try and help in the search for Madeleine.

Phil, who resides in Ullapool and is a teacher, has asked that the heartfelt thanks of the whole family be passed to everyone who has helped in the search so far. She said "There have been so many messages of support and prayers from people all over the world. We (the family) are overwhelmed with your assistance. The media people have been wonderful and so helpful in making everyone aware of our plight. Madeleine’s family are so grateful to you all. Please keep Madeleine in your thoughts and prayers. We pray that she will be returned to us safe and well."

wie missen we nu in dit verhaal?
ik heb het een paar gelezen of ik er nu niet overheen las.
maar ik mis iemand , nog steeds.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:44:54 #271
1986 Jane
pi_53136540
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:41 schreef tbl1966 het volgende:

dus 37% door vreemden
Nee, dat staat er niet. 37% van 18%.
pi_53136552
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:40 schreef Jane het volgende:

[..]

Oké, voordat ik ging antwoorden heb ik het idd even in google ingetypt. En één van de eerste links zegt precies wat ik ook al wilde posten, namelijk:

Kidnappers Are Seldom Strangers
[..]

JonBenet Ramsay is ook een zeer discutabel geval. Heb toevallig vandaag nog die link gelezen die in één van de eerdere topics gepost is. De kans dat daar een onbekende aan het werk is geweest is echt heel klein.
Ja, die link had ik gepost. Hilarisch toch die 'ransom note'. "A small foreign faction" die aan de keukentafel steeds nieuwe briefjes tracht te schrijven. Mams die gelijk haar gram kwijt wou over paps en dan nog eindigen met een organisatie waarvan je naam tussen aanhalingstekens zet

[ Bericht 1% gewijzigd door voyeur op 13-09-2007 00:58:55 ]
pi_53136555
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:41 schreef tbl1966 het volgende:
dus 37% door vreemden
Nee van de gevallen waarbij de ontvoerders niet in familiekring te zoeken zijn, is 37% een geheel vreemde. Zo lees ik het
pi_53136564
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:44 schreef Jane het volgende:

[..]

dat bedoelde ik ook, maar ik drukte weer eens te snel op plaatsen en toen ik wilde editen werkte fok niet mee. Die is al de hele avond zo traag als dikke .....
pi_53136610
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:44 schreef Jane het volgende:

[..]

precies, en 63 % daarvan , door de buurman/vrouw, leraar, postbode, vrienden vd familie, etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')