dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 12 september 2007 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben aan t werk dus die moet ik er nog in doen, nu heb ik even tijd...
Das fijn om te wetenquote:
Nee, dan duurt het al gauw te lang.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nieuw topic starten op het werk is nooit handig![]()
Ja, da's net zoiets als:quote:Op woensdag 12 september 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
enige wansmaak, en over de top dingen weet jij volgens mij best te waarderen ?
zo'n jura/nespresso/krups/saecco ding ?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:37 schreef maedel het volgende:
ons gruwelijk decadente koffiezetapparaat wordt vandaag bezorgd![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo'n jura/nespresso/krups/saecco ding ?
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:28 schreef samjustme het volgende:
This is a visual joke, so imagine:
Stick out your tongue straight in front of you. Ask: "what's this?"
Answer: "A lesbian with a hard on".
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
We hebben het hier wel over de Miele CVA 4085 hè
[afbeelding]
ja ik had het ook nog over Illy's en andere italiaanse gevallen kunnen hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
We hebben het hier wel over de Miele CVA 4085 hè
[afbeelding]
ja, die kon ik zien aan komen natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel voor dat jij de volgende meet de koffie verzorgt![]()
ja en voor het aroma kan je die dus niet thuis in een thermoskan schenken en meenemenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, die kon ik zien aan komen natuurlijk
We liggen elkaar niet zo. En in HOMO wordt hij door een aantal mensen ook uitgekotst.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Is die vervelend dan?
Je wil hem wel kwijt. Je wil deze versie kwijt. Niet de leuke versie. Dus het is of "alles of niks" of tijd dat je hem naar een therapeut schopt.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik voel me niet goed...
Ik zit zo te klooien met vriendlief dat ik er gewoon fysiek misselijk van word.
Ik wil niet bij hem zijn als het zo moet, maar ik wil hem ook niet kwijt.
Pff, wat maak ik het mezelf toch moeilijk...
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
We liggen elkaar niet zo. En in HOMO wordt hij door een aantal mensen ook uitgekotst.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe moe ben je trouwens dat als je in de trein vanuit je ooghoek buiten een reuzenooievaar ziet, en als je er echt naar kijkt 'm nog steeds ziet, en dat je het niet raar vindt, maar dat je na een seconde of twee toch doorkrijgt dat het een koe was?
dat is niet goedquote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik had vannacht een extreem snelle hartslag... Durfde bijna niet te slapen, omdat ik bang was voor een hartaanval oid. :-/
Prima.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En vooral, hoe voel je je nu?
Nee, 'k was/ben niet gestresst. Ik ben wel vaker onrustig geweest.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is niet goed
stress factoren?
en heb je dat al eens eerder gehad ?,
lijkt me iets om aan een arts voor te leggen![]()
Dat heb ik ook een keer gehad. Doodeng, maar het kan geen kwaad. Achter elkaar een glas water opdrinken, zittend vooroverbuigen en diep ademhalen, en als het dan nog niet omlaag gaat, met de palmen van je handen hard op je ogen drukken (niet te lang, dat is slecht). Heel stom, maar het werkte wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik had vannacht een extreem snelle hartslag... Durfde bijna niet te slapen, omdat ik bang was voor een hartaanval oid. :-/
Je vertrouwd het wel, dat hij de kinderen zo krijgt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hallo
Ik blijf niet lang, mijn zusje komt zo langs. Kom alleen ff updaten over vandaag. De uitkomst is iig dat de kids bij mij mogen blijven wonen met een omgangsregeling voor H, eens per 2 weken van woensdagmiddag recht uit school tot zondagavond half zes
Het rare is, ik had toch een soort van feeststemming verwacht dat de kinderen bij mij mogen blijven wonen, en daar ben ik ook absoluut heel blij mee, maar er overheerst toch een gevoel van triestheid dat het zo moet....
Fijn! (ik heb geen echt nieuws nog).quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hallo
Ik blijf niet lang, mijn zusje komt zo langs. Kom alleen ff updaten over vandaag. De uitkomst is iig dat de kids bij mij mogen blijven wonen met een omgangsregeling voor H, eens per 2 weken van woensdagmiddag recht uit school tot zondagavond half zes
Het rare is, ik had toch een soort van feeststemming verwacht dat de kinderen bij mij mogen blijven wonen, en daar ben ik ook absoluut heel blij mee, maar er overheerst toch een gevoel van triestheid dat het zo moet....
Dank jequote:Op woensdag 12 september 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Doodeng, maar het kan geen kwaad. Achter elkaar een glas water opdrinken, zittend vooroverbuigen en diep ademhalen, en als het dan nog niet omlaag gaat, met de palmen van je handen hard op je ogen drukken (niet te lang, dat is slecht). Heel stom, maar het werkte wel.
Dat lijkt me een goede mentaliteit, tenminste, zo denk ik ook altijd. Eerst afwachten, en als het kort en eenmalig is gewoon doorleven, maar na herhaling even advies van een bevoegd persoon zoeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, 'k was/ben niet gestresst. Ik ben wel vaker onrustig geweest.
Maar ditmaal voelde ik mijn pols, en dat maakte me ongerust. 'k Heb 't ook al met m'n ouders over gehad.
Ik vindt 't nu nog niet nodig om een dokter erbij te halen, als het nog een keer gebeurt, dan ga ik wel.
Het gaat juist om het achter elkaar doordrinken, geloof ik. Het is alweer een tijdje geleden. Ik was alleen thuis en ben uit ellende maar naar de buren gelopen. Buurvrouw had er zelf ook regelmatig last van, dus die wist het precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je
Da's wel een geruststelling
'k Had zelf een beker warme melk genuttigd. 'k Was nog wel een half uurtje onrustig maar ben toen wel in slaap gevallen.
Vermoeiend he, dat studeren.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is niet gek, lijkt me. Want om het even kort door de bocht te noemen, de hele situatie is gewoon klote. Niemand hoopt toch op een scheiding of zoiets, dat is gewoon niet iets wat je voor ogen hebt.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, al is Intrueren en Overtuigen niet helemaal mijn ding.
Niet zo ver, het is als ik in een gewoon tempo fiets twintig minuutjes, dus dat valt wel mee, ik heb er gewoon niet altijd zin in.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:10 schreef Faithz het volgende:
lol, hoe ver moet je fietsen?
Waarom ?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:11 schreef Faithz het volgende:
Stroekie, je bent ontslagen als Koffie, Thee en Water jongen!!
volgens mij krijgen die nu instrukties, hoe ze het apparaat moeten gebruiken, anders had ze vast al lang en breed gereageerdquote:Op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef Faithz het volgende:
Misschien moeten we Maedel aannemen, met haar Miele
Neen, onze eigen Juffrouw Jannie toch niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:11 schreef Faithz het volgende:
Stroekie, je bent ontslagen als Koffie, Thee en Water jongen!!
Oh, dat vind ik altijd wel lekker...quote:Op donderdag 13 september 2007 07:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Alleen er naartoe fietsen vind ik niet altijd even leuk...
Terug vind ik ook nooit zo erg.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd wel lekker...
zeg maar, 'n beetje de 'agressie' africhten na een dag achter de pc te zitten.
Koffie is hier ook ontzettend belangrijk. We hebben een Jura, die maalt eerst de bonen en zet er dan koffie van. Echt SUPER LEKKER.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij mijn vorige baan hebben ze geloof ik wel een stuk of 8 verschillende apparaten geprobeerd, ik weet alleen niet waar ze aan zijn blijven hangen, want toen was ik al weg.
Koffie vonden ze daar heeeeeeel belangrijk.
Ik zit nu aan de thee.
Maar ik kan geen baklava makenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neen, onze eigen Juffrouw Jannie toch niet?
vroeger stond er hier op elke kamer een eigen koffiezet apparaatquote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Koffie is hier ook ontzettend belangrijk. We hebben een Jura, die maalt eerst de bonen en zet er dan koffie van. Echt SUPER LEKKER.
We hebben andere automaten geprobeerd omdat we sterk aan het groeien zijn en en zo'n Jura is niet gemaakt voor zoveel mensen. Kregen allemaal apparaten die hoog aangeschreven staan. Iedereen had bij elk apparaat zoiets van![]()
![]()
En nu staan er 2 jura's
Moeten we dat 'ns leren te makenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik kan geen baklava maken![]()
Ja graag, zolang ik maar niet bij Sinterklaas op schoot hoef te komen zitten om hem dat te eten te gevenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moeten we dat 'ns leren te maken
Sinterklaas moet getroost wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja graag, zolang ik maar niet bij Sinterklaas op schoot hoef te komen zitten om hem dat te eten te geven![]()
Dat hadden ze bij dat bedrijf waar ik werkte ook, die apparaten voor meer mensen waren allemaal niks, dus probeerden ze maar steeds twee kleintjes(1 kopje per keer)quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Koffie is hier ook ontzettend belangrijk. We hebben een Jura, die maalt eerst de bonen en zet er dan koffie van. Echt SUPER LEKKER.
We hebben andere automaten geprobeerd omdat we sterk aan het groeien zijn en en zo'n Jura is niet gemaakt voor zoveel mensen. Kregen allemaal apparaten die hoog aangeschreven staan. Iedereen had bij elk apparaat zoiets van![]()
![]()
En nu staan er 2 jura's
Een knuffel, of een mooie tekening!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sinterklaas moet getroost worden
en dat kan op vele manieren.
ik reik hem dan wel een bakkie troost aanquote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sinterklaas moet getroost worden
en dat kan op vele manieren.
Ja, doeg, ik heb nou net zo'n stoer apparaat in de keukenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef wonderer het volgende:
Of mensen leren gewoon water drinken in plaats van koffie...
Ja, thuis maakt niet uit. Maar dat gezeik op het werk.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, doeg, ik heb nou net zo'n stoer apparaat in de keuken
![]()
Ik drink op mijn werk meestal water, soms thee, ook niet uit de automaat, wij zijn de enige afdeling in het gebouw met een eigen waterkokerquote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Overigens, bij mijn laatste baan had ik mijn eigen mok mee (halve liter) waar ik mijn eigen thee in brouwde. Dus elke keer als ze koffie gingen halen, stond mijn emmer tussen de .2 liter kopjes op het dienblad en ze moesten steeds lachenMaar ik had wel lekkere rooibos thee in plaats van ranzige automatenkoffie
![]()
Bij ons niet, maar dat heb ik van horen zeggen, ik heb hem nooit geproefd,quote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef maedel het volgende:
nou moet ik zeggen dat ze bij ons op kantoor verrekte lekkere koffie hebben...![]()
Foei!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef maedel het volgende:
nou moet ik zeggen dat ze bij ons op kantoor verrekte lekkere koffie hebben...![]()
Oh, en eigen koffiezetapparaten, senseo's en waterkokers zijn bij ons ook ten strengste verboden.
Dat weerhoudt eigenlijk niemand er van om toch zo'n appraat op de vensterbank te zetten![]()
facilitaire diensten heeft al meerdere malen opruim acties gehouden, dus dan leer je het wel afquote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef maedel het volgende:
Oh, en eigen koffiezetapparaten, senseo's en waterkokers zijn bij ons ook ten strengste verboden.
Dat weerhoudt eigenlijk niemand er van om toch zo'n appraat op de vensterbank te zetten![]()
Ja, als er op een gegeven ogenblik zelfs koelkasten op de kamers staan gaat het wel ver natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef wonderer het volgende:
Kan me wel voorstellen dat het nogal brandgevaarlijk wordt op een gegeven moment.
quote:
quote:
Ik heb het wel een paar keer gezien op Comedy Central.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
Dat doet me trouwens denken aan een aflevering van The Office, maar dat kijkt hier niemand denk ik.
Ik vind het niet geweldig, maar ik kijk meestal met Brad mee. Het is alsof je naar een operatie kijkt. Extreem pijnlijk maar je kunt je hoofd niet afwendenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gezien op Comedy Central.
Ik weet nog dat ik een keer midden in de nacht naar de live-ER keek ofzo. Allemaal gapende wonden, bloed, goorheid, echt verschrikkelijk. Ik lag mijn adem in te houden en vol walging te kijken. Maar wegzappen lukte me nietquote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet geweldig, maar ik kijk meestal met Brad mee. Het is alsof je naar een operatie kijkt. Extreem pijnlijk maar je kunt je hoofd niet afwenden
Ik kon er ook niet voor warmlopen, maar in de periode dat ik 's nachts vrijwel helemaal niet meer sliep had ik weinig keus/puf voor ander vermaak.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet geweldig, maar ik kijk meestal met Brad mee. Het is alsof je naar een operatie kijkt. Extreem pijnlijk maar je kunt je hoofd niet afwenden
Stom is dat he?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer midden in de nacht naar de live-ER keek ofzo. Allemaal gapende wonden, bloed, goorheid, echt verschrikkelijk. Ik lag mijn adem in te houden en vol walging te kijken. Maar wegzappen lukte me niet.
Daar hebben ze p2p voor uitgevondenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kon er ook niet voor warmlopen, maar in de periode dat ik 's nachts vrijwel helemaal niet meer sliep had ik weinig keus/puf voor ander vermaak.
Wat?!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben ze p2p voor uitgevonden
Ja, in zoverre dat we nu weten waar we voorlopig aan toe zijn. Het is wel spannend als ze straks de eerste keer naar H gaan, hoe het zal gaan en zo..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
*knuffel*
Hoe is het? Last van je afgevallen?
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, in zoverre dat we nu weten waar we voorlopig aan toe zijn. Het is wel spannend als ze straks de eerste keer naar H gaan, hoe het zal gaan en zo..
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, in zoverre dat we nu weten waar we voorlopig aan toe zijn. Het is wel spannend als ze straks de eerste keer naar H gaan, hoe het zal gaan en zo..
de omgangsregeling gaat woensdag de 19e in, maar omdat er dan bijna 3 weken tussen zit heeft hij ze a.s. zondag eenmalig een middag op bezoek van half 1 tot half 6.quote:
Oeh, spannend, dan al... En natuurlijk ben ik er dan niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de omgangsregeling gaat woensdag de 19e in, maar omdat er dan bijna 3 weken tussen zit heeft hij ze a.s. zondag eenmalig een middag op bezoek van half 1 tot half 6.
Ja, laten we het daar eens over hebben... Hoe gaat het met jou, heb je al iets gehord m.b.t. je bod?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, spannend, dan al... En natuurlijk ben ik er dan niet.
We hebben het tegenbod geaccepteerd dus volgens mij is het nou rond, op die andere bieders na. Maar die kunnen het toch niet betalen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar eens over hebben... Hoe gaat het met jou, heb je al iets gehord m.b.t. je bod?
Enneh.. waarom ben je er dan niet?
Heeeeej, dan mag ik jou ook feliciteren begrijp ik!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben het tegenbod geaccepteerd dus volgens mij is het nou rond, op die andere bieders na. Maar die kunnen het toch niet betalen.
En ik zit zondag in Boston in het theater.
Ja, nou, wacht nog maar even tot we het koopcontract getekend hebben...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeeeej, dan mag ik jou ook feliciteren begrijp ik!![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal straks kijken, ok?
Ik heb nog niet geupdatequote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, sorry wonderer, het is er gisteren niet van gekomen om je blog te lezen en ik ben de mijne nu zelf aan het bijwerken, ik zal straks kijken, ok?
dat is heel goed te doen hoor... ik vind het altijd een sport om dat zo snel mogelijk te doen, alleen gaat het daardoor juist mis....quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga wel duimen en feliciteren als het zover is!
Ik ben nu minesweeper aan het doen en ik wil hem perse een keertje vol hebben!![]()
Soms zit er bet eentje waarbij het twee vakjes kunnen zijn, ik kies dan altijd net de verkeerde.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat is heel goed te doen hoor... ik vind het altijd een sport om dat zo snel mogelijk te doen, alleen gaat het daardoor juist mis....
Minesweeper is leuk he, doe je dat ook via msn?
wheheh. Ja, mijnenveger... ben ik ook een tijdje verslaafd aan geweest. Je weet dat als je tegelijk beide knoppen indrukt als de vlaggetjes op de juiste plek staan, dat je dan alle andere vakjes tegelijk openmaakt? Scheelt tijd.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga wel duimen en feliciteren als het zover is!
Ik ben nu minesweeper aan het doen en ik wil hem perse een keertje vol hebben!![]()
Ik weet niet eens wat je BEDOELT!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
wheheh. Ja, mijnenveger... ben ik ook een tijdje verslaafd aan geweest. Je weet dat als je tegelijk beide knoppen indrukt als de vlaggetjes op de juiste plek staan, dat je dan alle andere vakjes tegelijk openmaakt? Scheelt tijd.
Probeer het eens dan. Markeer de mijnen en klik de andere vakjes niet open, maar gebruik jje muisknoppen op hetzelfde moment op een nummertje waarvan je alle mijnen al hebt gemarkeerd. Hij zal dan alle overige vakjes waar geen mijnen zitten openen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je BEDOELT!![]()
Dan doe je het toch niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet dadelijk naar bed...Geen zin in.
Dan maak je maar zin.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet dadelijk naar bed...Geen zin in.
<zucht>quote:
blog bijgewerkt.quote:
Ik de jouwe ook. Wat een verhaal, zeg. Die gast spoort echt niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
blog bijgewerkt.
En inmiddels die van wonderer gelezen.
Ik weet het. Laat hem eerst zijn verliezen maar eens verwerken, zoals ik gisteren bij de Raad al zei, hij zit midden in een rouwproces en zolang hij dat niet verwerkt heeft zal hij het belang van de kinderen niet voorop kunnen zetten. Misschien dat hij daarna ook weer wat normaler zal doen...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook. Wat een verhaal, zeg. Die gast spoort echt niet.
sluit zich hier volledig bij aanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook. Wat een verhaal, zeg. Die gast spoort echt niet.
sweet dreamsquote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh... ik ga weer naar bed, morgen weer vroeg op.
Welterusten allemaal en ongetwijfeld tot morgen
Truste dromertjequote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh... ik ga weer naar bed, morgen weer vroeg op.
Welterusten allemaal en ongetwijfeld tot morgen
Heeft ie dat gedaan dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Laat hem eerst zijn verliezen maar eens verwerken, zoals ik gisteren bij de Raad al zei, hij zit midden in een rouwproces en zolang hij dat niet verwerkt heeft zal hij het belang van de kinderen niet voorop kunnen zetten. Misschien dat hij daarna ook weer wat normaler zal doen...![]()
Ook hallo!quote:
Ik doe al zo weinig thuis, krijg ik dan te horen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Jeetje, dat kan toch...Kun je ze niet zeggen dat je behoefte hebt aan rust en dat ze dat dan ook accepteren?
Ja, ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik begin me steeds meer te realiseren dat ik het wel erg makkelijk heb gehad vroeger...
Dat niet alleen, gebrek aan discussiemogelijkheden schiet ook niet erg op.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Het lijkt me erg vervelend als je gepusht wordt om maar gezellig met het gezinsleven mee te doen.
* NanKing hugt Erik
Ik voel met je mee, Erik, ik voel zeker met je mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens haar dan. Enig kritiek daarop wordt gevolgd met de volgende reeks beschuldigingen, of het wordt gewoon weggewuifd dat ze wel veel geduld heeft en wel een hele goede ouder is.
Oh, ik vind dat 'gezellig' doen nu juist altijd wel belangrijk en mijn ouders wat minder.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef liefie_ het volgende:
ik woon nu al 3 jaar opmezelf en mn moeder doet het nog ;')
daarom ga ik er zo min mogelijk heen (wat nog inhoud dat ik om het weekend daar zit want anders besta ik echt niet meer voor dr denk ik)
en als ik daar ben moet ik ook gezellig doen, netjes doen (niks in mn piama onbijten op zondag en dat soort dingen dat staat lui)
Dat vind ik eng.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef liefie_ het volgende:
gezellig doen is prima
ik ga bv graag met mn mama en de honden naar het bos
wat minder is, is dat ik dan van mama aan van allerlei dingen moet denken waar volgens haar bv de buren op letten (hoe mijn haar zit, wat voor laarsjes ik aan heb, wat voor jas... hallo we gaan naar het bos!!!! )
Herkenbaar... :-Squote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef liefie_ het volgende:
gezellig doen is prima
ik ga bv graag met mn mama en de honden naar het bos
wat minder is, is dat ik dan van mama aan van allerlei dingen moet denken waar volgens haar bv de buren op letten (hoe mijn haar zit, wat voor laarsjes ik aan heb, wat voor jas... hallo we gaan naar het bos!!!! )
Das niet eens gezond!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef liefie_ het volgende:
het bos of mn mama
ach eng
pedagogisch is t niet echt
alles is gebaseerd op uiterlijke schijn (zo ben ik volgens mij ook al op mn 9 op dieet geknalt)
volgens mij wil Faithz gewoon zelf graag hier de koffiejuffrouw komen spelenquote:
Ja dan moet ik er ook nog niet aan denkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
die lust ik ook wel hoor alleen 'sochtends is miss wat veel van t goeie...
Die drink ik sinds kort niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wil Faithz gewoon zelf graag hier de koffiejuffrouw komen spelen![]()
maar volgens mij gaat het bezorgen van breazahs haar veel beter af![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Tjee, die belastingdienst weet wel wat ie doet, nu werk ik twee keer zoveel, verdien ik gewoon ruim een euro per uur minder.
Ik wist wel dat het zou schelen, maar dit vind ik toch wel veel hoor!
Ik ga denk ik maar zwart de hoer uithangen, misschien dat ik dan nog wat overhoud![]()
Of speculaas...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die drink ik sinds kort niet meer![]()
Beetje hetzelfde effect als kitsen nadat je tomatensoep hebt gegeten.. hoef je dat ook ff niet meer te ruiken. Iets waar ik tevens aan lijd op het moment
Lach me niet uitquote:
Daar was in KLB laatst ook iemand over aan het klagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef liefie_ het volgende:
jeetje ik word gewoon door msn gedwongen om een nieuwe versie te instaleren anders kon ik niet op msn
bah
ja die live hotmail is ook vreselijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar was in KLB laatst ook iemand over aan het klagen.
Maar dan over hotmail
Daar kijk ik 'sochtends meestal naar als ik thuis ben, bijna nooit dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:27 schreef liefie_ het volgende:
ow ik weet niet of jullie van mooie huizen kijken houden maar dan moet je nu echt ff op bbc 1 kijken
LOLquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Lach me niet uit![]()
Ik was vijf ofzo en toen heb ik bijna driekwart pak speculaas opgegeten(dat waren van die dubbele verpakkingen) en ben daar zo ziek van geweest dat ik nog steeds niet dol ben op speculaas.
Nou, dan ebt die Smirnof nog best lang na!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
LOL
Bij mij ebt dat niet zo lang naTomatensoep lust ik over een jaar of wat wel weer.
Smirnoff daarin tegen
Ik vrees het ergste![]()
Ik kom wel even langsquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb daar geen last van!
Ik zag hetquote:
Dat gebeurt bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef liefie_ het volgende:
ik word ook niet achtervolgd
alleen het is niet altijd leuk als mensen nee niet snappen
of negative aandacht zoeken
dat soort dingen
Be carefull what you whish forquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ik bedoel dus gewoon dat er niemand is die me in mijn fobo of pm achtervolgt, ik denk dat ze schrikken van mijn foto.![]()
Btw, ik weet niet in hoeverre je het hoer plannetje door wil zetten maar dan raad ik je Philips LivingColors aan! Tijdens werktijd op rood en na werktijd kun je gewoon andere kleurtjes kiezen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ik bedoel dus gewoon dat er niemand is die me in mijn fobo of pm achtervolgt, ik denk dat ze schrikken van mijn foto.![]()
Goh, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Btw, ik weet niet in hoeverre je het hoer plannetje door wil zetten maar dan raad ik je Philips LivingColors aan! Tijdens werktijd op rood en na werktijd kun je gewoon andere kleurtjes kiezen!![]()
Alleen maar dat je brein toevallig dat nichtje uitkoos als figurant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef liefie_ het volgende:
ow jullie "doen" trouwens dromen hier he?
nou heb ik de laatste tijd nogal veel sexdromen nou kan ik zelf ook wel iets indenken over waar ze voor staan
maar meestal is t met exen maar nu heb ik vanacht dus gedroomt over een meisje dat ik al mijn hele leven ken en als een nichtje voor me isbeetje jukkie
dat betekend toch niks engs he
Oh jammer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Goh, bedankt voor de tip.
Ik wilde eigenlijk gewoon adverteren, neit achter het raam gaan zitten, dat valt teveel op
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:18 schreef Faithz het volgende:
Nirak en ik wonen deze week precies 5jr samen.
Goed he
Ja, schiet es op, er staat nog steeds een duo penotti foto in je blogquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef Faithz het volgende:
Met klussen
Misschien dat ik haar vanavond nog mee op stap krijg.. we'll see.
Jameson is whiskey. Maar inderdaad, single malt, yum.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer is toch ook zo'n whisky-leut?
Ben ik even blij dat ik maar maat 41 in mijn schoenen hebquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Stroekie verstaat onder "op gepaste wijze" maar ik feliciteer mee!!
zie je wel dat ik een goede indruk heb achter gelaten bij Faithzquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef Faithz het volgende:
Gewoon netjes natuurlijk. Handjes boven de dekens enzo
en kan er over de uitslag van die test hier ook gecorrespondeerd worden ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
hi
Ja, sorry, we hebben het druk met het testen van koffiebonen![]()
Zo, íémand hengelt hier overduidelijk naar een bak koffiequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en kan er over de uitslag van die test hier ook gecorrespondeerd worden ?
May I have your votes please![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:52 schreef maedel het volgende:
Zo, íémand hengelt hier overduidelijk naar een bak koffie
We zijn er wel uit tussen de twee testsoorten in ieder geval
wij stuiteren hier ondertussen alle kanten op van de caffeïne... Het is ook gewoon zo'n leuk apparaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
subtiel zijn is inderdaad niet altijd mijn sterkste kant
![]()
Nee, gewoon zomaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met een goede reden
Vertel!
maar toch niet meer op 22.00 uur s avondsquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef maedel het volgende:
[..]
wij stuiteren hier ondertussen alle kanten op van de caffeïne... Het is ook gewoon zo'n leuk apparaat
BH's kopen is echt een ramp bij mijquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:22 schreef liefie_ het volgende:
idd mooi maar niet mijn smaak
ik ben van roze en licht en romantisch
ik heb vandaag vervelende klusjes dag.... bah
hoewel ik heb er al een paar gedaan en eentje was nieuwe bh kopen en ik heb 2 kei toffe!
1 "gewone" en een super sexy wauw bh
wel stom trouwens dat elke keer als ik een bh koop mn maat weeeeer veranderd is![]()
mn bh maat schommelt nog meer dan mn gewicht
Voor mij is een droomslaapkamer toch meer een slaapkamer met een fantastisch uitzicht.quote:
nou als ze die bij ikea hebben stuur me ff een mailtje dan ga ik er meteen een kopenquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn droomslaapkamer is er eentje waar ik goeie sex heb...
Haha
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef liefie_ het volgende:
jezus ik krijg net de schrik van mn leven!
ik hoorde zeg maar stenen en gruis vallen in mijn muur!
hoe kan dat!
woont er iets vies en engs in mijn muur?
dat wil ik niet hoor!!!!!!!!!
nou ik heb hier wel pas een muis vermoord maar sindsdien ook niets meer gehoord en gezienquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb altijd al in zeer oude huizen gewoond, waaronder een groot pakhuis, wat voornamelijk een schuur was.
Daarbij keek ik er niet van op als er af en toe een muisje langs komt trippelen (of dat er eentje in de muizeval lag)
Ik snap sowieso niet de angst voor beestjes. Wel allemaal hamsters hebben, en cavia's, maar owee als er een muisje langs komt.
Die beestjes zullen nooit over je heen lopen. Daar zijn ze veel te bang voor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik heb hier wel pas een muis vermoord maar sindsdien ook niets meer gehoord en gezien
heb ook nog nooit eerder iets in die muur gehoord
en ik hoef geen muizendan lig ik straks te slapen en kruipt een muis op mn hoofd! nee dankje
en ik hoef ook geen hamster en al zeker geen cavia! bah
nou die muis die ik laatst vermoord had was een brutaal ding!quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die beestjes zullen nooit over je heen lopen. Daar zijn ze veel te bang voor.
Hij lijkt wel een beetje op jequote:Op zondag 16 september 2007 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[link naar filmpje]
Ik weet hetquote:Op zondag 16 september 2007 09:31 schreef maedel het volgende:
Oh Erik, af en toe ben je ook een echte dramaqueen hoor![]()
![]()
Daar was ik al bang voorquote:[..]
Hij lijkt wel een beetje op je
Wat denk je dat wij geen hond hebben?quote:Op zondag 16 september 2007 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar vies dat het was. Ik kan in details treden, substantie en kleur beschrijven, maar ik laat het hier maar bij
.
quote:Op zondag 16 september 2007 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een dag. De hond heeft diarree, dus heel het huis zat onder de schijt. Tijdens het uitlaten krijgt ie het voor elkaar om zijn hele achterkant te bevuilen. Mijn moeder die ziek is stond het op te ruimen. Mijn opa en oma komen vanmiddag eten.
En ik heb al de hele tijd "Oh, what a beautiful morning" in mijn hoofd [afbeelding].
Is ook leuk!quote:Op zondag 16 september 2007 19:06 schreef maedel het volgende:
wij hebben vandaag weer lekker zitten spelen met onze nieuwe koffiemachine
Lekkere cappuccino dat ie maakt![]()
Jaa dat is wel een eindje hequote:Op zondag 16 september 2007 18:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb lekker gewandeld vandaag, was best een eindje, maar ik heb er echt van genoten. En een heleboel kikkers gezien, ook wat foto's gemaakt, maar die kan ik nu niet plaatsen...
Geen zwarte honden gezien,maar wel drie blonde labradors(of golden retrievers, twee waren van een afstandje) een blonde pup en nog een blonde bastaard.
En een witte hond met zwarte vlekken. Maar zoveel blonde!
Ja, alleen bij een stukje was ik effe de weg kwijt, toen ben ik door een weiland met schapen gelopen, maar wist niet of dat de bedoeling was.(bij dat huis waar dat bord in de tuin staat(heeft gestaan)ik weet alleen niet meer wat erop stond.quote:Op zondag 16 september 2007 20:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jaa dat is wel een eindje heKon je het allemaal vinden?
Wij zijn vandaag naar Veldhoven gegaan.
@: Wonderer, we denken er ff over na, heb je nog gegadigen?
Wonderer, wandelen mag ook!quote:Op zondag 16 september 2007 21:05 schreef Faithz het volgende:
Je bedoeld bij dat huis met die ronde vijver? Ja daar moet je idd doorheen lopen. Anders langs de sloot af (springen ja) en dan verderop de akker over.
Afspreken Wonderer of wandelen
Het stikt er van de kikkersquote:Op zondag 16 september 2007 21:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, ik was naar mijn voeten aan het staren, kijken of er kikkertjes weg sprongen![]()
Maar ik zat er idd heel dichtbij, dat stuk ken ik wel goed.
Ik heb geen pauze genomen, ben alleen even vast blijven zitten in de modder, maar dat telt niet![]()
O, en ik ben af en toe blijven staan om een foto te maken.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
quote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
quote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
Ja, vooral kleine bruine, ik heb 1 grote groene gezien, maar die was te snel weg, dus kon ik hem niet op de foto zettenquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 07:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd!!!
(Effenaar? evt?)
Ja hoor!quote:Op maandag 17 september 2007 08:20 schreef Faithz het volgende:
[..]
Mogen wij lesbo's jou zomaar mee op stap nemen![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 september 2007 02:22 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, huis is van ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |