dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 12 september 2007 13:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben aan t werk dus die moet ik er nog in doen, nu heb ik even tijd...
Das fijn om te wetenquote:
Nee, dan duurt het al gauw te lang.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja nieuw topic starten op het werk is nooit handig![]()
Ja, da's net zoiets als:quote:Op woensdag 12 september 2007 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
enige wansmaak, en over de top dingen weet jij volgens mij best te waarderen ?
zo'n jura/nespresso/krups/saecco ding ?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:37 schreef maedel het volgende:
ons gruwelijk decadente koffiezetapparaat wordt vandaag bezorgd![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo'n jura/nespresso/krups/saecco ding ?
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:28 schreef samjustme het volgende:
This is a visual joke, so imagine:
Stick out your tongue straight in front of you. Ask: "what's this?"
Answer: "A lesbian with a hard on".
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
We hebben het hier wel over de Miele CVA 4085 hč
[afbeelding]
ja ik had het ook nog over Illy's en andere italiaanse gevallen kunnen hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
We hebben het hier wel over de Miele CVA 4085 hč
[afbeelding]
ja, die kon ik zien aan komen natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel voor dat jij de volgende meet de koffie verzorgt![]()
ja en voor het aroma kan je die dus niet thuis in een thermoskan schenken en meenemenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, die kon ik zien aan komen natuurlijk
We liggen elkaar niet zo. En in HOMO wordt hij door een aantal mensen ook uitgekotst.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Is die vervelend dan?
Je wil hem wel kwijt. Je wil deze versie kwijt. Niet de leuke versie. Dus het is of "alles of niks" of tijd dat je hem naar een therapeut schopt.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik voel me niet goed...
Ik zit zo te klooien met vriendlief dat ik er gewoon fysiek misselijk van word.
Ik wil niet bij hem zijn als het zo moet, maar ik wil hem ook niet kwijt.
Pff, wat maak ik het mezelf toch moeilijk...
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
We liggen elkaar niet zo. En in HOMO wordt hij door een aantal mensen ook uitgekotst.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe moe ben je trouwens dat als je in de trein vanuit je ooghoek buiten een reuzenooievaar ziet, en als je er echt naar kijkt 'm nog steeds ziet, en dat je het niet raar vindt, maar dat je na een seconde of twee toch doorkrijgt dat het een koe was?
dat is niet goedquote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik had vannacht een extreem snelle hartslag... Durfde bijna niet te slapen, omdat ik bang was voor een hartaanval oid. :-/
Prima.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En vooral, hoe voel je je nu?
Nee, 'k was/ben niet gestresst. Ik ben wel vaker onrustig geweest.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is niet goed
stress factoren?
en heb je dat al eens eerder gehad ?,
lijkt me iets om aan een arts voor te leggen![]()
Dat heb ik ook een keer gehad. Doodeng, maar het kan geen kwaad. Achter elkaar een glas water opdrinken, zittend vooroverbuigen en diep ademhalen, en als het dan nog niet omlaag gaat, met de palmen van je handen hard op je ogen drukken (niet te lang, dat is slecht). Heel stom, maar het werkte wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik had vannacht een extreem snelle hartslag... Durfde bijna niet te slapen, omdat ik bang was voor een hartaanval oid. :-/
Je vertrouwd het wel, dat hij de kinderen zo krijgt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hallo
Ik blijf niet lang, mijn zusje komt zo langs. Kom alleen ff updaten over vandaag. De uitkomst is iig dat de kids bij mij mogen blijven wonen met een omgangsregeling voor H, eens per 2 weken van woensdagmiddag recht uit school tot zondagavond half zes
Het rare is, ik had toch een soort van feeststemming verwacht dat de kinderen bij mij mogen blijven wonen, en daar ben ik ook absoluut heel blij mee, maar er overheerst toch een gevoel van triestheid dat het zo moet....
Fijn! (ik heb geen echt nieuws nog).quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef DR34M3R het volgende:
Hallo
Ik blijf niet lang, mijn zusje komt zo langs. Kom alleen ff updaten over vandaag. De uitkomst is iig dat de kids bij mij mogen blijven wonen met een omgangsregeling voor H, eens per 2 weken van woensdagmiddag recht uit school tot zondagavond half zes
Het rare is, ik had toch een soort van feeststemming verwacht dat de kinderen bij mij mogen blijven wonen, en daar ben ik ook absoluut heel blij mee, maar er overheerst toch een gevoel van triestheid dat het zo moet....
Dank jequote:Op woensdag 12 september 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Doodeng, maar het kan geen kwaad. Achter elkaar een glas water opdrinken, zittend vooroverbuigen en diep ademhalen, en als het dan nog niet omlaag gaat, met de palmen van je handen hard op je ogen drukken (niet te lang, dat is slecht). Heel stom, maar het werkte wel.
Dat lijkt me een goede mentaliteit, tenminste, zo denk ik ook altijd. Eerst afwachten, en als het kort en eenmalig is gewoon doorleven, maar na herhaling even advies van een bevoegd persoon zoeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, 'k was/ben niet gestresst. Ik ben wel vaker onrustig geweest.
Maar ditmaal voelde ik mijn pols, en dat maakte me ongerust. 'k Heb 't ook al met m'n ouders over gehad.
Ik vindt 't nu nog niet nodig om een dokter erbij te halen, als het nog een keer gebeurt, dan ga ik wel.
Het gaat juist om het achter elkaar doordrinken, geloof ik. Het is alweer een tijdje geleden. Ik was alleen thuis en ben uit ellende maar naar de buren gelopen. Buurvrouw had er zelf ook regelmatig last van, dus die wist het precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je
Da's wel een geruststelling
'k Had zelf een beker warme melk genuttigd. 'k Was nog wel een half uurtje onrustig maar ben toen wel in slaap gevallen.
Vermoeiend he, dat studeren.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is niet gek, lijkt me. Want om het even kort door de bocht te noemen, de hele situatie is gewoon klote. Niemand hoopt toch op een scheiding of zoiets, dat is gewoon niet iets wat je voor ogen hebt.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, al is Intrueren en Overtuigen niet helemaal mijn ding.
Niet zo ver, het is als ik in een gewoon tempo fiets twintig minuutjes, dus dat valt wel mee, ik heb er gewoon niet altijd zin in.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:10 schreef Faithz het volgende:
lol, hoe ver moet je fietsen?
Waarom ?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:11 schreef Faithz het volgende:
Stroekie, je bent ontslagen als Koffie, Thee en Water jongen!!
volgens mij krijgen die nu instrukties, hoe ze het apparaat moeten gebruiken, anders had ze vast al lang en breed gereageerdquote:Op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef Faithz het volgende:
Misschien moeten we Maedel aannemen, met haar Miele
Neen, onze eigen Juffrouw Jannie toch niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:11 schreef Faithz het volgende:
Stroekie, je bent ontslagen als Koffie, Thee en Water jongen!!
Oh, dat vind ik altijd wel lekker...quote:Op donderdag 13 september 2007 07:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Alleen er naartoe fietsen vind ik niet altijd even leuk...
Terug vind ik ook nooit zo erg.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd wel lekker...
zeg maar, 'n beetje de 'agressie' africhten na een dag achter de pc te zitten.
Koffie is hier ook ontzettend belangrijk. We hebben een Jura, die maalt eerst de bonen en zet er dan koffie van. Echt SUPER LEKKER.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij mijn vorige baan hebben ze geloof ik wel een stuk of 8 verschillende apparaten geprobeerd, ik weet alleen niet waar ze aan zijn blijven hangen, want toen was ik al weg.
Koffie vonden ze daar heeeeeeel belangrijk.
Ik zit nu aan de thee.
Maar ik kan geen baklava makenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neen, onze eigen Juffrouw Jannie toch niet?
vroeger stond er hier op elke kamer een eigen koffiezet apparaatquote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Koffie is hier ook ontzettend belangrijk. We hebben een Jura, die maalt eerst de bonen en zet er dan koffie van. Echt SUPER LEKKER.
We hebben andere automaten geprobeerd omdat we sterk aan het groeien zijn en en zo'n Jura is niet gemaakt voor zoveel mensen. Kregen allemaal apparaten die hoog aangeschreven staan. Iedereen had bij elk apparaat zoiets van![]()
![]()
En nu staan er 2 jura's
Moeten we dat 'ns leren te makenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik kan geen baklava maken![]()
Ja graag, zolang ik maar niet bij Sinterklaas op schoot hoef te komen zitten om hem dat te eten te gevenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moeten we dat 'ns leren te maken
Sinterklaas moet getroost wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja graag, zolang ik maar niet bij Sinterklaas op schoot hoef te komen zitten om hem dat te eten te geven![]()
Dat hadden ze bij dat bedrijf waar ik werkte ook, die apparaten voor meer mensen waren allemaal niks, dus probeerden ze maar steeds twee kleintjes(1 kopje per keer)quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Koffie is hier ook ontzettend belangrijk. We hebben een Jura, die maalt eerst de bonen en zet er dan koffie van. Echt SUPER LEKKER.
We hebben andere automaten geprobeerd omdat we sterk aan het groeien zijn en en zo'n Jura is niet gemaakt voor zoveel mensen. Kregen allemaal apparaten die hoog aangeschreven staan. Iedereen had bij elk apparaat zoiets van![]()
![]()
En nu staan er 2 jura's
Een knuffel, of een mooie tekening!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sinterklaas moet getroost worden
en dat kan op vele manieren.
ik reik hem dan wel een bakkie troost aanquote:Op donderdag 13 september 2007 11:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sinterklaas moet getroost worden
en dat kan op vele manieren.
Ja, doeg, ik heb nou net zo'n stoer apparaat in de keukenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef wonderer het volgende:
Of mensen leren gewoon water drinken in plaats van koffie...
Ja, thuis maakt niet uit. Maar dat gezeik op het werk.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, doeg, ik heb nou net zo'n stoer apparaat in de keuken
![]()
Ik drink op mijn werk meestal water, soms thee, ook niet uit de automaat, wij zijn de enige afdeling in het gebouw met een eigen waterkokerquote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
Overigens, bij mijn laatste baan had ik mijn eigen mok mee (halve liter) waar ik mijn eigen thee in brouwde. Dus elke keer als ze koffie gingen halen, stond mijn emmer tussen de .2 liter kopjes op het dienblad en ze moesten steeds lachenMaar ik had wel lekkere rooibos thee in plaats van ranzige automatenkoffie
![]()
Bij ons niet, maar dat heb ik van horen zeggen, ik heb hem nooit geproefd,quote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef maedel het volgende:
nou moet ik zeggen dat ze bij ons op kantoor verrekte lekkere koffie hebben...![]()
Foei!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef maedel het volgende:
nou moet ik zeggen dat ze bij ons op kantoor verrekte lekkere koffie hebben...![]()
Oh, en eigen koffiezetapparaten, senseo's en waterkokers zijn bij ons ook ten strengste verboden.
Dat weerhoudt eigenlijk niemand er van om toch zo'n appraat op de vensterbank te zetten![]()
facilitaire diensten heeft al meerdere malen opruim acties gehouden, dus dan leer je het wel afquote:Op donderdag 13 september 2007 18:49 schreef maedel het volgende:
Oh, en eigen koffiezetapparaten, senseo's en waterkokers zijn bij ons ook ten strengste verboden.
Dat weerhoudt eigenlijk niemand er van om toch zo'n appraat op de vensterbank te zetten![]()
Ja, als er op een gegeven ogenblik zelfs koelkasten op de kamers staan gaat het wel ver natuurlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 19:49 schreef wonderer het volgende:
Kan me wel voorstellen dat het nogal brandgevaarlijk wordt op een gegeven moment.
quote:
quote:
Ik heb het wel een paar keer gezien op Comedy Central.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
Dat doet me trouwens denken aan een aflevering van The Office, maar dat kijkt hier niemand denk ik.
Ik vind het niet geweldig, maar ik kijk meestal met Brad mee. Het is alsof je naar een operatie kijkt. Extreem pijnlijk maar je kunt je hoofd niet afwendenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gezien op Comedy Central.
Ik weet nog dat ik een keer midden in de nacht naar de live-ER keek ofzo. Allemaal gapende wonden, bloed, goorheid, echt verschrikkelijk. Ik lag mijn adem in te houden en vol walging te kijken. Maar wegzappen lukte me nietquote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet geweldig, maar ik kijk meestal met Brad mee. Het is alsof je naar een operatie kijkt. Extreem pijnlijk maar je kunt je hoofd niet afwenden
Ik kon er ook niet voor warmlopen, maar in de periode dat ik 's nachts vrijwel helemaal niet meer sliep had ik weinig keus/puf voor ander vermaak.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet geweldig, maar ik kijk meestal met Brad mee. Het is alsof je naar een operatie kijkt. Extreem pijnlijk maar je kunt je hoofd niet afwenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |