Ik kom wel even langsquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb daar geen last van!
Ik zag hetquote:
Dat gebeurt bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef liefie_ het volgende:
ik word ook niet achtervolgd
alleen het is niet altijd leuk als mensen nee niet snappen
of negative aandacht zoeken
dat soort dingen
Be carefull what you whish forquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ik bedoel dus gewoon dat er niemand is die me in mijn fobo of pm achtervolgt, ik denk dat ze schrikken van mijn foto.![]()
Btw, ik weet niet in hoeverre je het hoer plannetje door wil zetten maar dan raad ik je Philips LivingColors aan! Tijdens werktijd op rood en na werktijd kun je gewoon andere kleurtjes kiezen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
Ik bedoel dus gewoon dat er niemand is die me in mijn fobo of pm achtervolgt, ik denk dat ze schrikken van mijn foto.![]()
Goh, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Btw, ik weet niet in hoeverre je het hoer plannetje door wil zetten maar dan raad ik je Philips LivingColors aan! Tijdens werktijd op rood en na werktijd kun je gewoon andere kleurtjes kiezen!![]()
Alleen maar dat je brein toevallig dat nichtje uitkoos als figurant.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef liefie_ het volgende:
ow jullie "doen" trouwens dromen hier he?
nou heb ik de laatste tijd nogal veel sexdromen nou kan ik zelf ook wel iets indenken over waar ze voor staan
maar meestal is t met exen maar nu heb ik vanacht dus gedroomt over een meisje dat ik al mijn hele leven ken en als een nichtje voor me isbeetje jukkie
dat betekend toch niks engs he
Oh jammer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Goh, bedankt voor de tip.
Ik wilde eigenlijk gewoon adverteren, neit achter het raam gaan zitten, dat valt teveel op
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:18 schreef Faithz het volgende:
Nirak en ik wonen deze week precies 5jr samen.
Goed he
Ja, schiet es op, er staat nog steeds een duo penotti foto in je blogquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef Faithz het volgende:
Met klussen
Misschien dat ik haar vanavond nog mee op stap krijg.. we'll see.
Jameson is whiskey. Maar inderdaad, single malt, yum.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer is toch ook zo'n whisky-leut?
Ben ik even blij dat ik maar maat 41 in mijn schoenen hebquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Stroekie verstaat onder "op gepaste wijze" maar ik feliciteer mee!!
zie je wel dat ik een goede indruk heb achter gelaten bij Faithzquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:32 schreef Faithz het volgende:
Gewoon netjes natuurlijk. Handjes boven de dekens enzo
en kan er over de uitslag van die test hier ook gecorrespondeerd worden ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
hi
Ja, sorry, we hebben het druk met het testen van koffiebonen![]()
Zo, íémand hengelt hier overduidelijk naar een bak koffiequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en kan er over de uitslag van die test hier ook gecorrespondeerd worden ?
May I have your votes please![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:52 schreef maedel het volgende:
Zo, íémand hengelt hier overduidelijk naar een bak koffie
We zijn er wel uit tussen de twee testsoorten in ieder geval
wij stuiteren hier ondertussen alle kanten op van de caffeïne... Het is ook gewoon zo'n leuk apparaatquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
subtiel zijn is inderdaad niet altijd mijn sterkste kant
![]()
Nee, gewoon zomaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met een goede reden
Vertel!
maar toch niet meer op 22.00 uur s avondsquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef maedel het volgende:
[..]
wij stuiteren hier ondertussen alle kanten op van de caffeïne... Het is ook gewoon zo'n leuk apparaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |