abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:55:13 #151
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53108533
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef wierdo6 het volgende:
Mijn god hoe moeilijk is het toch om te begrijpen dat mensen zich niet onbegrensd willen aanpassen op anderen die hier naar toe komen. blablabla
Ach zeiksnor. Wat moet JIJ je nou aanpassen? Kan je geen bier meer drinken? Mag je geen tieten meer op tv zien? Dat ligt aan je vrouw, niet aan de moslims.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53109517
quote:
Misschien moeten wij ook maar eens massaal naar libie toe gaan en daar [u]eisen dat we aparte scholen[/u]1 krijgen, we overal molens willen hebben, onze eigen tv zender, eigen politieke partij en met borden gaan rondlopen van "The arab world is the cancer, christianity is the answer". Hup nog even een paar aanslagen erbij. En kijken of men ons daar symphatiek vind. Het zou me niet verbazen dat ze op zn minst zo in het verzet schieten als de mensen hier als niet nog veel heftiger.
-Aparte scholen? Check art. 23 van de Grondwet eens.
- Eigen TV-zender?
- Eigen polititieke partij? Check art. 8 Grondwet.
- Ik ben nog nooit zo'n bord tegen gekomen, enkel op TV een enkele keer gezien in Engeland/
- Alsof 'de moslims' aanslagen plegen.....
Ergo, dit stuk tekst gaat nergens over.
quote:
Ik vind het echt slecht hoe het hier blijkt dat sommige mensen totaal niet begrijpen hoe bepaalde gevoelens ontstaan. Alleen al vanwege het feit dat iets over moslims elke dag in het nieuws staat, maar niet over hindoes, joden, boedhisten is ook niet bepaald erg goed voor de gemoederen lijkt mij. Dat in combinatie met de bovenstaande kenmerken zorgt ervoor dat moslims erg prominent in het licht staan en zo ook een hoop over zich heen krijgen uiteraard. Echter blijft de vraag... waar moet het meest veranderen. Moeten wij steeds meer accepteren? Of moeten die mensen ook binnen hun eigen gelederen kijken en daar iets veranderen? Was het niet misschien verstandiger geweest een beetje meer westerse moskeen te bouwen die niet zo opvallend waren en hun levenstijl iets meer op die van ons aan te passen zodat ze minder opvallen? Een hoop hebben dat in de gaten, maar een hoop heeft daar ook stompzinnig geen zin in. En dan moet toegegeven worden dat als je alle andere culturen tegenover de westerse zet, dat vrijwel alle culturen iets harder koppiger en dergelijke overkomt. En zo ook bij deze mensen die zich hard verzetten tegenover ons. En tuurlijk worden mensen daar toch bang van.
- moslims zijn een hot-item, geen wonder dat ze het nieuws halen, ik kan moeilijk ontkennen dat er bovengemiddeld veel tuig tussen moslims lijkt te zitten, maar er lijkt ook sprake te zijn van een negatieve beeldvorming rond moslims en met name Marokkanen. Bovendien zijn er ook veel meer moslims in Nederland dan alle hindoes, joden en boeddisten bij elkaar.
- 90% van de moskeeen valt helemaal niet zo op. Enkel de extravagante bouwwerken halen het nieuws. Hier in mijn stad zitten ongetwijfeld een aantal moskeeen. Maar ik weet er echter maar 1 op te noemen, en dit is omdat hij in de buurt van een dependance zat van mijn voormalige middelbare school.
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:53:30 #153
121890 M42
I Love Techno!
pi_53110261
Ziek hoe de politie tekeer gaat: http://www.dumpert.nl/med(...)lgische_politie.html

Dag Europa
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:56:51 #154
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_53110344
Voor zover ik weet heeft de organisator van de betoging ze al lang afgelast, en heeft zich gedistantieert van de rechtse groepen die toch zouden betogen.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_53110357
Dat Filip De Winter en Frank Van Hecke klagen over het politieoptreden t.o.v. hun is simpelweg hypocriet te noemen.

Het Antwerpse VB-gemeenteraadslid Bart DeBie, een voormalig politiecommissaris uit Antwerpen is inmiddels veroordeeld tot 3 jaar voorwaardelijke gevangenisstraf vanwege buitensporig geweld en het vervalsen van proces verbalen.

Johan De Mol, VB raadslid in Brussel en voormalig hoofdcommissaris van de politie in Brussel is in zijn verleden actief geweest in een extreem rechtse terreurbeweging en om deze reden uiteindelijk uit de politie gezet.

Het Vlaams Belang heeft er dus geen enkel probleem mee om (voormalige) politiemensen op hun lijsten te zetten die in het verleden hardhandig en buiten de wet hebben opgetreden. Als ze zelf eens een keer een tikje krijgen is de wereld ineens te klein.
pi_53111022
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef M42 het volgende:
Ziek hoe de politie tekeer gaat: http://www.dumpert.nl/med(...)lgische_politie.html

Dag Europa
Beetje duwen etc. Beetje provocateur als DeWinter kan dit wel hebben hoor.
pi_53111077
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef M42 het volgende:

Dag Europa
Typisch die Franstalige agenten die in het Frans praten (één van hen klaagt het in dat filmpje aan op dat moment)
pi_53111373
De partij van de heer De Winter is toch net voor meer blauw op straat en harder politioneel optreden? Waar klaagt hij dan over?
pi_53111461
Ik vind het trouwens bijzonder grappig dat een partij die zelf de vrijheid van meningsuiting, godsdienst, privé-léven, onderwijs en al wat je wil niet respecteert, in het verleden zelfs het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens in vraag stelde, nu zelf roept dat de vrijheid van meningsuiting niet gerespecteed wordt.
pi_53111753
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:00 schreef Heero87 het volgende:
Ik vind het trouwens bijzonder grappig dat een partij die zelf de vrijheid van meningsuiting, godsdienst, privé-léven, onderwijs en al wat je wil niet respecteert, in het verleden zelfs het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens in vraag stelde, nu zelf roept dat de vrijheid van meningsuiting niet gerespecteed wordt.
Zeg me niet dat je het over de rechten van de "minderheden" in de Rand hebt?
pi_53112288
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:15 schreef zagevent het volgende:
Niet heel het topic doorgelezen, maar de Brusselse politie wil klacht indienen tegen Vanhecke en De Winter wegens slagen en verwondingen.
Kijk naar dit en kom tot de conclusie dat belgië vandaag facistisch is geworden.
Praat geen poep, het is omgekeerd.
pi_53113735
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Onze cultuur heeft misschien een voorliefde voor vergassingen, maar dat vind ik niet zo'n belangrijk verschil.
Gefeliciteerd, de geestelijk gehandicaptenprijs gaat vast naar jou met bovenstaande uitspraak.
pi_53113814
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hup, de gevangenis in met jou!
Wegens aansporing tot raciale haat, geweld en moord.
Je voorman en idool Filip de winter is er slechts van afgekomen met een aanhouding, maar de taal die jij aanhaalt is gelijk aan die van de demonstranten. Dus ook jij zou de bak in moeten wegens diezelfde strafbare feiten.
Je vat de islam te letterlijk op. Islam=onderwerping. Daar zijn een paar mensen niet echt van gecharmeerd.
Maar sinds wanneer heeft een inrichting een open verbinding met internet?
pi_53114032
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Islam=onderwerping.
pi_53114400
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

'Submission' (jeweetwel die film van Van Gogh) door de vertaler gehaald, dan krijg je 'onderwerping'.
pi_53114433
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo dom SCH.

Maar vooruit, speciaal voor jou.

Islam is het erkennen van de koran, niets dan de PURE koran, LETTERLIJK leven naar het geschreven woord waar niet aan getornd KAN en MAG worden. Dus onderwerping.

En kom nou niet aan met het kulargument van het OT.
pi_53114466
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Doe niet zo dom SCH.

Maar vooruit, speciaal voor jou.

Islam is het erkennen van de koran, niets dan de PURE koran, LETTERLIJK leven naar het geschreven woord waar niet aan getornd KAN en MAG worden. Dus onderwerping.

En kom nou niet aan met het kulargument van het OT.
Ik vind het nogal aanmatigend om het beter te weten dan heel veel moslims zelf.

Het grootste gedeelte van de moslims in Nederland doet dat helemaal niet namelijk en staat gewoon pragmatisch in het leven en shopt gezellig uit de koran.

Is het niet eerder zo dat islamofoben dit graag willen omdat anders hun theorie in duigen valt?
pi_53114713
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het nogal aanmatigend om het beter te weten dan heel veel moslims zelf.
Wat jij aanmatigend vindt zal mij een worst wezen.
Yep, gevangenen van het geloof zullen echt veel weten. Zoveel verstandelijke vermogen dicht ik mensen niet toe die onvoorwaardelijk in niet bewezen zaken geloven en nog letterlijk handelen ook.
quote:
Het grootste gedeelte van de moslims in Nederland doet dat helemaal niet namelijk en staat gewoon pragmatisch in het leven en shopt gezellig uit de koran.
Grapjas.
quote:
Is het niet eerder zo dat islamofoben dit graag willen omdat anders hun theorie in duigen valt?
Nee, als "islamofoob" ben ik daar niet bang voor. Jij wel dan als heterofoob?
pi_53114734
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

Grapjas.
Pardon, je denkt dat dat niet zo is?
pi_53114830
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon, je denkt dat dat niet zo is?
Als dat zo was, was de islam al lang een geaccepteerde religie en je zou er niemand over horen.

De pure islam IS onbuigzaam en BLIJFT onbuigzaam.
pi_53114863
Dr. Nikita
pi_53114916
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als dat zo was, was de islam al lang een geaccepteerde religie en je zou er niemand over horen.

Wat is de pure islam? En hoeveel % van de islamieten hier in Nederland hangt die aan?
pi_53114945
quote:

[..]

Onzin. HOe kom je toch bij die waangedachte?

Alle praktijk en ervaringsonderzoeken laten zien dat het onzin is. In de praktijk verandert de beleving van godsdiensten voortdurend en past het zich steeds aan aan de veranderende culturele en maatschappelijke omstandigheden. Ook de islam.

De islam is voor een groot deel ook een geaccepteerde religie. Jouw beleving kun je niet op die van alle andere mensen leggen.
  woensdag 12 september 2007 @ 09:40:31 #174
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53114971
quote:

[..]

Je hebt zojuist een nieuwe religie bedacht. Pas maar op dat Wilders je boek niet gaat verbieden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53115274
quote:
Op woensdag 12 september 2007 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt zojuist een nieuwe religie bedacht. Pas maar op dat Wilders je boek niet gaat verbieden.
Drama queen, wat zit je nou weer te janken? Is de koran soms verboden en zo ja, door wie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')