waren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wij zijn Ajax en wij...
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn altijd de beste.
Die quote is ook al ruim een half jaar oud, dat zegt ook wel wat.quote:
WTFquote:
denk het niet. Niemand zit te wachten op weer een slechte ploeter partij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die niet eens zin heeft in de wedstrijd?![]()
quote:Aangezien de blessure van Ronaldo langer lijkt te duren dan verwacht, heeft AC Milan haar lijst met mogelijke vervangers al klaar. Opvallend is dat ex-Ajacied Nwankwo Kanu ook wordt genoemd als stand-in voor de Braziliaan.
Het blad Il Giornale weet te melden dat technisch directeur Ariedo Braida zeer gecharmeerd is van de Nigeriaan. Echter lijkt een overgang naar de Rossoneri onwaarschijnlijk aangezien Kanu onlangs zijn contract bij Pourtsmouth verlengde.
Naast Kanu worden in het geruchtencircuit ook Nicolas Anelka (Bolton Wanderers) en Frédéric Kanouté (Sevilla) genoemd.
Je kan nu toch alleen contractvrije spelers aantrekken?quote:
Wie faxt Milan ff dat de transferdeadline al een paar weken geleden was?quote:
quote:Het laatste bezoek van Ajax aan Heracles Almelo leverde de Amsterdammers een prima zege op: 0-3. De rode kaart voor Johnny Heitinga domineerde na afloop de discussies in de catacomben van het Polman Stadion. De rechtsback werd vijf minuten na de rust wel erg zwaar gestraft voor zijn overtreding op Diego Biseswar.
Ajax koesterde op dat moment een minimale voorsprong (0-1). In ondertal werd de klus alsnog geklaard. Tien minuten voor het einde maakte Kenneth Perez zijn tweede treffer van de middag. De Ajacied sloeg toe vanaf de penaltystip, na de overtreding van Emmanuel Boakye op Wesley Sneijder. De middenvelder bekroonde zijn prima optreden zelf ook nog met een treffer. Op aangeven van George Ogararu tekende Sneijder voor de 0-3.
voor wat het waard isquote:
Ogararu speelklaar voor Heracles-duel
Als we zo winnen is het prima, maar ik kan de kritiek wel weer zien aankomen als het gebeurt. Want dat was echt een belabberde wedstrijd vorig jaar.quote:
of hij mag spelen is een tweedequote:
quote:Heitinga bevestigt: Sevilla bracht bod uit
Het Spaanse Sevilla heeft op de slotdag van de transferperiode een officieel bod uitgebracht op John Heitinga. De UEFA Cup-winnaar was bereid negen miljoen te betalen voor de Ajacied.
"Achteraf ben ik blij dat het niet doorging", zegt Heitinga in maandblad ELF. "Ik weet natuurlijk niet hoe het gelopen was, maar ik heb het hier sindsdien nog steeds prima naar mijn zin."
Toch verwacht de Ajacied wel dat dit seizoen zijn laatste zal zijn in Amsterdamse dienst: "Ik heb ook mijn ambities. Vorig jaar heb ik me duidelijk uitgesproken: dit seizoen blijf ik. Of ik hier volgend jaar nog speel, weet ik niet", stelt de international realistisch. "De stap naar het buitenland gaat komen, maar ik wil eerst kampioen worden met Ajax. Het is een gevoelskwestie. Mijn gevoel zei dat het te vroeg was."
Dat is het probleem, hij speelt niet voor zijn clubquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef D1 het volgende:
God wat ben ik blij dat die rat van een Alves niet voor ons speelt.
Welke kermis?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:56 schreef Jasza het volgende:
KJH is de afgelopen 2 dagen dronken geweest op de kermis
Ergens in de buurt van Dierenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welke kermis?
Had ie ook een botsautosleutel? Dus mocht ie cruisen zonder muntjes?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:56 schreef Jasza het volgende:
KJH is de afgelopen 2 dagen dronken geweest op de kermis
Ja hoor ik van een gast die Klaas persoonlijk kent, maat van hem was met Klaas naar de kermis en Klaas heeft zich lam gezopenquote:
ik werk in Dierenquote:
Ik zat met het zusje van klaas z'n chickie in de trein xD die bevestigde het ook:Pquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja hoor ik van een gast die Klaas persoonlijk kent, maat van hem was met Klaas naar de kermis en Klaas heeft zich lam gezopen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik zat met het zusje van klaas z'n chickie in de trein xD die bevestigde het ook:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ik zit niet te geinen maargoed snap wel dat je dat denktquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik zat met het zusje van klaas z'n chickie in de trein xD die bevestigde het ook:P
Zou best kunnen, ken je veel mensen in Dieren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik werk in Dierenkermis angerlo misschien?
in woon praktisch naast DIeren, dus ik best veel mensenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ken je veel mensen in Dieren?![]()
Ken je een Jeroen, 18 jaar?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
in woon praktisch naast DIeren, dus ik best veel mensen
Interlands, altijd leukquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Silenus het volgende:
Kennedy en Schilder geblesseerd voor morgen..
Want hij had woensdag en donderdag een wedstrijd?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat hij zo'n onprofessionele lul is!
Laat hem toch man, jezusquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat hij zo'n onprofessionele lul is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |