abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53140950
Gabri vertelt Luque ondertussen alvast over de hel van Almelo. Dat immense stadion wat deze Spaanse jongens niet gewend zijn te zien.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53142103
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef Blight het volgende:
Gabri vertelt Luque ondertussen alvast over de hel van Almelo. Dat immense stadion wat deze Spaanse jongens niet gewend zijn te zien.
denk dat ze beide wat onrustig zullen slapen de nacht voor de wedstrijd!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_53147865
Ze krijgen allebei een stijve plassert als ze dat stadion binnenlopen!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53148957
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:06 schreef devv05 het volgende:
Nog een paar dagen en dan begint de ellende weer
pi_53149355
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:53 schreef Tim_G het volgende:

[..]

denk dat ze beide wat onrustig zullen slapen de nacht voor de wedstrijd!
Laten ze eerst maar eens zien dat niveau aan te kunnen, ik ben nog niet overtuigd...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53149637
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Laten ze eerst maar eens zien dat niveau aan te kunnen, ik ben nog niet overtuigd...
Dat hoeft ook niet, nooit iedereen is het eens met een aankoop maar de meesten vinden Gabri prima functioneren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53149854
Tja, kwalitatief gezien is Heracles natuurlijk een stuk beter, maar ik denk dat we met veel inzet toch minstens een punt binnen moeten kunnen halen hoor. Ik vind het onzin dat we bij voorbaat meteen kansloos zouden zijn. Clubs van het kaliber Heracles zijn niet degene waar je normaal gesproken de punten van moet pakken en natuurlijk zijn zij favoriet. Gewoon de schade beperkt houden en wie weet kunnen we stunten
pi_53150219
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:57 schreef devv05 het volgende:
Tja, kwalitatief gezien is Heracles natuurlijk een stuk beter, maar ik denk dat we met veel inzet toch minstens een punt binnen moeten kunnen halen hoor. Ik vind het onzin dat we bij voorbaat meteen kansloos zouden zijn. Clubs van het kaliber Heracles zijn niet degene waar je normaal gesproken de punten van moet pakken en natuurlijk zijn zij favoriet. Gewoon de schade beperkt houden en wie weet kunnen we stunten
Eens, ik acht ons niet bij voorbaat al kansloos. Ik geloof dat we best kunnen stunten in Almelo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53150248
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, nooit iedereen is het eens met een aankoop maar de meesten vinden Gabri prima functioneren.
Gabri idd wel, soms .

Ik doelde eigenlijk meer op Luque en Urzaiz . Twas een gebbetje .
Get woke, go broke!
pi_53150708
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet overtuigd van Gabri?

Edit: Sorry, ik had nog niet op F5 gedrukt..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53150973
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:57 schreef devv05 het volgende:
We moeten wel blijven oppassen en gewoon op de counter gokken. We hebben snelle spitsen (Urzaiz, Hunt) dus dan moeten we maar hopen op een stuntje.
pi_53151271
Nederlands elftal was ook weer lachwekkend, maar Urby speelde niet slecht. Waar Babel geen enkele keer zijn man voorbij kwam en geen bruikbare voorzet deed Urby dat in blessuretijd erg goed
pi_53152564
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef Wooldoor het volgende:
Nederlands elftal was ook weer lachwekkend, maar Urby speelde niet slecht. Waar Babel geen enkele keer zijn man voorbij kwam en geen bruikbare voorzet deed Urby dat in blessuretijd erg goed
Knappe assist van Urby inderdaad. Verder heeft hij geen bal geraakt

En Babel tja, ik ben nooit fan van hem geweest en als ik hem gisteren weer zie prutsen met zijn balaanname, ben ik wel erg blij met die miljoenen die hij heeft opgeleverd. Met Suarez zijn we er voetballend zelfs op vooruit gegaan.
  donderdag 13 september 2007 @ 19:47:35 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53153515
quote:
Ajax-aankoop Albert Luque staat op een derde plaats op een ranglijst waar niemand graag staat. In de Top-50 van de grootste miskopen in de geschiedenis van de Premier League(1992), staat Luque op de derde plaats, meent The Times.

In 2005 verliet hij Deportivo La Coruņa voor Newcastle United. Daar speelde hij erg slecht. Hij speelde niet zoals er van hem verwacht werd, waardoor hij volgens de krant op de derde plaats staat.

Er staat ook een Nederlander in de lijst, namelijk Khalid Boulahrouz. Hij verliet Hamburger SV en verhuisde naar Chelsea, waar hij niet slaagde. De Kanibaal staat op de 48e plaats.

Op nummer één staat Per Kroldrup. In 2005 kocht Everton de Deen van Udinese, voor zo'n Ī7,5 miljoen. Even later ontdekte de technische staf van The Toffees dat de verdediger niet kon koppen.
quote:
Rinus Michels heeft van de Britse kwaliteitskrant The Times, een eervolle vermelding gekregen. De inmiddels overleden oefenmeester werd in de krant uitgeroepen tot beste trainer aller tijden. Het is voor de Nederlander zijn tweede 'prijs', voor zijn overlijden werd de trainer in 1999 al uitgeroepen tot oefenmeester van de eeuw.

"Voor de verandering wist de FIFA eens wat het deed", aldus The Times over de Michels benoeming tot de trainer van de eeuw. "De grondlegger van totaalvoetbal, hij won de Europa Cup met Ajax, de Spaanse titel met Barcelona en het EK '88 met Nederland. Hij had ook het WK '74 moeten winnen. Je zou 'Wembley prices' hebben betaald om zijn teams te mogen zien", schrijft de krant over de hoogste positie.

De andere 'podiumplaatsen' worden ingevuld door oud Manchester United trainer Matt Busby en oud-bondscoach Ernst Happel.

Op nummer vijftien vinden we nog een Nederlander, Johan Cruijff. "De langstzittende- en tevens meest succesvolle Barcelona-coach, die jammer genoeg het trainersvak heeft opgegeven", schrijft The Times. Guus Hiddink en Louis van Gaal maken het Nederlands viertal compleet de oefenmeester zijn te vinden op een respectievelijke 29e en 36e plek.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53153530
quote:
'Rinus Michels is de beste coach aller tijden'

Rinus Michels is de beste coach aller tijden naar het oordeel van The Times. De Engelse kwaliteitskrant formeerde een top-50. Michels werd in 1999 door de FIFA al uitgeroepen tot coach van de eeuw. Terecht, volgens de redactie van The Times. ‘De Sfinx’ kon niet alleen een prachtig palmares voorleggen, voor de manier waarop zijn ploegen glorieerden betaal je ‘Wembley prices.’

Michels steekt Matt Busby en Ernst Happel de loef af. Alex Ferguson is op stek vier de best geplaatste hedendaagse manager. De Nederlandse inbreng beperkt zich niet tot Michels. Johan Cruijff (15), Guus Hiddink (29) en Louis van Gaal (36) krijgen allen een eervolle vermelding. (MA)

De top-10:
1. Rinus Michels (Ned)
2. Matt Busby (Eng)
3. Ernst Happel (Oos)
4. Alex Ferguson (Sch)
5. Bill Shankly (Sch)
6. Bob Paisley (Eng)
7. Brian Clough (Eng)
8. Bela Guttman (Hon)
9. Miguel Munoz (Spa)
10. Arsčne Wenger (Fra)
Leuke naam voor stadion trouwens..

[ Bericht 2% gewijzigd door Ordinair op 13-09-2007 19:56:15 ]
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53153655
Luque miskoop nummer 3 !!
pi_53154020
Dat heb jij al weer snel gezien, Andre.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53154077
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:08 schreef Suijk het volgende:
Dat heb jij al weer snel gezien, Andre.
Maar ik denk dat het niet veel voorstelt, zo'n ranking wordt bijna elke dag gemaakt.
pi_53154765
Houniet dat was trouwens niet eelrijk! Ik poste dat artikel eerder dan jij! Jij editte..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53154845
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef andre347 het volgende:
Luque miskoop nummer 3 !!
Misschien dat ie bij Ajax nog op de ranglijst kan stijgen, winnen we toch nog iets
pi_53155093
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:40 schreef devv05 het volgende:

[..]

Misschien dat ie bij Ajax nog op de ranglijst kan stijgen, winnen we toch nog iets
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53155098
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:11 schreef andre347 het volgende:

[..]

Maar ik denk dat het niet veel voorstelt, zo'n ranking wordt bijna elke dag gemaakt.
Tja, op zich heeft 'ie in Engeland nou ook niet echt een verpletterende indruk gemaakt dus we kunnen ook niet zeggen dat het niet klopt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53157717
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Niet zo pessimistisch..
pi_53158623
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:37 schreef Ordinair het volgende:
Houniet dat was trouwens niet eelrijk! Ik poste dat artikel eerder dan jij! Jij editte..
Huilen doe je maar in het FC DSB topic.

Dat Davids maar snel terug komt. Eindelijk wat stabiliteit in het team.
pi_53160378
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef Ordinair het volgende:
Rijkaard zie ik niet zitten. Ik wil gewoon een harde hand bij Ajax zien.
U vraagt, wij draaien.

helaas niet al te realistisch
pi_53162935
k vind t niet erg.. ik zie toch liever Rijkaard
pi_53163038
Nah, liever niet. Hij heeft het nu bij Barįa al moeilijk om iedereen op en top scherp te houden heb ik het idee, dus hoe gaat ie dat nou ooit voor elkaar krijgen met Urby in de groep?

[ Bericht 5% gewijzigd door NumberNine op 14-09-2007 03:20:25 ]
pi_53163304
Pa als ze deze wedstrijd en die van AZ winnen, ben ik weer mild gestemd.

Wel aarsvervelend dat Slavia, Ajax en Lazio allemaal op zaterdag spelen. Ben misschien niet eens in Praag om de wedstrijden te volgen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53165428
Boeit niks als we van AZ winnen, die wedstrijden staan op zichzelf. ik heb volgens mij nog nooit zo weinig vertrouwen in Ajax gehad als dit seizoen.
pi_53165545
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:41 schreef Fiskus het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

[afbeelding]

helaas niet al te realistisch
Godzijdank. Bloedhond. .
Ben benieuwd wat we tegen het almachtige Heracles gaan doen.
-
pi_53165581
Zo ook weer terug uit Italie. Blij dat het interlandvoetbal d'r op zit, kunnen we weer gaan genieten van ons aller Ajax
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:16:48 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_53165598
Kan alle kanten op tegen Heracles. Als de goals vroeg vallen walst Ajax er zo overheen. Als de goals uitblijven voetbalt Ajax vast weer tegen zichzelf.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53165680
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
Kan alle kanten op tegen Heracles. Als de goals vroeg vallen walst Ajax er zo overheen. Als de goals uitblijven voetbalt Ajax vast weer tegen zichzelf.
ach gewoon in de 89e minuut scoren en puntjes mee naar huis nemen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:22:47 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53165716
Wat ik vooral hoop te zien (naast 3 punten uiteraard) is keihard werken, inzet, bezieling!

Dat het minder gaat, ach ja, we weten niet beter, maar het gaat ook altijd zo slapjes "het komt wel goed, de goal valt wel...".

Vanaf min 1 erop en gaan... wat ook tegen Slavia en Groningen weer niet gebeurde..
Get woke, go broke!
pi_53166040
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik vooral hoop te zien (naast 3 punten uiteraard) is keihard werken, inzet, bezieling!

Dat het minder gaat, ach ja, we weten niet beter, maar het gaat ook altijd zo slapjes "het komt wel goed, de goal valt wel...".

Vanaf min 1 erop en gaan... wat ook tegen Slavia en Groningen weer niet gebeurde..
mag het hopen van wel jah!.. hierna komt zagreb en AZ uit.. gaat nog leuk worden de komende weken..

zag net dat ajax op zaterdag speelt, chillz..
pi_53166467
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
Kom op, we hebben het over Heracles.
Die moet je onder druk zetten en klaar, ik snap de stress niet zo goed.
Tuurlijk die CL heb ik ook gezien maar das een wereld van verschil.

Ik ben benieuwd zondag wat de uitslagen zullen worden, misschien een paar leuke verrassingen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:55:52 #237
52871 Blight
Supersized.
pi_53166489
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 10:54 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Kom op, we hebben het over Heracles.
Die moet je onder druk zetten en klaar, ik snap de stress niet zo goed.
Tuurlijk die CL heb ik ook gezien maar das een wereld van verschil.

Ik ben benieuwd zondag wat de uitslagen zullen worden, misschien een paar leuke verrassingen!
Ik verwacht ook wel dat Ajax gaat winnen, alleen valt het te bezien of dat gemakkelijk zal gaan ja of de nee.
pi_53166789
Ik durf nog niet zeker te zeggen of Ajax gaat winnen
pi_53166913
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 03:14 schreef NumberNine het volgende:
Nah, liever niet. Hij heeft het nu bij Barįa al moeilijk om iedereen op en top scherp te houden heb ik het idee, dus hoe gaat ie dat nou ooit voor elkaar krijgen met Urby in de groep?
Hij maakt van Colin een betere voetballer
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:18:32 #240
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53167038
Wij zijn Ajax en wij...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:21:24 #241
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53167110
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wij zijn Ajax en wij...
waren...
Jawel, je keek.
pi_53167117
Ben ik de enige die niet eens zin heeft in de wedstrijd?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:23:24 #243
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53167164
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Wij zijn altijd de beste.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53167241
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef Houniet het volgende:

[..]
Die quote is ook al ruim een half jaar oud, dat zegt ook wel wat.
pi_53167268
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef Houniet het volgende:

[..]
WTF ?!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:28:57 #246
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53167320
.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:29:14 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53167326
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:21 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die niet eens zin heeft in de wedstrijd?
denk het niet. Niemand zit te wachten op weer een slechte ploeter partij.

Natuurlijk kan het altijd weer gaan lopen, kan Ajax weer dik winnen. Maar er zit geen enkele zekerheid in op dit moment, en dat maakt het toch een stuk minder leuk op het moment.

We zullen zien, Ajax heeft het seizoen alweer min of meer verkloot maar als ze nu een goeie serie neerzetten kan ik het nog 1 jaar aan, UEFA-, Beker- en Competitievoetbal.
Get woke, go broke!
pi_53167344
whehe
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:32:50 #249
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53167413
quote:
Aangezien de blessure van Ronaldo langer lijkt te duren dan verwacht, heeft AC Milan haar lijst met mogelijke vervangers al klaar. Opvallend is dat ex-Ajacied Nwankwo Kanu ook wordt genoemd als stand-in voor de Braziliaan.

Het blad Il Giornale weet te melden dat technisch directeur Ariedo Braida zeer gecharmeerd is van de Nigeriaan. Echter lijkt een overgang naar de Rossoneri onwaarschijnlijk aangezien Kanu onlangs zijn contract bij Pourtsmouth verlengde.

Naast Kanu worden in het geruchtencircuit ook Nicolas Anelka (Bolton Wanderers) en Frédéric Kanouté (Sevilla) genoemd.
pi_53167436
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:

[..]
Je kan nu toch alleen contractvrije spelers aantrekken?
pi_53167465
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:

[..]
Wie faxt Milan ff dat de transferdeadline al een paar weken geleden was?
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:47:12 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53167811
quote:
Het laatste bezoek van Ajax aan Heracles Almelo leverde de Amsterdammers een prima zege op: 0-3. De rode kaart voor Johnny Heitinga domineerde na afloop de discussies in de catacomben van het Polman Stadion. De rechtsback werd vijf minuten na de rust wel erg zwaar gestraft voor zijn overtreding op Diego Biseswar.

Ajax koesterde op dat moment een minimale voorsprong (0-1). In ondertal werd de klus alsnog geklaard. Tien minuten voor het einde maakte Kenneth Perez zijn tweede treffer van de middag. De Ajacied sloeg toe vanaf de penaltystip, na de overtreding van Emmanuel Boakye op Wesley Sneijder. De middenvelder bekroonde zijn prima optreden zelf ook nog met een treffer. Op aangeven van George Ogararu tekende Sneijder voor de 0-3.
quote:

Ogararu speelklaar voor Heracles-duel
voor wat het waard is
pi_53168264
Wisten we gelukkig al
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:04:10 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53168293
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

[..]

voor wat het waard is
Als we zo winnen is het prima, maar ik kan de kritiek wel weer zien aankomen als het gebeurt. Want dat was echt een belabberde wedstrijd vorig jaar.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:23:00 #255
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53168756
God wat ben ik blij dat die rat van een Alves niet voor ons speelt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:23:24 #256
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53168763
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wisten we gelukkig al
of hij mag spelen is een tweede
pi_53168766
quote:
Heitinga bevestigt: Sevilla bracht bod uit

Het Spaanse Sevilla heeft op de slotdag van de transferperiode een officieel bod uitgebracht op John Heitinga. De UEFA Cup-winnaar was bereid negen miljoen te betalen voor de Ajacied.
"Achteraf ben ik blij dat het niet doorging", zegt Heitinga in maandblad ELF. "Ik weet natuurlijk niet hoe het gelopen was, maar ik heb het hier sindsdien nog steeds prima naar mijn zin."

Toch verwacht de Ajacied wel dat dit seizoen zijn laatste zal zijn in Amsterdamse dienst: "Ik heb ook mijn ambities. Vorig jaar heb ik me duidelijk uitgesproken: dit seizoen blijf ik. Of ik hier volgend jaar nog speel, weet ik niet", stelt de international realistisch. "De stap naar het buitenland gaat komen, maar ik wil eerst kampioen worden met Ajax. Het is een gevoelskwestie. Mijn gevoel zei dat het te vroeg was."
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:25:09 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53168807
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef D1 het volgende:
God wat ben ik blij dat die rat van een Alves niet voor ons speelt.
Dat is het probleem, hij speelt niet voor zijn club .

Ik zou hem er wel bij willen hebben, als hij normaal zou doen..
Get woke, go broke!
pi_53168812
Denk dat Heitinga dan wat langer dan dit seizoen moet blijven, met z'n gevoelskwestie.
Woo-loo-loo!
pi_53169520
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:

[..]

of hij mag spelen is een tweede
wat is het verschil tussen speelklaar en fit?
pi_53169554
KJH is de afgelopen 2 dagen dronken geweest op de kermis
pi_53169589
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:56 schreef Jasza het volgende:
Welke kermis?
Had ie ook een botsautosleutel? Dus mocht ie cruisen zonder muntjes?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53169604
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:58 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Welke kermis?
Had ie ook een botsautosleutel? Dus mocht ie cruisen zonder muntjes?
Ergens in de buurt van Dieren
pi_53170052
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:56 schreef Jasza het volgende:
pi_53170081
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja hoor ik van een gast die Klaas persoonlijk kent, maat van hem was met Klaas naar de kermis en Klaas heeft zich lam gezopen
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:22:05 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53170216
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:58 schreef Jasza het volgende:

Ergens in de buurt van Dieren
ik werk in Dieren kermis angerlo misschien?
pi_53170249
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik werk in Dieren
Chirurg?
pi_53170282
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja hoor ik van een gast die Klaas persoonlijk kent, maat van hem was met Klaas naar de kermis en Klaas heeft zich lam gezopen
Ik zat met het zusje van klaas z'n chickie in de trein xD die bevestigde het ook:P
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_53170330
Ik kan het me niet voorstellen dat hij zo'n onprofessionele lul is!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:29:43 #270
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53170429
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik zat met het zusje van klaas z'n chickie in de trein xD die bevestigde het ook:P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53170475
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik zit niet te geinen maargoed snap wel dat je dat denkt
pi_53170495
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik werk in Dieren kermis angerlo misschien?
Zou best kunnen, ken je veel mensen in Dieren?
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:38:12 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53170659
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zou best kunnen, ken je veel mensen in Dieren?
in woon praktisch naast DIeren, dus ik best veel mensen
pi_53170711
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:38 schreef Houniet het volgende:

[..]

in woon praktisch naast DIeren, dus ik best veel mensen
Ken je een Jeroen, 18 jaar?
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:22:59 #275
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53171987
Kennedy er zaterdag niet bij
Jawel, je keek.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:23:00 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53171988
Kennedy en Schilder geblesseerd voor morgen..
Gourmetten of steengrillen?
pi_53172021
Leo en Davids einde van de maand weer meetrainen met de selectie, wel goed nieuws.
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:55:14 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53172917
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Silenus het volgende:
Kennedy en Schilder geblesseerd voor morgen..
Interlands, altijd leuk .

(nee, schilder niet nee, sjappie, ik was je voor).
Get woke, go broke!
pi_53173323
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Want hij had woensdag en donderdag een wedstrijd?
Woo-loo-loo!
pi_53173436
quote:
Laat hem toch man, jezus
  vrijdag 14 september 2007 @ 15:15:15 #281
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53173484
quote:
Ach iedereen mag af en toe wel eens feesten. Als hij maar gewoon op komt dagen op de training. Het is niet dat hij moest spelen ofzo
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_53173516
Ze hebben wel veel fantasie op Ajax.nl:
quote:
Henk ten Cate liet aan het eind van de training nog even zien over een uitstekende traptechniek te beschikken. Van ongeveer twee meter achter de achterlijn krulde hij de bal het doel in.
Daar mogen ze dan wel eens een videootje van schieten, want dat lijkt me vrij onmogelijk.
quote:
De andere zeven voetballers hielden zich vooral bezig met afwerken op doelmannen Gentenaar en Heijblok. Het keepersduo werd zwaar op de proef gesteld door hun voetballende collega’s. Keiharde schoten van Maduro, geplaatste balletjes van Laurent Delorge en vernietigende uithalen van Jürgen Colin.
Jürgen "het kanon" Colin
Woo-loo-loo!
pi_53173540
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef stefmans het volgende:

Ach iedereen mag af en toe wel eens feesten. Als hij maar gewoon op komt dagen op de training. Het is niet dat hij moest spelen ofzo
Hij had dinsdag en woensdag zelfs vrij.
Woo-loo-loo!
pi_53173601
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee als KJH zich doordeweeks klem zuipt. Zolang hij tijdens de wedstrijden maar doet waarvoor hij betaald wordt, scoren.
pi_53173620
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:16 schreef BobbyHill het volgende:

Jürgen "het kanon" Colin
pi_53173657
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:16 schreef BobbyHill het volgende:
Ze hebben wel veel fantasie op Ajax.nl:
[..]

Daar mogen ze dan wel eens een videootje van schieten, want dat lijkt me vrij onmogelijk.
Dat kan ík zelfs, dus onmogelijk is het zeker niet
pi_53173744
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee als KJH zich doordeweeks klem zuipt. Zolang hij tijdens de wedstrijden maar doet waarvoor hij betaald wordt, scoren.
precies
AFC AJAX
pi_53173828
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Dat kan ík zelfs, dus onmogelijk is het zeker niet
Hoe krijg je een bal nou vanaf 2 meter achter de achterlijn nog in de goal? Ja, als je van 100 meter afstand schiet misschien. Het is al een hele klus om vanaf de cornervlag in het doel te schieten, laat staan nog eens 2 meter achteruit.
Woo-loo-loo!
pi_53173917
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Hoe krijg je een bal nou vanaf 2 meter achter de achterlijn nog in de goal? Ja, als je van 100 meter afstand schiet misschien. Het is al een hele klus om vanaf de cornervlag in het doel te schieten, laat staan nog eens 2 meter achteruit.
Als je de bal twee meter achter de hoekvlag legt, kan je die bal echt wel het doel in krullen hoor. Dat is niet zo heel moeilijk. Probeer het maar eens
pi_53173959
Ik stel voor om HeinekenAFCA op te stellen ipv Collin
AFC AJAX
pi_53174001
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef BonJovi het volgende:
Ik stel voor om HeinekenAFCA op te stellen ipv Collin
Nee, ik ben een aanvallende middenvelder / linkermiddenvelder die zijn rechterbeen alleen gebruikt om mee te lopen. Mij rechtsback zetten is vragen om problemen
pi_53174115
Verschil met Collin is?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_53174153
Ik zal het zondag eens proberen
Woo-loo-loo!
pi_53174217
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef Lennox het volgende:
Verschil met Collin is?
Het maakt mij niet uit hoor. Ik neem morgen mijn spullen wel mee richting Almelo. Als Henkie me nodig heeft, kan ik vanuit het uitvak zo het veld op en mee doen
pi_53174269
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee, ik ben een aanvallende middenvelder / linkermiddenvelder die zijn rechterbeen alleen gebruikt om mee te lopen. Mij rechtsback zetten is vragen om problemen
precies het zelfde als mij
AFC AJAX
pi_53174271
Goed punt.
Ik heb het wel ooit voor mekaar gekregen om hem op de paal te schieten van 2-3 meter achter de achterlijn, toen hij zeg maar al met de krul bezig was (dus vanaf de achterlijn over de achterlijn en dan de krul terug naar de achterlijn.
Was wel op een training, maar ach.
Het is wel zeer moeilijk.
pi_53175300
Rechtsback is trouwens wel mijn plekje als ik voetbal.. Ik Mag graag ff me schouder erin zetten..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53175351
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Huilen doe je maar in het FC DSB topic.

Dat Davids maar snel terug komt. Eindelijk wat stabiliteit in het team.
Aangebrand Nashje..? FF chill.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53175617
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Das meten met twee maten Dani mocht ook niet snuiven van Ajax.....
pi_53175696
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:49 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das meten met twee maten Dani mocht ook niet snuiven van Ajax.....
Van Ajax misschien niet, maar van mij wel hoor ___//
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:55:01 #301
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53175728
sos pillen bier lekker boeiend als we maar winnen
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')